Misschien heeft ie iets tegen vrouwen... of het is een rascistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:53 schreef Kinga het volgende:
Tijn heeft alweer een ander 'ANAL' shirt aan.... hmmmm
Ik vind die shirts zo kindrachtig....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie iets tegen vrouwen... of het is een rascist
ik zie niets?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Tamaartje het volgende:
Wat voor Tattoo heeft Etienne op zn rug?
Als hij een site had gehad met blote mannen, dan zou ik zeggen dat hij net als broer Rik homo is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie iets tegen vrouwen... of het is een rascist
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Hummie de regie nieuwe instructies gegeven ofzo.
Of hebben ze ons even een paar dagen lekker gemaakt met wat nude shots... en is dat nu voorbij.
ik heb het idee dat het vriendjes zijn!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef frankium het volgende:
Zijn het wel broers?
Die is al lang bekendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef rubstar het volgende:
sjesus zag je die tattoo bij Sabrina??
Vanochtend is er behoorlijk wat naakt gespot hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Hummie de regie nieuwe instructies gegeven ofzo.
Of hebben ze ons even een paar dagen lekker gemaakt met wat nude shots... en is dat nu voorbij.
ik had hem nog nooit in volle glorie gezien.. ik dacht dat het een klein rond dingetje was.. maar het is gigantischquote:
Vanochtend waren ze anders goed bezig in de douchequote:
Ik heb anders nergens captures gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:02 schreef frankium het volgende:
[..]
Vanochtend is er behoorlijk wat naakt gespot hoor.
Ja het is inderdaad een heel dingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
ik had hem nog nooit in volle glorie gezien.. ik dacht dat het een klein rond dingetje was.. maar het is gigantisch
wel hoor in het tieten topicquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens captures gezien.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, heb je het gemist?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:06 schreef intoyou het volgende:
oh, etienne al gedoucht?
Tijn maakt er ook een opmerking over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef MadMaster het volgende:
Lekker dat geklop in het pannetje door Marlies...![]()
Klopt ja nu je het zegt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanochtend waren ze anders goed bezig in de douche
Voor het werd onderbroken om die llui in de andere kamer te drijven.
[COS #70] BB Censuur E10 haat homo's en allochtonen pagina 4quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond het een beetje triest van hemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef BB6kijker het volgende:
Semih deed zijn vriendin maar even pijn. 'Prikkeldraad', zei hij erbij met een waterug lachje. En daarna: 'Ja, gan nu maar naar Tijn'. Kennelijk doet hij dit vaker bij haar. Hij is dus niet alleen autoritair. Zou wel aardig zijn als hij haar een keer helemaal afrost.
Klopt, daar waren wij al langer achter. Hoe hij haar behandeld zint mij ook niet. Hij lacht er steeds bij, maar hij doet het structureel, dus hij meent het gewoon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef BB6kijker het volgende:
Semig deed zijn vriendin maar even pijn. 'Prikkeldraad', zei hij erbij met een waterug lachje. En daarna: 'Ja, gan nu maar naar Tijn'. Kennelijk doet hij dit vaker bij haar. Hij is dus niet alleen autoritair. Zou wel aardig zijn als hij haar een keer helemaal afrost.
haha! zit je daarop te wachten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef BB6kijker het volgende:
Semih deed zijn vriendin maar even pijn. 'Prikkeldraad', zei hij erbij met een waterug lachje. En daarna: 'Ja, gan nu maar naar Tijn'. Kennelijk doet hij dit vaker bij haar. Hij is dus niet alleen autoritair. Zou wel aardig zijn als hij haar een keer helemaal afrost.
Ik heb de pix inmiddels gezien. Niet veel bijzonders volgens mij. Wat korte shots denk ik ofzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt ja nu je het zegt...
Maar vond het toch weer vaag dat ze ineens weer over schakelden toen zusje zich uitkleedde.
Inderdaad, het lijkt steeds een grapje, maar het is zijn ware aard. En dat lachje komt vervolgens ook steeds zeer geforceerd, totaal niet gemeend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:11 schreef frankium het volgende:
[..]
Klopt, daar waren wij al langer achter. Hoe hij haar behandeld zint mij ook niet. Hij lacht er steeds bij, maar hij doet het structureel, dus hij meent het gewoon.![]()
Als dat babyvet is, dan hoop ik dat dat babyvet nooit meer weggaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Spanken die Micheline op d'r babyvet-billetjes!!!
Dat eerste dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:18 schreef KRIBBET het volgende:
Vanwaar zijn ze met een lied bezig![]()
Ze zullen toch niet het idee hebben dat ze een hit kunnen maken puur omdat ze in het huis zitten?
Of was het een opdracht?
Ze zijn dus zieliger dan ik al dachtquote:
toch ruzie om het liedje ....dat werd tijd!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Woorden om het lied nu...
Hoe serieus kun je zo'n liedje nemen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Woorden om het lied nu...
t Gaat hier wel om de nieuwe nummer 1 hitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:24 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hoe serieus kun je zo'n liedje nemen...
![]()
LOL.. exact mijn woorden een half uur geledenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:20 schreef Scope het volgende:
2. Die Tijn is bijzonder anaal gefixeerd, getuige zijn t-shirts: ANAL+, ANAL PLANET
Je kan mij niet vertellen dat je pas een half uur geleden moe bent geworden van die negerin...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. exact mijn woorden een half uur geleden
Wij Zwollenaren denken hetzelfde...
ahum, niet allemaal dan
Krijg een bijzonder raar beeld van jou. Jeroen leuk? Hahahahaha! De grootste grijze muis!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:27 schreef frankium het volgende:
Na een week BB heb ik beste gevoel bij de volgende bewoners:
Marlies, Rik (had ik nooit verwacht van mezelf), Jeroen.
Tijn, Micheline, Egbert, Marcel en Hilde mogen er van mij wel uit.
E10 en semih gaan nog keiharde ruzie maken, dus die moeten nog ff blijven
De zusjes zijn van 1-3uur altijd wel lachen, als de rest verveeld
Janine zorgt ook voor opschudding, is leuk
Marcia en Milica moeten blijven voor het oog
Haha, ja ik had nog niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
LOL.. exact mijn woorden een half uur geleden
Nee, idd...quote:Wij Zwollenaren denken hetzelfde...
ahum, niet allemaal dan
Ik zeg ook niet dat ik hem leuk vind...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:29 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Krijg een bijzonder raar beeld van jou. Jeroen leuk? Hahahahaha! De grootste grijze muis!
hoezo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik sta op het punt om af te nokken trouwens. Ik word niet goed van FOK
Volgens mij is ie met wat minder duidelijke persoonlijkheidjes in huis echt heel coolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:29 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Krijg een bijzonder raar beeld van jou. Jeroen leuk? Hahahahaha! De grootste grijze muis!
Misschien kan je navragen in FB waarom de boel nog steeds zo traag is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik sta op het punt om af te nokken trouwens. Ik word niet goed van FOK
Dat het regelmatig zo traag isquote:
Om vervolgens zonder te kloppen de deur van de wc open te doen. Naar binnen te kijken terwijl hij weet dat er iemand zat en dan gaat klagen dat elke keer als hij de wc ingaat er iemand met zijn blote reet opzit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:29 schreef scanman01 het volgende:
Tijn tegen Marcia: "Je hebt een gat in je shirt. Ordi !"
Heel vaak duurt het heel lang voordat een pagina laadt of een post eindelijk geplaatst is.quote:
Dat hébben ze wel alleen drinken ze zeer met matequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef frankium het volgende:
Waarom hebben ze nog geen bier?
Kennelijk zie je wel iets positiefs in hem. Wat een saaie eikel is die Jeroen zeg. Totaal niet grappig, niet aanwezig, kan zo weg zonder dat iemand het door heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:30 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem leuk vind...
ow lol dat heb ik altijd dus ik dacht dat dat zo hoordequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel vaak duurt het heel lang voordat een pagina laadt of een post eindelijk geplaatst is.
Ik vind dat ik een paar dagen het huis in moet om het goede voorbeeld te gevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat hébben ze wel alleen drinken ze zeer met mate
En daarom gaat hij nog niet weg. Als al die sneue persoonlijkheden als Tijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Kennelijk zie je wel iets positiefs in hem. Wat een saaie eikel is die Jeroen zeg. Totaal niet grappig, niet aanwezig, kan zo weg zonder dat iemand het door heeft.
Met z`n tweeen kun je een beter voorbeeld geevn, ik ga ook mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een paar dagen het huis in moet om het goede voorbeeld te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |