Soms wel. Bijvoorbeeld als ik teveel gedronken heb en op de bar ga dansen. Dan voel ik me heel woest en aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ben jij dan ook woest ende aantrekkelijk?
Nah, mijn torso blijft netjes in mijn shirts evenals andere lichaamsdelen die normaal bedekt zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:16 schreef Zwaffel het volgende:
[..]dat hoor ik dus altijd
ook irl
Maar ehm,niet zo zeuren over je aantrekkelijkheid. Eerst torso foto's
*alvast zwaait naar MikeyMo![]()
Verbeterdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef NanKing het volgende:
Wat een broekies allen hier.
Zei het TUINbroekkie
Knoeien is voor bikkels en bikkelinnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef wonderer het volgende:
Alleen niet zo handig eten...
Ik zag je online floepen. Ik zat me toevallig vanmiddag af te vragen wie 'debora' nou was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef NOOB-Inc. het volgende:
De mijne? Debora
daar gaat mn vrijdag avond vinger-foto-sessiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, mijn torso blijft netjes in mijn shirts evenals andere lichaamsdelen die normaal bedekt zijn.
Nee hoor. Want NanKing komt toch ouder overquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef maedel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk echt de oma van deze reeks?![]()
Hoi omaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef maedel het volgende:
Jij bent zeker twaalf ofzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef NanKing het volgende:
Wat een broekies allen hier.
Zei het broekkie
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef maedel het volgende:
Ik heb geen last van je hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:21 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Grappig. Nou ja, je zal geen last van me hebben ofzo hoor. Misschien haak ik nog wel es in als Viking er weer is. Wie weet.
32 (en de 33 valt dit jaar)(hoop ik dan maar, je weet natuurlijk niks zeker).quote:
Awww, mag ik in je wang knijpen?quote:
quote:
Ja, ze vond zelf van welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hihi, was het zo erg met haar dan?
Oh, dat ben ik ook bijna hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef maedel het volgende:
[..]
32 (en de 33 valt dit jaar)(hoop ik dan maar, je weet natuurlijk niks zeker).
I don't do nothing wrongquote:
* Tha_Erik begint te denken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef Zwaffel het volgende:
ff doorlullen damesdan ist topic zo vol
dan kan iemand een woest ende aantrekkelijk TT maken
Dat is je afgedankte kant zeker.quote:
Ik ben een rustige en lieve puberquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:25 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Tja, is ook een manier ja. Nou ja, misschien tot ooit. Nooit geen last van die pubers hier op Fok trouwens ?
Nietus. Ik probeerde via jou MikeyMo te versierenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
JE PROBEERDE ME TE VERSIEREN!!!!!!!!!!!!!!
Hier ben ik al!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:25 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
JE STALKT ME! PAS OP HOOR IK ROEP EEN MODJE ()
zie je,ik beteken niks voor jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nietus. Ik probeerde via jou MikeyMo te versieren.
Maar ik knijp toch niet hahard.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Rechts is mijn goede kant, daar ga ik toch zeker niet in laten knijpenw.
Ja, maar jij trekt mannen aan, met je betoverende voorkomenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zie je,ik beteken niks voor je
je loopt mannen achter mn rug om te versieren
mikeymo neukt trouwens schapenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nietus. Ik probeerde via jou MikeyMo te versieren.
*heroïsch muziekje opzet.quote:
Alleen als ik hard mag knijpen. Dan heb ik een goed excuus voor dat kusje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Krijs ik er daarna een kusje op dan?
Alleen als je hele lieve kusjes hebt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen als ik hard mag knijpen. Dan heb ik een goed excuus voor dat kusje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |