quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand in welke opstelling Start altijd start? Oftewel, wat is de startopstelling![]()
!!!

Sneijder verzuipt daar in mên.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef pekel het volgende:
Bij regenval is het veld daar wat minder...
[afbeelding]

Damn, Londen en Milaan waren nog goedkoper geweest...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
De goedkoopste vliegmogelijkheid, terug overstappen in Kopenhagen.![]()

Kon een glimlach niet onderdrukken. Overstappen in Kopenhagen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
De goedkoopste vliegmogelijkheid, terug overstappen in Kopenhagen.![]()

Ja ik zie het ja.. Kunnen ze de 14e ook wel doen danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Juist wel volgens mij....ze hebben op die foto's alleen wat extra noodtribunes neergezet.

Nog altijd beter dan overstappen naar een andere club.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kon een glimlach niet onderdrukken. Overstappen in Kopenhagen.

quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan overstappen naar een andere club.

quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Vooral die Aarsheim schijnt een goeie te zijn.

quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef pekel het volgende:
Rune Nilssen, Steinar Pedersen, Atle Roar Håland, Bård Borgersen, Marius Johnsen, Geir Ludvig Fevang, Bjarte Lunde Aarsheim, Kristofer Hæstad, Alex Valencia, David Nielsen og Bala Garba.
Leuk elftalletje met enkele grote voetballers.

Mr.Millsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan overstappen naar een andere club.

Die Noren zijn over het algemeen niet klein nee...quote:

Zit Diba niet bij Twente tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk het wel, wie anders? Ook al kan Anouar Diba het hem, in goede doen, nog best lastig maken.

Dat kan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:14 schreef Lennox het volgende:
Stel dat je donderdagochtend kan vliegen en de volgende ochtend weer naar huis kan, dan zie ik het eerlijk gezegd wel zitten

Nee, dat is Touma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zit Diba niet bij Twente tegenwoordig?![]()

Whehe. Voor jou is elke voetballer groot, met je FC Emmenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef pekel het volgende:
Rune Nilssen, Steinar Pedersen, Atle Roar Håland, Bård Borgersen, Marius Johnsen, Geir Ludvig Fevang, Bjarte Lunde Aarsheim, Kristofer Hæstad, Alex Valencia, David Nielsen og Bala Garba.
Leuk elftalletje met enkele grote voetballers.

Van Kristiansand Squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat kan...
Frankfurt (Hahn) - Oslo 14.09
Oslo - Frankfurt Hahn 15.09
Both flights together 45¤!!! www.ryanair.com

hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Als mijn Noors nog een beetje goed is zijn ze daar wel erg blij geloof ik.

Ze spelen in het stadion van Lillestrom omdat hun eigen kot niet goed genoeg is voor de UEFA. Treinkaart naar lillestrom kost wel wat knaken uiteraard...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:24 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Van Kristiansand S
Naar Oslo
Afstand 327,1 km.
Reisduur 04:55
lijkt me best ver lopen

quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat het grote Ajax komt en zij naar de grote Arena mogen...

Van Lillestrømquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze spelen in het stadion van Lillestrom omdat hun eigen kot niet goed genoeg is voor de UEFA. Treinkaart naar lillestrom kost wel wat knaken uiteraard...

Nou feyenoord heeft er ook aardig wat zei die man netquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Ajax serieus de mooiste tegenstander is die zulke clubs kunnen treffen. Meeste Europese prijzen van alle UEFA Cup deelnemers etc.

quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:28 schreef jna het volgende:
[..]
Nou feyenoord heeft er ook aardig wat zei die man net![]()

[..]

[..]

[..]

Als je de poedelprijzen meeneemt..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:28 schreef jna het volgende:
[..]

Bij de loting noemde ze bij Feyenoord de prijzen van Ajax opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Als je de poedelprijzen meeneemt..

We waren het ook aan onze stand verplicht om van Kopenhagen te winnen in eigen huis....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Ajax is de grootste club van alle UEFA-cup deelnemers. Eigenlijk zijn we het aan onze stand verplicht minimaal de halve finales te halen.

Vertel dat ff aan HtCquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:34 schreef stefmans het volgende:
Wat hebben we nu weer gelootDit stelt niets voor ik wil CL
![]()

Volgens www.ajax.nlquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Als ze daadwerkelijk in Lillestrøm spelen, is dat wel beter. Vlucht rechtstreeks naar Oslo en nog eens goedkoper ook, vanuit Oslo een taxi/bus. Dat is eventueel nog wel te doen!
quote:De wedstrijd in Noorwegen wordt gespeeld in het stadion van Lilleström, dat een capaciteit van ongeveer 10.000 toeschouwers heeft. Het Kristiansand Stadion, waar Start doorgaans zijn thuiswedstrijden afwerkt, is niet toereikend voor UEFA Cupvoetbal.

Dan had je maar voor Feyenoord moeten worden, dan was je dit soort kleine tegenstanders gewend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:34 schreef stefmans het volgende:
Wat hebben we nu weer gelootDit stelt niets voor ik wil CL
![]()

quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan had je maar voor Feyenoord moeten worden, dan was je dit soort kleine tegenstanders gewend.

Kopenhagen was 43.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:36 schreef piertje2 het volgende:
Wat zou een kaartje kosten voor de uitwedstrijd?

Nee hoor, reken maar gewoon op 35-45 euriquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kopenhagen was 43.
Dit is UEFA+Schijtclub...dan is 20 euro ofzo denk ik.

Ik wil hier niet aan gewend rakenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan had je maar voor Feyenoord moeten worden, dan was je dit soort kleine tegenstanders gewend.

Mwah, georganiseerde tifo, zie je zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, word weer een lekkere sfeer daar![]()

quote:IK Start
Ajax neemt het in de eerste ronde van de UEFA Cup op tegen de Noorse club IK Start, afkomstig uit Kristiansand. IK Start eindigde vorig seizoen als tweede in de Noorse competitie achter landskampioen Valerenga IF. De club plaatst zich voor de UEFA Cup door in de voorrondes Skala uit de Faeroer Eilanden en het Ierse Drogheda United uit te schakelen. Manager van IK Start is ex-Liverpool-speler Stig Inge Bjornebye. De technische leiding is in handen van Erik Soler. Zij hebben een selectie samengesteld die vooral bestaat uit Noorse spelers. De IJslanders Johannes Haroarson en Todi Jonsson, de Zweed Stefan Barlin, de Deen David Nielsen en de Engelse spits Ben Wright (momenteel verhuurd aan Moss FK) vormen het kleine contigent buitenlanders in het keurkorps van Bjornebye. Andere blikvangers in de selectie van IK Start zijn de Noorse talenten Frederik Stromstad en Jesper Mathisen. De Noorse club is redelijk kapitaalkrachtig en hoopt zich de komende jaren structureel te gaan plaatsen voor Europees voetbal.

(wikipedia)quote:Their style of playing is often described as 'makrellfotball' (mackerel football), meaning the whole team is in constant, coordinated motion. Another feature of their playing style is the so-called 'Start-vippen' (Start-tip), where the ball at a free-kick is tipped up by one player before hit by another.

Ik heb het er geld niet voor, en ook niet echt voor over. maar als ik het wel zou hebben dan ging ik toch omdat ik gewoon gek ben ( snap jij het nog )quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:04 schreef Bananenman het volgende:
Wie gaan er naar Noorwegen??? Ik denk erover...

Sommige mensen werken ook nogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:59 schreef Sethje het volgende:
Zijn nu seriues al die vaste gasten al een hele tijd stil om als eerste dalijk een nieuwe topic te kunnen openen ??
(piertje,mango,sandman,montana enzo ??)

quote:25 augustus: AFCA Supportersclub roept op om zaterdag om 10.30 uur naar training te komen
[bron: www.ajaxsupportersclub.nl]
Veel spelers en supporters kunnen het nog steeds niet geloven. Ajax zal dit jaar niet uitkomen in de Champions League. Een platform waar de viervoudig winnaar van dit prestigieuze toernooi wel thuis hoort. Het seizoen is natuurlijk nog lang niet verloren. Ajax kan zich nu richten op het behalen van de landstitel, de beker en de UEFA Cup. En volgend seizoen, gewoon weer Champions League.
Om de spelers te laten blijken dat we samen wedstrijden winnen, maar ook samen verliezen moeten wij als supporters onze jongens een hart onder de riem steken. De AFCA Supportersclub roept dan ook alle Ajacieden op om zaterdag 26 augustus naar de training te komen. De training begint om 10.30 uur en wordt buiten gehouden. Het supportershome zal vanaf 10.00 uur open zijn.
We rekenen er op jullie morgen te zien, want: 'we kunnen winnen, of verliezen, maar een betere club dan Ajax is er niet!'
... één Ajax!

hehe, ik normaal ook, maar moest nu ff wat andere sites checken...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:09 schreef Sethje het volgende:
Hehe ja ik ook maar daar geef ik een hele rare invulling aan...zit continu fora te refrsehen:$ hehe

We verliezen 1 wedstrijd en gelijk moet er steun komen bij de training? Ze doen net alsof het een grote crisis isquote:

Kan ik gelijk een vis vakantie houden..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:04 schreef Bananenman het volgende:
Wie gaan er naar Noorwegen??? Ik denk erover...

Nog erger...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:12 schreef Sethje het volgende:
Ja erik ze spelen in het stadion van Lillestrom omdat IK Start een alkmaarderhout hok heeft

Zelf twijfel ik nog, maar prijzen vallen in principe nog best mee, ook nog wat mensen omlullen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:10 schreef PLAE@ het volgende:
we hebben toch een club uit Kristiansand geloot![]()
ik me al helemaal verdiepen in de prijzen van dat veerpond enzo. Maar je kan dus gewoon vliegen voor 120 euro ofzo. want ze spelen vlakbij oslo?
Hotelletje van 40 euro en je bent totaal voor een redelijke prijs klaar
Nu nog ff andere mensen porren. Noorwegen ben ik nog nooit geweest.

Nou, mensen die naar kopenhagen zijn geweest hebben al aardig wat betaald. Ik wacht liever tot de groepsfase, geen zin in nog een keer dat Scandinavie en het is me gewoon te duur voor zo'n tegenstander.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zelf twijfel ik nog, maar prijzen vallen in principe nog best mee, ook nog wat mensen omlullen.

14 en 28 sept.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke dagen spelen we?

Twee keer op donderdag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke dagen spelen we?

Ga daar maar eens de kroeg in, dan kom je er wel achterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
maar prijzen vallen in principe nog best mee, ook nog wat mensen omlullen.

Ja maar wij 2 gaan toch wel he!? Gewoon om een breed front te vormen ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:22 schreef PLAE@ het volgende:
haha let op 1 iemand daar op t forum heeft geroepen dat ie zaterdag niet gaat. Nu gaat meteen niemand meer (meesten snappen wel wat ik bedoel neem ik aan)

Ik ga uiteraard cultuur opsnuiven. Dat doe je maar deels in de kroegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga daar maar eens de kroeg in, dan kom je er wel achter![]()

quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja maar wij 2 gaan toch wel he!? Gewoon om een breed front te vormen ?![]()

Cultuur of eehhhehhe?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard cultuur opsnuiven. Dat doe je maar deels in de kroeg![]()

Ligt niet alleen aan de bekendheid, ook gewoon een onzin-actie dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien moet de AFCA Supportersclub eerst een beetje bekendheid kweken om daarna actie te kunnen voeren, nu is er inderdaad maar weinig animo voor zaterdag. Of zou het door het slechte weer komen?

Aldus voetbalcentraalquote:Volgens verschillende geruchten zou Bolton Wanderers interesse hebben in Markus Rosenberg. De aanvaller van Ajax zou al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de Engelse club. Het is echter nog de vraag of de club uit Amsterdam akkoord gaat met een transfer van de Zweed.
Door het aantrekken van Klaas Jan Huntelaar is de spits tweede keuze bij Ajax. Daarnaast heeft Rosenberg ook nog concurentie voor een positie op de flanken. Naast goaltjesdief Huntelaar heeft de Amsterdamse club ook nog Angelos Charisteas, Edgar Manucharyan, Kenneth Perez, Mauro Damian Rosales, Nicolae Mitea, Ryan Babel en Tom de Mul voor in de aanval.

Ik wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:59 schreef Trancelocator het volgende:
Echt nog nooit van dat Start gehoord, maar ik ga maar niet lopen roepen dat we daar wel makkelijk van zullen winnen.

Zou mooi zijn, ongeveer die opbrengsten kunnen het mislopen van de CL wel dekken,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef Snake_NL het volgende:
'Bolton en Rosenberg hebben een akkoord'
[..]
Aldus voetbalcentraal![]()

Rot eens opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef Snake_NL het volgende:
[..]

Denk maar niet dat je er meer dan 4 miljoen voor krijgt als je 'm aan zo'n clubje verpatst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, ongeveer die opbrengsten kunnen het mislopen van de CL wel dekken,![]()

Rosenberg weg nowayquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef Snake_NL het volgende:
[..]

Stom geschreven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef Snake_NL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |