Nee, dat is Touma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zit Diba niet bij Twente tegenwoordig?![]()
Whehe. Voor jou is elke voetballer groot, met je FC Emmenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:11 schreef pekel het volgende:
Rune Nilssen, Steinar Pedersen, Atle Roar Håland, Bård Borgersen, Marius Johnsen, Geir Ludvig Fevang, Bjarte Lunde Aarsheim, Kristofer Hæstad, Alex Valencia, David Nielsen og Bala Garba.
Leuk elftalletje met enkele grote voetballers.
Van Kristiansand Squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat kan...
Frankfurt (Hahn) - Oslo 14.09
Oslo - Frankfurt Hahn 15.09
Both flights together 45€!!! www.ryanair.com
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Als mijn Noors nog een beetje goed is zijn ze daar wel erg blij geloof ik.
Ze spelen in het stadion van Lillestrom omdat hun eigen kot niet goed genoeg is voor de UEFA. Treinkaart naar lillestrom kost wel wat knaken uiteraard...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:24 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Van Kristiansand S
Naar Oslo
Afstand 327,1 km.
Reisduur 04:55
lijkt me best ver lopen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat het grote Ajax komt en zij naar de grote Arena mogen...
Van Lillestrømquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze spelen in het stadion van Lillestrom omdat hun eigen kot niet goed genoeg is voor de UEFA. Treinkaart naar lillestrom kost wel wat knaken uiteraard...
Nou feyenoord heeft er ook aardig wat zei die man netquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Ajax serieus de mooiste tegenstander is die zulke clubs kunnen treffen. Meeste Europese prijzen van alle UEFA Cup deelnemers etc.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:28 schreef jna het volgende:
[..]
Nou feyenoord heeft er ook aardig wat zei die man net![]()
[..]
[..]
[..]
Als je de poedelprijzen meeneemt..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:28 schreef jna het volgende:
[..]
Bij de loting noemde ze bij Feyenoord de prijzen van Ajax opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Als je de poedelprijzen meeneemt..
We waren het ook aan onze stand verplicht om van Kopenhagen te winnen in eigen huis....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Ajax is de grootste club van alle UEFA-cup deelnemers. Eigenlijk zijn we het aan onze stand verplicht minimaal de halve finales te halen.
Vertel dat ff aan HtCquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:34 schreef stefmans het volgende:
Wat hebben we nu weer gelootDit stelt niets voor ik wil CL
![]()
Volgens www.ajax.nlquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Als ze daadwerkelijk in Lillestrøm spelen, is dat wel beter. Vlucht rechtstreeks naar Oslo en nog eens goedkoper ook, vanuit Oslo een taxi/bus. Dat is eventueel nog wel te doen!
quote:De wedstrijd in Noorwegen wordt gespeeld in het stadion van Lilleström, dat een capaciteit van ongeveer 10.000 toeschouwers heeft. Het Kristiansand Stadion, waar Start doorgaans zijn thuiswedstrijden afwerkt, is niet toereikend voor UEFA Cupvoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |