Je kan inloggen, ik draai inmiddels het één en ander.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef Borkydude het volgende:
Hoe laat gaat de zaak draaien?
Yeah!quote:
Wow, ik was op de radioquote:
Heb je ook Musequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kijk dat zijn toffe berichten! Ik probeer van alles en nog wta te draaien. Hoop dat het bevalt
Ja hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:13 schreef Palau het volgende:
Dark doe je ook aan requestjes?
Gaat in de request mapquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook Muse![]()
Of is dat net geweest toen ik nog niet luisterde
Thnxquote:
Serieusquote:
Maar hoe gaan jullie het nu doen zonder server ? Of heb je er 1 achter de handquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
We hadden even een kleine piek van 12 luisteraars. Met een max van 32 voorlopig. Ach we kijken wel hoe het gaat lopen komende tijd. Meer luisteraars dan kan ik eventueel wel naar een andere server kijken.
Christiaan zijn server is gewoon ff uit de lucht ik neem aan dat dat binnen no time weer gefixt is. Ik heb nog wel bedrijfservers maar daar blijf k liever van afquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar hoe gaan jullie het nu doen zonder server ? Of heb je er 1 achter de hand![]()
Ow ok. Ik dacht dat hij echt dood was; dus met doorbranden en rookwolkjes enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Christiaan zijn server is gewoon ff uit de lucht ik neem aan dat dat binnen no time weer gefixt is. Ik heb nog wel bedrijfservers maar daar blijf k liever van af
Dat zou wel mooi zijn jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, wie weet hij staat niet hier
En misschien dat we eventueel wat fok server ruimte kunnen gebruiken.
Als je weer net zulke muziek als gister draait wil nep-bartje wel gaan luisterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed als mensen geintreseerd zijn wil ik vanavond wel een uitzending doen
Niet te laat, want ik ga vroeg naar bedquote:
Primaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rond 8/9 uur lijkt mij een schappelijke tijd.
Weten jullie nog niet waaarom die server het gister begaf ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is goed joh, server problemen zijn nog niet over dus ik hoop dat het gaat gebeuren
Hahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mits Chris gaat reageren dan wel, maar misschien heeft zijn mammie hem gewoon uitgezet ofzo
Jippiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |