Alles is weg.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef SpeedyRich het volgende:
[Centraal] Sim City 4 Rush Hour Plugin Topic
weet iemand waar ik die nog kan downloaden
hij is nu weg bij simtropolis
Ah ok anders ben had ik de verkeerde gedownload gekochtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef Atreidez het volgende:
Ja, deluxe is juist SC4 + Rush Hour in 1
Dat is dan waarschijnlijk oververhitting.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef Remzz het volgende:
Hoe kan het dat SC bij mij uitvalt na ongeveer 10 minuten zonder enige reden? Op een andere computer doet ie het wel gewoon goed, meer hier last van?
naja die van mij valt af en toe ook weleens uit maar dat is dan vaak na 40 minuten ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef Remzz het volgende:
Hoe kan het dat SC bij mij uitvalt na ongeveer 10 minuten zonder enige reden? Op een andere computer doet ie het wel gewoon goed, meer hier last van?
Oh zoquote:Op zondag 4 maart 2007 14:43 schreef De_Ananas het volgende:
De pijltjes van het gebied staan naar binnen waardoor ze niet aan de weg zijn aangesloten [afbeelding]
Je moet het dezonen en opnieuw maken
Er komen automatisch wegen in als je ze aanlegtquote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef Bron het volgende:
[..]
Oh zonooit op gelet. Is er ook een regel voor het aanleggen van straten, of is dat voor iedere zone anders... Moet je een soort wijken maken, in Simcity 4 worden ze ook automatisch aangelegd, maar dat komt vaak niet goed uit...
Maar ze sluiten niet automatisch mooi aan, vaak slaat het helemaal nergens op wat automatisch gegenereerd wordt.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er komen automatisch wegen in als je ze aanlegt. Bij industrie heb je minder wegen nodig.
Moet je ook niet gebruiken. Je moet gewoon zelf je wegen aanleggen. Die automatische functie kan je uitzetten door het inhouden van de SHIFT-knop als je een zone aanlegt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:56 schreef Bron het volgende:
[..]
Maar ze sluiten niet automatisch mooi aan, vaak slaat het helemaal nergens op wat automatisch gegenereerd wordt.
Top! Thanxquote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je ook niet gebruiken. Je moet gewoon zelf je wegen aanleggen. Die automatische functie kan je uitzetten door het inhouden van de SHIFT-knop als je een zone aanlegt.
te lange reistijd?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef Bron het volgende:
Waarom wordt er op sommige plaatsen niet gebouwd, terwijl er wel vraag naar is en er is wel water en stroom en er loopt een weg langs...
Hoeveel verlies draai je per maand met Nieuw-Vennep?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef X-fi het volgende:
De eerste plaatjes van mijn stad Nieuw-Vennep!
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/nieuwvennep01.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/nieuwvennep02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/nieuwvennep03.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/nieuwvennep04.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Te lange reistijd naar wat?quote:Op maandag 5 maart 2007 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
te lange reistijd?
niet aantrekkelijk genoeg?
te lange reistijd naar werk (industie/commercie)quote:Op maandag 5 maart 2007 08:16 schreef Bron het volgende:
[..]
Te lange reistijd naar wat?
En wanneer is het aantrekkelijk?
Als ik kijk bij aantrekkelijkheid is mijn hele stad groen.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
te lange reistijd naar werk (industie/commercie)
aantrekkelijker wordt het door groen, parken e.d. te plaatsen..
je kan dat allemaal zien in de overlay mode (ergens onderin zit daar een knopje voor, weet niet exact waar)
das goedquote:Op maandag 5 maart 2007 08:27 schreef Bron het volgende:
[..]
Als ik kijk bij aantrekkelijkheid is mijn hele stad groen.
Ik wou je nog even bedanken voor deze tip.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef ExTec het volgende:
Voor mensen die last hebben van de CDROM, je kunt op gamecopy world een 'nep' image downloaden.
Dat is een cd image van een paar MB, die alleen de kopieer beveiligingsbestanden bevat. Je hebt nog steeds een key nodig, dus gebruik van dat ding lijkt me niet illegaal. Die mount je in alcohol of deamon tools of een ander programma wat dat kan, en je hebt geen last meer van een stuiterende CD.
Stroom? Water? Aantrekkelijkheid? Belasting? Kortom, kan echt aan alles liggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef Bron het volgende:
Waarom wordt er op sommige plaatsen niet gebouwd, terwijl er wel vraag naar is en er is wel water en stroom en er loopt een weg langs...
Nu een kleine verlies van 4000 p/mquote:Op maandag 5 maart 2007 07:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoeveel verlies draai je per maand met Nieuw-Vennep?.
Stroom? - Jaquote:Op maandag 5 maart 2007 16:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
Stroom? Water? Aantrekkelijkheid? Belasting? Kortom, kan echt aan alles liggen.
Best laagquote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Bron het volgende:
[..]
Stroom? - Ja
Water? - Ja
Aantrekkelijkheid? - Groen
Belasting? - Standaard, 7% geloof ik.
Oei,quote:Op zondag 4 maart 2007 14:41 schreef Bron het volgende:
Vandeweek ook even Simcity 4 gehaald bij de Dixons voor 6 euro.
Nu kom ik ergens niet uit... Telkens als ik aan gebieden aanleg waar gebouwd kan gaan worden staat er een icoontje met een auto. Ik neem aan dat dat betekend dat er geen weg is. Dus ik extra wegen aanleggen, maar nog steeds hetzelfde. Dus ik dacht, misschien hebben ze wel geen rijbewijsDus ik een bushokje neergezet, maar nog steeds die stomme icoontjes.
[afbeelding]
Iemand een idee waardoor dit komt
Nice cheatsquote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Best laag.
Heb mijn belasting altijd op 8,5 staan. Ik maak wel even een screen.
[screen]
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07101/nieuwvennep5.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ja dat dacht ik ook al. Ik hou zelf helemaal niet van codes enzo en cheats, maar die extra features van rush hour zijn misschien wel wat waard.quote:
Cheaten is niet zo belangrijk in deze game.quote:
Neej hoor. Je moet weten hoe het spel werkt. Kan je zonder cheats het hele spel zien en complete New Yorks bouwenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Cheaten is niet zo belangrijk in deze game.
Zelfs met 100 miljoen op de bank heb je namelijk niet binnen een uurtje new york nagebouwd.
Ik heb de game vrij lang zonder geld cheats gespeeld, maar het komt erop neer dat je dan een hele boel van de game nooit krijgt te zien.
ik ook maar ik wou een keer kijken hoeveel man ik in een gebied kwijt kon en dat was onmogelijk zonder cheats omdat je dan alles van te voren moet plannenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Cheaten is niet zo belangrijk in deze game.
Zelfs met 100 miljoen op de bank heb je namelijk niet binnen een uurtje new york nagebouwd.
Ik heb de game vrij lang zonder geld cheats gespeeld, maar het komt erop neer dat je dan een hele boel van de game nooit krijgt te zien.
Dat was toen ik het deed nie eens het probleem.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik ook maar ik wou een keer kijken hoeveel man ik in een gebied kwijt kon en dat was onmogelijk zonder cheats omdat je dan alles van te voren moet plannen
Is dan inderdaad prima te doen, maar dan duurt het me tegenwoordig veel te lang. Dus ik geef mezelf altijd maar wat extra. Al draai ik wel gewoon winst.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:16 schreef bleiblei het volgende:
Mjaah Air Purification Plant is wel een beetje een cheat maar wel erg handig.
Net als de *mik het afval over het randje* gebouwtje.
Maar zonder Geldcheats is SC4 prima te doen.
Wat cheateN? Ik stel ze altijd zo hoog in? Toch geen cheaten aan hoorquote:
Die $49.164.379 stond zeker zomaar vanuit het niets op je bankrekening.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat cheateN? Ik stel ze altijd zo hoog in? Toch geen cheaten aan hoor
als je het goed doet kan dat hoor ik heb ook steden gehad die 10.000+ winst draaidenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die $49.164.379 stond zeker zomaar vanuit het niets op je bankrekening.![]()
Ja maar niet zo'n klein kut dorpjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als je het goed doet kan dat hoor ik heb ook steden gehad die 10.000+ winst draaiden
Jaah okee, ik deed dat (speel momenteel geen SC4) vooral bij grote projecten enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is dan inderdaad prima te doen, maar dan duurt het me tegenwoordig veel te lang. Dus ik geef mezelf altijd maar wat extra. Al draai ik wel gewoon winst.
Hey vraagje waar wat is die plugin van dat je zo afslagen hebt bij wegen zoals jij hebt bv bij dit plaatje...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef X-fi het volgende:
De eerste plaatjes van mijn stad Nieuw-Vennep!
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/nieuwvennep01.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/nieuwvennep02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/nieuwvennep03.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/nieuwvennep04.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |