+1 inzichtvolquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
Jullie zijn ik ben dom en ver beneden mijn jullie stand![]()
- Opscheppen met dingen die je niet bezit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
Jullie zijn dom en ver beneden mijn stand![]()
Haha, jij doet nog steeds VWOquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:20 schreef Met-Yvana het volgende:
Jullie zijn dom en ver beneden mijn stand![]()
En dan gaan zitten.. geil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ze is zo uitgewoond dat als ze gaat plassen, ze over de wcbril heen pist
Ik hoorde je wel van je stoel vallen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Ha, zelfs na jullie bash topic sta ik nog trots overeind ! Jullie zijn geen match voor mij![]()
Smoesjes, je bent niet goed genoegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:12 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik hoorde je wel van je stoel vallen.
Je bent gewoon een arrogante kutsnolEn nog egocentrisch ook, aangezien het topic niet eens om jou ging maar jij met je aandacht-obsessie je eigen wereldje creeert waar iedereen om Met-Yvana schreeuwt. Duik lekker in een boek, en kom over een paar jaar terug.. Kindje
![]()
![]()
Post eens wat picsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Ha, zelfs na jullie bash topic sta ik nog trots overeind ! Jullie zijn geen match voor mij![]()
Fobo zegt genoeg, tochquote:
Ga eens zakken dit jaar, kan ik lachen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Smoesjes, je bent niet goed genoeg![]()
Hoera, een mod ! Wist je dat iemand tubgirl in een van mijn topics heeft geplaatst?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
Hallo? Ik weet hoe frustrerend een discussie met Met-Yvana is maar kunnen we er alsjeblieft voor zorgen dat niet élk topic om haar draait?.
Neen, geef eens een linkje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoera, een mod ! Wist je dat iemand tubgirl in een van mijn topics heeft geplaatst?
Ik bevuil m'n msn-lijst niet aan tuig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
Hallo? Ik weet hoe frustrerend een discussie met Met-Yvana is maar kunnen we er alsjeblieft voor zorgen dat niet élk topic om haar draait?.
Het is snel verwijdert, maar ik heb een screenshot, en er staan opmerkingen over, even kijken waar het was.quote:
Jij bent wel een schattig NSB'ertje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is snel verwijdert, maar ik heb een screenshot, en er staan opmerkingen over, even kijken waar het was.
Voltooid deelwoord?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is snel verwijdert, maar ik heb een screenshot, en er staan opmerkingen over, even kijken waar het was.
Ik eis een ban voor deze crimineel !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Geloof me, ik heb al zo lang op het internet gezeten dat ik wel ergere dingen als Tubgirl heb gezien
Ik zit serieus te twijfelen wie ik liever tegen zou komen. Tubgirl of Met-Yvana.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Geloof me, ik heb al zo lang op het internet gezeten dat ik wel ergere dingen als Tubgirl heb gezien
Banaanvraag. Zullen wij je ook even verklikken? Was jij toch zo'n fan van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik eis een ban voor deze crimineel !
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ZIJ POST TUBGIRLquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Hier was het ! dit is de pagina
Met-Yvana
En dit is de screenshot
http://i50.photobucket.com/albums/f315/Met-Yvana/woehahahaha.jpg
vuile slet!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ik ben ook out! BIER! juuuuquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:44 schreef bolletje_25 het volgende:
Pff, ik ga een pilsje pakken. Yuu!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Evil lurks within![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Evil lurks within![]()
[afbeelding]
Meldtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu tof? Nu je zo tubgirl hebt gepost enzo? Je durft het nog niet eens zelf. Je moet per se een screen sturen van een anti-hotlink-plaatje dat ik toevallig gepost hebt. Bluf dat je het zelf doet. En ga nou niet lopen ouwehoeren dat je daar boven staat, want dat doe je nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Hier was het ! dit is de pagina
Met-Yvana
En dit is de screenshot
http://i50.photobucket.com/albums/f315/Met-Yvana/woehahahaha.jpg
nee je bent gewoon een teringhoer, je weet het alleen nog niet. na je VWO ga je mooi je moeder's vak in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Deze knokploeg is waardeloos ! Mijn troontje heeft geen enkel moment staan wankelen !
Uit je vocabulair maak ik op dat je Havo of lager doet, van zulke domme figuurtjes neem ik geen notitiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
nee je bent gewoon een teringhoer, je weet het alleen nog niet. na je VWO ga je mooi je moeder's vak in.
Zal het u dan behagen om op een waardig niveau te converseren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Uit je vocabulair maak ik op dat je Havo of lager doet, van zulke domme figuurtjes neem ik geen notitie![]()
Maar eerst even flink anaal vernederen, oke?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef De_Ananas het volgende:
* De_Ananas Stemt voor gang-bang met Met-Yvana en haar dan kei hard de sloot in dumpen!
Kennelijk is jou vocabulair een beetje in de warquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Uit je vocabulair maak ik op dat je Havo of lager doet, van zulke domme figuurtjes neem ik geen notitie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |