Jij krijgt mijn prijs.quote:
Valt het zo op?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Óhof! Je sta in slukken!.
[..]
Wat héb jij tegen R&P, in hemelsnaam!
Dat is de perfecte zin! Kun je hem nog langer maken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn prijs.
In elk woord een "ij", zulks een pracht![]()
![]()
Precies. Zeg 't ze, Nannie Kquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Valt het zo op?
Ik heb er fundamenteels niets tegen trouwens hoor, het is meer het feit dat de meeste users van Fok! er iets tegen hebben.
Bijna elk topic wordt verziekt door zwakzinnige opmerkingen.
Dat heb ik er eigenlijk tegen.
Nogal logisch. R&P is veel te serieus. FOK! is niet serieus, zal ook nooit serieus worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Valt het zo op?
Ik heb er fundamenteels niets tegen trouwens hoor, het is meer het feit dat de meeste users van Fok! er iets tegen hebben.
Bijna elk topic wordt verziekt door zwakzinnige opmerkingen.
Dat heb ik er eigenlijk tegen.
Jij krijgt mijn prijs, terwijl jij mij be(v)rijdt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is de perfecte zin! Kun je hem nog langer maken?
ik las bevredigtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn prijs, terwijl jij mij be(v)rijdt.
Ik bedoel bevrijdt dan ook als in een vorm van vrijenquote:
FOK! hoeft van mij ook niet algeheel serieus te zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nogal logisch. R&P is veel te serieus. FOK! is niet serieus, zal ook nooit serieus worden.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn prijs, terwijl jij mij be(v)rijdt.
Dank u, krijg ik nu een kleurtjequote:
Dus sloop het uit je MyAT.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
FOK! hoeft van mij ook niet algeheel serieus te zijn.
Ook hoef je niet altijd zware en diepzinnige gesprekken te voeren in RenP. Maar ik zie persoonlijk de lol er niet zo in om een wedstrijdje zwakzinnigheid te houden in dat subforum.
Als alles maar als lollig wordt gezien, wordt het leven ook snel saai en voorspelbaar.
hmmquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel bevrijdt dan ook als in een vorm van vrijen.
Pff, ik heb nog niet zoveel invloed. Ik ben nog maar pas mod.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dank u, krijg ik nu een kleurtje.
Jij ook, heur, maar dat heb ik al vaker verteld![]()
![]()
Geloof me, de wereld is beter af zonder enig naakt van mijn zijdequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hmmkrijgen we er foto's van? Tha_erik.zip?
Nee, daar ben ik te eigenwijs voorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus sloop het uit je MyAT..
O, ja, ik ben het trouwens met je eens.
Schattig, een kuiken-modjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, ik heb nog niet zoveel invloed. Ik ben nog maar pas mod.
Daar wil ik op dammen!quote:
Alles wat gratis is is fijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik te eigenwijs voor.
Fijn dat dat we het toch eens zijn, nog een biertje dan maar.
Ik wil door het haar kroelen.quote:
Ik moet nog vanalles leren. ONZ is moeilijk.quote:
eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geloof me, de wereld is beter af zonder enig naakt van mijn zijde.
Nah, laten we dat maar niet doenquote:
Ik ben ook pas net een beetje tot ONZ aan het doordringen. Heb je trouwens mijn semi-serieuze onzin topic al gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet nog vanalles leren. ONZ is moeilijk..
1989? Ik dacht dat jij veel ouder was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, laten we dat maar niet doen. Ik ben bovendien te jong
.
Ik straal volwassenheid uit, dat weet ik. Op FOK! danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
1989? Ik dacht dat jij veel ouder was.
volwassen mannen,woest ende aantrekkelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik straal volwassenheid uit, dat weet ik. Op FOK! dan.
Een jaar of 19, dacht ik zo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:11 schreef Zwaffel het volgende:
nanking schat mij geloof ik ook veul ouderdan ik ben
Oeh, wacht, daar ga ik even tijd voor uittrekken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net een beetje tot ONZ aan het doordringen. Heb je trouwens mijn semi-serieuze onzin topic al gezien: Vensterkijken, een waar genot.
Halloquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hé hallo. Ik kom ook maar weer es kijken. Pas de tweede keer, maar ja.
Nou, ik zat er niet ver vanaf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zelfde als erikje. 19 januari 18. Momenteel 17 dus 14.gif
Oh, hoi. Ik dacht echt dat je al zeker een eindje in de 20 zatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zelfde als erikje. 19 januari 18. Momenteel 17 dus 14.gif
Ik ben dus geen van allen, dat snap je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:12 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
volwassen mannen,woest ende aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, hoi. Ik dacht echt dat je al zeker een eindje in de 20 zat.
Ben jij dan ook woest ende aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:16 schreef Chowi het volgende:
Ik ben al wel 18.
Dat kan idd welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:16 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Even een vraagje aan NanKing. Ik zat net op MSN en ik heb jou er ook instaan. Kan het zijn dat Viking mij ooit es toegevoegd heeft in jullie MSN-cluppie? (Ben niet zo'n MSN wonder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |