Misschien heeft ie iets tegen vrouwen... of het is een rascistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:53 schreef Kinga het volgende:
Tijn heeft alweer een ander 'ANAL' shirt aan.... hmmmm
Ik vind die shirts zo kindrachtig....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie iets tegen vrouwen... of het is een rascist
ik zie niets?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Tamaartje het volgende:
Wat voor Tattoo heeft Etienne op zn rug?
Als hij een site had gehad met blote mannen, dan zou ik zeggen dat hij net als broer Rik homo is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie iets tegen vrouwen... of het is een rascist
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Hummie de regie nieuwe instructies gegeven ofzo.
Of hebben ze ons even een paar dagen lekker gemaakt met wat nude shots... en is dat nu voorbij.
ik heb het idee dat het vriendjes zijn!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef frankium het volgende:
Zijn het wel broers?
Die is al lang bekendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef rubstar het volgende:
sjesus zag je die tattoo bij Sabrina??
Vanochtend is er behoorlijk wat naakt gespot hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Hummie de regie nieuwe instructies gegeven ofzo.
Of hebben ze ons even een paar dagen lekker gemaakt met wat nude shots... en is dat nu voorbij.
ik had hem nog nooit in volle glorie gezien.. ik dacht dat het een klein rond dingetje was.. maar het is gigantischquote:
Vanochtend waren ze anders goed bezig in de douchequote:
Ik heb anders nergens captures gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:02 schreef frankium het volgende:
[..]
Vanochtend is er behoorlijk wat naakt gespot hoor.
Ja het is inderdaad een heel dingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik had hem nog nooit in volle glorie gezien.. ik dacht dat het een klein rond dingetje was.. maar het is gigantisch
wel hoor in het tieten topicquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens captures gezien.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, heb je het gemist?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:06 schreef intoyou het volgende:
oh, etienne al gedoucht?
Tijn maakt er ook een opmerking over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef MadMaster het volgende:
Lekker dat geklop in het pannetje door Marlies...![]()
Klopt ja nu je het zegt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanochtend waren ze anders goed bezig in de douche
Voor het werd onderbroken om die llui in de andere kamer te drijven.
[COS #70] BB Censuur E10 haat homo's en allochtonen pagina 4quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond het een beetje triest van hemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef BB6kijker het volgende:
Semih deed zijn vriendin maar even pijn. 'Prikkeldraad', zei hij erbij met een waterug lachje. En daarna: 'Ja, gan nu maar naar Tijn'. Kennelijk doet hij dit vaker bij haar. Hij is dus niet alleen autoritair. Zou wel aardig zijn als hij haar een keer helemaal afrost.
Klopt, daar waren wij al langer achter. Hoe hij haar behandeld zint mij ook niet. Hij lacht er steeds bij, maar hij doet het structureel, dus hij meent het gewoon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef BB6kijker het volgende:
Semig deed zijn vriendin maar even pijn. 'Prikkeldraad', zei hij erbij met een waterug lachje. En daarna: 'Ja, gan nu maar naar Tijn'. Kennelijk doet hij dit vaker bij haar. Hij is dus niet alleen autoritair. Zou wel aardig zijn als hij haar een keer helemaal afrost.
haha! zit je daarop te wachten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef BB6kijker het volgende:
Semih deed zijn vriendin maar even pijn. 'Prikkeldraad', zei hij erbij met een waterug lachje. En daarna: 'Ja, gan nu maar naar Tijn'. Kennelijk doet hij dit vaker bij haar. Hij is dus niet alleen autoritair. Zou wel aardig zijn als hij haar een keer helemaal afrost.
Ik heb de pix inmiddels gezien. Niet veel bijzonders volgens mij. Wat korte shots denk ik ofzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt ja nu je het zegt...
Maar vond het toch weer vaag dat ze ineens weer over schakelden toen zusje zich uitkleedde.
Inderdaad, het lijkt steeds een grapje, maar het is zijn ware aard. En dat lachje komt vervolgens ook steeds zeer geforceerd, totaal niet gemeend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:11 schreef frankium het volgende:
[..]
Klopt, daar waren wij al langer achter. Hoe hij haar behandeld zint mij ook niet. Hij lacht er steeds bij, maar hij doet het structureel, dus hij meent het gewoon.![]()
Als dat babyvet is, dan hoop ik dat dat babyvet nooit meer weggaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Spanken die Micheline op d'r babyvet-billetjes!!!
Dat eerste dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:18 schreef KRIBBET het volgende:
Vanwaar zijn ze met een lied bezig![]()
Ze zullen toch niet het idee hebben dat ze een hit kunnen maken puur omdat ze in het huis zitten?
Of was het een opdracht?
Ze zijn dus zieliger dan ik al dachtquote:
toch ruzie om het liedje ....dat werd tijd!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Woorden om het lied nu...
Hoe serieus kun je zo'n liedje nemen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Woorden om het lied nu...
t Gaat hier wel om de nieuwe nummer 1 hitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:24 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hoe serieus kun je zo'n liedje nemen...
![]()
LOL.. exact mijn woorden een half uur geledenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:20 schreef Scope het volgende:
2. Die Tijn is bijzonder anaal gefixeerd, getuige zijn t-shirts: ANAL+, ANAL PLANET
Je kan mij niet vertellen dat je pas een half uur geleden moe bent geworden van die negerin...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. exact mijn woorden een half uur geleden
Wij Zwollenaren denken hetzelfde...
ahum, niet allemaal dan
Krijg een bijzonder raar beeld van jou. Jeroen leuk? Hahahahaha! De grootste grijze muis!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:27 schreef frankium het volgende:
Na een week BB heb ik beste gevoel bij de volgende bewoners:
Marlies, Rik (had ik nooit verwacht van mezelf), Jeroen.
Tijn, Micheline, Egbert, Marcel en Hilde mogen er van mij wel uit.
E10 en semih gaan nog keiharde ruzie maken, dus die moeten nog ff blijven
De zusjes zijn van 1-3uur altijd wel lachen, als de rest verveeld
Janine zorgt ook voor opschudding, is leuk
Marcia en Milica moeten blijven voor het oog
Haha, ja ik had nog niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. exact mijn woorden een half uur geleden
Nee, idd...quote:Wij Zwollenaren denken hetzelfde...
ahum, niet allemaal dan
Ik zeg ook niet dat ik hem leuk vind...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:29 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Krijg een bijzonder raar beeld van jou. Jeroen leuk? Hahahahaha! De grootste grijze muis!
hoezo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik sta op het punt om af te nokken trouwens. Ik word niet goed van FOK
Volgens mij is ie met wat minder duidelijke persoonlijkheidjes in huis echt heel coolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:29 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Krijg een bijzonder raar beeld van jou. Jeroen leuk? Hahahahaha! De grootste grijze muis!
Misschien kan je navragen in FB waarom de boel nog steeds zo traag is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik sta op het punt om af te nokken trouwens. Ik word niet goed van FOK
Dat het regelmatig zo traag isquote:
Om vervolgens zonder te kloppen de deur van de wc open te doen. Naar binnen te kijken terwijl hij weet dat er iemand zat en dan gaat klagen dat elke keer als hij de wc ingaat er iemand met zijn blote reet opzit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:29 schreef scanman01 het volgende:
Tijn tegen Marcia: "Je hebt een gat in je shirt. Ordi !"
Heel vaak duurt het heel lang voordat een pagina laadt of een post eindelijk geplaatst is.quote:
Dat hébben ze wel alleen drinken ze zeer met matequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef frankium het volgende:
Waarom hebben ze nog geen bier?
Kennelijk zie je wel iets positiefs in hem. Wat een saaie eikel is die Jeroen zeg. Totaal niet grappig, niet aanwezig, kan zo weg zonder dat iemand het door heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:30 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem leuk vind...
ow lol dat heb ik altijd dus ik dacht dat dat zo hoordequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel vaak duurt het heel lang voordat een pagina laadt of een post eindelijk geplaatst is.
Ik vind dat ik een paar dagen het huis in moet om het goede voorbeeld te gevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat hébben ze wel alleen drinken ze zeer met mate
En daarom gaat hij nog niet weg. Als al die sneue persoonlijkheden als Tijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Kennelijk zie je wel iets positiefs in hem. Wat een saaie eikel is die Jeroen zeg. Totaal niet grappig, niet aanwezig, kan zo weg zonder dat iemand het door heeft.
Met z`n tweeen kun je een beter voorbeeld geevn, ik ga ook mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een paar dagen het huis in moet om het goede voorbeeld te geven
Bij Fok hoort dat ook zo, het is maar een zeldzaamheid dat die normale snelheid heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ow lol dat heb ik altijd dus ik dacht dat dat zo hoorde
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Met z`n tweeen kun je een beter voorbeeld geevn, ik ga ook mee.
she`s yours. Ik sla wel toe als Marlies op d`r buik ligt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
![]()
Als je maar van Milica afblijft
Marcelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:35 schreef Debbus het volgende:
Over wie liep Egbert te zeiken.
"Moet altijd anders zijn... Heeft altijd een afwijking" ?
wat een dombo's zijn het ook hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
Een scheermesje is in het afvoerputje gekomen
Nou? Vind ik redelijk normaal hoor..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef CobusNet het volgende:
Marlies heeft een beetje een Lieske-fobie.
Vanmorgen om 1100 stond ze d'r tanden te poeten en nu om 1530 weer....
Klopt. Toen ze direct uit bed kwamen stond ze te schrobben. En nu hebben ze nog niet eens ontbeten volgens mij (omdat ze direct werden weggejaagd) en staat ze al weer!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef CobusNet het volgende:
Marlies heeft een beetje een Lieske-fobie.
Vanmorgen om 1100 stond ze d'r tanden te poeten en nu om 1530 weer....
dat d8 ik ook jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Janine: Ik heb goede borsten...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Jawel, Marlies onder de zonnebankquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:45 schreef Coraatje het volgende:
maar der is dus niks speciaals gebeurd nog?
Je hebt gewoon geen smaak ouwequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Janine: Ik heb goede borsten...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
oke dan heb ik niks gemistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef frankium het volgende:
[..]
Jawel, Marlies onder de zonnebank![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef pullup het volgende:
Volgens mij zitten er te weinig plekjes waar die lui echt wat meer afgezonderd rustig in kleinere groepjes kunnen zitten. Het klit steeds zo bij elkaar. Vrig jaar gingen er dan een paar in de tuin of in dat bad zitten maar deze ruimtes zitten dichter bij elkaar allemaal denk ik.
Correct, kom maar eens een biertje biij me halen in het home.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:52 schreef the_hunter het volgende:
Geen idee. Ik weet dat je ook voor Ajax bent en ook uit Amsterdam komt
Ok, komt goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, kom maar eens een biertje biij me halen in het home.
Sta daar achter de bar.
Die zitten steeds een minuut te wachten voordat er weer een fok pagina geladen is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef Kinga het volgende:
waar zijn de cappers naar toe?
Ik heb er geen last van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zitten steeds een minuut te wachten voordat er weer een fok pagina geladen is.
Ik wel....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van eerlijk gezegd.
me2, heb net nog in FB gekeken maar vreemd genoeg is er niemand die een topic daarover heeft geopend en vragen gesteld waarom het zo traag isquote:
en bam, streams wegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Attentie regie BB, Micheline gaat douchen!!
Ze hebben het door...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Attentie regie BB, Micheline gaat douchen!!
Jup, censuurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:09 schreef MadMaster het volgende:
En de stream vanuit de badkamer wordt afgesloten...
Mike, ik zag dat je een naaktcap hebt geplaatst via xs.toquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:09 schreef Mike1964 het volgende:
GVD! klote regie
Je hebt zelfs een IP-ban? Dat is toch wel erg overdreven, gelukkig heb ik daar iig geen naaktcapsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mike, ik zag dat je een naaktcap hebt geplaatst via xs.to
Heb ik dus ook gedaan en nu is daar mijn IP geblokkeerd en hebben ze al mijn geuploadde pix verwijderd. Ik weet niet of jij veel pix hebt geplaatst via xs.to, maar die zullen binnenkort dus allemaal weg zijn.
Ja had ik me ook al gerealiseerd na jouw oproepje van gisteren. ik zal ze in ieder geval bewaren voor het geval dat ze mij er ook afgooien. En dat zal ongetwijfeld gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mike, ik zag dat je een naaktcap hebt geplaatst via xs.to
Heb ik dus ook gedaan en nu is daar mijn IP geblokkeerd en hebben ze al mijn geuploadde pix verwijderd. Ik weet niet of jij veel pix hebt geplaatst via xs.to, maar die zullen binnenkort dus allemaal weg zijn.
Naar een sneller forum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef Kinga het volgende:
waar zijn de cappers naar toe?
Hier nog niet anders hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:17 schreef Kinga het volgende:
Zow, nu gaat het weer super snel hier
Op die zonnebank zitten natuurgeluidjes, vogels enzo. Semmie zet dat ding aan en iedereen denkt dat er een tuin is. Niet dus, semmie in een deukquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:32 schreef JufJoop het volgende:
Hoe deed Semih dat dan?
Briljantquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Op die zonnebank zitten natuurgeluidjes, vogels enzo. Semmie zet dat ding aan en iedereen denkt dat er een tuin is. Niet dus, semmie in een deuk!
Wel leuk bedacht dat er zo'n functie opzit bij de zonnebankquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Op die zonnebank zitten natuurgeluidjes, vogels enzo. Semmie zet dat ding aan en iedereen denkt dat er een tuin is. Niet dus, semmie in een deuk!
ohw, lachuh!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef frankium het volgende:
[..]
Die van Semihquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:37 schreef intoyou het volgende:
welke grap? wat heb ik gemist?
Marlies bek houwe...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies lijkt het beter dat er vanavond geen wijn (dus alcohol) gedronken wordt [ivm de voorraad]
Eerder brunchquote:
Ja ze zei dat het misschien beter was, omdat ze anders weer zo laat gingen avondeten en dan weer zo laat naar bed gingen, Marlies en Rik zijn allebei erg moequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eerder brunchIk hoorde net ook Marlies zeggen dat dit misschien ook als avondeten al geld maar weet niet zeker of dat er exact mee bedoeld werd
Zo'n voorgevoel had ik al, zou er werkelijk niet raar van opkijken dat ze vóór 22:30 allemaal in bed liggen en dan is het juist vrijdag (dus voor ons natuurlijk niet zo leuk)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ze zei dat het misschien beter was, omdat ze anders weer zo laat gingen avondeten en dan weer zo laat naar bed gingen, Marlies en Rik zijn allebei erg moe
Dan gaan ze nu toch vast aan de wijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:38 schreef BONG4002 het volgende:
Marlies lijkt het beter dat er vanavond geen wijn (dus alcohol) gedronken wordt [ivm de voorraad]
Nee iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo'n voorgevoel had ik al, zou er werkelijk niet raar van opkijken dat ze vóór 22:30 allemaal in bed liggen en dan is het juist vrijdag (dus voor ons natuurlijk niet zo leuk)
omdat je er anders meteen uit ligt bij de eerste nominatiesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:45 schreef frankium het volgende:
Waarom zitten er geen mensen die schijt hebben aan de voorraad en gewoon hun eigen ding doen? Al dat makke overleg steeds.
Vanavond nomineren? Dat heb ik dan kennelijk gemist, ik had begrepen dat het nomineren pas zaterdag of zondag zou gaan gebeurenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee iddmaar ze moeten ook nog nomineren vanavond, dus denk dat ze daar ook nog wel even over blijven praten enzo.. en zeker de mensen die als laatst gaan slapen
Ohhh ik dacht dat ze gister zeiden morgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanavond nomineren? Dat heb ik dan kennelijk gemist, ik had begrepen dat het nomineren pas zaterdag of zondag zou gaan gebeuren
Dat denk ik niet. Die mensen nomineren wel, maar de kijker thuis stemt. Al die luitjes die in het gareel lopen zijn niet interresant. De vorige BB heb ik niet echt gevolgd, maar volgens mij was roel wel zo`n figuur.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
omdat je er anders meteen uit ligt bij de eerste nominaties
Lijkt me dat het gewoon normaal is om rekening met de anderen te houden
Breed en vadsig zijn niet hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:49 schreef intoyou het volgende:
dat shirt van etienne.. daar lijkt hij zo breed in.
omdat Fuhrer zo bot overkomt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:46 schreef JufJoop het volgende:
OMG waarom wordt Hilde mama genoemd door Sjaan??
Dat was met Roiel ook pas later in BBquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:49 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Die mensen nomineren wel, maar de kijker thuis stemt. Al die luitjes die in het gareel lopen zijn niet interresant. De vorige BB heb ik niet echt gevolgd, maar volgens mij was roel wel zo`n figuur.
Rekening houden met elkaar oké, maar het is geen huis vol mongolen waarbij alles overruled moet zijn.Echt bij alles wat gedaan wordt moet eerst een half uur overlegd worden.
van dat overleggen wordt je inderdaad helemaal gek, maar ik denk dat na verloop van tijd er steeds meer mensen problemen krijgen met het eet regime dat marcel, jeroen en semtex hanteren. Hilde en Marlies hadden het er al over in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:49 schreef frankium het volgende:
[..]
Rekening houden met elkaar oké, maar het is geen huis vol mongolen waarbij alles overruled moet zijn.Echt bij alles wat gedaan wordt moet eerst een half uur overlegd worden.
ik noem hem ook niet vadsig, jij wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Breed en vadsig zijn niet hetzelfde hoor
Volgens mij lopen ze voor hun gevoel nu iets voor ik hoorde namelijk een 20min geleden ergens iemand zeggen dat het 19:00uur is, weet niet of de andere ook die tijd in hun hoofd hebbenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:49 schreef rubstar het volgende:
het gaat steeds slechter met het tijdsbesef.. ze lopen nu ongeveer een uurtje of 5/6 achter op de "normale" tijd..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef intoyou het volgende:
[..]
ik noem hem ook niet vadsig, jij wel?
hij is in ieder geval niet breed te noemen naar mijn standaard.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef intoyou het volgende:
[..]
ik noem hem ook niet vadsig, jij wel?
wie zegt dat hij dat is...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef Tamaartje het volgende:
haha roel heeft gereageerd hier heb ik weer
naja dat is dan wel raar dat ze dan gewoon stug gaan zitten lunchen als ze denken dat het rond 19:00 is.. maarja.. het maakt ook eigenlijk geen reet uit.. want er is toch geen spel mee gemoeid.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze voor hun gevoel nu iets voor ik hoorde namelijk een 20min geleden ergens iemand zeggen dat het 19:00uur is, weet niet of de andere ook die tijd in hun hoofd hebben
Volgens mij was hij "deMachinist" als username, dus of het de Roel is moeten we nog even afwachtenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef Tamaartje het volgende:
haha roel heeft gereageerd hier heb ik weer
Dit wordt als Diner beschouwdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef rubstar het volgende:
[..]
naja dat is dan wel raar dat ze dan gewoon stug gaan zitten lunchen als ze denken dat het rond 19:00 is.. maarja.. het maakt ook eigenlijk geen reet uit.. want er is toch geen spel mee gemoeid.
Jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij "deMachinist" als username, dus of het de Roel is moeten we nog even afwachten
nee okay, maar dat lijkt tie een beetje in dat shirt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
hij is in ieder geval niet breed te noemen naar mijn standaard.
En toch denk ik niet dat hij op de bank komt, niemand heeft ook last van hem, hij gaat rustig zijn gang, helpt met koken etc.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef rubstar het volgende:
Ik denk dat Jeroen als 1 van de eerste eruit gaat.. hij heeft met niemand wat.. alleen met Marcel..
Precies, Semmie, Janine en Hilde lopen veel meer gevaar....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch denk ik niet dat hij op de bank komt, niemand heeft ook last van hem, hij gaat rustig zijn gang, helpt met koken etc.
Denk ook niet dat iemand hem gaat nominerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch denk ik niet dat hij op de bank komt, niemand heeft ook last van hem, hij gaat rustig zijn gang, helpt met koken etc.
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:00 schreef Mike1964 het volgende:
stream 1, 2 en 3 op groen?
nja ik zit een beetje in dubio.. of hij gaat er uit omdat mensen bewoners kiezen met wie ze niets hebben, OF hij blijft juist zitten omdat niemand zich aan hem ergert....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
mmmzz....quote:
snap je het wel..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:04 schreef Kinga het volgende:
Milica mag ook wel vertrekken, die is echt oersaai.
Die gaat er voorlopig nog niet uit.. iedereen vind haar heel mooiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:04 schreef Kinga het volgende:
De hele groep is nu een grote duffe bende, wordt ook een korte avond en vroeg naar bed denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:04 schreef Kinga het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:04 schreef Kinga het volgende:
Worden waarschijnlijk wel intelligente interviews...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef intoyou het volgende:
Gaan ze nou vanavond of morgenavond Villa BVD doen? Ik ga kijken!
Saaaaaiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De hele groep is nu een grote duffe bende, wordt ook een korte avond en vroeg naar bed denk ik
Hopelijk het huis uit geschoptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Weet iemand waar Hilde is ?
ja.. die ligt volgens mij in der bed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij ligt die al een uur of 2 te snurken...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Ligt dus nog in bed, heeft een kater denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef Nostalgist het volgende:
Joh !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:09 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die al een uur of 2 te snurken...![]()
Ze heeft een kater![]()
Waarschijnlijk net als vorig jaar de avond vóór de liveshow (dat is nu zondag en vorig jaar was het woensdagavond)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:12 schreef Kinga het volgende:
Neem aan tijdens of na de live show op maandag he
Hij praat anders best wel redelijk.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
E10 staat weer gezellig naast Sabrina in de badkamer
Yupquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:30 schreef -Myrt- het volgende:
tis saai op de streamss...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |