Maar als je Tymoschuk nog wil halen kan je geen spits meer halen als je maar 9,5 miljoen hebt te besteden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nelvand en Tymoschuk samen is toch niet betalen voor die 9,5 miljoen.
wie weetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef michaelmulder1985 het volgende:
Wel jammer dat chelsea tevez niet wilt stallen bij feyenoord, leek me wel een mooie speler voor feyenoord als hij zou willen komen.
Lijkt me erg lastig. Hij zou nu toch verhuurd worden aan zo'n club in Frankrijk? Ik denk dat ie liever daar speelt. Maar goed, je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef michaelmulder1985 het volgende:
Wel jammer dat chelsea tevez niet wilt stallen bij feyenoord, leek me wel een mooie speler voor feyenoord als hij zou willen komen.
ja mijn voorkeurquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:40 schreef Ricky_ het volgende:
We gaan in ieder geval ergens heen, dat is zeker. De TT is meer wat er gehoopt wordt volgens mij.
wat TS hoopt dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:40 schreef Ricky_ het volgende:
We gaan in ieder geval ergens heen, dat is zeker. De TT is meer wat er gehoopt wordt volgens mij.
Denk niet dat hij komt nu ze Tiendali gehaald hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar als je Tymoschuk nog wil halen kan je geen spits meer halen als je maar 9,5 miljoen hebt te besteden.
Rennes ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:42 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig. Hij zou nu toch verhuurd worden aan zo'n club in Frankrijk? Ik denk dat ie liever daar speelt. Maar goed, je kan het altijd proberen.
Dat heb je fout kerel de franse competitie is van een beduidend hoger niveau dan de Nederlandse.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef michaelmulder1985 het volgende:
[..]
Rennes ja.
Maar ik zou toch denken dat nederlandse competitie iets beter is dan de franse?![]()
Maar ja best jammer, ik had verwacht na de transfer kalou dat chelsea misschien wel wat zou stallen bij feyenoord.
Ik hoop maar dat we er nu wel doorheen komenquote:
Helemaal klopte t niet nee...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:32 schreef Jajong het volgende:
Haha die kneus van de loting noemt de CL en UEFA winsten van Ajax op bij Feyenoord
Hakenkruis op de homepagequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.lokomotiv.hit.bg/Info/index.html
Dat was een leeg stadion, dus praktisch 2 uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:34 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Kijk na vorig jaar nergens meer van op.....
idd zie het nu ook op de officiele sitequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef Nellid het volgende:
[..]
14 sep thuis, 2 weken later uit...?
Feijenoord heeft het moeilijkst geloot van alle NL clubs. Maar het had erger gekunt met West Ham.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:42 schreef denthemen het volgende:
Feyenoord heeft denk ik het moeilijks geloot van alle teams
Wat een losers zeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:36 schreef Nellid het volgende:
http://www.lokomotiv.hit.bg/Info/Glavna/SkinHeads/skinheads.html
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:36 schreef Nellid het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
idd.. Debacle lijkt aanstaandequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Weer zo'n oostblok-clubje waar Feyenoord het natuurlijk lastig mee gaat krijgen.
Nou, liever Lokomotiv Sofia dan Partizan hoor!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:46 schreef Kaap het volgende:
[..]
Feijenoord heeft het moeilijkst geloot van alle NL clubs. Maar het had erger gekunt met West Ham.
kaalkopjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:36 schreef Nellid het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Treinquote:[quote]Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef Erasmusch het volgende:
Door Duitsland krijg je flinke korting he.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
30 uur in een busquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd of FSV een busreis kan regelen + kosten
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Zo sterk is dat Lokomotiv helemaal niet hoor.
4e club van Bulgarije; CSKA, Litex en Levski zijn sowieso wel sterker.
Dan weet ik niet tegen wat voor soort clubs dat was, maar toch. Wij doen het ze niet na.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
In de huidige competitie heeft Lokomotiv na drie duels alles gewonnen en nog geen goal geïncasseerd.
Hebbie dit nou exact gekopieërd van LN?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
300-400 euro maar daarmee begon ze moeilijk te doen,
tot aan wenen is het 220 euro, dan moet je een losse trein regelen naar sofia was een nachtrein, kost al 40 euro voor een slaapplaats
CSKA Moscow?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Zo sterk is dat Lokomotiv helemaal niet hoor.
4e club van Bulgarije; CSKA, Litex en Levski zijn sowieso wel sterker.
Rodopa Smolyan, Marek Dupnitsja en Vihren Sandanski. Drie weinig bijzondere ploegen, die alle drie moeite zullen krijgen niet te degraderen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
[..]
Dan weet ik niet tegen wat voor soort clubs dat was, maar toch. Wij doen het ze niet na.
Klinkt niet heel bijzonder nee. Maar wat belangrijker is, is hoe de 2 ploegen er op 14 september voor staan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Rodopa Smolyan, Marek Dupnitsja en Vihren Sandanski. Drie weinig bijzondere ploegen, die alle drie moeite zullen krijgen niet te degraderen.
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:49 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Hebbie dit nou exact gekopieërd van LN?
Jullie zouden gelijk hard weg rennenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:03 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Mwah wel een leuke loting...
Ja, komt omdat wij Luni niet hebben, dat is toch wel de gekste die er is immers...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Jullie zouden gelijk hard weg rennen![]()
jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:06 schreef Ricky_ het volgende:
We hadden toch gewoon 1 thuiswedstrijd zonder publiek of vergis ik me nou?
WTFquote:UEFA CUP: FEYENOORD LOOT LOKOMOTIV SOFIA
Feyenoord neemt het in de eerste ronde van de UEFA Cup op tegen Lokomotiv Sofia. De ploeg van Erwin Koeman begint op donderdag 14 september met een wedstrijd in Sofia. Twee weken later wordt in De Kuip de return afgewerkt. Lokomotiv, momenteel koploper in de nationale competitie, plaatste zich donderdagavond eenvoudig voor het hoofdtoernooi van de UEFA Cup. Na de 0-2 zege van twee weken eerder werd het Israëlische Bnei Yehuda in Sofia met 4-0 verslagen. Sinds 1996 kwam Lokomotiv niet meer uit in het Europese hoofdtoernooi.
Lokomtiv eindigde vorig seizoen als vierde in de nationale competitie. Met die eindklassering kwamen de hoofdstedelingen terecht in de voorronde van de UEFA Cup. Nadat Makedonija eerst opzij werd gezet (1-1 en 2-0) werd de laatste hindernis, in de vorm van Bnei Yehuda, met gemak genomen. Op vrijdag werd de viervoudig Bulgaars kampioen aan Feyenoord gekoppeld, wat ongetwijfeld tevreden reacties zal hebben geoogst. In een ver verleden werd er al gewonnen van Monaco en Paris Saint-Germain, wat nog steeds als hoogtepunten worden beschouwd in de 76-jarige clubhistorie. De naam van UEFA Cup-winnaar van 2002 zou bepaald niet misstaan in dat rijtje.
De Bulgaren, spelend in het Stadium Lokomotiv (22.000 plaatsen), verkeren momenteel in grootse vorm. De ploeg behaalde het maximale puntenaantal uit drie wedstrijden, een prestatie die alleen stadsgenoot CSKA evenaarde. Opvallend is dat Lokomotiv nog geen doelpunt hoefde te incasseren. De huidige sportieve opgang is vooral te danken aan trainer Grozdanov. Tot zijn komst in 2004 werd de ene na de andere trainer versleten. Op het moment dat de tactisch begaafde Grozdanov aan het roer kwam, had het de gehoopte rust en continuïteit tot gevolg. De beloning volgt op 14 september, als de trainer en zijn spelers ongetwijfeld hun ogen uitkijken in de indrukwekkende Kuip.
Hehequote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hehe
Waar blijft die Tymo??? En waar blijft die spits??? Feyenoord loopt het gewoon te verneuken voor zichzelf. Bij Heracles gewoon weer puntverlies, wedden?
Maar ja, lamlul heeft toch geen ambities om kampioen te worden, dus wat maakt het allemaal uit
Als er bij Heracles puntverlies wordt geleden, breekt de pleuris uit. Dan moet Koeman maar eens uitkijken voor z'n positie. Hoewel het bestuur meer schuldig is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hehe
Waar blijft die Tymo??? En waar blijft die spits??? Feyenoord loopt het gewoon te verneuken voor zichzelf. Bij Heracles gewoon weer puntverlies, wedden?
Maar ja, lamlul heeft toch geen ambities om kampioen te worden, dus wat maakt het allemaal uit
Ik denk dat in het Oostblok alle "harde kernen" wel extreem rechts zijn, maar het zijn inderdaad mijn types niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef H.Flick het volgende:
Wat een vreselijk foute club, dat Lokomotiv Sofa
Feyenoord is altijd kut daar... Teplice, Kartnen, Rapidquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn god, een keer verliezen uit, van Groningen en gelijk worden alle tegenstanders overgewaardeerd.
Feyenoord heeft wel minstens 10 keer de begroting van dat Oost-Europese wodka-elftal.
Hehe Budapest was ook iets van 22-24 uur!quote:
toch auto johquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:36 schreef Erasmusch het volgende:
Karnten hebben we gewonnen![]()
Misschien dat toch de auto een optie. Roadtrip langs Zagreb en Belgrado enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |