abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41182133
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:10 schreef dvdfreak het volgende:
Hoot (missile)Iran
Max speed 360 km/h
Snelste Torpedo van het Westen(<6x)
missile is nog geen torpedo en zolang ze nog niet het computertijdperk betreden hebben, hebben ze niks aan die torpedo want hij raakt geen hol
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:42:28 #52
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41182169
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:28 schreef JohnDope het volgende:
Wie dreigt moet schieten!

Het wordt hoogtijd dat wij Nederlanders kernwapens gaan regelen.
Ja tuurlijk begin weer met een wapenwedloop. Het midden oosten toont weer aan dat we niets geleerd hebben van de koude oorlog
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:12:03 #53
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41187000
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 01:47 schreef sp3c het volgende:
als deze duikboten geschikt zijn om kernwapens af te schieten dan zijn die van ons dat ook
Nee, de Nederlandse onderzeeërs beschikking niet over een verticaal lanceersysteem, waar deze "Dolphin Class" onderzeeërs een recent ontwikkelde kruisraket genaamd "Popeye" kunnen afvuren.

Hier een foto:

Alhoewel niemand het wil toegeven, weet iedereen dat Israel over kernwapens bezit. Over de aflevermethode heeft echter altijd wel onduidelijkheid bestaan. 100% zeker is dat ze afgeworpen kunnen worden door gevechtsvliegtuigen, en het is ook vrij zeker dat de "Shavit" raket met een bereik van 1500 km kernkoppen kan dragen.

Voor onderzeeërs blijkt er dus nu ook een mogelijkheid te zijn. Een onderzeeër kan dus zonder problemen zichzelf verbergen in de Perzische Golf, en een kernwapen afschieten. Met een dergelijke boot heeft Israel dus ook relatief verre landen zoals Algerije, Libië, Marokko, etc onder bereik, welke net buiten het bereik van raketten liggen. Ook komt Pakistan, Afghanistan en een groter deel van Iran onder het bereik van Israelische kernwapens.

Tja, ik vind het in ieder geval niet gek waarom Iran graag ook kernwapens wil hebben. Ik keur het niet goed, maar ik zie wel waarom ze het willen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:14:55 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41187054
de dolphin klasse beschikt ook niet over een vertical launch systeem
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:21:40 #55
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41187184
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:14 schreef sp3c het volgende:
de dolphin klasse beschikt ook niet over een vertical launch systeem
Nee inderdaad... maar wel over een systeem om dus een kruisraket te kunnen lanceren, en de Nederlandse onderzeeërs kunnen dat bij mijn weten niet.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:25:07 #56
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_41187237
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:21 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee inderdaad... maar wel over een systeem om dus een kruisraket te kunnen lanceren, en de Nederlandse onderzeeërs kunnen dat bij mijn weten niet.
De Walrus klasse:
Missiles: SSM: McDonnell Douglas Sub-Harpoon.
The class can fire the Sub-Harpoon, but none are bought.

Alhoewel, je bedoelt de 650mm torpedo tubes...
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:26:08 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41187254
Nederland gebruikt het niet

ze schieten ze gewoon af via de torpedobuizen net als de tubelaunched harpoon, Australie doet dat bv wel als het goed is en nu heeft Israel een kruisraketje ontwikkeld dat klein genoeg is om er in te passen

of daar een kernkop op zit durf ik te betwijfelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FOK!fotograaf zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:25:33 #58
145146 Andyy
pi_41209420
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:28 schreef JohnDope het volgende:
Wie dreigt moet schieten!

Het wordt hoogtijd dat wij Nederlanders kernwapens gaan regelen.
Nederland heeft een waardebonnetje liggen die zij kunnen gebruiken om 20 nucluaire rakketen te innen bij de VS
die kunnen btw van een f-16 af geworpen worden
pi_41216207
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:10 schreef dvdfreak het volgende:
Hoot (missile)Iran
Max speed 360 km/h
Snelste Torpedo van het Westen(<6x)
een torpedo dat met 60km/h op je afkomt is denk ik even dodelijk als je bootje niet sneller weg kan varen.

Het Westen is bezig met een systeem dat de torpedos kapot kan schieten met een onderwater "shockwave".

http://dailytimes.com.pk/(...)ory_6-10-2005_pg4_11
http://www.newscientist.com/article.ns?id=mg18825205.800
-
  maandag 28 augustus 2006 @ 03:29:33 #60
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_41246370
Israëlische onderzeeboten die voor de kust van Iran rond dobberen met atoomraketten!
Uitstekend plan!
Mocht Iran het ooit in de bol krijgen en Israël bestoken met kernwapens dan is Iran
binnen no time net zo hard het haasje.
Zal die schuimbekkende Ahmadinejad leren niet te kloten met z'n overburen !
Zo hield Amerika Rusland onder de duim tijdens de koude oorlog (trouwens nog steeds lol).
En heeft Rusland daadwerkelijk ooit het westerse kapitalistische bolwerk bestookt met kernwapens ?!
Kortom prima zaak die in Duitsland geproduceerde onderzeeboten voor Israël.
Hoeveel onzin Iran ook uitkraamt, je kunt er nu teminste vanuit gaan dat Iran nimmer het lef heeft om met hun dol dwaze planning tot vernietiging van
Israël door te zetten en ten uitvoer te brengen..
En zolang als Israël door buurlanden bedreigd word die Israël van de kaart wensen te vegen is een Israëlisch atoomprogramma helemaal geen verkeerde afschrikking.
Iran daarintegen hoeft niet bang te zijn dat de buren besluiten dat Iran de zee in gedreven dient te worden.
Dus waarom Iran (ook) kernwapens ?!
Ze hebben olie zat !
Israël heeft amper olie ..
Het gaat puur om ziekelijke prestige in de arabische wereld
Verkeerde prestige,, haatvolle prestige met als slachtoffer Israël...
Het hele atoomprogramma van de Iraniërs heeft niks te maken met zelfverdediging eerder juist met rauwe agressie.
Opzouten dus die anti Israël uitkramende elementen op FOK.
pi_41255326
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 05:57 schreef concac het volgende:

[..]

een torpedo dat met 60km/h op je afkomt is denk ik even dodelijk als je bootje niet sneller weg kan varen.

Het Westen is bezig met een systeem dat de torpedos kapot kan schieten met een onderwater "shockwave".

http://dailytimes.com.pk/(...)ory_6-10-2005_pg4_11
http://www.newscientist.com/article.ns?id=mg18825205.800
he dat wist ik nog niet
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')