thnxquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:56 schreef Supersheep het volgende:
ik tel wel
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:56 schreef Supersheep het volgende:
ik tel wel
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]heb ik net gedaan
AUB
Daf - 2
Soempie - 3
U - 2
Duckman - 3
Flyguy - 1
keileweg-ethicus - 1
DM-Ghostly - 2
Asmodian - 1
Jajong - 1
marhil - 2
Dolle Hond - 1
requiem4adream - 1
Supersheep - 2
Bwenniebren - 2
Okay ik ga een nieuw vraag verzinnen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:00 schreef geenaam het volgende:
Ben ik ook weer even. Net ontwaakt uit een diepe slaap..
Leeuwarden?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:01 schreef BwennieBren het volgende:
Gisteren, toen ik nog in dromenland was, werd ik hevig opgeschrikt door een oorverdovend luchtgeraas. Zo oorverdovend, dat ik vreesde dat de 3de wereldoorlog was begonnen. Verontruste stadsgenoten belde op naar de politie wat er aan de hand was. Ik heb dat niet gedaan. Dat hoefde ook niet want die middag en avond was het hele het gebeuren op het NOS nieuws, alsook het AT5 nieuws. En nu voelen jullie de vraag al hangen natuurlijk............................................ waar woon ik?
ik zeg toch niksquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef dolle_hond het volgende:
maar eigenlijk is dat niet eerlijk he
neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:13 schreef erkel het volgende:
Bergen Belsen?
Daf? Je bedoelt Dolle Hond, maar tis mir egaal hoor, ik wacht wel op DHquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef k_man het volgende:
Pardon? Ik denk dat Daf toch ff zelf moet bepalen hoe gedetailleerd het antwoord moet zijn.
jij beslist dearquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:31 schreef dolle_hond het volgende:
tja
moeilijk
eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik oslo genoeg zou vinden, maar Bwennie een punt terugdraaien kan ik eigenlijk ook niet
Sorry k_man, had jouw Oslo niet gelezen. vandaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef k_man het volgende:
Pardon? Ik denk dat Daf toch ff zelf moet bepalen hoe gedetailleerd het antwoord moet zijn.
voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:40 schreef k_man het volgende:
Oh, tnx.
Waar weet jij veel van af BB?Dan zal ik daar rekening mee houden.
Supersheep +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef Supersheep het volgende:
Voetballende Bjork
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef Supersheep het volgende:
Voetballende Bjork
Moet ik die dan erbij tellen of gewoon wachten tot Daf alsnog het punt toekent?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh btw SS, ik zag niet dat Soempie ook de onderzeëer-vraag van Daf goed had maar haar is nog geen punt toegekend omdat Daf er (nog) niet is, nou ja dat dus .....
BwennieBren +1!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:58 schreef BwennieBren het volgende:
Chris Cunningham
Okay dan sheepquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet ik die dan erbij tellen of gewoon wachten tot Daf alsnog het punt toekent?
En noem me maar gewoon sheep of zo, ik ben geen SS'er
[..]
geen probleem hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay dan sheepMaar wacht maar totdat Daf t punt aan Soempie toekent, dat lijkt me beter
Ik dacht alleen ik meld het even just in case... bemoeial als ik ben...
quote:Hé hé... Hé
problemen maken daar houd hij van.
Hé hé... Hé
overtreedt de regels wanneer het maar kan
Af en toe dom meer dan stom
maar daar geeft ie echt niet om
Zijn ouders zijn wanhopig
Op school gaat het niet goed
Hele dagen luieren dat is wat hij het liefste doet
Zijn moeder noemt hem altijd haar engel... (haar engel)
maar hij is eigenlijk een vreselijke bengel... (vreselijke bengel)
de regels wanneer het maar kan
Af en toe dom meer dan stom
maar daar geeft die echt niet om
neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:16 schreef BwennieBren het volgende:
Come on AKQ-luitjes, kijken jullie echt nooit Jetix?
Sterker nog ik nog ver daarvoor maar deze jongen HINT: S _ _ N C _ A N is zo grappig soms, dat ik m ook kijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee![]()
Ben nog van de gummiberen en ovide enzo![]()
Ik denk het welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:32 schreef Soempie het volgende:
en had ik die vraag van Daff goed? Iemand zei dat ik het fout had
Ach! Die vraag telt helemaal niet, omdat hij al een keer gesteld wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik denk het wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cornelis_Drebbel
Kijk maar onder kopje "uitvinder"
Net op tijd, ik plaats de vraag ff terugquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Shin chan
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:53 schreef BwennieBren het volgende:
Absolute Fabulous: Eddy Monsoon en Patsy Stone
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:55 schreef Supersheep het volgende:
Mercurius, Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus
Sinds vandaag niet meer: http://www.nu.nl/news/809(...)eer_%28video%29.htmlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Pluto is toch wel een planeet? Dat hebben ze laatst afgesproken. Evenals twee andere projectielen. Jaja, ovale baan enzo, maar toch
Alleen Mercurius staat op de goede plaatsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:05 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Groot
-----
Saturnus
Jupiter
Neptunus
Uranus
Mars
Aarde
Venus
Mercurius
-----
Klein
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Alleen Mercurius staat op de goede plaats
Neptunus, Uranus, Venus en Mars staan op de verkeerde plaats.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Jupiter, saturnus, Neptunus, Uranus, Aarde, mars, venus, mercurius?
Jah!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef BwennieBren het volgende:
Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus, Aarde, Venus , Mars en Mercurius
tering!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef Asmodian het volgende:
Zeus, Demeter, Kronos, Poseidon, Gaia, Afrodite, Ares, Hermes
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef Asmodian het volgende:
Zeus, Demeter
, Kronos (verkeerde plaats
), Poseidon
, Gaia
, Afrodite
, Ares
, Hermes
Asmodian +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:36 schreef Asmodian het volgende:
Dan Kronos op Saturnus en Ouranos op Uranus?
Yay!quote:
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
O wacht, waren ze niet net als Gaia van die oergoden?
Ach die Griekse goden zijn net gewone mensenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:44 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Waarbij de één de ballen van de ander eraf beet, en ze allemaal ruzie maakten? Flarden van lessen uit de tweede klas komen terug...
Demeter=vrouw (Ceres)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
En Keileweg_ethicus, Kronos was de God van Alles, de vader van alle Goden zeg maar. Ouranos was de God van de lucht. Maar ik dacht echt altijd dat Saturnus Demeter was. Weer wat geleerd
Waar willen we een vraagske over, nog net voordat ik weer verder moet?
Niet bij Venus, Jupiter iigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Demeter=vrouw (Ceres)
Saturnus=-us, dus meestal mannelijk
(Dat weet jij ook wel maar toch)
quote:
Venus inderdaad niet, -er is ook meestal mannelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet bij Venus, Jupiter iig
Geen oergoden, uit het rijtje zijn alleen Cronos en Gaia titanen, de rest zijn Olympische goden, wonen op de berg Olympiaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
O wacht, waren ze niet net als Gaia van die oergoden?
Ik wist inderdaad dat Demeter Ceres werd genoemd door de Romeinen, maar om een of andere reden is mij altijd bijgebleven dat Saturnus ook een god(in) van de Landbouw was... En ik heb nog Astronomie/Astrofysica willen studeren, vaagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Venus inderdaad niet, -er is ook meestal mannelijk
Heej Daf! You caught me just on my way outquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:52 schreef Daffodil31LE het volgende:Ben d'r ook weer. Nuchter en zo.
Ik lees dat Soempie geen punt wil? Da's simpel, dan krijgt ze er ook geen
En aan Schaap de vraag of-ie even bovenaan de lijst "210" in "211" wil veranderen. En even het zinnetje over het dubbele-punten-topic eruithalen...
Mooi. Dan leg ik je bij deze even aan de riem, dan kun je niet weg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heej Daf! You caught me just on my way out.
Zo is het wel goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef BwennieBren het volgende:
Nee Brahman... Hindoe oppergod dus
Zeusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:50 schreef Asmodian het volgende:
Mijn volgende vraag zal over videogames gaan als je me eraan herinnert, Keil
Ik heb deze misschien al eens gesteld, maar in een heel vaag verleden:
Noem mij de oppergoden van de volgende mythologieen
Grieks
Romeins
Noors
Egyptisch
Hindoestaans
En met 'oppergoden' bedoel ik degenen die macht hebben in het pantheon. Dus niet Cronos of zo voor de Grieken
doe ik!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:52 schreef Daffodil31LE het volgende:Ben d'r ook weer. Nuchter en zo.
Ik lees dat Soempie geen punt wil? Da's simpel, dan krijgt ze er ook geen
En aan Schaap de vraag of-ie even bovenaan de lijst "210" in "211" wil veranderen. En even het zinnetje over het dubbele-punten-topic eruithalen...
Misschien kan ik jou een plezier doen met een voetbalvraag?quote:
Nee, Tyr is de God van de Oorlog - Odin is de Oppergod. Ook God van de Hemel, Overwinning en Wijsheid. Heel veel mensen denken dat Thor de Oppergod was, maar da's de God van de Donder.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Was de Noorse niet Tyr?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Misschien kan ik jou een plezier doen met een voetbalvraag?
Muy bienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nu maar hopen dat ik het antwoord weet
![]()
Nou zeg, je mist mijn voetballersvraagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef Asmodian het volgende:
Maar hee, ik moet nu toch echt gaan. Ik zie jullie vast vannacht nog wel!
Mooiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik denk nummer 2.
Goed geradenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:04 schreef Asmodian het volgende:
#4 houdt een bal vast?
ik ben niet boos, alleen teleurgesteldquote:
Yahoozah!quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben niet boos, alleen teleurgesteld![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
op je snavel dan, nu beter?
![]()
Heej TSE!quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Goed geraden![]()
Asmodian +1
Ter info:
1. varken
2. koe
3. konijn
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Asmo, bij het corps gezeten?
Feuten enzo...
Heb ik erbij gezet nuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:11 schreef Supersheep het volgende:
En wat zijn het allemaal Bren? Zat te twijfelen tussen 3 en 4 maar ben maar voor 3 gegaan omdat ik bij 4 niet echt een ruggewervel zag
That's the one!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:11 schreef Supersheep het volgende:
Sid Meier
Behalve t staartbeen danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ah
Ik kan het verschil tussen een mens en een konijn dus niet zien
Pakistan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef Supersheep het volgende:
Van welk land is Allahu Akbar het volkslied?
?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:18 schreef Zap het volgende:
[..]Als je je hoofdstad al Islamabad noemt,...
Juistquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:20 schreef BwennieBren het volgende:
Libie
Alahu akbar betekent voor zover ik weet Allah is groot. Allah, Islam, Islamabad.quote:
Hoi BBquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey Dart
ff vraagje verzinnen hoor
Ja, je moet echt als een dolle op die toets rammen....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik word vandaag veel op f5-en geklopt
triest maar waarquote:
quote:
quote:
juist, om er muziek neer te zetten ging me net wat te ver.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef Homdeck het volgende:
Charly Lownoise
oh dus dat is Eric Hoogerheide. kon hem al niet helemaal plaatsen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:37 schreef Supersheep het volgende:
En Eric Dikeb (of hoe je die achternaam ook schrijft) was nummer 3
Weisglas?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Homdeck het volgende:
Welke volksvertegenwoordiger zit het langst in de tweede kamer?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef dartfanaat het volgende:
Van der Vlies?
Dat van het jubileum wist ik, en was vrij zeker van het antwoord. Politieke interesse hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
hij viert dit jaar zijn 25-jarig jubileum
dartfanaat +1
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Homdeck het volgende:
was dat niet een naam beginnend met "van der "?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kars Veling, oud rector van greydanus.
dartfanaat +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:01 schreef dartfanaat het volgende:
Leen van Dijke
Homdeck +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:04 schreef Homdeck het volgende:
fred teeven
iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef Allantois het volgende:
Gordelroos (varicella zoster)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:16 schreef Homdeck het volgende:
Ivoorkust?
Yes dearquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:23 schreef Supersheep het volgende:
DJ Jean
Hij heeft het ook erg in zijn bol gekregen nadat hij bekendheid kreeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tijs Verwest en Tom Holkenborg had ik wel geweten..
DJ Jean heeft een onsympathieke uitstraling vind ik.. kan de man ook niets aan doen misschien..
quote:
moi lolita maar ik reken het goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef Zap het volgende:
alizee met lolita?
Geeft niet, dat is Fok! ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:35 schreef Homdeck het volgende:
Beetje erg traag ben ik
You're too kind!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
moi lolita maar ik reken het goed
Zap +1
en dit is de reden van mijn traagheidquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:31 schreef Supersheep het volgende:
Bij sommigen kan het zo zijn dat ie het bestand niet afspeelt als je kiest voor openen, kies in dat geval gewoon voor opslaan en open het mp3tje vervolgens zelf
lienelien+1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:38 schreef lienelien het volgende:
verboden stil te staan
Zei ik 5 minuten geleden ook alquote:
Ja, is denk ik beter inerdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe maar even nieuwe vraag, lien.
Ja, Prison Break loopt niet weg. De gevangenen wel, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe maar even nieuwe vraag, lien.
nee, ze zijn gepaktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, Prison Break loopt niet weg. De gevangenen wel, natuurlijk.
Ja, datquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
of complementair?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:53 schreef Supersheep het volgende:
rood en groen?
Mogelijkheid 1: als schaapquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:57 schreef Supersheep het volgende:
In welke provincie is het voor mij als schaap zijnde, zeker niet slim om nu te zijn?
Dat kun je weghalen door even met "Eigenschappen" de beide tabs te wijzigen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:12 schreef geenaam het volgende:
Ik wilde eerst een muziekvraagje doen, alleen het probleem was dat de titel en artiest steeds bovenin bleven staan als ik het afspeelde. Dus moest het maar even een makkelijke vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |