ik mag nog 1 dagje mierenneuker zijn en zeggen dat het T.E.O.T.W.A.W.K.I. is..:Dquote:Op maandag 11 september 2006 13:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als de totale vernietiging van de aarde, of T.E.O.T.W.A.K.I. dan toch moet gebeuren, dan maar zonder waarschuwing. Gewoon alles plat. Lijkt me beter dan een paar weken/maanden paniek.
quote:Op maandag 11 september 2006 13:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een vijfde deel dat overblijft vooral bosjesmannen zullen zijn.
Goed nieuwsquote:Op maandag 11 september 2006 13:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een vijfde deel dat overblijft vooral bosjesmannen zullen zijn.
Een atoomoorlog, waarvan we de warmte zullen voelen, het zal branden aan de hemel!!quote:Op maandag 11 september 2006 13:15 schreef Gia het volgende:
Als een vierde deel van de aarde platgebombardeerd wordt, dan gaan alle overgebleven mensen daar toch zo ver mogelijk van weg, om zo min mogelijk last van de restverschijnselen te hebben.
Ben wel benieuwd of er morgen iets gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Dat kan de beste overkomen. Dat is de beste net overkomenquote:Op maandag 11 september 2006 13:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
ik mag nog 1 dagje mierenneuker zijn en zeggen dat het T.E.O.T.W.A.W.K.I. is..:D
En daarna een lange nucleaire winterquote:Op maandag 11 september 2006 14:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vette shizzle, dit is echt een teken dat de nazomer lang zal aanhouden.
Eerst hebben we 7 vette jaren en daarna 7 arme jaren.quote:Op maandag 11 september 2006 14:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En daarna een lange nucleaire winter
Totdat ze erachter kwamen dat ze nog terug moestenquote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Jegorex het volgende:
En alle astronauten in het ISS morgen maar lachen en naar dat mooie vuurwerk kijken
Ah, krijg een idee waar Bush zijn beleid op gebaseerd heeftquote:Op maandag 11 september 2006 14:39 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Eerst hebben we 7 vette jaren en daarna 7 arme jaren.
Zo staat het in de bijbel
Je wordt vanzelf wakker van het felle licht om dan voor eeuwig in te slapen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:06 schreef The_stranger het volgende:
Weet iemand ook hoe laat het gaat gebeuren, kan ik nog even lekker uitslapen of mis ik dan al het spektakel?
het standaard wisselvaiilge nederlandsche weerquote:Op maandag 11 september 2006 16:35 schreef Dr.Death het volgende:
Vanavond maar es de weersvoorspellingen tjekken..
Als ze zeggen "morgen extreem heet, mensen zullen vd hitte verdampen, maar later zal de zon zich voorlopig niet meer laten zien en kan het kwik 's middags dalen tot -50" dan ga ik me toch wat zorgen maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |