Gedaan, maar in het begin zie je dan de titel die ik heb gegeven er staan. En na een paar seconden verandert het weer in de oorspronkelijke titel..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat kun je weghalen door even met "Eigenschappen" de beide tabs te wijzigen.
Moet je ook de id-tag even bewerken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:12 schreef geenaam het volgende:
Ik wilde eerst een muziekvraagje doen, alleen het probleem was dat de titel en artiest steeds bovenin bleven staan als ik het afspeelde. Dus moest het maar even een makkelijke vraag.
blaatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Mogelijkheid 1: als schaap
Mogelijkheid 2: ..., schaap zijnde, ...
nu ben ik wel benieuwd welk nummer je wilde vragenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
Gedaan, maar in het begin zie je dan de titel die ik heb gegeven er staan. En na een paar seconden verandert het weer in de oorspronkelijke titel..![]()
Er zit nog een tab in dat veld. Bij mij (Engelse Windhoos) heet dat "Summary". Dat kun je ook wijzigen. Daar staat de mp3-tag in.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
Gedaan, maar in het begin zie je dan de titel die ik heb gegeven er staan. En na een paar seconden verandert het weer in de oorspronkelijke titel..![]()
Klopt, daar staat titel album, artiest, nummer, genre enzovoort. Heb ik ook gedaan. Ik zal het zometeen nog even proberen en dan bewaar ik het wel voor de volgende keer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Er zit nog een tab in dat veld. Bij mij (Engelse Windhoos) heet dat "Summary". Dat kun je ook wijzigen. Daar staat de mp3-tag in.
Ja, ik probeer jou bagger te overtoppen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef Daffodil31LE het volgende:en dan beschuldigt-ie mij van bagger te uploaden...
...en om nou te zeggen dat mijn nieuwsgierigheid gewekt is: neen.quote:
Bijna goed, maar ik wil dat het helemaal goed is omdat ik al zoveel hints gegeven heb.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef dartfanaat het volgende:
Waterloo en Robbins
Daf +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waterloo en Robinson?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Djiezus wat een foute haren en snor....
Nou, Mathias Reim is het zeker niet. En nu je hebt geluisterd weet je ook dat de titel niet klopt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef dartfanaat het volgende:
Matthias Reim - Du bist Alles
tot morgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef dolle_hond het volgende:
ga ik niet meer ophalen
tot morgen
Nee, 't is niet Choelio in z'n Regenjas. Die kerel is de broer van deze quizmaster:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef Duckman het volgende:
Julio Iglesias of zo? Ik ken deze alleen als Duits nummer...
Jij mag nooit meer raden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:59 schreef BwennieBren het volgende:
Dan zal het wel "Tu" zij toch?
Ik hoorde de intro en begon meteen dat Duitse mee te zingen......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je al weet hoe de titel van de Duitstalige plaat is, dan is dit toch reuzesimpel?
Troost je; ik heb dezelfde plaat ook van André Hazes liggen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik hoorde de intro en begon meteen dat Duitse mee te zingen......
Maar ja, het zou reuzesimpel moeten zijn
Vind ik leuke vragen dit, maar A.H. is echt niet nodig........ (hoewel, liever dan FB)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Troost je; ik heb dezelfde plaat ook van André Hazes liggen...![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:11 schreef dartfanaat het volgende:
Koning Boudewijn IV
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Boudewijn
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:25 schreef BwennieBren het volgende:
en daar een zus van
weet r naam niet
Et voilaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach fuck. Die van Luxemburg naruurlijk.
Josephine-Charlotte!
Koningin Astrid was inderdaad een schoonheid. In elk geval stukken beter dan dat zusje van Filip en Laurent...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:27 schreef BwennieBren het volgende:
Mooie vrouw is die Astrid btw
Grmbl....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef dartfanaat het volgende:
Imca Marina
Nee? Heb je al eens de cijfers ingekeken betreffende zelfmoorden na langdurige blootstelling aan haar gezang?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:33 schreef BwennieBren het volgende:
Imca Marina!!nee die is geen serial killer
![]()
sorry..quote:
Da's er in ieder geval 1, maar je hebt niks gemist......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee. Toen woonde ik nog niet in Baarle, dus geen RTL hier. En anders had ik vast wel weggezapt.
Hoewel ik vaak de naam van Jerney Knaagman heb horen vallen.
3 van de 4 goed. Eerste nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:41 schreef geenaam het volgende:
Edwin van Thijn, Jerney Kaagman, henkjan smits, eric van thijn.
Is dat alles? En die vent heet Søren Lerby. Met een ø dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef Reese het volgende:
John de Mol en Sören Lerby?
Yep. Hint: The Jumping Jewelsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef geenaam het volgende:
Zover kwam ik ook..maar volgens mij was er nog één.
Feli. Zelf gebouwd?quote:
vind je het niet genoeg?quote:
Dus.....quote:En die vent heet Søren Lerby. Met een ø dus.
Dat laatste wist ik niet, maar zit bij deze in m'n geheugen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef BwennieBren het volgende:
Joop Oonk, hij had ook een zonnecentrum in de Korte Leidsedwarsstraat in Amsterdam
In principe wel. Je kunt 'm beter even aan jezelf sturen, dan krijg je de link zelf ook nog in je mailbox. Maar ik weet niet of Hotmail 't bestempelt als spam. Ik gebruik Hotmail nooit. Gewoon provider-mailadres gaat gemakkelijker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef BwennieBren het volgende:
Hey Daf die yousendit he? Gewoon email van hotmail en dan uploaden maar?
Ja maar mijn explorer houdt die elke x tegen en dan moet ik m weer bewaren enzo, toestand. Yousendit kan ik gewoon openen en sneller afspelen, hoef ik niet te bewarenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef geenaam het volgende:
Ik gebruik yousendit nooit. Keepmyfile doet het goed en hoef je niks aan te melden ofzo.
okidoki, hij laadt wel langzaam in nu maar goed ff andere vraag dan en weer op de kindertv seriesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In principe wel. Je kunt 'm beter even aan jezelf sturen, dan krijg je de link zelf ook nog in je mailbox. Maar ik weet niet of Hotmail 't bestempelt als spam. Ik gebruik Hotmail nooit. Gewoon provider-mailadres gaat gemakkelijker.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maja de Bij
Seabert
Snorkels
Ti-Ta Tovenaar
Paulus de Boskabouter (stripverhaal, de serie is met poppen)
Alfred Joducus Kwak
De Fabeltjeskrant
Niels Holgersson
Beertje Colargol
Jazeker, anders zien we 't meteen. En da's geen spieken, want het komt meteen in beeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:22 schreef BwennieBren het volgende:
Sorry nog even hoor Daf, ik moet cker mijn geluidfiletjes hernoemen anders zien jullie de titel van t nr.???
Neu. Ze mag dan wel bij een DAFje staan, maar ze is niet invalide.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:23 schreef geenaam het volgende:
Zangeres zonder naam?
Tuurlijk. In 2000 verkozen tot Zangeres van de Eeuw.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:24 schreef doeka het volgende:
Anneke Gronloh
Toen was ze nog een charmant pindarotsje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef geenaam het volgende:
Is dat Anneke Gronloh? Ik ken haar alleen van nu met die lelijke kop van haar..![]()
Argh, leuke vraag gemist!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
okidoki, hij laadt wel langzaam in nu maar goed ff andere vraag dan en weer op de kindertv series
Mag ik de namen van de kinderseries?In een post astu.
[afbeelding]
Bedankt! en fijn dat je het nog even hebt onthouden om het terug te kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:24 schreef requiem4adream het volgende:
Supersheep nog +1
Voor the hives vraag uit topic 212
sorry voor de pas late reactie tussentijds geen tijd meer gehad helaas
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:23 schreef geenaam het volgende:
Zwanger zonder naam?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:32 schreef geenaam het volgende:
Ik ga lekker slapen.. Moet er straks weer uit.. Trusten
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:33 schreef requiem4adream het volgende:
Vivienne Westwood!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:37 schreef dartfanaat het volgende:
Welterusten allemaal en tot morgen
Sorry sheep... maar suzukiswift maakt hem compleet!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:42 schreef SuzukiSwift het volgende:
leiden?
maakt mij niet uit hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:44 schreef requiem4adream het volgende:
[..]
Sorry sheep... maar suzukiswift maakt hem compleet!
suzukiswift +1
ik ga slapen
schapenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef SuzukiSwift het volgende:
Even een vraag bedenken. Nog een voorkeur voor een bepaalde categorie?
Nope.quote:
nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:59 schreef BwennieBren het volgende:
Omdat ie aan de formule 1 wilde meedoen?
Je had het punt al, maar zo is er geen speld meer tussen te krijgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:35 schreef dartfanaat het volgende:
Dijkstal Binnen-, Van Mierlo Buitenlandse
Geen ideequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:41 schreef geenaam het volgende:
http://www.keepmyfile.com/download/8783de991187
Titel en Artiest
Het maakt mij niet uit, ware het niet dat ik dan met terug een probleempje heb.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef Asmodian het volgende:
Hee iedereen. Mooi dat ik jullie trek, Daf & Dart, want ik zocht net jullie beiden.
Dart, ik heb je mailtje gehad en ik wilde erop reageren dat het plan eigenlijk was om 's avonds te treffen. Ik besefte me toen echter dat het mij eigenlijk niet uitmaakt of het 's avonds of 's middags is en dat het misschien voor jullie makkelijker is om het 's middags te doen. Your thoughts?
Ik ging er eigenlijk altijd van uit dat meets 's avonds hoorden en aangezien drinken onderdeel van het plan was dacht ik ook avond. Maar aangezien er mensen van heide en verre komen zat ik te denken dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is om het 's avonds te houdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, ware het niet dat ik dan met terug een probleempje heb.
Mail je even.
Kom je met de auto of het OV, Daf?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maak me echt niets uit, ware het niet dat ik waarschijnlijk even m'n vriendin moet ophalen ergens 's middags. Maar dan nog. Ik zie wel. Al met al zou een mailtje met wat adresgegevens handig zijn.
Snap ik ook. Zie m'n reactie per mailquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk altijd van uit dat meets 's avonds hoorden en aangezien drinken onderdeel van het plan was dacht ik ook avond. Maar aangezien er mensen van heide en verre komen zat ik te denken dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is om het 's avonds te houden
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
OV is voor paupers![]()
Ik kom gewoon met de auto. Heb 'm vanmorgen nog even afgevuld met verse zonnebloemolie. Bovendien is er in Baarle al ruim 40 jaar geen station meer en zou ik dus eerst met de bus naar Breda of Tilburg moeten..
Mooi zo!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, ik voel me eindelijk weer een beetje beter vandaag
Ik voer je adres in en Bep vertelt me hoe ik moet rijden...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Goed, dan zet ik ook meteen wat rij&parkeer-informatie voor je in de meel. Ik neem aan dat je de A27 pakt? Of toch de A2?
Ping! mail!quote:
Hee Jajong!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef Jajong het volgende:
Wat heb je precies Asmo?
u2. "problemen": zijn er om opgelost te wordenquote:
Doe maar. Zet maar iets online. (vin k wel leuke vragenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:16 schreef geenaam het volgende:
Ik heb nog zat muziek waar ik vragen over kan stellen..
Ik wist 't alleen door Graham Nash, heb 'm niet eens gedowndquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef dolle_hond het volgende:
hollies zou ik zeker herkend hebben
Klinkt als The Rutlesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Judy in disguise (with Glasses) van ...
Neu... wat bekender.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:34 schreef geenaam het volgende:
De vrouw van Achmed - Ik zag je lopen
Titel is vast goed. En toen dit werd gezongen was Ayaan nog niet uit de rimboe gekomen denk ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:37 schreef geenaam het volgende:
Ayaan Hirsi Ali (aka Ayaan Hirsi Magan ) - jij bent niet van mij
Ja natuurlijk. Concetta Rosa Maria Franconero ofwel Connie Francis. Toen ze er nog smakelijk uitzag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:44 schreef dartfanaat het volgende:
Connie Francis?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:49 schreef dolle_hond het volgende:
lee towers
Ja, kon ik me ook niet vergissenquote:
fout iddquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:00 schreef geenaam het volgende:
verspringen, kogelstoten, speerwerpen, discuswerpen, polstokhoogspringen, hoogspringen ennuh.. wat sprinten dan denk ik..
juistquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:01 schreef Berkery het volgende:
Ik had vroeger Decathlon op de C-64. Ik weet alleen dat de 1500 meter als laatste komt
Kom je morgen nog deze kant op, Jajong?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:05 schreef Jajong het volgende:
Goede volgorde vragen.. Tot morgen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:14 schreef erkel het volgende:
110 m horde,![]()
verspringen,![]()
kogelstoten,![]()
hoogspringen,![]()
800 m loop,
1500 m loop,![]()
speerwerpen,![]()
100 m sprint,![]()
discuswerpen![]()
en kogelslingeren?
Waarschijnlijk niet volgorde en ook niet allemaal correct, maar wel een aantal goed toch??![]()
Als jij betaald wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kom je morgen nog deze kant op, Jajong?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:28 schreef Homdeck het volgende:
400 m
verspringen
kogelstoten
hoogspringen
110 m horden
speerwerpen
discuswerpen
100 m
polsstokhoogspringen
1500 m
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:31 schreef Berkery het volgende:
1. 100 m
2. verspringen
3. kogelstoten
4. hoogspringen ;y
5. 110 m horden
6. 400 m
7. discuswerpen
8. polstokhoog
9. speerwerpen,
10. 1500 m![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:34 schreef erkel het volgende:
400 m
verspringen
kogelstoten
hoogspringen
110 m horden
discuswerpen
speerwerpen![]()
100 m
polstokhoogspringen
1500 m
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:36 schreef erkel het volgende:
1. 100 m
2. verspringen
3. kogelstoten
4. hoogspringen
5. 400 m
6. 110 m horden
7. discuswerpen
8. polstokhoog
9. speerwerpen,
10. 1500 m
Ja die over Bram Peper. Nou ja, nog te weinig koffie gehad waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:53 schreef geenaam het volgende:
vertel vertel wat was er vanmorgen? Of bedoel je die vraag over bram peper?
Sorry, kan er niet meer van maken als ik er niet meer van weetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Homdeck het volgende:
ik vind het een beetje karig allemaal supersheep
dat is een waarheid al eenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Sorry, kan er niet meer van maken als ik er niet meer van weet
Ik bedoelde het niet denigrerend ofzo. bedoel alleen maar te zeggen dat het ik het niet goed kan rekenen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet het ook niet. Is dat erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |