wist je 'm zelf ook wel? of stuur je de oplossing van hier naar hans schiffers?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Homdeck het volgende:
Ik doe deze wel even snel.
Titel en artiest
[afbeelding]
ik zag de oplossing binnen 3 seconden en heb hem idd ook ingestuurdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef U het volgende:
[..]
wist je 'm zelf ook wel? of stuur je de oplossing van hier naar hans schiffers?
verrek die post heb ik over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef U het volgende:
maare dolle hond heeft 'm wel goed denk ik?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:22 schreef Berkery het volgende:
1968 - Mexico-Stad
1976 - Montreal
1984 - Los Angeles
1992 - Barcelona
2000 - Sydney
2008 - Beijing
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:13 schreef dolle_hond het volgende:
hieronder staan jaartallen, vul bij de jaartallen de plaats van de olympische zomerspelen in
1968 - Mexico City
1976 - Motreal
1984 - Los Angeles
1992 - Barcelona
2000 - Seoul
2008 - Peking
<edit .. had 'm nog fout ook ...>
en ik maar wachten met mijn ALT-S
Ja, dat klopt. Soms gaan ze verder als stoptrein vanaf Zwolle, niet bij nagedacht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:45 schreef U het volgende:
en dat wellicht slaat natuurlijk op dat de intercity/stoptrein van zwolle - groningen elk half uur afgewisseld worden
Nee, ze broer droeg hem wel bij de laatste winterspelen trouwensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef Allantois het volgende:
Theo Bos?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mark Huizinga dan
Geen Mother Finest - and no booty, wel wat andersquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef Jajong het volgende:
Shake your Groove Thing hoor ik nu.. Artiest.. weet me moeder/vader vast wel. Ik even niet.
Met zijn 2-tjes zijn ze wacht ff ga een foto plaatsen van ze maar moet even hun namen verwijderen...moment...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:06 schreef Jajong het volgende:
Die zijn hier ook niet hoor. Is het een groep?
Ik keur t goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:16 schreef Jajong het volgende:
Die mevrouw zal wel Peaches en die meneer Herb(ert) ?Ik ken ze niet anders had ik t nu wel geweten.
voetbalze adios muchachos!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:30 schreef Jajong het volgende:
Sorry, ik moet zo weg. Voetballen.. Doei
hoiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:54 schreef geenaam het volgende:
En daar ben ik ook weer na een avondje brommer opknappen..![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ken alleen de eerste, die is van Jacques Brel.
Wel een Belg, hence my first remarkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Brel zou ik geen taalpurist noemen, wel een romanticus..
Ben t wel met m eens in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:17 schreef BwennieBren het volgende:
"Nederlands is geen taal, dat is een verkoudheid"
Tis vast geen Nederlander tenzij t een taalpurist is
Hij rijdt niet sneller, maar hij trekt wat sneller op..quote:
Die smerige puntjes vormen een Nederlands aandoende smet op deze mooie naam, maar ok..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:23 schreef BwennieBren het volgende:
Zoë
Da's mooi! Doe je daar ook je krantenwijk mee trouwens?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hij rijdt niet sneller, maar hij trekt wat sneller op..
Hoezoë? Is het zonder puntjes?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die smerige puntjes vormen een Nederlands aandoende smet op deze mooie naam, maar ok..
BwennieBren +1
Nee, hij maakt een beetje teveel lawaai. Scooter-opgevoerd-door-pubers teveel lawaaiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's mooi! Doe je daar ook je krantenwijk mee trouwens?
Da's om omstanders te kunnen laten zeggen: "Zo hé, da's een lelijke baby!"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:23 schreef BwennieBren het volgende:
Zoë
Niets van aantrekken; ik deed mijn dubbele krantenwijk ook altijd met de brommer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, hij maakt een beetje teveel lawaai. Scooter-opgevoerd-door-pubers teveel lawaaiHet valt nog wel mee, alleen worden mensen dan misschien wel wakker.
Ja. O en E vormen geen dubbelklank in het Engels.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hoezoë? Is het zonder puntjes?
Depends.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hey Daffo.. ben je fit?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niets van aantrekken; ik deed mijn dubbele krantenwijk ook altijd met de brommer.
Ja hoiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben je fit? = Voel je je goed? (met het oog op morgen en zo.. )
Goede instellingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef geenaam het volgende:
[..]Ach, eenmaal per dag fietsen is ook wel gezond. Anders wordt ik veel te lui.
De titel is alvast goed, denk fruitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Play that funky music - ben de naam van de band vergeten
Tuurlijk datte. Zolang ik maar niet moet gaan voetballen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ben je fit? = Voel je je goed? (met het oog op morgen en zo.. )
Ja, ik weet al iets meer. Maar dat is niet aan mij om dat mede te delen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb jij al wel meer info dan, Daffo??
Waarom mailt Asmo mij niet dan? Weet je daar ook meer van?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, ik weet al iets meer. Maar dat is niet aan mij om dat mede te delen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is van Wild Cherry. Ik zat wel helemaal mis eerst.
Nee. Ik weet enkel dat-ie een mail zou gaan opstellen om te versturen, daar er in de mail die hij mij heeft gestuurd wat dingen staan die beter niet op 't forum komen. Niets ten nadele van jou of wie dan ook, maar gewoon iets algemeens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Waarom mailt Asmo mij niet dan? Weet je daar ook meer van?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:40 schreef BwennieBren het volgende:
Barcelona
Ik vind het namelijk raar dat ik niets gehoord heb zo lang en dat hij mij niet terugmailt. Ik ben daar wat teleurgesteld over. Ik vind het nog wel leuk om te komen, maar ben niet meer zo enthousiast als ik was. Als er zaken spelen wil ik daar graag van weten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Ik weet enkel dat-ie een mail zou gaan opstellen om te versturen, daar er in de mail die hij mij heeft gestuurd wat dingen staan die beter niet op 't forum komen. Niets ten nadele van jou of wie dan ook, maar gewoon iets algemeens.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef Allantois het volgende:
Den haag
Waarom? Ik snap m, en deze zin doe jij vast ook wel snappen snappen of zo iets dergelijks ongeveerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Excuses voor kromme zin.
Ik reken op een uitgebreid verslag!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen morgen, maar de niet-komers zullen t ongetwijfeld wel horen neem ik aan?
Zou wel leuk zijn jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen morgen, maar de niet-komers zullen t ongetwijfeld wel horen neem ik aan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
![]()
De vraag ging over een stad, niet over een dorp met een te hoge doping-meting.
Die komt ook niet toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh? Nou dan stuur ik wel een spionne om me op de hoogte te houden..
helemaal niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Klinkt wel heel erg Motown...
"Die"? Heb ik een naam genoemd dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die komt ook niet toch?
Ik ben gekke Henkie niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:48 schreef macondo het volgende:
[..]
"Die"? Heb ik een naam genoemd dan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Carol King - I feel the earth move
wromnie?quote:
Cancel Downloadquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Stanley_Climbfall +1
[..]
wromnie?
Nee, die nieuwe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:59 schreef BwennieBren het volgende:
ikke wel James Earl
was ook maar een gwapje want t was toch gezegdquote:
Dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:03 schreef Asmodian het volgende:
Hee iedereen. ik heb zojuist een mail naar iedereen verstuurd. Mijn excuses dat het zo laat is geworden - ik heb in de mail zelf uitgelegd waarom dat het geval is
Dan ben je in goed gezelschap, ik ook nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb niets binnen??
SW 2 en 3, de man die Darth Vader 'wordt'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef BwennieBren het volgende:
Je bedoelt de acteur in de eerste Star Wars toch en Stanley? Niet de stem?
Ja, de meeste vrouwen reageren wat enthousiaster op die naam dan jij doet trouwens..quote:
ohhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asmo, als je nou eens lekker een keer op "Send" drukt...
Ach, ik weet alleen dat hij lekker schijnt te zijn, maar ik heb geen idee wie het isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, de meeste vrouwen reageren wat enthousiaster op die naam dan jij doet trouwens..
BwennieBren +1
Is dit het derde een-tweetje trouwens??
ja ik ben nogal van zijn leeftijdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, de meeste vrouwen reageren wat enthousiaster op die naam dan jij doet trouwens..
BwennieBren +1
Is dit het derde een-tweetje trouwens??
Het ligt er aan hoe je de vraag opvat. Geen probleem verder. Ik ben geen SW-expert.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeker van je antwoord, Stanley? Ik wist het niet en ging even imdb'en. En daar staat toch echt een andere naam.
Dat ik je zo veel punten uitdeel het laatste uur..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja ik ben nogal van zijn leeftijd
Wat bedoel je met Is dit het derde een-tweetje
Sjezus, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef ChrisJX het volgende:
Overigens gaan bus 3 en 4 naar de Burg. Fockema Andraeastraat.
De meel die ik aan de anderen stuurde is grotendeels ge-edit uit de mail die ik jou eerder verstuurde. Er staat niks nieuws in voor je. Wil je'm alsnog hebben?quote:
De koning uit Coming to Americaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat ik je zo veel punten uitdeel het laatste uur..
En.. ik vind ze allebei lekker..
[afbeelding]
[afbeelding]
oh datte, ja dat ik antwoord ook alleen op de vragen die jij steltquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat ik je zo veel punten uitdeel het laatste uur..
En.. ik vind ze allebei lekker..
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaarne. 't Is niet voor mij, 't is voor de statistieken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De meel die ik aan de anderen stuurde is grotendeels ge-edit uit de mail die ik jou eerder verstuurde. Er staat niks nieuws in voor je. Wil je'm alsnog hebben?
ja en die mag jij weer zetten met Sinterklaasquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Andrew Sisters - Bei mir bist du schoen
Jazeker. Vind je me ook niet minder lief dan voorheen??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef Asmodian het volgende:
Is jouw mail inmiddels ook binnen, Stan?
Dat is wel zo hoor S_Cquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik dacht toch echt dat je David Prowse bedoelde... Die zat tenslotte in het DV-pak.
Nee joh, Mufasa!!quote:
Laan trouwens denk ik...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:16 schreef Asmodian het volgende:
Sjezus, je hebt gelijk!- My God, that's embarassing... Goed dat je't even zegt, ik stuur direct een mailtje waarin ik dat zal herstellen
Dank je!
en da's maar goed ook want ik heb weer een puntquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook niet aan, maar was niet wat ik bedoelde.
Ja. Ofzo is een prima benadering van het probleemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heet die gast Makal of zo?
Natuurlijk niet, Stan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jazeker. Vind je me ook niet minder lief dan voorheen??
download je downtje...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:28 schreef geenaam het volgende:
De laatste dagen is de AKQ veranderd in muziektrivia..
Kamahl ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef BwennieBren het volgende:
Kamal
Elefant
OMG ik weet t niet zeker
Maar wel gezelligerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:28 schreef geenaam het volgende:
De laatste dagen is de AKQ veranderd in muziektrivia..
Ik heb ook geen mail van je gekregenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:03 schreef Asmodian het volgende:
Hee iedereen. ik heb zojuist een mail naar iedereen verstuurd. Mijn excuses dat het zo laat is geworden - ik heb in de mail zelf uitgelegd waarom dat het geval is
Dat dus! En dan heb de plaat gewoon hier in huis!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
The Elephant Song
Ik heb jou alles nog wel persoonlijk verteld!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb ook geen mail van je gekregen![]()
Dan mag Stanley het punt hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
The Elephant Song
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Integere Hindoestaan.
Dat is waar!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij krijgt nog een biertje van mij![]()
Ik wel. Ik kan er zelfs m'n schellak nog op spelen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef BwennieBren het volgende:
OMG Daf, deze ga ik bewaren hoor! duizend maal dankik heb nl. geen platenspelen meer
Wegens dat overlijden? Of althans de aanloop daarheen; ziekte dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet iedereen al dat John Blankenstein overleden is?
Waarom mocht Blankenstein de Champions League finale Milan-Barca niet fluiten?
Bofkont! Ik heb hier 2 verhuisdozen met platen van Jim Reeves, Elvis, Perry Como, Boone, allemaal ouwetjes en ik kan er niets meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kan er zelfs m'n schellak nog op spelen!![]()
wil je een platenspeler?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bofkont! Ik heb hier 2 verhuisdozen met platen van Jim Reeves, Elvis, Perry Como, Boone, allemaal ouwetjes en ik kan er niets mee![]()
wat is een schellak?
Van die mooie breekbare 78-toerenplaten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bofkont! Ik heb hier 2 verhuisdozen met platen van Jim Reeves, Elvis, Perry Como, Boone, allemaal ouwetjes en ik kan er niets mee![]()
wat is een schellak?
Milan diende een protest in, omdat Barcelona coach Cruijff en basisspeler Ronald Koeman had. Het protest werd gehonoreerd en Blankenstein werd van de wedstrijd gehaald. Nu zou zoiets nooit meer kunnen, omdat bij iedere grote club spelers uit zestien verschillende landen spelen. Bij Barcelona en Arsenal speelde echter vorig seizoen geen Noor, daar had scheidsrechter Hauge misschien geluk mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
milan vond dat barca te veel nederlands was
Nee, het was in 1994. Toen was de moedige nicht nog kerngezond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wegens dat overlijden? Of althans de aanloop daarheen; ziekte dus?
Oh weer wat geleerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Van die mooie breekbare 78-toerenplaten...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
volgens mij hebben we er nog 2......
je mag er wel 1 komen ophalen
Daffodil31LE + 1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asymmetric Digital Subscriber Line
Wel eens van gehoord, ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat eigenlijk pure brol is. M'n pa heeft SDSL. Werkt stukken beter.
Ja joh. Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:01 schreef dolle_hond het volgende:
rubic's cube?
tong op 1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, tong80 lijkt me al een hele goeie.
en Sebasser? toch?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:09 schreef iamredleader het volgende:
1. Tong80
2. Yvonne
3. Dolle_Hond
4. Printscreen
5. Qyroz
8. SCH
9. Arcee....
De rest kom ik ff niet zo snel op zonder te spieken.
Nou ja; ik heb 'm al eens vaker zeer hoog zien staan. Maar dat waren zeker de dagcijfers?quote:
iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou ja; ik heb 'm al eens vaker zeer hoog zien staan. Maar dat waren zeker de dagcijfers?
hij staat op 7quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:14 schreef Neleos het volgende:
Dr. Flash ook, denk ik
nee hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik keek eens zo'n lijst na, d_h. Is het tegenwoordig mode om je account te laten doodgaan op een bapaald aantal postings?
het klopt idd welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:24 schreef Neleos het volgende:
Ai, die zit ook altijd in Muziekassociatie, hoet heet ie ook alweer?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:24 schreef Neleos het volgende:
Ai, die zit ook altijd in Muziekassociatie, hoet heet ie ook alweer?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:25 schreef Berkery het volgende:
D.Rose
Dat jij een leven hebt met 39 postings per dag. Al die anderen (met 100+ per dag) dus niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat betekenen al die cijfertjes nou eigenlijk?![]()
dat je nu op positie 2063 staat, gisteren op 2071.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat betekenen al die cijfertjes nou eigenlijk?![]()
39 is nog best veel denk ik zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat jij een leven hebt met 39 postings per dag. Al die anderen (met 100+ per dag) dus niet.
Die in bold hebben een aanvraag gedaan om een leven te kopen, maar zijn afgewezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
39 is nog best veel denk ik zo![]()
Maar die andere cijfers ervoor? en waarom zijn sommige mensen in bold?
jij stond op positie 4488quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:32 schreef macondo het volgende:
Best wel een bizar lijstje...
er is toch zeker niet iemand die dat per persoon na zit te kijken en zit te typen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat je nu op positie 2063 staat, gisteren op 2071.
dat je afgelopen middernacht 4118 posts had en gisteren 32 posts hebt gedaan
Met schuim op de bek, waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
er is toch zeker niet iemand die dat per persoon na zit te kijken en zit te typen?![]()
Hoe gaat dat?![]()
mensen als tong, yvonne en ik staan op de nominatie op opgegeten te wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die in bold hebben een aanvraag gedaan om een leven te kopen, maar zijn afgewezen.
Je hebt de Tags laten staan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef Berkery het volgende:
Muziekfragment!
trivia_algemeen01.mp3
Ik wil weten:
Titel + uitvoerenden of
Titel + componist
...en waarvan je het zou moeten kennen
er zijn op fok eigenlijk maar 5 mensen die dat zouden kunnen (downloaden)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
er is toch zeker niet iemand die dat per persoon na zit te kijken en zit te typen?![]()
Hoe gaat dat?![]()
Ik sta ook in boldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die in bold hebben een aanvraag gedaan om een leven te kopen, maar zijn afgewezen.
Geinig, ik dacht dat alle info pleite was als je de id3-tag leeggooide. Weer wat geleerd.quote:
Neen, erg bekende naam hoor. Dat bandje iets minder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
America uit West Side Story. Maar van wie? Al sla je me dood.
Rodgers & Hammerstein?
The Beatles?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo zou het je zo kunnen vertellen...
Nee, wie de muziek voor de musical West Side Story heeft geschreven...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, wie de muziek voor de musical West Side Story heeft geschreven...
Ehquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef Berkery het volgende:
Jemig, Daffodil31LE geeft een loepzuivere voorzet, de keeper is in geen velden of wegen te bekennen, maar niemand tikt hem in?
Moesten de tabaksbladeren nog worden geplukt, Bwennie?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ben ik weer...
Das Bernstein iigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, wie de muziek voor de musical West Side Story heeft geschreven...
ik heb je gemaild en ga net wegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef BwennieBren het volgende:
Ben ik weer...
Kon t niet laten om ook allemaal snoei en vreten te halenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moesten de tabaksbladeren nog worden geplukt, Bwennie?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb je gemaild en ga net weg
ja, doodmoe word ik ervanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hebben de neefjes je weer geplaagd?
dan kwak je ze er toch uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |