quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand in welke opstelling Start altijd start? Oftewel, wat is de startopstelling![]()
!!!
Sneijder verzuipt daar in mên.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef pekel het volgende:
Bij regenval is het veld daar wat minder...
[afbeelding]
Damn, Londen en Milaan waren nog goedkoper geweest...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
De goedkoopste vliegmogelijkheid, terug overstappen in Kopenhagen.![]()
Kon een glimlach niet onderdrukken. Overstappen in Kopenhagen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
De goedkoopste vliegmogelijkheid, terug overstappen in Kopenhagen.![]()
Ja ik zie het ja.. Kunnen ze de 14e ook wel doen danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Juist wel volgens mij....ze hebben op die foto's alleen wat extra noodtribunes neergezet.
Nog altijd beter dan overstappen naar een andere club.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kon een glimlach niet onderdrukken. Overstappen in Kopenhagen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan overstappen naar een andere club.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Vooral die Aarsheim schijnt een goeie te zijn.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef pekel het volgende:
Rune Nilssen, Steinar Pedersen, Atle Roar Håland, Bård Borgersen, Marius Johnsen, Geir Ludvig Fevang, Bjarte Lunde Aarsheim, Kristofer Hæstad, Alex Valencia, David Nielsen og Bala Garba.
Leuk elftalletje met enkele grote voetballers.
Mr.Millsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan overstappen naar een andere club.
Die Noren zijn over het algemeen niet klein nee...quote:
Zit Diba niet bij Twente tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk het wel, wie anders? Ook al kan Anouar Diba het hem, in goede doen, nog best lastig maken.
Dat kan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:14 schreef Lennox het volgende:
Stel dat je donderdagochtend kan vliegen en de volgende ochtend weer naar huis kan, dan zie ik het eerlijk gezegd wel zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |