Vandaag dus 5 jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus hoelang is ze al dood? get over it
Inderdaad. Ik dacht dat we hier in MUZ zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:40 schreef Tokay het volgende:
Tjonge jonge, wat een agressieve reacties hier.![]()
je hebt wel gelijk vinnik, maar zeg jij dit ook op tijdenens de doden herdenking tegen mensen van niet joodse afkomst?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus hoelang is ze al dood? get over it
ik vind wel een verschil zitten in de herdenking van miljoenen die slachtoffer zijn geworden van één van de zwartste pagina's uit de geschiedenis en het jaarlijks oprakelen van de dood van een zangeres die absoluut niets heeft betekent in de muziekwereld. Mooie stem, zeker, maar niet van betekenis geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk vinnik, maar zeg jij dit ook op tijdenens de doden herdenking tegen mensen van niet joodse afkomst?
waar ik heen wil gaan is, dat je mensen lekker in hun waarde moet laten, je hoeft niet te reageren.......
voor jou heeft ze niets betekent maar voor de TS blijkbaar wel en dat is mijn bedoelingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind wel een verschil zitten in de herdenking van miljoenen die slachtoffer zijn geworden van één van de zwartste pagina's uit de geschiedenis en het jaarlijks oprakelen van de dood van een zangeres die absoluut niets heeft betekent in de muziekwereld. Mooie stem, zeker, maar niet van betekenis geweest.
ik vind het onnodig om 5 jaar na de dood van een persoon die je niet hebt gekend, die geen rol van betekenis heeft gespeeld in de wereld, geen radicale verandering in de muziek heeft gebracht, nog "verdrietig" te zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:57 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
voor jou heeft ze niets betekent maar voor de TS blijkbaar wel en dat is mijn bedoeling
dus vind ik het onnodig dat iemand gaat zeiken over iemand anders zijn "verdriet".
Dit zou mijn reactie kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:38 schreef Tokay het volgende:
Ik heb haar altijd een goede zangeres gevonden.
Niet zo ordinair als haar meeste R'nB-collega's, en in het bezit van een prachtige stem.
Miss You (hoe toepasselijk) vind ik een van haar mooiste nummers.
Dat was wel de algemene verwachting, dat ze een enorm potentieel had. Jammer dat dat nooit meer duidelijk zal wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
ik had eigenlijk wel veel van haar verwacht. Zonde, zonde, zonde, Jammer.
Dat is idd een prachtig nummerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit zou mijn reactie kunnen zijn.
Ik vind Miss You ook een van haar mooiste nummers. Dit is ook haar laatste nummer, toch?
Ik kan me de clip nog wel herinneren, waar al haar vrienden/collega's playbacken.
Ik vind het wel jammer, want haar laatste nummers vond ik echt lekker klinken, dus ik had eigenlijk wel veel van haar verwacht. Zonde, zonde, zonde, Jammer.
Ahh, fijn, die modjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd, mag nu de volgende R&P hoer aan de beurt zijn?
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
dood mokkel, slotje
-edit- ze is nu 5 jaar dood, je hebt haar niet persoonlijk gekend, het is geen familie, move on.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:58 schreef Ibanez het volgende:
misschien niet toepasselijk, maar wel zo lollig: ik heb me eens een installatie van 750 watt opgeblazen in de auto, met een nummer van haar en Timbaland waar je het godganzelijke liedje een baby hoort lallen. 4 tweeweg, 2 tweeters, 2 drieweg en een woofer en twee versterkers naar de kloten.... De eertse basslag zat waarschijnlijk een piek in waardoor het een beetje mis ging in mijn condensator die in de kofferruimte hing.....![]()
Slotje op jouw helm denk ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Slotje hopatee.
*kuch*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:22 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Slotje op jouw helm denk ik.![]()
Aaliyah is gewoon de queen van de r&b.
Noem jij maar eens een artiest die haar overstijgt... nee die is er niet.
WTF doen die er tussenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
*kuch*
Barry White, Marvin Gaye, Kanye West, 2Pac, Missy Elliot, India Marie, Erikah Badhu
om er even een paar te noemen.
Dat zijn 'queens'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
*kuch*
Barry White, Marvin Gaye, Kanye West, 2Pac, Missy Elliot, India Marie, Erikah Badhu
om er even een paar te noemen.
er werden om artiesten gevraagd, en stuk voor stuk hebben ze meer voor de muziek betekent of zijn ze in ieder geval meer onderscheidend van het generieke zootje dan Aaliyah, hoewel ze hard op weg was om boven het bovengenoemd rijtje uit te stijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Dat zijn 'queens'![]()
Blijft er een dik mormel over, een India Marieen een Erikah Badhu ? Erykah Badu dus
![]()
*kuch*![]()
Klopt. India Ariequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Dat zijn 'queens'![]()
Blijft er een dik mormel over, een India Marieen een Erikah Badhu ? Erykah Badu dus
![]()
*kuch*![]()
Toepassende naam...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
dood mokkel, slotje
-edit- ze is nu 5 jaar dood, je hebt haar niet persoonlijk gekend, het is geen familie, move on.
Die heeft ze dan ook ingezongen toen ze 16 was. Maar hier is ie live http://www.youtube.com/watch?v=waVS2QUZf24 en dat gaat goed dus ik zou niet begrijpen waarom ze die in vredesnaam door iemand anders zou laten inzingen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef CLM het volgende:
Ik heb het idee dat ze niet altijd alles zelf heeft gezongen. Zeker als ik dat ene nummer hoor (ballad) waar ze boven een spiegel hangt. Die stem die je daar hoort klinkt verdacht veel anders dan andere nummers van haar.
Prachtig numer is datquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Die heeft ze dan ook ingezongen toen ze 16 was. Maar hier is ie live http://www.youtube.com/watch?v=waVS2QUZf24 en dat gaat goed dus ik zou niet begrijpen waarom ze die in vredesnaam door iemand anders zou laten inzingen?
Dit vind ik trouwens een van haar mooisten![]()
Ik had Aaliyah nooit horen zeggen dat ze in de etnische minderheid was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Ibanez het volgende:
"Er is geen betere zangeres dan Aaliyah" ruige stelling
![]()
Huilende fans heb je bij elke stervende artiest en laten we eerlijk zijn: gekken lopen overal rond die hun huis veranderen in een kapel.... We spreken hier weer over een artiest die "etnisch" in de minderheid was (althans; dat prediken ze zelf keer op keer)dus stort de gehele "zwarte" muziekwereld zich op het feit van haar sterven en blijven ze met clips en namen strooien bij elk nieuw liedje. Zand erover, verder!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik had Aaliyah nooit horen zeggen dat ze in de etnische minderheid was.![]()
Zou dat bepalend moeten zijn dan?quote:
Ja 'ze' ja wie zijn 'ze'?? Wat heeft zij daar nou mee te maken? Is ze verantwoordelijk voor hen ofzo, omdat ze dezelfde huidskleur heeft? Ga daar lekker zelf een topic over maken in KLB ofzo. Ik heb haar nooit horen zeggen dat ze het zo zwaar heeft gehad en blabla, gewoon omdat zij ook niet uit de ghetto komt. Ja, dat kan ook gebeuren dat je gewoon niet arm bent als je zwart bent. En dat je daar dus ook niet de godganse dag de nadruk op legt. Nou weer wat geleerd, ga nu maar weer een tekening maken voor je mama.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:16 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Lul niet. Luister of kijk naar interviews: ze hebben het steeds erover hoe zwaar hun jeugd was en dat ze geen centen hadden en dat ze gediscrimineerd worden. Laten we voorop stellen dat nagenoeg alle mensen met een kleurtje uit amerika zichzelf gediscimineerd voelen als je iets negatiefs tegenover ze uitspreekt/ iets gewijzigd of uitgesproken wordt ten nadele van 'hun' groep. En dat terwijl het woord nigga in geen enkel liedje NIET te horen is. Op een gegeven moment (na jaren van rap/hiphop/underground-ervaring) gaat je dat de pipi uithangen. Maargoed. ~hier kan ik nog hele verhalen over typen en das niet de bedoeling van dit topic. Ik wilde alleen even opmerken dat het me stoort dat mensen uit de R&B en hiphop wereld hun 'naasten' blijven eren. Kijk naar 2 pac, Big L etc.etc.
O.t. AALIYAH was een aardige zangeres met mooi smoeltje maar wel 12 in een dozijn die haar succes te danken heeft aan haar geniale producer/dj.....(ieder zijn ding)
yupquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou dat bepalend moeten zijn dan?
Yup.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou dat bepalend moeten zijn dan?
~blablabla~quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ja 'ze' ja wie zijn 'ze'?? Wat heeft zij daar nou mee te maken? Is ze verantwoordelijk voor hen ofzo, omdat ze dezelfde huidskleur heeft? Ga daar lekker zelf een topic over maken in KLB ofzo. Ik heb haar nooit horen zeggen dat ze het zo zwaar heeft gehad en blabla, gewoon omdat zij ook niet uit de ghetto komt. Ja, dat kan ook gebeuren dat je gewoon niet arm bent als je zwart bent. En dat je daar dus ook niet de godganse dag de nadruk op legt. Nou weer wat geleerd, ga nu maar weer een tekening maken voor je mama.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |