Vergeet dat maar. Vraag maar eens aan de nabij gelegen AH' s (Korreweg, Ebbingestraat, etc). Ze zijn in de loop der jaren tientallen procenten omzet kwijt geraakt. Verderweg gelegen AH's (oa Selwerd) hebben het ook goed gemerkt. Renesite z'n AH waarschijnlijk niet, omdat deze vestiging nogal ver van Jumbo-De Beren is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef highway101 het volgende:
In Groningen is ook geen één van de AH's in omzet er op achteruit gegaan sinds de komst van de Jumbo daar.
In ieder geval heb je het regelmatig over Jumbo in de AH forum. De reclame en de 10 tot 15% korting tov de AH doet dan wel z'n werkquote:[Jumbo overschat zichzelf nog wel eens vind ik. Die nieuwe reclame van hun vind ik maar zo zo. Het ligt er véél te dik bovenop. Zo heel bijzonder goedkoper zijn ze niet (6 - 8%)
Natuurlijk. Jumbo is dé nieuwe concurrent van AH. (tenminste zo profileren ze zich)quote:Op maandag 28 augustus 2006 06:34 schreef csar het volgende:
In ieder geval heb je het regelmatig over Jumbo in de AH forum. De reclame en de 10 tot 15% korting tov de AH doet dan wel z'n werk![]()
Klopt, wij moeten het ook voornamelijk hebben van de studenten in de buurt, de ouderen, en mensen uit de wijken als 'reitdiep' , 'de held' en 'gravenburg'quote:Op maandag 28 augustus 2006 06:34 schreef csar het volgende:
[..]
Vergeet dat maar. Vraag maar eens aan de nabij gelegen AH' s (Korreweg, Ebbingestraat, etc). Ze zijn in de loop der jaren tientallen procenten omzet kwijt geraakt. Verderweg gelegen AH's (oa Selwerd) hebben het ook goed gemerkt. Renesite z'n AH waarschijnlijk niet, omdat deze vestiging nogal ver van Jumbo-De Beren is.
[..]
In ieder geval heb je het regelmatig over Jumbo in de AH forum. De reclame en de 10 tot 15% korting tov de AH doet dan wel z'n werk![]()
Omdat ik nu parttime werk en niet m'n hele leven bij AH wil werken, wil wat doen in de branche waarvoor ik ben opgeleid.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:07 schreef CryptoKnight het volgende:
Waarom stop je eigenlijk bij AH?
Logisch.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Omdat ik nu parttime werk en niet m'n hele leven bij AH wil werken, wil wat doen in de branche waarvoor ik ben opgeleid.
Euh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:53 schreef SHERMAN het volgende:
Over de OP; ik zit inmiddels thuis al twee en een halve maand zonder internet. Ik kan de OP dus ook niet updaten. Mijn excusses hier voor.
Als iemand bij KPN werkt; maak die administratie is op orde!!!!
Malle spammerdquote:
400? Dat is effe rekenen 400x24x0,33 = 3.168 liter bier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag heeft een klant 400 (!!!) kratten bier opgehaald (was besteld). Grolsch, wat in de aanbieding is trouwens.
Morgen loon.
Als je zoveel bier nodig hebt, dan ga je toch voor een tap lijkt mij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag heeft een klant 400 (!!!) kratten bier opgehaald (was besteld). Grolsch, wat in de aanbieding is trouwens.
Morgen loon.
Ben benieuwd hoeveel openers die slijt aan z'n kleine 10.000 flesjes bierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Als je zoveel bier nodig hebt, dan ga je toch voor een tap lijkt mij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |