Ik hou wel van een brede, natte kut. Als mijn vrouwtje dan ook klaarkomt hé...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef nog.een.keer het volgende:
Er wordt wel gesproken over natte kutten en droge kutten. Een natte kut is vaak van een wat meer opgewonden vrouw dan een droge, laat vaak een roodachtige kleur zien, is heel warm en voelt meestal nattigheid.
Kutten zijn er in veel soorten en maten. De een is harig, langwerpig, kort, smal of breed, de ander kaal en fluweelzacht, anderen hebben weer laaghangende schaamlippen met een groter dan gemiddelde clit erboven en soms zijn ze nauw en strak en soms zijn ze wijd en ruim.
Ik ben dus zo'n man die daar op let
Wat voor kut hou jij als man van?
Motiveer je reactie en post niet alleen maar "een natte kut" want die worden verwijderd door de moderators die hier zo goed hun best doen om het forum vrij te houden van kuttopics.
met uitzondering van dit topic
Ja wat hij zegtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:50 schreef Darkwolf het volgende:
Ik hou wel van een smalle en krappe kut met fluweel zachte lipjes!
Side detail: kaal, zo kaal als kaal maar kan zijn! Een pre!
Die brede kut, gaat die vaak naar de sportschool of hoe moet ik dat zien??!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef nog.een.keer het volgende:
Er wordt wel gesproken over natte kutten en droge kutten. Een natte kut is vaak van een wat meer opgewonden vrouw dan een droge, laat vaak een roodachtige kleur zien, is heel warm en voelt meestal nattigheid.
Kutten zijn er in veel soorten en maten. De een is harig, langwerpig, kort, smal of breed, de ander kaal en fluweelzacht, anderen hebben weer laaghangende schaamlippen met een groter dan gemiddelde clit erboven en soms zijn ze nauw en strak en soms zijn ze wijd en ruim.
Ik ben dus zo'n man die daar op let
Wat voor kut hou jij als man van?
Motiveer je reactie en post niet alleen maar "een natte kut" want die worden verwijderd door de moderators die hier zo goed hun best doen om het forum vrij te houden van kuttopics.
met uitzondering van dit topic
Ik hou van lekker mals, vochtig, kaal en goed gepoetst.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Mogen vrouwen niet meedoen?
Ik ga helemaal met jou meequote:
Homo!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:35 schreef SnowDoggg het volgende:
Nu heb ik 3 geslachtsdelentopics bovenaan m'n AT staan...![]()
...hij houd immers -net zoals ik- van fluwelen zachte lipjes die helemaal te bezichtigen zijn (haarloos).quote:
Binnenste schaamlippen heten alleen maar zo omdat ze tussen de buitenste schaamlippen zitten. Qua positie zeg maar. Of ze nou verstopt zitten of uitsteken. Wat allebei ongeveer even vaak voorkomt overigens. Beetje vreemd dus dat verstopte schaamlippen als de norm worden gezien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Jeffo het volgende:
Simpel toch, gesloten zonder meuk die naar buiten hangt. Binnenste schaamlippen, de naam zegt het al, horen niet helemaal naar buiten te hangen![]()
Echt een afknapper, en indien blond --> kaal en wanneer donker--> een subtiel streepje.
Ik zou het niet direct zien als een norm, maar ik vind het gewoonweg mooier. Heb beide meegemaakt en afschuw was een paar keer nabij. Kan er niets aan doen, maar vind het echt niet aantrekkelijk. Net zoals sommige mannen niet van vrouwen houden met donker haar......hou ik daar niet vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Binnenste schaamlippen heten alleen maar zo omdat ze tussen de buitenste schaamlippen zitten. Qua positie zeg maar. Of ze nou verstopt zitten of uitsteken. Wat allebei ongeveer even vaak voorkomt overigens. Beetje vreemd dus dat verstopte schaamlippen als de norm worden gezien.
Dat is een lastig probleem inderdaad want je kunt het van buitenaf zo moeilijk zien...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:56 schreef Jeffo het volgende:
[..]
Ik zou het niet direct zien als een norm, maar ik vind het gewoonweg mooier. Heb beide meegemaakt en afschuw was een paar keer nabij. Kan er niets aan doen, maar vind het echt niet aantrekkelijk. Net zoals sommige mannen niet van vrouwen houden met donker haar......hou ik daar niet van![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |