Vergeet dat maar. Vraag maar eens aan de nabij gelegen AH' s (Korreweg, Ebbingestraat, etc). Ze zijn in de loop der jaren tientallen procenten omzet kwijt geraakt. Verderweg gelegen AH's (oa Selwerd) hebben het ook goed gemerkt. Renesite z'n AH waarschijnlijk niet, omdat deze vestiging nogal ver van Jumbo-De Beren is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:30 schreef highway101 het volgende:
In Groningen is ook geen één van de AH's in omzet er op achteruit gegaan sinds de komst van de Jumbo daar.
In ieder geval heb je het regelmatig over Jumbo in de AH forum. De reclame en de 10 tot 15% korting tov de AH doet dan wel z'n werkquote:[Jumbo overschat zichzelf nog wel eens vind ik. Die nieuwe reclame van hun vind ik maar zo zo. Het ligt er véél te dik bovenop. Zo heel bijzonder goedkoper zijn ze niet (6 - 8%)
Natuurlijk. Jumbo is dé nieuwe concurrent van AH. (tenminste zo profileren ze zich)quote:Op maandag 28 augustus 2006 06:34 schreef csar het volgende:
In ieder geval heb je het regelmatig over Jumbo in de AH forum. De reclame en de 10 tot 15% korting tov de AH doet dan wel z'n werk![]()
Klopt, wij moeten het ook voornamelijk hebben van de studenten in de buurt, de ouderen, en mensen uit de wijken als 'reitdiep' , 'de held' en 'gravenburg'quote:Op maandag 28 augustus 2006 06:34 schreef csar het volgende:
[..]
Vergeet dat maar. Vraag maar eens aan de nabij gelegen AH' s (Korreweg, Ebbingestraat, etc). Ze zijn in de loop der jaren tientallen procenten omzet kwijt geraakt. Verderweg gelegen AH's (oa Selwerd) hebben het ook goed gemerkt. Renesite z'n AH waarschijnlijk niet, omdat deze vestiging nogal ver van Jumbo-De Beren is.
[..]
In ieder geval heb je het regelmatig over Jumbo in de AH forum. De reclame en de 10 tot 15% korting tov de AH doet dan wel z'n werk![]()
Omdat ik nu parttime werk en niet m'n hele leven bij AH wil werken, wil wat doen in de branche waarvoor ik ben opgeleid.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:07 schreef CryptoKnight het volgende:
Waarom stop je eigenlijk bij AH?
Logisch.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Omdat ik nu parttime werk en niet m'n hele leven bij AH wil werken, wil wat doen in de branche waarvoor ik ben opgeleid.
Euh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:53 schreef SHERMAN het volgende:
Over de OP; ik zit inmiddels thuis al twee en een halve maand zonder internet. Ik kan de OP dus ook niet updaten. Mijn excusses hier voor.
Als iemand bij KPN werkt; maak die administratie is op orde!!!!
Malle spammerdquote:
400? Dat is effe rekenen 400x24x0,33 = 3.168 liter bier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag heeft een klant 400 (!!!) kratten bier opgehaald (was besteld). Grolsch, wat in de aanbieding is trouwens.
Morgen loon.
Als je zoveel bier nodig hebt, dan ga je toch voor een tap lijkt mij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag heeft een klant 400 (!!!) kratten bier opgehaald (was besteld). Grolsch, wat in de aanbieding is trouwens.
Morgen loon.
Ben benieuwd hoeveel openers die slijt aan z'n kleine 10.000 flesjes bierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Als je zoveel bier nodig hebt, dan ga je toch voor een tap lijkt mij?![]()
Wij hadden laatst een musquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:10 schreef Webgangster het volgende:
Duif vandaag in de winkel, onze vm met een stokie liief doen tegen de duif in de hoop dat hij weg ging
Zolang grolsch het niet te weten komt is er niks aan de hand. Want anders zou je een fikse boete kunnen krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
Morgen loon.
Jaja, herfstassortiment hèquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef waterreus23 het volgende:
Jawel hoor, vandaag kregen we 2 displays met ... .... .... .... PEPERNOTEN
HEB IK ZIN INNNNNNquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef waterreus23 het volgende:
Jawel hoor, vandaag kregen we 2 displays met ... .... .... .... PEPERNOTEN
ik mis gewoon een hele week loonquote:
Ik weet niet, moet nog weer eens kijken, ben vanalles nu kwijtgeraakt geloof ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:51 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik mis gewoon een hele week loon2 weken vakantie gekregen, dan 1 week extra uren gewerkt en 1 week hebben ze gewoon niet uitbetaald... ipv dat ik wat extra's had, heb ik zelfs nog 2,5 adv uur in moeten leveren
![]()
Hij komt dus naast de commercials ook nog op tv.quote:Acteur. Speelt vakkenvuller Rachid in de Albert Heijn-reclames en verschijnt komend seizoen ook als presentator van het AVRO-spelprogramma Kunstquest en in de soap Het huis Anubis op Nickelodeon.
Leermeesters? Nasrdin Dchar. Een heel goede acteur die mij in contact heeft gebracht met de theaterwereld.
Belangrijkste gebeurtenis? Mijn recente doorbraak en het overlijden van mijn moeder vorig jaar. Sindsdien wil ik alles doen om te slagen als acteur.
Beste advies ooit gekregen? 'Jij moet iets met theater doen.'
Graag ontmoeten? Al Pacino.
Favoriete boek, cd...Strijders van het licht van Paulo Coelho. Cd: The Eminem Show van Eminem.
Film, tv-programma Godfather II. Tv: De vloer op.
Grootste ergernis? Dat succesvolle Marokkanen het stempel knuffelmarokkaan krijgen. Ik knuffel niet, ik bijt.
Over vijf jaar... Ben ik een gerespecteerd acteur en kan ik de weg vrijmaken voor anderen.
Ik juist veelquote:
Dat is mooi meegenomen natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef CryptoKnight het volgende:
Ik heb meer reiskosten, en dat terwijl ik ieder dag oo de fiets ga. Was normaal 20 euro per periode en nu 32,40... hmmm!!!
Idd! Had ik net dus ook, ik al helemaal een briefje gemaakt voor een klant dat ze 1 product wou en dat wij die apart gingen leggen (was vandaag al de 2e keer dat ze kwam en het was op). Ik dat briefje naar de PM brengen zegt die dat het waarschijnlijk helemaal niet meer binnenkomt , ik de klant weer opzoeken en zeggen dat ze maar een kortingscheck moest gaan halenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:05 schreef Brammie1 het volgende:
dat diepvriesvleeswat een gekut. Het was nu vanaf dinsdag op, vandaag een paar colli binnen gekregen. Constant klanten die over de zeik gaan. Mijn afdeling (Deli/Kaas) staat naast de diepvriezen, dus alle klanten kwamen naar mij met vragen over dat vlees. Kassamiepen moesten zowat om de klant een reclamecheque uitschrijven
Het zijn 16 rolcontainers met 24 kratten erop en nog 16 losse kratten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef highway101 het volgende:
[..]
400? Dat is effe rekenen 400x24x0,33 = 3.168 liter bier.
Hoe heeft die klant dat in godsnaam meegenomen?Hoeveel rolcontainers zijn dat? stuk of 12?
Hun blijkbaar niet, het is ook voor een piratenfeestje (piraten muziek).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Als je zoveel bier nodig hebt, dan ga je toch voor een tap lijkt mij?![]()
Wat heeft Grolsch ermee te maken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef NovaCain het volgende:
[..]
Zolang grolsch het niet te weten komt is er niks aan de hand. Want anders zou je een fikse boete kunnen krijgen![]()
Max 2 artikelen per klant. niet 2 cheques..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:17 schreef highway101 het volgende:
Voor dat diepvriesvlees geldt een maximum van 2 reclamecheques per klant. De vraag overtreft de stoutste verwachtingen van het HK.
Nou het limiet van b.v. 6 kratten per klant slaat op de afname die HK heeft vastgesteld met grolsch. Voor die prijs krijgt een "normale" klant het natuurlijk nergens..quote:
Iets wat ik heb geleerd is dat ze je veel kunnen vertellen, maar dat je alles zelf moet doen. Uiteindelijk loop ik ook avonden en zondagen de floor-manager te spelen maar krijg niks meer (qua geld) dan een stropdas cadeau.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef highway101 het volgende:
Ik heb tehoren gekregen dat ik de 2e man op AGF wordt, dus direct na de VS. Wel mooi nieuws natuurlijk, maar misschien zit er ook nog een financieele kant aan? Btw ik ben nog net 18 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |