abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41182116
Nou, ze zegt in ieder geval hoe ze over de zaken denkt.
pi_41182447
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Had ze kunnen weten dat ze voor allerlei misselijkmakende dingen zou worden uitgemaakt? Had ze überhaupt kunnen weten dat zezwanger zou worden? Moet ze maar gwoon pikken dat mensen zo lelijk doen?
Als ze een beetje slim was geweest had ze kunnen voorkomen dat ze überhaupt zwanger zou raken. En dat mensen lelijk doen, tja, dat kun je verwachten als je zelf denkt dat je een grote ster bent maar ondertussen je fans negeert.
quote:
[..]

Dat zou ieder normaal mens gedaan hebben (de agressieve toon), aangezien ze een shitload aan lage rotcommentaren kreeg
Iedere normale puber misschien.
quote:
[..]

Inderdaad, en niet-fans zien zo ook niks leuks in haar en alles wat ze doet is een attentionwhore-actie.
Klopt.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:06:08 #103
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41183194
Ik lees helemaal geen agressieve ondertoon in de brief, enkel een vastberaden artieste die reageert op de zooi die sommige mensen over haar schrijven. Logisch dat ze daarop reageert.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:08:47 #104
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41183316
Mee eens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41183389
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:06 schreef BVO het volgende:
Ik lees helemaal geen agressieve ondertoon in de brief, enkel een vastberaden artieste die reageert op de zooi die sommige mensen over haar schrijven. Logisch dat ze daarop reageert.
artieste
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:41:02 #106
15080 static
pi_41184591
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef Leopold_Stotch het volgende:

[..]

artieste
Heeft geen ene kloot met dit topic te maken.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:46:06 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_41184777
Ze heeft gelijk dat ze niet uitgescholden hoeft te worden, maar ze moet nu natuurlijk níet gek opkijken dat "we' ons met haar privézaken bemoeien. Haar zwangerschap wás nu eenmaal een thema gedurende Idols en ze mag destijds dan wel gedwongen zijn open kaart te spelen, ze hád er natuurlijk ook voor kunnen kiezen haar zwangerschap boven een carriere te laten gaan. Dat hóeft niet, maar jammer dan ook niet dat half Nederland er een mening over heeft.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:05:41 #108
15080 static
pi_41185453
Maakt niets uit; ben geen fan, heb Idols niet gevolgd, geen idee wie het wicht is (ben net weer op SHO), maar om op een dergelijke manier iemand af te kafferen ove een keuze waar eigenlijk niemand ene reet mee te maken heeft gaat me iets te ver.
pi_41189237
beautiful? wat een naam joh
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:10:35 #110
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41189953
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh my freaking Lord..

Ik hoop voor dat arme kind dat haar ouders tenminste nog het fatsoen hebben om het als roepnaam te verkorten naar Beau.. (of iets dergelijks)
Dat maakt het niet veel beter. Beau is net zo lelijk als 'Beautiful', zo niet lelijker.
Er is altijd een bepaald slag volk wat haar kind naar de meest bizarre dingen (ver)noemt. Of het zijn woorden, maar ook fruit, groente, maanden van het jaar, een gemoedsstemming of zo'n onuitspreekbare naam dat het woord uniek er geen recht meer aan doet, en die arme spruit haar hele leven lang haar naam moet spellen omdat haar ouders het nodig vonden om willekeurig wat letters aan elkaar te rijgen.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:19:30 #111
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41190094
Sjonge, ik lees net die tekst van Raffa. Ze komt over als een breezah. Sorry dat ik het zeg. Of eigenlijk ook niet. Steeds schrijven in caps en lopen schreeuwen dat mensen haar niet kennen en niet moeten oordelen enzo bla bla bla. En tussendoor steeds even melden dat ze oh zo blij is met haar fans. Zij oordeelt net zo hard over mensen, als mensen over haar doen. Het zou haar niet moeten verbazen.
Ze komt over als een zielig wijf.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:25:11 #112
78575 francoise
this is so real...
pi_41191330
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:15 schreef BVO het volgende:
Wat is hier arrogant aan? Hebben de mensen die nu heel stoer mevrouw een zelfingenomen draak noemen ook de moeite genomen om dat gastenboek met de desbetreffende reacties door te nemen? Word je ook niet vrolijk van.
"De Mensen?" Dat was ik, hoor.. en ik heb dat gastenboek niet gelezen, als ze niet tegen negatieve kritiek kan zou zij dat ook niet moeten doen, dan moet ze het gastenboek dichtgooien en alleen mail ontvangen gefilterd op nare woordjes.

Dit is niet de eerste keer dat ze zo arrogant doet, rook en vuur, en ook kop en maaiveld. Ze wist waar ze aan begon, of dacht ze echt dat iedereen haar berekenende en aandachtsgeile karaktertje leuk zou vinden?
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:28:27 #113
43556 miss_dynastie
pi_41191401
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:10 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat maakt het niet veel beter. Beau is net zo lelijk als 'Beautiful', zo niet lelijker.
Er is altijd een bepaald slag volk wat haar kind naar de meest bizarre dingen (ver)noemt. Of het zijn woorden, maar ook fruit, groente, maanden van het jaar, een gemoedsstemming of zo'n onuitspreekbare naam dat het woord uniek er geen recht meer aan doet, en die arme spruit haar hele leven lang haar naam moet spellen omdat haar ouders het nodig vonden om willekeurig wat letters aan elkaar te rijgen.
Maar er is een verschil tussen 'lelijk' en 'geen naam' imho. Beau is ook niet mijn favoriet, maar als een kindje Beau heet denk ik niet: wat een ongelooflijk rare, domme ouders zeg, geef dat kind een echte naam! Ik zal hooguit denken: nee, mijn smaak is het niet.
Beautiful is een mooi woord, maar geen naam. Als ik zo'n naam hoor heb ik wél oprecht medelijden met het kind en vraag me af welke sukkel zoiets nou verzint (en waarom de naamgevingsregels niet een tikje strenger zijn). Maar misschien ligt dat voor jou anders, dat weet ik niet.
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:38:57 #114
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41191608
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:06 schreef BVO het volgende:
Waarom is dat logisch dan?
Hoe zou je de toon dan willen noemen?
Ik denk toch dat ze een dikker huidje moet gaan kweken
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:51:52 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41192926
Ze is misschien wat lichtgeraakt, maar ik kan me voorstellen dat - wanneer je maandenlang van alle kanten kritiek krijgt op jouw leven, wanneer mensen jouw leven op de meest grove manieren onderuit halen en wanneer ze denken alles overjouw leven te mogen zeggen - je ook weleens behoefte hebt om daarop te reageren. Ja, ze roept het in principe over zichzelf af als 'BN'er' zijnde, maar dat betekent niet dat je een schietschijf bent die alles maar over zich heen moet laten komen en niet mag reageren. Je kan hooguit zeggen dat ze het zich teveel aantrekt.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:41:41 #116
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41196637
Ik vrees dat dat het leven is van een BN-er. Je hebt altijd mensen die hun mening over je hebben of je voorzien van ongevraagd advies. Denk dat ze nog moet leren hoe ze daarmee om moet gaan. In ieder geval denk ik niet dat op die manier uithalen zoals ze deed, enig effect zal hebben. In het ergste geval sterkt het de mensen die iets op d'r aan te merken hebben om hiermee door te gaan.
pi_41199201
Eigenlijk is het een beetje hetzelfde als op FOK!. Als je hier een topic opent, en de eerste reactie is:

"Kuttopic".

Tweede reactie:

"TS is gek"

enz.

Dan moet je eigenlijk ook de neiging onderdrukken om meteen te reageren met:

"als het je neit bevalt, rot dan op uit dit topic".

Maar toch wil je erop reageren!

Dus hetzelfde was misshcien bij Rafaella het geval, op een gegeven moment heb je zoveel keer negatieve reacties op je site of waar dan ook, dat je gewoon ontvlambaar reageert. Ik snap het wel, ik kan me echter ook voorstellen dat een management zegt: doe dit maar even niet.

om het maar even dicht bij onszelf te brengen
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:25:22 #118
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41199260
Natuurlijk hoort dit bij het BN'erschap, en erop reageren heeft ook gewoon niet veel nut. Toch ben ik het met KinkyGiraf eens dat ik het ook wel logisch vind dat ze het op een gegeven moment zat is en ze even goed de waarheid zegt. De meesten zouden dat niet doen, is misschien ook verstandiger, maar dat vind ik toch ook wel leuk aan d'r . Als BN'er hoef je natuurlijk niet álles te nemen he .
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:30:01 #119
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41199393
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:25 schreef BVO het volgende:
Natuurlijk hoort dit bij het BN'erschap, en erop reageren heeft ook gewoon niet veel nut. Toch ben ik het met KinkyGiraf eens dat ik het ook wel logisch vind dat ze het op een gegeven moment zat is en ze even goed de waarheid zegt. De meesten zouden dat niet doen, is misschien ook verstandiger, maar dat vind ik toch ook wel leuk aan d'r . Als BN'er hoef je natuurlijk niet álles te nemen he .
Ik denk ook dat het op een gegeven moment erger word als je er op reageert, mensen hebben immers een reactie.
Er zijn er nu heleboel die zich een breuk lachen en nog even door sarren.
pi_41199565
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:30 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het op een gegeven moment erger word als je er op reageert, mensen hebben immers een reactie.
Klopt, alleen zegt dat dan weer meer over die personen dan over haarzelf.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:42:02 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41199727
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:36 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Klopt, alleen zegt dat dan weer meer over die personen dan over haarzelf.
Jawel maar het komt ook niet erg volwassen over als je overal maar bovenop springt nietwaar?
Als zij de geruchten wil ontkrachten dat ze een onvolwassen, arrogant kindmoedertje is lijkt dit me niet de aangewezen weg.
Ik vind het ook raar ergens dat ze geen adviezen krijgt over hoe ze met dergelijke dingen om moet gaan.
Dacht dat ze allemaal mediatraining kregen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:44:13 #122
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41199794
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:30 schreef senesta het volgende:

[..]

Dit vaker gaan doen lijkt me inderdaad niet bepaald de juiste oplossing, maar na maanden de ergste shit over jezelf te hebben gehoord lijkt een eenmalig statement me geen kwaad kunnen .
  Moderator zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:46:40 #123
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41199850
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:44 schreef BVO het volgende:

[..]

Dit vaker gaan doen lijkt me inderdaad niet bepaald de juiste oplossing, maar na maanden de ergste shit over jezelf te hebben gehoord lijkt een eenmalig statement me geen kwaad kunnen .
Misschien dat het haar nu oplucht maar volgens mij word het er alleen erger van.
Maar we zullen zien, misschien denk ik wel te negatief hoor.
pi_41200707
Dat mens heeft het iq van een Teletubbie, of nog lager. Ze wil het privé houden, maar loopt er wel mee te koketteren, zeker voor der carriere... .
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:21:16 #125
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41200741
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:19 schreef pberends het volgende:
loopt er wel mee te koketteren
Waar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')