Je kan inloggen, ik draai inmiddels het één en ander.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef Borkydude het volgende:
Hoe laat gaat de zaak draaien?
Yeah!quote:
Wow, ik was op de radioquote:
Heb je ook Musequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kijk dat zijn toffe berichten! Ik probeer van alles en nog wta te draaien. Hoop dat het bevalt
Ja hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:13 schreef Palau het volgende:
Dark doe je ook aan requestjes?
Gaat in de request mapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook Muse![]()
Of is dat net geweest toen ik nog niet luisterde
Thnxquote:
Serieusquote:
Maar hoe gaan jullie het nu doen zonder server ? Of heb je er 1 achter de handquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
We hadden even een kleine piek van 12 luisteraars. Met een max van 32 voorlopig. Ach we kijken wel hoe het gaat lopen komende tijd. Meer luisteraars dan kan ik eventueel wel naar een andere server kijken.
Christiaan zijn server is gewoon ff uit de lucht ik neem aan dat dat binnen no time weer gefixt is. Ik heb nog wel bedrijfservers maar daar blijf k liever van afquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar hoe gaan jullie het nu doen zonder server ? Of heb je er 1 achter de hand![]()
Ow ok. Ik dacht dat hij echt dood was; dus met doorbranden en rookwolkjes enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Christiaan zijn server is gewoon ff uit de lucht ik neem aan dat dat binnen no time weer gefixt is. Ik heb nog wel bedrijfservers maar daar blijf k liever van af
Dat zou wel mooi zijn jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, wie weet hij staat niet hier
En misschien dat we eventueel wat fok server ruimte kunnen gebruiken.
Als je weer net zulke muziek als gister draait wil nep-bartje wel gaan luisterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed als mensen geintreseerd zijn wil ik vanavond wel een uitzending doen
Niet te laat, want ik ga vroeg naar bedquote:
Primaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rond 8/9 uur lijkt mij een schappelijke tijd.
Weten jullie nog niet waaarom die server het gister begaf ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is goed joh, server problemen zijn nog niet over dus ik hoop dat het gaat gebeuren
Hahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mits Chris gaat reageren dan wel, maar misschien heeft zijn mammie hem gewoon uitgezet ofzo
Jippiequote:
Nou uuh, Muse/Kooks/Prodigy en misschien wat van Franz Ferdinandquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat voor soort muziek zulllen we eens gaan misbruiken?
Dan ga ik zeker luisterenquote:
Hehe, dat was D_A zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef Borkydude het volgende:
Ik hoor zo'n liedje, gaat ineens zo'n gast lopen schreeuwen, ik heb het geluid uit gezet![]()
Is het weg?
Beter zo?quote:
Eenschquote:
Hoiquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:18 schreef liiszle het volgende:
ik luister ook gezellig mee
já!! stem ik mee in .. uiteraard wel I want you dan!quote:
Luisterenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou wel FF - Eleanor put your boots on willen horen
-edit- Maar ik ga nu echt eten
Ja.. beterquote:
Nee hoorquote:
geluid aan zettenquote:
Liiszle hoort allesquote:
Hard to beat dan, of Feltham is singing out.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:31 schreef Zonnebril het volgende:
Yeah, kan er ook wat van Nada Surf of Hard-Fi door de speakers?
Ik zette t afquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Om toch maar niet teveel luisteraars af te schrikken
Oquote:
U2 is leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef Borkydude het volgende:
Ik vraag U2 A Man And A Woman aan, of krijg ik nu heel PUB over me heen?
Haha mag ik je blijven lastig vallen of nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb een aardige playlist maar er kunne natuurlijk altijd nieuwe dingen in! bedankt
Tis eigenlijk best leukquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
O mien god was is deze disco herrie
Wil je ook oude liedjes draaien of alleen top 40?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja kom maar op, ik garandeer niet of ik ze nu ga draaien maar goed voor in de toekomst zeker wel
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:47 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
is wel leuk dat ik zo nieuwe liedjes leer kennen aangezien ik nooit tv kijk en alleen batanga reaggeton radio luister!
Deze van Dirty is leuheeeuk !
Jaaahaaaquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik vraag The Roots - Seed 2.0 aan?
jawel jawelquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:49 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Haha dat soort muziek kennen kleine blonde meisjes toch niet
Serieus gast ik verstond er niks vanquote:
ja een soort verklede gasten met make up maar ze maken wel chille liedjes !quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef liiszle het volgende:
hee, dit klinkt best leuk.. wat is dat ?
*ja ik kan je horen gek*quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef liiszle het volgende:
néé geeen sean paul enzo
wél elvis costello![]()
ofnee crazy?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:59 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ps. dat liedje heet niet gnarls barkely maar st elsewhere.. die was ik nog vergeten
Dan heeft ie helemaal geen tijd meer om radio te makenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:04 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
the feeling is ook leuk !
trouwens wat is je msn dan kan ik je daar lastig vallen
Flink jaquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan heeft ie helemaal geen tijd meer om radio te maken
Geniaalquote:
Je hebt de wereldwijde radio gehaaldquote:
heb ik weer wat te vertellen op schoolquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt de wereldwijde radio gehaald![]()
Wat zal jij gelukkig zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
heb ik weer wat te vertellen op school
Hier welquote:
Miepmiep ik piepquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
hebjehebjehebje
this is my united states of whateva
quote:
ik luister pas een half uurtjequote:Op zondag 27 augustus 2006 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe ben blij met vaste luisteraaars
Nogmaals gefeliciteerdquote:
Het blijktquote:
Kutjequote:
Verder doe je het best leuk hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed oefening baart kunst!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://81.204.155.54:8000/listen.pls
Het linkje
Graag gedaan Bartquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:44 schreef Merel1808 het volgende:
Lifehouse - Hanging By A Moment
Die wou ik vanmiddag horen!
Ik ben benieuwd:Pquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezellig, is mijn 2e uitzending dus verwacht er niet teveel van. Maar ik heb er plezier in
Nog 5 minquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga ook weer ff luisteren, hoe lang draai je nog, MC Dark_Angelus?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ik kan er nog wel weer even een 20 tal minuutjes aanplakken.
Topquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zolang ik hoor dat er nog mensen bij komen zal ik er nog even een aantal minuten aanplakken!
Hehe we zijn net begonnen, geen idee hoe we dat moeten gaan doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:56 schreef Borkydude het volgende:
Kunnen we ook bellen naar de uitzending?
Schakel je mobiel door ofzo, op vol volume naast de microfoon. Stuur ff mailtje met je nr en dan bel ik ffquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe we zijn net begonnen, geen idee hoe we dat moeten gaan doenLaat ons groeien en who knows!
Wow, Borky op de radioquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Schakel je mobiel door ofzo, op vol volume naast de microfoon. Stuur ff mailtje met je nr en dan bel ik ff
Hehe, en wat kan je dan winnenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef Borkydude het volgende:
Dan gaan we ook spelletjes doen zoals showbizzquiz tussen Mstr en Liiszle en dat soort ongein
heaauh, word ik dr weer bij betrokkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef Borkydude het volgende:
Dan gaan we ook spelletjes doen zoals showbizzquiz tussen Mstr en Liiszle en dat soort ongein
Zie je wel dat je niet vergeten wordtquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
heaauh, word ik dr weer bij betrokken
Jij trekt luisteraarsquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
heaauh, word ik dr weer bij betrokken
Zij kan de tekstjes insprekenquote:
Live in de uitzending?quote:
quote:
Nee, maar ze belt wel als ze dr mee bezig isquote:
Ja we moeten nodig opzoek naar een andere server.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:02 schreef SunChaser het volgende:
Beetje slecht geluid helaas en buffers
Ik kan altijd gasten ontvangenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar ze belt wel als ze dr mee bezig is
Kan je het opnemen
Wie weet, ik ken een omroepbaas die momenteel meeluistertquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja we moeten nodig opzoek naar een andere server.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan altijd gasten ontvangen![]()
![]()
Dat vind ik een puik plan!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Borkydude het volgende:
Liis moet jingles inspreken
Raadiooo Puuuuub![]()
nee.. ik hen geen zwoele stemquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Borkydude het volgende:
Raadiooo Puuuuub![]()
Met zo'n geile stemquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Borkydude het volgende:
Raadiooo Puuuuub![]()
Hehe, kijk da's hendigquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie weet, ik ken een omroepbaas die momenteel meeluistert
Mmh, heb je zo'n manwijf stem danquote:
zie mijn vorrige postquote:
Moet je even aan Borky vragenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, heb je zo'n manwijf stem dan![]()
Zelfdequote:
Valt best wel mee hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:07 schreef Bravebart het volgende:
Ok, Bork heeft Lis zo'n manwijf stem ?
Dan is ze verplicht om jingles in te sprekenquote:
Lekkerquote:
Ik vind t iig een leuk initiatief en de muziek is best oke. Als het elke week wordt straks wil ik wel een item doen: een soort vraagbaak voor pubproblemen ofzo, ervaringsdeskundige met hendige tipsquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil naar 1 of 2 vaste avonden in de week. Het is nu gewoon het één en ander proberen omdat het relatief nieuw voor mij en anderen hier in PUB is. Ik zit nog ween beetje te zoeken naar de juiste balans etc.
Dat zou wel stoer zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind t iig een leuk initiatief en de muziek is best oke. Als het elke week wordt straks wil ik wel een item doen: een soort vraagbaak voor pubproblemen ofzo, ervaringsdeskundige met hendige tips
![]()
Top, misschien een idee om wat directer contact te hebben d..m.v. één der "communicatie-mogelijkheden" ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind t iig een leuk initiatief en de muziek is best oke. Als het elke week wordt straks wil ik wel een item doen: een soort vraagbaak voor pubproblemen ofzo, ervaringsdeskundige met hendige tips
![]()
Nu? of dan? Nu ben ik weg, dan kan via foon ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Top, misschien een idee om wat directer contact te hebben d..m.v. één der "communicatie-mogelijkheden" ?
Ook een kwestie van de juiste afstellingenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:28 schreef SunChaser het volgende:
ga wel op zoek naar een betere microfoon, dit is niks.
Een mic moet je niet te veel 'afstellen' juist. Enkel een beetje compressie is voldoende. Trust me het loont om een beetje mic te kopen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ook een kwestie van de juiste afstellingen
Maar goed ik zal eens kijken naar de afstellingen die er nu staan. En rond uurtje of 7 wil ik wel weer even een uurtje plaatjes draaienquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Logitech Communicate, is volgens mij wel een aardige mic
Logitech is een heel goed muismerk, maar op het gebied van microfoons zijn er andere merken...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Logitech Communicate, is volgens mij wel een aardige mic
Geef me adviesquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:52 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Logitech is een heel goed muismerk, maar op het gebied van microfoons zijn er andere merken...
Zonder nu te beginnen over dat je toch maar een profi mic moet kopen zou ik willen adviseren om een grootmembraan condensator microfoon te kopen. Dit is een soort microfoon die als grote voordeel heeft dat het dynamisch bereik heel groot is en je dus makkelijker hard kan praten zonder dat de mic direct over zijn nek gaat.quote:
Hou je ook van dit soort muziek dan ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk voeg het ff toe!Nog een uurtje of wat
Wtf, jij hebt echt een goeie muzieksmaakquote:
Mijn dank nogmaals, zullen we zometeen maar eens kutherrie gaan draaienquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf, jij hebt echt een goeie muzieksmaak![]()
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn dank nogmaals, zullen we zometeen maar eens kutherrie gaan draaien
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezellig, ik heb er inmiddels bijna 2 uur opzitten dus rond 3 uur stop ik weer even. Vanavond 8 uur Christiaan.
Vind je dat niksquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zal wel Muse aan een stuk door worden
Dat was toevallig twee keer in twee uurquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zal wel Muse aan een stuk door worden
Misschien wil Danny wel investeren in een mic. Of plaats een oproep in V&Aquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ziet er netjes uit! Maar ik denk op dit moment toch wat "te" proffesioneel. Maar goed als het echt gaat lopen dan wil ik het zeker meenemen
Whehe, het is me nog niet eens geluk om Skype werkende te krijgenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien wil Danny wel investeren in een mic. Of plaats een oproep in V&A
Goede tip bedanktquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien wil Danny wel investeren in een mic. Of plaats een oproep in V&A
Hoi hoiquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
En over een minuut of 10 zal ik de boel weer eens aanslingeren! Vanavond vanaf 20:00 Christiaan
ik vind het juist wel grappig dat het er af en toe is wanneer je zin hebtquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil naar 1 of 2 vaste avonden in de week. Het is nu gewoon het één en ander proberen omdat het relatief nieuw voor mij en anderen hier in PUB is. Ik zit nog ween beetje te zoeken naar de juiste balans etc.
Ja is ook wel leuk.. maar hij moet het nu toch eerst even testen en zo en kijken of er animo voor isquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:07 schreef SunChaser het volgende:
Maar het zou leuk zijn als je PUB-radio 1 avond kan onderbrengen ergens en dan 2 tot 3 uur lang echt boeiende radio te maken. Ik weet zeker dat de Actionradiomensen je op weg willen helpen en ik wil dan ook wel iets telefonisch ofzo doen.
Mwhehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar dat gaat op de duur vervelen omdat t geen duidelijk format en tijd heeft. Beter is 1 dag dat je je kunt voorbereiden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:09 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ik vind het juist wel grappig dat het er af en toe is wanneer je zin hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |