Als je het zo stelt kan ik dat wel.quote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och ik kan me niet voorstellen dat iets waar ik 6 jaar over doe in 2 weken allemaal gegeven kan worden.
Jij zit ook niet van 9 tot 19 op school. 5 dagen in de week.quote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och ik kan me niet voorstellen dat iets waar ik 6 jaar over doe in 2 weken allemaal gegeven kan worden.
True.. kep nu Ontwerp Technisch Rekenen, daar slingeren ze een jaar aan Na1 naar je hoofd in een paar weken. En dat terwijl ik 6 jaar lang bij E&M uit m'n neus heb zitten vretenquote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Bij een wiskunde studie wordt in de eerste 2 weken ALLE B1,2 stof behandeld, zonder grafische rekenmachine, volledig algebraïsch. Alsof AK dan nog iets voorstelt.
![]()
Wij noemen dat uitgelult.quote:Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef Met-Yvana het volgende:
Och waar ben ik eigenlijk mee bezig....
Laag volk zoals jullie gun ik meestal een arrogante blik en niets meer![]()
Nee, ik noem dat ,, je zo vastbijten in je eigen standpunt en vooroordelen dat er geen zin is om discussie mee te voeren"quote:
ik had ook E&Mquote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
True.. kep nu Ontwerp Technisch Rekenen, daar slingeren ze een jaar aan Na1 naar je hoofd in een paar weken. En dat terwijl ik 6 jaar lang bij E&M uit m'n neus heb zitten vreten![]()
Ach ja, houdt je van de straat.
Zelfkennis heb je iig wel.. Hulde.quote:Op zondag 17 september 2006 19:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, ik noem dat ,, je zo vastbijten in je eigen standpunt en vooroordelen dat er geen zin is om discussie mee te voeren"
![]()
Och wat, als ik in je fotoboek kijk komt er maar 1 woord in me op ,, Passé "quote:Op zondag 17 september 2006 19:13 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Zelfkennis heb je iig wel.. Hulde.
Ze zijn wel vaker sprakeloos.. schaam je er niet voor.quote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och wat, als ik in je fotoboek kijk komt er maar 1 woord in me op ,, Passé "
![]()
Oooooch schei uit, je lijkt op een vmbo-proleetquote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ze zijn wel vaker sprakeloos.. schaam je er niet voor.
Kun je nagaan.. C&M stelt nog minder voor. En dan M&O aandragen als 'moeilijk vak'quote:Op zondag 17 september 2006 19:13 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik had ook E&Mook geen flikker gedaan. Deed alles 1 dag van tevoren
Dat kan nu niet meer.
![]()
"Ik schilder, teken en boetseer"quote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch schei uit, je lijkt op een vmbo-proleet![]()
En dat is dus precies waarom ik geen WO ben gaan doenquote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch schei uit, je lijkt op een vmbo-proleet![]()
Geef gewoon toe dat je te dom bent, dat maakt het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 17 september 2006 19:21 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom ik geen WO ben gaan doenEgocentrisch-elitaire atheneum-sletten..
rechtenquote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Kun je nagaan.. C&M stelt nog minder voor. En dan M&O aandragen als 'moeilijk vak'
Wat studeer je nu?
HIquote:Op zondag 17 september 2006 19:21 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom ik geen WO ben gaan doenEgocentrisch-elitaire atheneum-sletten..
Nog zo eenquote:
En het leeftijdsverschil leek me een beetje te groot worden.quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je te dom bent, dat maakt het een stuk makkelijker.
ik vind het vetgedrukte vreemd. leg uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 05:06 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik vind het een beetje een richtingsloze knokploeg: enerzijds is Met Yvana de vijand die volgens mij extreem-rechts idd (of igg geen neger als vriend wil) en anderszijds ik, die gehekeld wordt omdat ik nazi's voor gay uitmaak en andersom: gays voor nazis. '
Vreemde knokploeg tot zover.
Gays zijn vaak doelwit van moslimextremisten en stemmen dienovereenkomstig.quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het vetgedrukte vreemd. leg uit
Dude, het is ONZ.quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:40 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Verder moet ieder lid van de knokploeg zich duidelijk uiten of hij anti of pro allochtoon is en anti of pro gay .
Ik persoonlijk zal er duidelijk over zijn. Ik heb geen hekel aan vrouwen, schitterend vind ik vrouwen zelfs en ik ben een oer-macho met aandacht voor meisjes, ik sta positief tegenover kleurlingen; mensen vanuit een ander land mits onze vrije westerse levenstijl niet in het gedrang komt. Familie van mij grootouders had joden verborgen in WOll en een neefje van me is half-antilliaans.
CHOOSE SIDE.
Nog even en we kunnen een Met-Yvana-woordenboek maken.quote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef keepwalking het volgende:
[..]
"Ik schilder, teken en boetseer"
"Hoog van de toren blazen"
"Addergebroed"
"Ik heb een 16-delige PUB-reeks hoor"
"Plebs" (met varianten)
"Mijn pappa vind/zegt"
"Vanuit mijn optiek"
"Mijzelf ontwikkelen"
Zo, hebben we die ook alvast gehad, je blijft jezelf herhalen hè, als je naar jou mening iets interssants hebt gezegd.
Je moeder.quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:40 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Verder moet ieder lid van de knokploeg zich duidelijk uiten of hij anti of pro allochtoon is en anti of pro gay .
Ik persoonlijk zal er duidelijk over zijn. Ik heb geen hekel aan vrouwen, schitterend vind ik vrouwen zelfs en ik ben een oer-macho met aandacht voor meisjes, ik sta positief tegenover kleurlingen; mensen vanuit een ander land mits onze vrije westerse levenstijl niet in het gedrang komt. Familie van mij grootouders had joden verborgen in WOll en een neefje van me is half-antilliaans.
CHOOSE SIDE.
Nee nee nee, jullie groep vecht 2 kanten op met zéér tegenstrijdige belangen. Enerzijds racisme rechtsextremisme en anderzijds de links kleurlingen vriendelijke figuren. Er tekenen zich overduidelijk 2 verschillende partijen af.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:55 schreef JFK1980 het volgende:
Ledzep, kun je mij de inschrijfformulieren sturen en het document dat ik teken voor leven en dood?
Strijdend wil ik aan jouw zijde ten onder gaan!![]()
"One for all and all for one!!!"
16 delige reeks?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoe durf je ! Ik heb een 16 delige reeks in de PUB gehad, en ik ben geliefd bij vele FOK!-ers, je zult nog van me horen ! Ik ga een Princess-Yvana-leger oprichten !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |