Maw, je kan er op letten wat je wilt maar je zal er toch even mee moeten spelen om het te beoordelen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef Miyanou het volgende:
sja genuanceerder kan ook, maar als je het hebt over een vlees of bloedlul is het wel duidelijk,
en je ziet wel door kleding heen of mannen flink geschapen zijn, maar wil je daar meer duidelijkheid over dan zul je toch aan de slag moeten
En alstie nou klein oogt en niet veel groter wordt?quote:Een vleeslul oogt in slappe stand al redelijk groot, maar groeit in erecte stand niet of nauwelijks.
OMG ROFL!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:37 schreef linebear het volgende:
mijn man is echt een hele grote lul
Herkenbaar, heb ik ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:43 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
OMG ROFL!!!![]()
Zelf heb ik een Suprise! (TM) lul met Boner Plus (R) technologie.
Lijkt klein, maar groeit meer als tweemaal de lengte en anderhalf in breedte!
En vlak voor het komen weet mijn vriendin ook hoe laat het is want deze word NOG groter en 2x zo hard.![]()
Nog niet die ze wil iig....Maar ze kan er wel een heleboel krijgen denk ik...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat voor lul heb jij overigens als vrouw?
Bloedversie 1.1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:54 schreef Dreadknight het volgende:
de bloedversie
Staafgrafieken makenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:04 schreef spliffy het volgende:
En wat wil je precies met deze informatie gaan doen?
Turkey slappenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:55 schreef Blackletter het volgende:
het maakt mij dus gewoon echt niet uit wat voor penis iemand heeft, het gaat erom wat je ermee kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
En als we toch bezig zijn; wat voor kut(je) heb jij dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:20 schreef Miyanou het volgende:
ik ga er inderdaad staafgrafieken van maken
je moet wat met deze info he
maar zat gisteren naar dat schockdoc te kijken en dat ging over extreem groot, dus vandaar dit topic
Je vriendje leest mee, en die heeft een kleine piemelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:55 schreef Blackletter het volgende:
het maakt mij dus gewoon echt niet uit wat voor penis iemand heeft, het gaat erom wat je ermee kan
voor mij geldt hetzelfdequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef Bamisoep het volgende:
Bloedlul. Best extreem, in rust niet erg indrukwekkend () maar daarna wordt hij toch echt een stuk groter dan 'maar' 2x zo groot. Meer iets van 4x zo groot.
![]()
ahah herkenbaar... in rusttoestand is et net een schildpad met ingetrokken poten + kopquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef Bamisoep het volgende:
Bloedlul. Best extreem, in rust niet erg indrukwekkend () maar daarna wordt hij toch echt een stuk groter dan 'maar' 2x zo groot. Meer iets van 4x zo groot.
![]()
En dan heb je 8 cm.... En dan??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef Bamisoep het volgende:
![]()
ow geinig een leuter met franjersquote:
aha oke:) npquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Lexiun het volgende:
topic starter....hmmm
toeters en bellen (slingers)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow geinig een leuter met franjers![]()
Kuttopicquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:35 schreef Miyanou het volgende:
daar gaat dit topic niet over![]()
maak een kuttopic
Zoeen heb ik er ook ja. Met het verschil dat hij in rust bij warm weer al redelijk indrukwekkend is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef Bamisoep het volgende:
![]()
Precies!! Alle wijven die gozers selecteren op de grootte van hun geslachtsdeel vind ik uitermate zieligquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:55 schreef Blackletter het volgende:
Net zoals wij geen platte wijven willen, hè!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:08 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Precies!! Alle wijven die gozers selecteren op de grootte van hun geslachtsdeel vind ik uitermate zielig![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:54 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Je vriendje leest mee, en die heeft een kleine piemel [afbeelding]
Wishfull thinking?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef aaipod het volgende:
Ik heb een hele grote die ook nog eens veel groter word. Hoe noem je dat dan?
...Een paarde(n)lul?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef aaipod het volgende:
Een oogafwijking.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef aaipod het volgende:
En daarna zeker ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:30 schreef Gremen het volgende:
Een bloedlul deluxe.
De meeste vrouwen moeten dan ook al slikken als ze hem alleen al zien![]()
Kut. Die van mij komt uit China. Ik ga m'n geld terugvragenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:06 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik beschik over een bloed lul.
In slappe toestand staat er GUP op.
In stijve toestand "Groeten Uit Parimaribo"![]()
Nog nooit geen klagen gehad![]()
\quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:50 schreef Bright het volgende:
Mannen met een bloedlul moeten kiezen waar hun bloed zit: in hun hoofd of in hun pik. Daarom heb ik maar gekozen voor een vleeslul (wat een naam zeg) zodat ik nog weet wat ik ermee moet doen als'ie genoeg heeft gezien van de grond en liever omhoog kijkt.
Zal wel schrikken zijn als je dan voor het eerst met die vrouw naar bed gaatquote:Op zondag 3 september 2006 17:21 schreef nog.een.keer het volgende:
Hoezo, er zijn genoeg vrouwen met een lul hoor.
Sommigen zijn er zelfs mee getrouwd
SuperTech zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Kut. Die van mij komt uit China. Ik ga m'n geld terugvragen
bah dik is niks an!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Een heule dikke uiteraard!!!
Bij mij is alles lang, maar dat zou dan het enige zijn wat slank is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bah dik is niks an!
Liever lang en slank
![]()
Is dat nou serieus?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bah dik is niks an!
Liever lang en slank
![]()
jah!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is dat nou serieus?
*neem mij niet serieus*
Whaah!quote:
kvind kleine tietjes wel oke eigenlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net zoals wij geen platte wijven willen, hè!
Ik heb een bloed kutje,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef piere het volgende:
[..]
En als we toch bezig zijn; wat voor kut(je) heb jij dan?
de grootste bloedpenis die ik in mij heb geschoven was 29 cm, en die had nog ruimte over zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:07 schreef ukga het volgende:
maar is ie ook vrij diep?
En maar gillen als ik binnendring... Je let erop, voordat je wimpie mijn monstercock ontmoet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:24 schreef Miyanou het volgende:
Er wordt wel gesproken over een bloedlul en een vleeslul. Een bloedlul in slappe stand is vaak wat kleiner maar kan in erecte stand ongeveer twee keer zo groot worden.
Een vleeslul oogt in slappe stand al redelijk groot, maar groeit in erecte stand niet of nauwelijks.
Hou je als vrouw dus van grote lullen dan moet je dus eigenlijk opzoek naar een man waarvan het lijkt alsof hij een vleeslul heeft, maar ondertussen over een bloedlul beschikt.
Ik ben dus zo'n vrouw die daar op let![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |