Ik weet niet bij welke context dit plaatje past en wanneer het plaatje geschoten is.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:14 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wat wil je toch steeds met je plaatjes aantonen? Dit moet soms Clinton voorstellen die Kok overhaalt om zonder VN resolutie onschuldige burgers in Joegoslavië te bombarderen?
[afbeelding]
Over leider gesproken:quote:Op woensdag 13 september 2006 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso veel prettiger kijken naar deze foto als die foto van Balk in de Oval Office.
Ook dit plaatje ziet er weer niet uit. Alleen de linkerkant oogt goed. Balk weet duidelijk geen houding aan te nemen. Hij weet kennelijk geen raad met zijn houding, straalt iets heel onzekers en onderschiktheid uit. Hij weet geen raad met zijn armen. Straalt geen kracht uit..Straalt geen leider uit...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:23 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Over leider gesproken:
[afbeelding]
Kok is een schijtluis. Iedereen wist hoe het zat maar meneer moest zonodig de rit uitzitten totdat er jaren later een rapport kwam. Als Kok echt eergevoel had dan was hij al veel eerder opgestapt.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
En dus is het logisch dat Kok destijds naar de Koningin ging. Als hoofdverantwoordelijke voor het echec. De juiste beslissing. Hij liet zien dat hij zijn verantwoordelijkheid nam voor de gemaakte fouten.
Hij heeft juist gehandeld. Het lag ook niet zo simpel allemaal. Er zijn ook andere betrokkenen die minstens ook schuld hebben gehad. Was het ook goed mis gegaan als de beloofde luchtsteun er wel was?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kok is een schijtluis. Iedereen wist hoe het zat maar meneer moest zonodig de rit uitzitten totdat er jaren later een rapport kwam. Als Kok echt eergevoel had dan was hij al veel eerder opgestapt.
Ik zie gewoon iemand staan die naar iemand luistert. Niets meer niets minder. Maar goed als jij de kwaliteiten van een premier beoordeeld op de manier waarop iemand kijkt, staat, lacht en loopt. Dan lijkt mij de keuze duidelijk:quote:Op woensdag 13 september 2006 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ook dit plaatje ziet er weer niet uit. Alleen de linkerkant oogt goed. Balk weet duidelijk geen houding aan te nemen.
Presentatie is slechts 1 facet waarop ik een premier beoordeel. Ik heb het nu erg over zijn presentatie. Ik weet niet in hoeverre je deel1 en deel2 van dit topic hebt doorgelezen, ik heb ook genoeg kritiek geuit over zijn leiderschap.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik zie gewoon iemand staan die naar iemand luistert. Niets meer niets minder. Maar goed als jij de kwaliteiten van een premier beoordeeld op de manier hoe iemand kijkt, staat, lacht, loopt, enz. Dan lijkt mij de keuze duidelijk:
Ik zie in Bos ook niet de gedroomde premierskandidaat. Echter je moet hier niet vergeten dat Balk inmiddels al voor de vierde keer premier is en Bos moet nog maar beginnen. Ik denk dat als Bos premier wordt, dat hij Balk in een notime inhaalt. Zijn presentatie en uitstraling is hoe dan ook veel beter dan dat van Balk. De man is minsten zo intelligent.quote:[afbeelding]
Balkenende die met autoriteit Bos toespreeekt die als een klein, bang verlegen jongetje wegkijkt...
Vier keer?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echter je moet hier niet vergeten dat Balk inmiddels al voor de vierde keer premier is en Bos moet nog maar beginnen.
quote:
Ja, of ik ben inmiddels de tel kwijt....Zijn het er dan al vijf, neet toc...quote:
Ja hoor, hoe krijg je het verzonnen. Feit is dat Balkenende twee keer aan de verkiezingen heeft meegedaan en twee keer glansrijk heeft gewonnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, of ik ben inmiddels de tel kwijt....Zijn het er dan al vijf, neet toc...
ff tellen
Balkenende 1
Balkenende 2
Balkenende 2 bis (paasakkoord)
Balkenende 3
Balkenende 4
Balkjenende 5 ( na 22/11, oei die 11 en 22....buikpijn)
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[afbeelding]
Tja, zielig. Wil perse staan. Om het nog wat te laten lijken. Zijn voorgangers hadden dat helemaal niet nodig...
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef pmb_rug het volgende:
jemig echtgaaf, je niveau is op dit moment echt genant.
Wat is er genant om met plaatjes iemands uitstraling te beoordelen? Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden, toch.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef pmb_rug het volgende:
jemig echtgaaf, je niveau is op dit moment echt genant.
Beste Tikorev, je mag gerust eens zijn met PMB_RUG maar je bent nu wel ff de pot die de ketel iets verwijt, terwijl jij ook plaatje van Bos post......quote:
44 tegen 42 zetels is een glansrijke overwinning.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ja hoor, hoe krijg je het verzonnen. Feit is dat Balkenende twee keer aan de verkiezingen heeft meegedaan en twee keer glansrijk heeft gewonnen.![]()
Als je de tekst bij de plaatjes had gelezen had je geweten dat ik het absurd vind om iemand te beoordelen op het meest lelijke plaatje dat je van iemand kunt vinden op het internet. Dat jij dat werkelijk verdedigt vind ik ook vrij genant. Vandaar de quote.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beste Tikorev, je mag gerust eens zijn met PMB_RUG maar je bent nu wel ff de pot die de ketel iets verwijt, terwijl jij ook plaatje van Bos post......
Twee keer de grootste partij geworden. Dat vind ik glansrijk inderdaad. Mogelijk komt daar straks een derde keer bij.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
44 tegen 42 zetels is een glansrijke overwinning.
als je dat genant vind, en dat mag van mij, dan vind ik het zwak van je dat je dan je eigen laat meeslepen om dan de lelijkste plaatjes van Bos te posten. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:03 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als je de tekst bij de plaatjes had gelezen had je geweten dat ik het absurd vind om iemand te beoordelen op het meest lelijke plaatje dat je van iemand kunt vinden op het internet. Dat jij dat werkelijk verdedigt vind ik ook vrij genant. Vandaar de quote.
wat een slecht verhaalquote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat is er genant om met plaatjes iemands uitstraling te beoordelen? Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden, toch.
Over zijn leiderschap heb ik het hier toch al geoeg gehad.
Presentatie is het sluitstuk.
Het hoort bij iemand functioneren.
Enne, je bent het wel met me eens dat die foto in het stemhokje gewoon niet kan. Ik hoop niet dit ie in het buitenland is beland........
Ik probeer je met je eigen middelen te overtuigen dat het nogal absurd is om een premier te beoordelen op het lelijkste plaatje dat je van hem op het internet kan vinden.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
als je dat genant vind, en dat mag van mij, dan vind ik het zwak van je dat je dan je eigen laat meeslepen om dan de lelijkste plaatjes van Bos te posten.
Een glansrijke overwinning van 2 zetels op 42 stuks......Dat vind ik eerder een nipte overwinning dan glansrijk. En bovendien schandalig dat Balkenende de onderhandingen met Bos heeft gefrustreerd, want hij moest zonidig met de VVD ( die veel minder won in 2003 dan de PVDA)quote:Op woensdag 13 september 2006 12:04 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Twee keer de grootste partij geworden. Dat vind ik glansrijk inderdaad.
Mogelijk......zeg maar gerust zeker. (Ik weet het al de kaarten zijn gewoon geschud. Het stinkt hieral enorm naar de spuiten)quote:Mogelijk komt daar straks een derde keer bij.
Je mag me overtuigen. Maar deed PMB_RUG (veel jonger dan jij, ......) dit veel verstandiger? Hij laat zijn eigen niet meeslepen en gebruikt slechts 1 zin. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:06 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik probeer je met je eigen middelen te overtuigen dat het nogal absurd is om een premier te beoordelen op het lelijkste plaatje dat je van hem op het internet kan vinden.
Dat is hetzelfde als iemand die goud heeft gewonnen op de Olympische Spelen de grond inboren omdat hij geen wereldrecord heeft gelopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een glansrijke overwinning van 2 zetels op 42 stuks......Dat vind ik eerder een nipte overwinning dan glansrijk.
Jij bent gestopt na zijn opmerking en dus blijkbaar heeft hij een gevoelige snaar geraakt met zijn 'genant'. Dus inderdaad, alle credits voor hem...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je mag me overtuigen. Maar deed PMB_RUG (veel jonger dan jij, ......) dit veel verstandiger? Hij laat zijn eigen niet meeslepen en gebruikt slechts 1 zin. Dat is het verschil.
Nou, ja....misschien moeten we dit ook gewoon niet doen. Daar heb je wel een punt. Maar als ik met woorden mensen niet kan overtuigen dat die man een superslechte presentatie heeft, dan grijp ik naar een visueel hulpmiddel.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:05 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
wat een slecht verhaal![]()
een paar genante foto's en iemand presentatie is slecht? kom nou!
ik had wel iets meer van je verwacht.
deed/doe ik ook. Hier heb ik ook genoeg over gesproken. In zeze 2 topics en ook elders. Dit ga ik niet weer herhalen. Ik heb het nu vooral over zijn slechte presentatie. Het hoord er gewoon bij, niet somsquote:wellicht kun je de debatten analyseren, dat lijkt me terechter dan een paar laffe foto's. voor elke laffe foto kun je weer een gewone nette foto posten. Het zegt NIETS.
Nee, ik boor zijn overwinning niet de grond in. Hij had gewonnen, punt uit. Het ging mij over de kwalificatie die jij aan die overwinnig toedicht, t.w. glansrijk, terwijl een nipte overwinning eerder op zijn plaats was.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als iemand die goud heeft gewonnen op de Olympische Spelen de grond inboren omdat hij geen wereldrecord heeft gelopen.![]()
Ik heb idd veel respect voor PMB_RUG. Ik ben het vaak met hem oneens, maar dat geeft helemaal niets. Als persoon waardeer ik hem sterk en heeft inhoudelijk veel te bieden. Bovendien houd ik van kritiek die hout snijdt. En dat doet ie. En als ie dat een keer niet doet, dan zeg ik het ook. Dat is eerlijk en hij kan er nog tegen ook. (net als ik trouwens)quote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Jij bent gestopt na zijn opmerking en dus blijkbaar heeft hij een gevoelige snaar geraakt met zijn 'genant'. Dus inderdaad, alle credits voor hem...
nipt (bn.)quote:Op woensdag 13 september 2006 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ging mij over de kwalificatie die jij aan die overwinnig toedicht, t.w. glansrijk, terwijl een nipte overwinning eerder op zijn plaats was.
Harstikke goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:15 schreef pmb_rug het volgende:
er schuilt kracht in liefdevolle vermaning. het helpt natuurlijk dat echtgaaf en ik een, voor Fok!, bovengemiddeld respect voor elkaar hebben. Dan ben je sneller bereid te luisteren
ik stel voor weer inhoudelijk op het onderwerp in te gaan
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als persoon waardeer ik hem sterk en heeft inhoudelijk veel te bieden. Bovendien houd ik van kritiek die hout snijdt. En dat doet ie. En als ie dat een keer niet doet, dan zeg ik het ook. Dat is eerlijk en hij kan er nog tegen ook. (net als ik trouwens)
ok, ik stel voor weer inhoudelijk op het onderwerp in te gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet sterk.......Ik zou zeggen neem een voorbeeld aan PMB_RUG
Zullen we het erop houden dat die overwinning tussen tussen nipt en glansrijk ligt......Of polderen we dan weer teveel.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:23 schreef Tikorev het volgende:
[..]
nipt (bn.)
1 op het kantje
Op het kantje lijkt me nou niet echt van toepassing als je met meer dan 100.000 stemmen verschil wint.
Het is een nipte glansrijke overwinning...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zullen we het erop houden dat die overwinning tussen tussen nipt en glansrijk ligt.....
OK, vooruit dan voor deze ene keer....quote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Het is een nipte glansrijke overwinning...
Regelingen die voor het overgrote deel uit algemene middelen worden gefinancierd kun je niet vergelijken met een verzekering. Je betoog rammelt dus nogal.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onder Balkenende worden mensen uit de WAO getrapt DIE ECHT NIET KUNNEN WERKEN. Daarnasst weet Balk donders goed dat die mensen nimmer aan de slag komen. Het is niet integer om mensen die met bepaalde criteria in de WAO kwamen nu tegen veel zwaardere criteria (eenzijdige polisaanpassing) uit de WAO te trappen. Balenende zou een echte VENT zijn als die voor die gevallen een oplossing bood. Voorbeeld aannemen bij de overheid.
Hoe zou jij het vinden als je huis in de fik staat en de verzkeringsmaatschappij van de een op het ander moment de polisvoorwaarden opschroeft. Zo van we vinden dat je huis niet hard genoeg brand dus kun je fluiten naar de uitbetaling.
Tjah spreekgestoelte....... erg vreemd hoor....quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[afbeelding]
Tja, zielig. Wil perse staan. Om het nog wat te laten lijken. Zijn voorgangers hadden dat helemaal niet nodig...
Er zit iets bruins op je neus......quote:Op woensdag 13 september 2006 12:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb idd veel respect voor PMB_RUG. Ik ben het vaak met hem oneens, maar dat geeft helemaal niets. Als persoon waardeer ik hem sterk en heeft inhoudelijk veel te bieden. Bovendien houd ik van kritiek die hout snijdt. En dat doet ie. En als ie dat een keer niet doet, dan zeg ik het ook. Dat is eerlijk en hij kan er nog tegen ook. (net als ik trouwens)
Ik hoop dat PMB_RUG mij vooral kritisch blijft volgen...en dat zal ie zeker ook doen....Aan zulke Fokkers (met een hoofdletter) heb je iets en daar doe ik het voor.
![]()
Ineens? Ik weet niet of je het nieuws een beetje hebt gevolgd de afgelopen tijd maar er is natuurlijk wel wat gebeurd.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vindt het wel opvallend hoe het CDA zich ineens van de VS distantieert met eerst Balkenende die kritiek uit en zich 'teleurgesteld' voelt en nu Bot die zijn onvrede uit over Rice.
jemig, jij ziet ze echt vliegen.... wat hadden ze anders moeten doen? de VS liegt, dus daar ben je boos over. hadden ze dan niet boos moeten zijn? dan ga jij weer zeiken dat ze zich niet boos maken tegen de VS....quote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vindt het wel opvallend hoe het CDA zich ineens van de VS distantieert met eerst Balkenende die kritiek uit en zich 'teleurgesteld' voelt en nu Bot die zijn onvrede uit over Rice.
Goh, zouden er verkiezingen aankomen of zo? Het CDA voor al uw 180 graden draaimomenten.
bedankt. Ik moet nu weg. ik ga diverse passages quoten.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:05 schreef du_ke het volgende:
hier meer http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=414791
Waarmee je papa Bosje bij voorbaat uitsluit. Da's ook onaardig.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
bedankt. Ik moet nu weg. ik ga diverse passages quoten.
Tja, alles in dienst om te voorkomen dat die man Nederland nog verder omzeep gaat helpen en voor de vijfde keer premier gaat worden.Never nooit.....
dit land verdient een premier die het land vooruit helpt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |