ow geinig een leuter met franjersquote:
aha oke:) npquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Lexiun het volgende:
topic starter....hmmm
toeters en bellen (slingers)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow geinig een leuter met franjers![]()
Kuttopicquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:35 schreef Miyanou het volgende:
daar gaat dit topic niet over![]()
maak een kuttopic
Zoeen heb ik er ook ja. Met het verschil dat hij in rust bij warm weer al redelijk indrukwekkend is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:53 schreef Bamisoep het volgende:
Bloedlul. Best extreem, in rust niet erg indrukwekkend () maar daarna wordt hij toch echt een stuk groter dan 'maar' 2x zo groot. Meer iets van 4x zo groot.
![]()
Precies!! Alle wijven die gozers selecteren op de grootte van hun geslachtsdeel vind ik uitermate zieligquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:55 schreef Blackletter het volgende:
het maakt mij dus gewoon echt niet uit wat voor penis iemand heeft, het gaat erom wat je ermee kan
Net zoals wij geen platte wijven willen, hè!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:08 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Precies!! Alle wijven die gozers selecteren op de grootte van hun geslachtsdeel vind ik uitermate zielig![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:54 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Je vriendje leest mee, en die heeft een kleine piemel [afbeelding]
Wishfull thinking?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef aaipod het volgende:
Ik heb een hele grote die ook nog eens veel groter word. Hoe noem je dat dan?
...Een paarde(n)lul?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef aaipod het volgende:
Een oogafwijking.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef aaipod het volgende:
En daarna zeker ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:30 schreef Gremen het volgende:
Een bloedlul deluxe.
De meeste vrouwen moeten dan ook al slikken als ze hem alleen al zien![]()
Kut. Die van mij komt uit China. Ik ga m'n geld terugvragenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:06 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik beschik over een bloed lul.
In slappe toestand staat er GUP op.
In stijve toestand "Groeten Uit Parimaribo"![]()
Nog nooit geen klagen gehad![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |