Been(?) gebroken en al uitgeleend aan Marseillequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen ze in Liverpool niet een spits ophalen? Misschien dat Djibril Cisse zin heeft?![]()
Oh, even gemist danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Been(?) gebroken en al uitgeleend aan Marseille
tropische verassing? nee dank jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:24 schreef Maikalo het volgende:
Loopt er in Brazilie misschien nog wat rond bij zo'n sattelietclub ofzoiets?
Ik kom dan nog steeds liever in het 2e rijtje als dat we hem halen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel wat aannames bij, namelijk dat als Kluivert naar Feyenoord komt, hij z'n omhooggevallenheid behoorlijk heeft ingeboet (dat bedoel ik niet negatief naar Feyenoord toe, maar gewoon door de situatie van een neus in Rotjeknor). En de gedachte dat Kluivert in principe nog steeds een goede voetballer is. Als een van die twee niet blijkt, kots ik hem net zo makkelijk weer uit. Maar als het wel zo is, heeft Feyenoord een goede spits (dat vind ik op het moment dus belangrijker dan wie het is), èn een uitstekende deal. Kluivert voor een spotprikkie, seizoen 'gered' (dat wil zeggen, niet in het tweede rijtje terecht komen), en daarna voor veel het viervoudige weer doorverkopen.
Nou dat iedereen kan je weg laten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef Keijs het volgende:
Toen de ajacied aller ajacieden Johan Cruijf Feyenoord kampioen maakte, stond ook iedereen op de banken..
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:38 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik kom dan nog steeds liever in het 2e rijtje als dat we hem halen.
toch is het zo: buiten de Rotterdammers zelf zijn het meestal de stoere gastjes die tegendraads willen zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een hele domme en kansloze opmerking is dit zeg. De tering.
Idd, allemaal jaloeziequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
toch is het zo: buiten de Rotterdammers zelf zijn het meestal de stoere gastjes die tegendraads willen zijn
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij moest zijn vliegtuig naar Rotterdam Airport nog halen denk ik.![]()
Nee, daarom moet ik mij troosten met dat zielig hoopje club van jullie.quote:
Wij misten anders nog 2 basis spelersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, kom op. Feyenoord was net de belangrijkste speler kwijt en was zeg maar zo'n beetje het zwakste Feyenoord wat je kon verwachten terwijl Groningen op z'n sterkst was. 100% zeker weten dat Feyenoord de play-offs haalt.
Daar zijn andere topics voor:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, daarom moet ik mij troosten met dat zielig hoopje club van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |