Maar als je Tymoschuk nog wil halen kan je geen spits meer halen als je maar 9,5 miljoen hebt te besteden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nelvand en Tymoschuk samen is toch niet betalen voor die 9,5 miljoen.
wie weetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef michaelmulder1985 het volgende:
Wel jammer dat chelsea tevez niet wilt stallen bij feyenoord, leek me wel een mooie speler voor feyenoord als hij zou willen komen.
Lijkt me erg lastig. Hij zou nu toch verhuurd worden aan zo'n club in Frankrijk? Ik denk dat ie liever daar speelt. Maar goed, je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef michaelmulder1985 het volgende:
Wel jammer dat chelsea tevez niet wilt stallen bij feyenoord, leek me wel een mooie speler voor feyenoord als hij zou willen komen.
ja mijn voorkeurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:40 schreef Ricky_ het volgende:
We gaan in ieder geval ergens heen, dat is zeker. De TT is meer wat er gehoopt wordt volgens mij.
wat TS hoopt dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:40 schreef Ricky_ het volgende:
We gaan in ieder geval ergens heen, dat is zeker. De TT is meer wat er gehoopt wordt volgens mij.
Denk niet dat hij komt nu ze Tiendali gehaald hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar als je Tymoschuk nog wil halen kan je geen spits meer halen als je maar 9,5 miljoen hebt te besteden.
Rennes ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:42 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig. Hij zou nu toch verhuurd worden aan zo'n club in Frankrijk? Ik denk dat ie liever daar speelt. Maar goed, je kan het altijd proberen.
Dat heb je fout kerel de franse competitie is van een beduidend hoger niveau dan de Nederlandse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef michaelmulder1985 het volgende:
[..]
Rennes ja.
Maar ik zou toch denken dat nederlandse competitie iets beter is dan de franse?![]()
Maar ja best jammer, ik had verwacht na de transfer kalou dat chelsea misschien wel wat zou stallen bij feyenoord.
Ik hoop maar dat we er nu wel doorheen komenquote:
Helemaal klopte t niet nee...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:32 schreef Jajong het volgende:
Haha die kneus van de loting noemt de CL en UEFA winsten van Ajax op bij Feyenoord
Hakenkruis op de homepagequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.lokomotiv.hit.bg/Info/index.html
Dat was een leeg stadion, dus praktisch 2 uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:34 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Kijk na vorig jaar nergens meer van op.....
idd zie het nu ook op de officiele sitequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef Nellid het volgende:
[..]
14 sep thuis, 2 weken later uit...?
Feijenoord heeft het moeilijkst geloot van alle NL clubs. Maar het had erger gekunt met West Ham.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:42 schreef denthemen het volgende:
Feyenoord heeft denk ik het moeilijks geloot van alle teams
Wat een losers zeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:36 schreef Nellid het volgende:
http://www.lokomotiv.hit.bg/Info/Glavna/SkinHeads/skinheads.html
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:36 schreef Nellid het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
idd.. Debacle lijkt aanstaandequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Weer zo'n oostblok-clubje waar Feyenoord het natuurlijk lastig mee gaat krijgen.
Nou, liever Lokomotiv Sofia dan Partizan hoor!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef Kaap het volgende:
[..]
Feijenoord heeft het moeilijkst geloot van alle NL clubs. Maar het had erger gekunt met West Ham.
kaalkopjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:36 schreef Nellid het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Treinquote:[quote]Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef Erasmusch het volgende:
Door Duitsland krijg je flinke korting he.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
30 uur in een busquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd of FSV een busreis kan regelen + kosten
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Zo sterk is dat Lokomotiv helemaal niet hoor.
4e club van Bulgarije; CSKA, Litex en Levski zijn sowieso wel sterker.
Dan weet ik niet tegen wat voor soort clubs dat was, maar toch. Wij doen het ze niet na.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
In de huidige competitie heeft Lokomotiv na drie duels alles gewonnen en nog geen goal geïncasseerd.
Hebbie dit nou exact gekopieërd van LN?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
300-400 euro maar daarmee begon ze moeilijk te doen,
tot aan wenen is het 220 euro, dan moet je een losse trein regelen naar sofia was een nachtrein, kost al 40 euro voor een slaapplaats
CSKA Moscow?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Zo sterk is dat Lokomotiv helemaal niet hoor.
4e club van Bulgarije; CSKA, Litex en Levski zijn sowieso wel sterker.
Rodopa Smolyan, Marek Dupnitsja en Vihren Sandanski. Drie weinig bijzondere ploegen, die alle drie moeite zullen krijgen niet te degraderen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
[..]
Dan weet ik niet tegen wat voor soort clubs dat was, maar toch. Wij doen het ze niet na.
Klinkt niet heel bijzonder nee. Maar wat belangrijker is, is hoe de 2 ploegen er op 14 september voor staan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Rodopa Smolyan, Marek Dupnitsja en Vihren Sandanski. Drie weinig bijzondere ploegen, die alle drie moeite zullen krijgen niet te degraderen.
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:49 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Hebbie dit nou exact gekopieërd van LN?
Jullie zouden gelijk hard weg rennenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Mwah wel een leuke loting...
Ja, komt omdat wij Luni niet hebben, dat is toch wel de gekste die er is immers...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Jullie zouden gelijk hard weg rennen![]()
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:06 schreef Ricky_ het volgende:
We hadden toch gewoon 1 thuiswedstrijd zonder publiek of vergis ik me nou?
WTFquote:UEFA CUP: FEYENOORD LOOT LOKOMOTIV SOFIA
Feyenoord neemt het in de eerste ronde van de UEFA Cup op tegen Lokomotiv Sofia. De ploeg van Erwin Koeman begint op donderdag 14 september met een wedstrijd in Sofia. Twee weken later wordt in De Kuip de return afgewerkt. Lokomotiv, momenteel koploper in de nationale competitie, plaatste zich donderdagavond eenvoudig voor het hoofdtoernooi van de UEFA Cup. Na de 0-2 zege van twee weken eerder werd het Israëlische Bnei Yehuda in Sofia met 4-0 verslagen. Sinds 1996 kwam Lokomotiv niet meer uit in het Europese hoofdtoernooi.
Lokomtiv eindigde vorig seizoen als vierde in de nationale competitie. Met die eindklassering kwamen de hoofdstedelingen terecht in de voorronde van de UEFA Cup. Nadat Makedonija eerst opzij werd gezet (1-1 en 2-0) werd de laatste hindernis, in de vorm van Bnei Yehuda, met gemak genomen. Op vrijdag werd de viervoudig Bulgaars kampioen aan Feyenoord gekoppeld, wat ongetwijfeld tevreden reacties zal hebben geoogst. In een ver verleden werd er al gewonnen van Monaco en Paris Saint-Germain, wat nog steeds als hoogtepunten worden beschouwd in de 76-jarige clubhistorie. De naam van UEFA Cup-winnaar van 2002 zou bepaald niet misstaan in dat rijtje.
De Bulgaren, spelend in het Stadium Lokomotiv (22.000 plaatsen), verkeren momenteel in grootse vorm. De ploeg behaalde het maximale puntenaantal uit drie wedstrijden, een prestatie die alleen stadsgenoot CSKA evenaarde. Opvallend is dat Lokomotiv nog geen doelpunt hoefde te incasseren. De huidige sportieve opgang is vooral te danken aan trainer Grozdanov. Tot zijn komst in 2004 werd de ene na de andere trainer versleten. Op het moment dat de tactisch begaafde Grozdanov aan het roer kwam, had het de gehoopte rust en continuïteit tot gevolg. De beloning volgt op 14 september, als de trainer en zijn spelers ongetwijfeld hun ogen uitkijken in de indrukwekkende Kuip.
Hehequote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hehe
Waar blijft die Tymo??? En waar blijft die spits??? Feyenoord loopt het gewoon te verneuken voor zichzelf. Bij Heracles gewoon weer puntverlies, wedden?
Maar ja, lamlul heeft toch geen ambities om kampioen te worden, dus wat maakt het allemaal uit
Als er bij Heracles puntverlies wordt geleden, breekt de pleuris uit. Dan moet Koeman maar eens uitkijken voor z'n positie. Hoewel het bestuur meer schuldig is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hehe
Waar blijft die Tymo??? En waar blijft die spits??? Feyenoord loopt het gewoon te verneuken voor zichzelf. Bij Heracles gewoon weer puntverlies, wedden?
Maar ja, lamlul heeft toch geen ambities om kampioen te worden, dus wat maakt het allemaal uit
Ik denk dat in het Oostblok alle "harde kernen" wel extreem rechts zijn, maar het zijn inderdaad mijn types niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef H.Flick het volgende:
Wat een vreselijk foute club, dat Lokomotiv Sofa
Feyenoord is altijd kut daar... Teplice, Kartnen, Rapidquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn god, een keer verliezen uit, van Groningen en gelijk worden alle tegenstanders overgewaardeerd.
Feyenoord heeft wel minstens 10 keer de begroting van dat Oost-Europese wodka-elftal.
Hehe Budapest was ook iets van 22-24 uur!quote:
toch auto johquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:36 schreef Erasmusch het volgende:
Karnten hebben we gewonnen![]()
Misschien dat toch de auto een optie. Roadtrip langs Zagreb en Belgrado enzo![]()
206je naar Frankrijk was 80e per 1000km. Bizar weinig lijkt mij. Dan zal dit zo'n 400 zijn. Benzine zal daar ook wel goedkoper zijn. Gelukkig heb ik geen rijbewijsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Is fucking ver zeg, wat kost dat aan bezine trouwens ?denk je
Pff, ik vond Kopenhagen al ver. Het is gewoon kut dat je niet kunt slapen in zo'n bus, anders had het nog wel meegevallen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hehe Budapest was ook iets van 22-24 uur!
Heerlijke reis!
Ik ga is even kijken of het lukt, geef wel de voorkeur aan vliegen..
Oostblok![]()
Vond het wel allemaal meevallen, vrij weinig geslapen. Komt meestal pas als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, ik vond Kopenhagen al ver. Het is gewoon kut dat je niet kunt slapen in zo'n bus, anders had het nog wel meegevallen.
Dik 2000. Maar je hebt niet overal snelwegen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Vond het wel allemaal meevallen, vrij weinig geslapen. Komt meestal pas als ik thuis ben.
Ik rijd meestal gem. 600 km met een tankie, als je alleen maar grote weg rijdt zal je wel iets zuiniger rijden. Hoeveel KM is deze afstand?
Vrees alleen dat mn vrije dagen dit niet trekken als ik met de auto zou gaan..
Stel idiote hooligans, leuk hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer dat het niet Westham is geworden....
idd, gewoon boycotten dat soort landenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:57 schreef H.Flick het volgende:
Die hele UEFA cup is een groot Oostblokfeest geworden. Jammer eigenlijk.
CMquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef Tomasso het volgende:
daaaan, ga weg ofzo.
Moest van CM trouwens.
Op het grootste deel van het publiek van West Ham, kunnen alleen maar rellen.quote:Maar iig, waar slaat die opmerking over hooligans op![]()
Onnozel mannetjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Op het publiek van West Ham, kunnen alleen maar rellen.
Cart man nog steeds op het strandquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef Tomasso het volgende:
daaaan, ga weg ofzo.
Moest van CM trouwens.
Maar iig, waar slaat die opmerking over hooligans op![]()
Boehoehoe huilliequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Op het grootste deel van het publiek van West Ham, kunnen alleen maar rellen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef daaaaan het volgende:
Ik denk dat je daar heel wat veiliger kan rondlopen met je Feyenoord-petje dan in Sofia.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heb er even 'het grootste deel' van gemaakt, ze zullen ook wel echte supporters hebben.
Kan wel leuk worden, zeker omdat er bij Feyenoord wat gekleurde jongens rondlopen tussen de harde kern, beetje skinheads kapot schoppen zullen ze vast wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Mwah wel een leuke loting...
Starten we straks met Ekramy, Drenthe, Greene, Bahia, Tiendalli, De Guzman, Davids, Abubakari, Castelen, Van Hooijdonk. En De Ceulaer met zn zonnebankkop.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
Kan wel leuk worden, zeker omdat er bij Feyenoord wat gekleurde jongens rondlopen tussen de harde kern, beetje skinheads kapot schoppen zullen ze vast wel leuk vinden.
De Ceulaer vervangen voor een neger uit de jeugdopleiding natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Starten we straks met Ekramy, Greene, Bahia, Tiendalli, De Guzman, Davids, Abubakari, Castelen, Van Hooijdonk. En De Ceulaer met zn zonnebankkop.
En dan hebben we het nog niet over het joden-gehalte.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Starten we straks met Ekramy, Drenthe, Greene, Bahia, Tiendalli, De Guzman, Davids, Abubakari, Castelen, Van Hooijdonk. En De Ceulaer met zn zonnebankkop.
Sammuel. Of Kogeldans moet ook wel een neger zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:34 schreef Superheld het volgende:
[..]
De Ceulaer vervangen voor een neger uit de jeugdopleiding natuurlijk
Zal andersom vast ook wel gelden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
Kan wel leuk worden, zeker omdat er bij Feyenoord wat gekleurde jongens rondlopen tussen de harde kern, beetje skinheads kapot schoppen zullen ze vast wel leuk vinden.
Hoezo 'dan'?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar kennen de meeste fnoorders uit dit topic elkaar niet dan?
Hagary is een negerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Sammuel. Of Kogeldans moet ook wel een neger zijn![]()
Groetjes aan Frodoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef daaaaan het volgende:
Minder nieuws.quote:Feyenoord heeft de selectie tot de winterstop gereed. Dat betekent dat er voor 31 augustus géén nieuwe aankoop meer zal plaatsvinden. Dat meldt Paul van den Bosch van het Algemeen Dagblad. Aanstaande maandag zal het Algemeen Dagblad er meer aandacht aan schenken. Feyenoord heeft geen goede opvolger voor Dirk Kuyt kunnen vinden, waardoor het zal wachter totdat het transferwindow in december weer opengaat. Tot die tijd zullen Pierre van Hooijdonk, Stijn Huysegems en Ali Boussaboun de spitspositie in De Kuip moeten opvullen. De komst van Anatoli Tymoschuk is ook van de baan, omdat Feyenoord kortweg niet aan de hoge transfersom van Shaktar Donetsk kan voldoen. Een waardige tweede keus voor de positie van verdedigende middenvelder kon Feyenoord ook niet betalen. Wie men daarvoor op het oog had was onduidelijk. Duidelijk is wel dat Feyenoord de doelstelling voor dit seizoen scherp naar beneden zal stellen, meent ook Erwin Koeman. 'Het is niet reeel te verwachten dat we met deze selectie voor het kampioenschap gaan. Ik zal op voorhand tevreden zijn met een plaats bij de play-offs', aldus de geplaagde oefenmeester
Sja, klote. Maar toch liever dit dan een overhaast ¤10 miljoen door de plee spoelen. Alhoewel het wel erg slecht beleid is natuurlijk, net alsof niemand wist dat DK weg zou gaanquote:
mocht dit waar zijn, dan kan beter Koeman opstappen. Eerst nat gemaakt worden met Tymoschuk en een nieuwe spits, maar daarna alsnog afgescheept worden met een kut-selectie. Zou het niet pikkenquote:
Het is inderdaad vervelend, maar het is ook niet dat Feyenoord stil gezeten heeft in deze periode. Er zijn op het laatste moment nog best wat spelers gehaald en je kan nog zoveel mensen op het oog hebben, voor elke speler heb je zelf een bedrag in je hoofd en bij het sluiten van de transfermarkt zullen veel clubs nog willen profiteren van de nood bij Feyenoord. In andere woorden, echt goede deals zullen niet te maken zijn, dus best wel logisch.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef Merkie het volgende:
Sja, klote. Maar toch liever dit dan een overhaast ¤10 miljoen door de plee spoelen. Alhoewel het wel erg slecht beleid is natuurlijk, net alsof niemand wist dat DK weg zou gaan.
Volgens mij zegt koeman al een tijdje dat hij niet verwacht dat tymo komt? Ik verwacht dat koeman toch wel iets meer informatie heeft dan wij via de media krijgen. Daarnaast wordt er in de media zoveel van elkaar overgeschreven dat het lastig te zeggen is wanneer een gerucht nu precies gestopt is. (nadat er echte aanwijzingen zijn dat het voorbij is zijn er nog achterlopende media die ook even een verslag doen die vervolgens weer als nieuws worden geinterpreteerd door de rest.)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
mocht dit waar zijn, dan kan beter Koeman opstappen. Eerst nat gemaakt worden met Tymoschuk en een nieuwe spits, maar daarna alsnog afgescheept worden met een kut-selectie. Zou het niet pikken![]()
Kutfilm, hé?quote:
Of Ali B.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kutfilm, hé?
Slecht nieuws, maar was met de dag meer en meer te verwachten. Zie het verhaaltje hierboven.
Zondag Huysegems in de spits?
Dan gaat Feyenoord het nog moeiilijk krijgen.quote:
De eerste drie lijkt me dan iets te optimistisch. Maar goed, wat maakt dat tegenwoordig nog uit met de play-offs.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen spits voor de winterstop
Schrijf je dan maar af voor een plaats bij de eerste 3, misschien wel 5.
Dat kan je wel zeggen ja...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef TC03 het volgende:
Wat een klotebeleid.
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:05 schreef TC03 het volgende:
Wat een klotebeleid.
quote:26/8/2006 - 'Feyenoord verlegt interesse naar Eduardo'
(Gepost door K)
Media in Kroatie melden dat Feyenoord zijn interesse heeft verlegd naar de Braziliaanse Kroaat Eduardo da Silva. De spits komt ook nadrukkelijk voor op het lijstje van PSV. De Eindhovenaren zouden al met hem gesproken hebben, maar de transfersom en het feit dat hij al in de Champions League uitkwam en dus niet meer speelgerechtigd is, zou de interesse van PSV hebben verflauwd. Volgens de berichten zou Feyenoord een bod van 7 miljoen euro hebben uitgebracht. Zijn club Dynamo Zagreb zou echter volgens geruchten het dubbele willen hebben.
Feyenoord Netwerk
De in Rio de Janeiro geboren goalgetter liet zich in Kroatie naturaliseren en kwam inmiddels voor Kroatie onder 21 en nu ook het nationale elftal uit. Hij wordt daar nu Eduarda da Silva en ook Eduardo da Silva genoemd, maar zelf zou hij zijn Braziliaanse roepnaam Dudu prefereren.
Feyenoord Netwerk
Ja, daaaaaaaan is triest persoon eerste klas en gaat dus dingen zitten verzinnen. Snap me god niet waarom die idioot nog hier komt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
In het AD staat vandaag dat Feyenoord geen overhaaste beslisingen neemt en niet gaat kopen om het kopen. Als ze niks goeds kunnen vinden wachten ze tot de winterstop. Dat is iets heel anders dan zeggen dat er sowieso geen nieuwe speler meer komt.
quote:Onrust op Feyenoord training
Bron: LunaticNews.nl
Vanochtend was het onrustig op de training bij Feyenoord. Supporters sloten de selectie op door een slot aan het hek te hangen. De supporters riepen om Jorien van den Herik. Uiteindelijk heeft Jorien zich nog even laten zien, maar kreeg hierbij een scheldkanonnade over zich heen en kreeg het verzoek op te stappen.
Later meer....
Precies. Je kunt het geld maar 1 keer uitgeven. Als je niet zeker weet dat je een topper in huis haalt kun je beter wachten lijkt mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:15 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat nog niet eens zo'n slecht verhaal. Ajax haalde in paniek Charisteas in de winterstop en dat bleek ook niet echt een succes, zeker niet voor dat geld. Dus waarom overhaaste beslissingen nemen als je dan genoegen moet nemen met iemand die vermoedelijk niet goed genoeg is?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:09 schreef Tomasso het volgende:
He lompe daaaaaaaaaaan, hoe kom je in godsnaam aan dat bericht? Het staat helemaal nergens in het AD... Zit je nou dingen te verzinnen om zo je voorliefde voor die joodse club meer naar buiten te laten komen?
En dit nog ff:
[..]
Hij heeft dus wel gelijkquote:De kans wordt steeds groter dat Feyenoord geen nieuwe spits meer aantrekt voordat de transfermarkt volgende week donderdag sluit. De Rotterdammers willen namelijk geen tweede-rangs spits halen (paniek aankoop) en willen dan liever tot de winterstop wachten.
Wanneer dat inderdaad het geval is blijft Pierre van Hooijdonk zeker van zijn plaats centraal in de aanval. Bij afwezigheid van Pierre is Stein Huysegems zijn vervanger, zo staat te lezen in het Algemeen Dagblad. Ali Boussaboun mag vertrekken en komt dus niet meer voor in de plannen van Erwin Koeman. Alleen in echte noodgevallen.
Nee, dat heeft die lompe boer niet. Hij zegt dat Feyenoord niemand meer haalt, en daar staat alleen dat Feyenoord nog wel probeert mensen te halen.quote:
Niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:09 schreef Maikalo het volgende:
Wat zijn ze trouwens in vredesnaam allemaal aan het doen op feyenoord.nlDe site is nou al een week dicht ofzo!
Die zou niet optimaal hebben gewerkt geloof ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:13 schreef Ricky_ het volgende:
Er was een tijdje terug toch een nieuwe site, waarom hebben ze de oude weer terug gezet?
Ik krijg gewoon nieuwsberichten van vandaag hoor.quote:
Die site was te duurquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:09 schreef Maikalo het volgende:
Wat zijn ze trouwens in vredesnaam allemaal aan het doen op feyenoord.nlDe site is nou al een week dicht ofzo!
Ja, maar jij gebruikt geen FireFoxquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nieuwsberichten van vandaag hoor.
Zo'n site in de lucht houden en web mastertje betalen kost centen hoor. Maar het was eigenlijk een (mislukte) verwijzing naar de riante financiele positie van Feyenoord.quote:
Nee, ik gebruik Safari. Maar ook in FireFox zie ik hem gewoon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:24 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ja, maar jij gebruikt geen FireFox![]()
Raarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik Safari. Maar ook in FireFox zie ik hem gewoon.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:16 schreef Erwtensoep het volgende:
"Laat mij maar" zegt Ali "ik krijg het wel los".
Wat een trieste actie
Heeft ervaring he.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:16 schreef Erwtensoep het volgende:
whehehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een trieste actie
daaaan postte dan ook dat het er aanstaande maandag in zal staan. Nog even geduld dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:50 schreef H.Flick het volgende:
In het AD staat vandaag dat Feyenoord geen overhaaste beslisingen neemt en niet gaat kopen om het kopen. Als ze niks goeds kunnen vinden wachten ze tot de winterstop. Dat is iets heel anders dan zeggen dat er sowieso geen nieuwe speler meer komt.
ze haten amsterdamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:06 schreef denthemen het volgende:
waarom is het daar per uitwedstrijd verschillend hoeveel man er in het uitvak mag?
Iedereen heeft een hekel aan de beste jaquote:
als Feyenoord dan had gebodenquote:Kezman en De Souza naar Fenerbahçe
26 augustus 2006, 09:54
Door: Robert Kuijpers
Mateja Kezman verlaat Atlético Madrid alweer na een jaar. De Serviër vertrekt naar Fenerbahçe. In Turkije zal hij voor vier seizoenen gaan tekeken, zo meldt de officiële site van de Turken. Ook Deivid De Souza tekent een vierjarig contract.
De club uit Istanbul verkocht afgelopen week Nicolas Anelka aan Bolton Wanderers en had zodoende geld vrij voor versterkingen. Kezman zal de Fransman op moeten volgen, terwijl De Souza op het middenveld een stek krijgt.
In Spanje had Kezman geen toekomstperspectief meer en mocht hij vertrekken. Daarna werd hij in verband gebracht met onder andere Feyenoord en PSV.
Bij Fener hebben ze een veel rianter salaris.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als Feyenoord dan had geboden![]()
Omdat bij Sparta - Feyenoord er altijd heel veel Feyenoorders willen komen wordt de hele west-tribune als uitvak gebruikt. En dat is nog niet genoeg, want ze zitten altijd overalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:06 schreef denthemen het volgende:
waarom is het daar per uitwedstrijd verschillend hoeveel man er in het uitvak mag?
en zo wordt sparta er in eigen stadion uitgezongen net als vorig jaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Omdat bij Sparta - Feyenoord er altijd heel veel Feyenoorders willen komen wordt de hele west-tribune als uitvak gebruikt. En dat is nog niet genoeg, want ze zitten altijd overal. De west-tribune gebruikt Sparta meestal voor speciale acties met verenigingen enzo, maar door hem helemaal vol te stoppen met Feyenoorders verdienen ze meer
.
Vorig jaar hadden we ook bij de rust 2 - 0 voor moeten staan. En toen kon Kuijt het tij nog keren door vlak voor rust de gelijkmaker binnen te schieten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en zo wordt sparta er in eigen stadion uitgezongen net als vorig jaar![]()
ach, in de Kuip werd het legioen eruit gezongenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en zo wordt sparta er in eigen stadion uitgezongen net als vorig jaar![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:58 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ach, in de Kuip werd het legioen eruit gezongen![]()
Altijd al geweten dat ze heel intelligent warenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
Dus je sluit de selectie op, met als doel Jorien van den Herik te spreken....dan komt Jorien van den Herik naar buiten en ga je hem uitschelden![]()
Mooi, en nu terug naar het haakneus-topic.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat ze heel intelligent waren![]()
Hij kwam toevallig op dat moment aangereden aangereden, en stapte gelijk in de lift... stond op LN.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
Dus je sluit de selectie op, met als doel Jorien van den Herik te spreken....dan komt Jorien van den Herik naar buiten en ga je hem uitschelden![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:05 schreef Jajong het volgende:
Pappa slacht de klakkies af morgen.
Erg slim om Jorien uit te schelden. Als hij weggaat zitten ze straks weer in de financiele problemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
quote:Manager Benitez: Kuyt kan een Liverpool-legende worden
Kuyt Liverpool-manager Rafa Benitez gelooft dat Dirk Kuyt een Anfield scoring legend kan worden, in de orde van grootte van clubiconen als Ian Rush en Robbie Fowler.
"Peter Crouch is een geweldige speler voor een team, maar niet het type spits dat 15 tot 20 keer scoort per seizoen", verklaart Benitez de aankoop van Kuyt, voor wie Liverpool volgens The Sun 14,5 miljoen euro betaalde. "Dirk is anders, zijn voornaamste doel is scoren. En dat is wat hij het beste doet."
Benitez is duidelijk onder de indruk van de Katwijker: "Hij geeft het team een hoop extra door zijn kracht en fysiek. Maar hij beweegt ook geweldig, waardoor hij naast elke aanvaller van ons of Luis Garcia kan spelen."
Legende bij 2 clubs, dat zou 'ie goed doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, dat wordt al 5 jaar gedaan, erg wakker ligt hij er niet van.
[..]
Kuijt is absoluut geen legende bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Legende bij 2 clubs, dat zou 'ie goed doen.
Legende was wel een beetje overdreven ja, maar op z'n minst groot.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kuijt is absoluut geen legende bij Feyenoord.
Ik moest lachen toen ik dat lasquote:Uiteindelijk was Ali Boussaboun de verlosser en knipte de ketting door.
Dat denk ik ook. Tenzij Dirk over 4 jaar terugkomt en dan prijzen pakt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Ja, alleen het feit blijft dat hij bij Feyenoord geen drol gewonnen heeft, en daardoor sneller vergeten zal worden.
Ik denk zelfs dat ik me over 20 jaar v. Hooijdonk beter zal herinneren als Dirk Kuijt.
Idd, gaat erg lekker in 010quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
We spelen morgen tegen Heraclesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:59 schreef F1Bas het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 augustus 2006 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Anastasiou.
Dat mag ik hopen voor jullie..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
En winnen
Nillson kan Feyenoord echt niet uit de brand helpen. Hij doet het soms leuk bij Heerenveen maar is echt geen versterking voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef Ricky_ het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik er geen goed gevoel over heb tegen een clubje als Heracles.
Ik vind overigens nog steeds dat we Nilsson of Frutos moeten halen. Hele goede, jonge spitsen.
Ik denk dat ie daar een beetje overschat wordt. Sowieso zetten ze wel erg veel druk op 'm op deze manier, lijkt me niet verstandig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, dat wordt al 5 jaar gedaan, erg wakker ligt hij er niet van.
[..]
Frutosquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:16 schreef Ricky_ het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik er geen goed gevoel over heb tegen een clubje als Heracles.
Ik vind overigens nog steeds dat we Nilsson of Frutos moeten halen. Hele goede, jonge spitsen.
Stadion in Sofia zat donderdagavond denk ik voor 1/3e vol, meer niet. Maar goed, ze hadden uit ook al van die joden gewonnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja op LN forum iemand die een bus aan het regelen is verwacht 150-200 euro
zeker, en als ze dan ook nog af en toe scoren (in het goede doel welteverstaan)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Een slot op de verdediging lijkt me beter.
weet je nog het afscheid van Bosvelt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef Nellid het volgende:
Waarom is het afscheid van Kuyt VOOR de wedstrijd? Ik vindt dit zo verschrikkelijk gaar. Doe het NA de wedstrijd, staan de spelers nog op het veld, stadion vol...
Een groot gedeelte staat waarschijnlijk nog buiten tijdens het afscheid. Echt weer Feyenoord... Even wat woorden van Jorien, rondje lopen en klaar![]()
Het hoort gewoon met een publiekswissel maargoed...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zeker, en als ze dan ook nog af en toe scoren (in het goede doel welteverstaan)![]()
benieuwd naar Tiendalli en vooral Leonard
[..]
weet je nog het afscheid van Bosvelt?![]()
prima, zo voor de wedstrijd m.i.
is in Dirk's geval niet mogelijk uiteraardquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:08 schreef Nellid het volgende:
[..]
Het hoort gewoon met een publiekswissel maargoed...
Lijkt me wel, maar geen flauw idee wanneer...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
(wanneer) krijgt Paauwe een afscheid?
Zuiverloon en Lazovic gescoordquote:RIBEIRO TOONT ZIJN KLASSE BIJ FEYENOORD A1
De A1 van Feyenoord heeft zaterdagmiddag met 3-0 gewonnen van stadgenoot Excelsior. Smaakmaker bij de oudste Feyenoord-junioren was Jerson Anes Ribeiro (foto), die met twee prachtige goals een groot aandeel had in de zege. Het derde doelpunt kwam van de voeten van Michel Poldervaart. Trainer Henk Fräser was vooral content met de agressieve openingsfase van zijn team: ‘Dat is tegen Excelsior wel eens anders geweest.’
De A-junioren, die de competitie vorige week zijn begonnen met een 1-0 nederlaag bij PSV, hadden de laatste jaren veel moeite met de stadsgenoot uit Kralingen. De spelers van Excelsior komen traditiegetrouw naar Varkenoord om met maximale inzet het de stadionclub zo moeilijk mogelijk te maken.
Feyenoord toonde direct initiatief en nam in de twintigste minuut afstand van Excelsior. Poldervaart rondde een voorzet van Hanne Hagary af in de korte hoek: 1-0. Vijf minuten voor rust mochten de Feyenoorders een vrije trap nemen, net buiten het strafschopgebied van de tegenstander. Ribeiro krulde de bal op fenomenale wijze in de bovenhoek. De middenvelder oefende vorig seizoen op dit onderdeel met toenmalig assistent-trainer Igor Korneev en heeft daarin zichtbaar progressie gemaakt.
Nog voor de rust kreeg Ribeiro de bal aangespeeld van Hagary. Uit de draai schoot de behendige rechtshalf de bal opnieuw in de bovenhoek: 3-0. Na de thee was Excelsior korte tijd de betere partij, maar wist dat overwicht niet om te zetten in een doelpunt. Wel zagen de bezoekers nog een rode kaart, toen een Excelsior-speler vlak voor tijd zijn tweede gele kaart incasseerde en mocht vertrekken.
Ribeiro werd ruim een kwartier voor tijd naar de kant gehaald voor de van FC Utrecht overgekomen Ömer Özcelik. De middenvelder is nog niet geheel wedstrijdfit en maakte zaterdag zijn eerste minuten in het Feyenoord-shirt. De A1 komt dinsdagavond weer in actie, in de uitwedstrijd tegen Ajax.
Opstelling Feyenoord A1: Mulder; Van Stee, Nieveld, Buijs (75’ Barends), Nelom; Ribeiro (72’ Özcelik), Kobussen, Hagary (80’ Watamaleo); Wijnaldum, Bijlow (66’ Wattamaleo), Poldervaart
Heeft'ie al gehadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:10 schreef ruud_fr het volgende:
(wanneer) krijgt Paauwe een afscheid?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:42 schreef jorienvdherik het volgende:
kut weer, ik zit vak x
Wat een gejank om een spits... Feyenoord speelt UEFA cup en voor de competitie hebben ze al een spits in huis die er makkelijk 20 in kan leggen .. Ze hebben bousabon toch nog.. Die deed het goed bij NAC en zal het heus wel goed doen bij Feyenoord in de spits. Wat Feyenoord nodig heeft is meer voetballend vermogen achterin en op het middenveld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Feyenoord nu echt geen spits meer gaat halen voor 31-Aug, dan moeten ze toch voor de breedte iets uit de A-jeugd plukken (hoop ik zo....), speelt daar nog iets van toegevoegde waarde?
Het middenveld is dik in orde, met De Guzman, Hofs en Lucius. Boussaboun is geen spits die er 25+ in trapt in een seizoen, en zo een hebben we er wel nodig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een gejank om een spits... Feyenoord speelt UEFA cup en voor de competitie hebben ze al een spits in huis die er makkelijk 20 in kan leggen .. Ze hebben bousabon toch nog.. Die deed het goed bij NAC en zal het heus wel goed doen bij Feyenoord in de spits. Wat Feyenoord nodig heeft is meer voetballend vermogen achterin en op het middenveld.
die spits moet er gewoon komen, met wat je nu hebt red je het nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een gejank om een spits... Feyenoord speelt UEFA cup en voor de competitie hebben ze al een spits in huis die er makkelijk 20 in kan leggen .. Ze hebben bousabon toch nog.. Die deed het goed bij NAC en zal het heus wel goed doen bij Feyenoord in de spits. Wat Feyenoord nodig heeft is meer voetballend vermogen achterin en op het middenveld.
Dat zijn er maar weinig hoor die er 25+ in trappen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Het middenveld is dik in orde, met De Guzman, Hofs en Lucius. Boussaboun is geen spits die er 25+ in trapt in een seizoen, en zo een hebben we er wel nodig.
Ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:42 schreef jorienvdherik het volgende:
kut weer, ik zit vak x
Op andere vlakken? Het lijkt me duidelijk dat de spitspositie momenteel de hoogste prioriteit heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig hoor die er 25+ in trappen..Het is gewoon zonde om veel geld uit te geven aan een spits die er net een paar meer in kan leggen. Feyenoord zou zich op andere vlakken beter in moeten dekken. Anders zijn we straks helemaal de klos in Europa
Daar ben ik het ook niet helemaal mee eens hoor, met een hele goede spits hebben we toch ook niets gewonen? Het probleem ligt achterin en op het middenveld. Als je het achter dicht houd hoef je maar 1 doelpunt te scoren, die valt echt wel. Doe mij maar een hele goede middenvelder en zet Pierre of Ali of anders Huysegems zelfs maar in de spits...quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Op andere vlakken? Het lijkt me duidelijk dat de spitspositie momenteel de hoogste prioriteit heeft.
Boussaboun legt er echt geen 20 in.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Laten ze zich idd eerst maar eens focussen op het middeveld en de verdedeging, dan komen die goals van hem welquote:
Dat was het weer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
Het rommelt duidelijk bij jullie.
Oke, maar dat werd verteld op Radio 1. Maar er schijnt ook een geluidsband te draaien in de kuip.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
De grensrechter werd niet gereanimeerd, maar er is wel iets met zn hart. Zakte zo live op TV in elkaar, zag er echt eng uit... Verder wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Van zowel fnoord als Heracles overigens.
En wat een grafstemming in de Kuip zeg, heb alleen maar Heracles publiek gehoord de 1e helft.. Het rommelt duidelijk bij jullie.
Was het leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd morgen
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef RayMania het volgende:
De oud-Feyenoorders doen het goed in de Eredivisie.
Lazovic twee goals, De Graaf één goal (assist Leonardo), Zuiverloon.
Klopte sowieso geen moer van; Vincken voor De Ceulaer en Kolkka voor Huysegems.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef Kolkus het volgende:
Waarom stond Huysegems niet in de basis, herstelde van blessure?!
Dat bedoel ik, vreemde keuzes op de vleugels.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:55 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Klopte sowieso geen moer van; Vincken voor De Ceulaer en Kolkka voor Huysegems.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |