Euh.... je had ook gewoon na de muzenconcerten kunnen gaan neuken. Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
En ik wil best vermelden wat ik gister de hele dag heb gedaan, maar aangezien ik daar gisteren iedereen mee weggejaagd heb, dacht ik, ik kies m'n woorden iets voorzichtiger...
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Spanning.. hehe nee, spanned was die post niet
We hadden een soort van inhaalslag/marathonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Euh.... je had ook gewoon na de muzenconcerten kunnen gaan neuken. Heb ik ook gedaan
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hadden een soort van inhaalslag/marathon![]()
Even 'de renault wassen' uiteraard. Maar doe inderdaad maar niet, het was wel erg rustig gisteravondquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
En ik wil best vermelden wat ik gister de hele dag heb gedaan, maar aangezien ik daar gisteren iedereen mee weggejaagd heb, dacht ik, ik kies m'n woorden iets voorzichtiger...
Zondagmiddag dan , moet zij werken, ben ik nog in Tilburgquote:
Dit weekend zit ik bij m'n 'schoonouders'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zondagmiddag dan , moet zij werken, ben ik nog in Tilburg
Ligt eraan hoe het bij je schoonouders gegaan is zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dit weekend zit ik bij m'n 'schoonouders'
Zondagavond ga ik naar Tilburg of leiden, welke weet ik nog niet
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het bij je schoonouders gegaan is zeker
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
!
Nee, waar m'n vriendin heengaat. Ik hobbel er als een schoothondje achteraan...
Sterktequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Ik ga zaterdag ook familie ontmoeten. De goedkeuringstour gaat vrolijk door.
Bij m'n ex had ik Oma, pa, ma, zus en vriend van zus op één dag, de dag nadat we iets kregen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sterkte
Ik kwam met kerst voor het eerst bij haar fam. ....wat een timing
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij m'n ex had ik Oma, pa, ma, zus en vriend van zus op één dag, de dag nadat we iets kregen...
Mja Oktober is de 50 jarige bruiloft van opa en oma. Dat wordt de echte beproeving. Alhoewel, d'r oma heeft jaren bij een seksvideotheek gewerkt (![]()
) dus opzich zijn het wel leuke mensen.
Mja en ik sleep haar ook vrolijk mee naar de verjaardag van mn ma over twee weken.
Dat gedoe van geen vrienden en familie ontmoeten, kan je maar beter gelijk doen.
ook_gekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef Nolius het volgende:
Zeg, wie is die knul in de OP eik?
Gewoon een kwestie van een paar dingentjes invullen in het CMD?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, een forum opzetten is niet tof eigenlijk. Maar ik kreeg de taak omdat ik de meeste ervaring had. lol.
iemand?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:17 schreef One_conundrum het volgende:
hoe is het afgelopen met die kerel die zijn alfa verlootte?
Niet doorgegaan, mocht niet van de overheid, al het geld is weer teruggestort geloof ik, en wat er met de auto gebeurd is weet ik niet.quote:
Het is al een 30 km weg. Ik teken alleen voor een actie die als doel heeft overal die lompe 30km zones op te heffenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:35 schreef Fugie het volgende:
m5, heb je ook je handtekening gezet voor de 30km actie in de torentrans![]()
tis ook echt een 30 weg
Nah, het forum zelf stond er al. Vol met spamquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een paar dingentjes invullen in het CMD?
Hugo wie is dat ook al weer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, doet me denken aan zo'n oude post van Hugo uit 2004-2005 ofzo.
Kweetnie. Woont ergens in de buurt van Utrecht. Hij steekt boven de dom uit. Hij valt niet op ofzo.quote:
Die ene met die doos vol blow-curiosa?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kweetnie. Woont ergens in de buurt van Utrecht. Hij steekt boven de dom uit. Hij valt niet op ofzo.
Sinds wanneer spreek jij Spaans?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die ene met die doos vol blow-curiosa?
Hola usted mujer linda, deseo lanzarle sobre mi rodilla y azotar su detrás.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij Spaans?.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hola usted mujer linda, deseo lanzarle sobre mi rodilla y azotar su detrás.
No, digo: "¡Usted desea hacerlo otra vez mi amor, porque ocho veces al día no son bastantes!"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Dat zeg je tegen je vriendin?
Ja, opzich welquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hola usted mujer linda, deseo lanzarle sobre mi rodilla y azotar su detrás.
quote:Hello you pretty woman, desire to send to him on my knee and to whip his behind.
De helft verstaat 't denk ik toch niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:36 schreef Sjoewe het volgende:
Want nu heb ik alweer allemaal dingen hier neer gezet die ik helemaal niet kwijt wilde
Dat is niet de tekst die babelfish in ging in ieder gevalquote:
geweldig is dat, iets in het engels tikken, vertalen, dan weer terug vertalen. En naar wens nog een keer herhalen. Super verhalen krijg je danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is niet de tekst die babelfish in ging in ieder geval
Mja op die manier post Alex op tientallen fora volgens mijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
geweldig is dat, iets in het engels tikken, vertalen, dan weer terug vertalen. En naar wens nog een keer herhalen. Super verhalen krijg je dan![]()
![]()
Je kan het hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vandaag weer een vreetbui. Ik ga maar weer eens wat eten.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, totdat ik ouder word en dikker en dikker en dikker.
Ik ga mezelf eens wegen.
zeik niet, op die laatste foto die je me stuurde, kijk je dwars door je heen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, totdat ik ouder word en dikker en dikker en dikker.
Ik ga mezelf eens wegen.
daar wachten ik al maanden opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wacht toch vol smart op de foto van Hugster en ijsmeis samen
En daarna Huug in dat kleine auto'tje geperst
Nah, Hij past er niet in.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wacht toch vol smart op de foto van Hugster en ijsmeis samen
En daarna Huug in dat kleine auto'tje geperst
Met roomboter pas allesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, Hij past er niet in.
Hij stond er laatst naast.
Ik weet hetquote:
Prachtigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja op die manier post Alex op tientallen fora volgens mij
Hij is wegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Speciaal voor hem een plaatje:
[afbeelding].
Liever dat dan mijn uitspattingen in deze SCquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu van denken, nu ik hier de slowchat binnenval?
Piece of cake, vaak genoeg kleine forumpjes geholpen op te starten. En zelf ook 3 pogingen gedaan een forum te starten, waarvan één de beoogde doelstellingen ook heeft gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, een forum opzetten is niet tof eigenlijk. Maar ik kreeg de taak omdat ik de meeste ervaring had. lol.
Truckjerkers of the world unitequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Piece of cake, vaak genoeg kleine forumpjes geholpen op te starten. En zelf ook 3 pogingen gedaan een forum te starten, waarvan één de beoogde doelstellingen ook heeft gehaald
Nee, wel gevraagd om idd een wereldwijd engelstalig truckersforum mee op te zetten, maar sinds ik fok mod doe ik dat niet meerquote:
Nee, met een heftruck.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:26 schreef Sjoewe het volgende:
Dus als je pallets sorteert doe je dat met brandende passie en onophoudelijke liefde?![]()
Nee, ik was nog in de race voor een vaste baanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
En dan gewoon ballen hebben eh, en zeggen ik nok om 4 uur, krijg de schijt maar
Overuren die niet uitbetaald worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik was nog in de race voor een vaste baan
Wat een carrierequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik was nog in de race voor een vaste baan
pallets sorteren maakt echt maar een HEEL klein deel uit van magazijnwerk. Mits goed gecoördineerd is het in 5 minuten klaar. En als je het als bedrijf niuetr geod coördineert, moet je een Kees inhurenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat een carriere
"Jongetje, ik sorteerde als pallets toen jij nog niet eens geboren was!"![]()
uitzendbureau'squote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Overuren die niet uitbetaald worden.
Niemand kan aan Nolius tippen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
Voor wie Fok! radio nog niet genoeg vindt:
PUB Radio - Vanavond de aftrap.
En zeker Jamai nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niemand kan aan Nolius tippen.
Herm lijkt echt niet op Jamaiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Christiaan, de enige fokker die nog meer op Jamai lijkt dan hermandeperman.
Waarom ook niet, er bestaat al een CD met Scania V8 motorgeluidenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herm lijkt echt niet op Jamai
Zullen we PTA radio dan ook maar in de lucht trappen
De hele avond slayer draaien en grappen over ijsmeis.rar en dan Alex z'n truckrukkerkwartiertje, en het hollandstalige 190D uurtjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom ook niet, er bestaat al een CD met Scania V8 motorgeluiden![]()
![]()
PeuRac die ons voorgaat in het avondgebed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De hele avond slayer draaien en grappen over ijsmeis.rar en dan Alex z'n truckrukkerkwartiertje, en het hollandstalige 190D uurtje
Peu's gospelminuutquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PeuRac die ons voorgaat in het avondgebed.
Mn eerste reactie:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
Kledingadvies gevraagd
Wat een fotogeniek hoofd
Daar helpen nieuwe kleren niet meer tegen
Ik heb helegaar geen bolle kopquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn eerste reactie:
hey, das net Sjoewe, maar dan met pukkels en een iets minder bolle kop
Bo die verslag doet van het zelfstandige levenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook_gek die ons leert hoe je cola moet zeggen.
Ik ik wandel altijd rond in een veel te wijde broek en een t-shirtquote:
"en we hebben een beller!"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bo die verslag doet van het zelfstandige leven
'Er zit schaamhaar op de hoorn'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"en we hebben een beller!"
"bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"
"hallo?""
"bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"
"HALLO?!"
"bzzzzzGK. Oh, sorry met Fwnk, ik was nog even bezig"
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en op de achtergrond MSN geluidjes en een klikkend fototoestel
quote:BrEcHtJuH, mOeT je HiEr KomUH mUH MoeDah KonnAh BaNn3n Je HArD, zegt:
Hoe bedoel je op de foto valt 'ie klein uit?
quote:
quote:fwnk: morgenavond foto's maken bij discotheek Bolle Jan in klazienaveen says:
ik heb last van bultjes nu![]()
Niet als er dus 150 geregistreerde spammers op zitten die ook nog even 500 berichten hebben gepostquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Piece of cake, vaak genoeg kleine forumpjes geholpen op te starten. En zelf ook 3 pogingen gedaan een forum te starten, waarvan één de beoogde doelstellingen ook heeft gehaald
quote:
quote:BrEcHtJuH, mOeT je HiEr KomUH mUH MoeDah KonnAh BaNn3n Je HArD, zegt:
ROFLSEINS Du bis Pwnd wie unne n00b lollereinszwei!!111111 Rofls.
JE bent een echte stagaire eh, je mag alle kutklusjes doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet als er dus 150 geregistreerde spammers op zitten die ook nog even 500 berichten hebben gepost.
Die je handmatig één voor één moet gaan verwijderen.
Nog even en ik heb weer beginnende RSI.
Nou nee, ik vroeg of ik wat aan dat forum mocht doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JE bent een echte stagaire eh, je mag alle kutklusjes doen
Ik weet EXACT hoe je je voelt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet als er dus 150 geregistreerde spammers op zitten die ook nog even 500 berichten hebben gepost.
Die je handmatig één voor één moet gaan verwijderen.
Nog even en ik heb weer beginnende RSI.
Ik snap hem niet? .. oh. Veranderd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet EXACT hoe je je voelt.
http://mike.messageboard.nl/6295/
Zoals je ziet ben ik er mee gestoptquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap hem niet? .. oh. Veranderd.
Ja precies, dat dus.
in nieuwere phpBB versies zit een anti spambot dinges, met dat je een code in moet tikken bij het aanmeldingsforumlier. is ook als hack te downloaden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie alweer zo'n nieuw geregistreerde spammer.
En ik weet het ww van de admin niet meer. Ik heb zo'n idee dat ik morgen weer opnieuw kan beginnen.
Hoe ga je zoiets tegen![]()
?
Voor je stage? Vast. Ik had vorig jaar als enige een Goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je ook een onvoldoende halen dan op een satge?
de enige keer dat ik mee heb gemaakt dat iemand een onvoldoende kreeg op zn stage was iemadn die bij zn pa in het bedrijf ging stagelopen, daar alleen koffie mocht zetten, en weigerde stageverslagen te maken
Ha! Volgens mij zit die erin ja. Morgen even checken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in nieuwere phpBB versies zit een anti spambot dinges, met dat je een code in moet tikken bij het aanmeldingsforumlier. is ook als hack te downloaden.
maar daar heb ik een mannetje voor, dus ik zou verder neit weten welke hack, of hoe je die moet installeren
Jamaiiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Christiaan, de enige fokker die nog meer op Jamai lijkt dan hermandeperman.
Dat zijn zeker die spammerdsquote:Er zijn 9 gasten online
Gast Do Aug 24, 2006 7:59 pm Bericht plaatsen
Gast Do Aug 24, 2006 8:00 pm Algemene discussie
Gast Do Aug 24, 2006 8:01 pm Polls
Gast Do Aug 24, 2006 7:59 pm Forum index
Gast Do Aug 24, 2006 8:00 pm Algemene discussie
Gast Do Aug 24, 2006 8:00 pm Forum index
Gast Do Aug 24, 2006 8:04 pm Forum index
[/quote]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:02 schreef Sjoewe het volgende:
[quote]BrEcHtJuH, mOeT je HiEr KomUH mUH MoeDah KonnAh BaNn3n Je HArD, zegt:
Hoe bedoel je op de foto valt 'ie klein uit?
Er valt nog niks te googlenquote:
doe eens neit zo domquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er valt nog niks te googlen. Er staan alleen huisregels ofzo. En topics over de decembermaanden van vorig jaar
.
Zie mijn 2e berichtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe eens neit zo domDat ziet Google toch niet?
die stuurt gewoon 3 keer per week of zo een botje alle fora bbijlangs om te struinen.
ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je ook een onvoldoende halen dan op een satge?
de enige keer dat ik mee heb gemaakt dat iemand een onvoldoende kreeg op zn stage was iemadn die bij zn pa in het bedrijf ging stagelopen, daar alleen koffie mocht zetten, en weigerde stageverslagen te maken
Grapjasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe eens neit zo domDat ziet Google toch niet?
die stuurt gewoon 3 keer per week of zo een botje alle fora bbijlangs om te struinen.
Ja want Friesland IS buitenlandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoals het ringgezelschap kan beamen: alle buitenlanders spreken Frysk
Ik ga vanavond weer naar Tilburgquote:
Twee Film en een colaquote:
quote:
En was dat wat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
De tweede al in korte tijd![]()
Heb onlangs ook al Pirates of the Caribbean gezien
'ennnnnn eeeeeen Breeezeeeeer Ananananas'quote:
Ik dacht altijd dat ik geen ananas lustte. Totdat ik laatst taart kreeg met een stukkie ananas. Uit beleefdheid at ik het maar op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
'ennnnnn eeeeeen Breeezeeeeer Ananananas'
Ik vond van niet. Je weet natuurlijk dat het fantasy is, maar toch kwam deze film ontzettend on-realistisch over. Meer dan deel 1.quote:
Ik heb op Lowlands voor het eerst in 7 jaar een breezer opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik geen ananas lustte. Totdat ik laatst taart kreeg met een stukkie ananas. Uit beleefdheid at ik het maar op.
En toen was het heul niet vies![]()
![]()
!
Je lijkt op mijn vriendin. Lust ook veel niet, maar dat komt met name omdat ze het nog nooit op heeft...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik geen ananas lustte. Totdat ik laatst taart kreeg met een stukkie ananas. Uit beleefdheid at ik het maar op.
En toen was het heul niet vies![]()
![]()
!
Heb je eraan gerokenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb op Lowlands voor het eerst in 7 jaar een breezer opHad die gast meegesmokkeld het terrein op. Gadverdamme dat spul is echt te zoet, dat klokt m'n nichtje van 4 nog zo weg
Ik denk dat ik hem ook niks aan ga vinden. Dus ik ga hem gewoon kijken voor Johnny Depp, hihiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Je weet natuurlijk dat het fantasy is, maar toch kwam deze film ontzettend on-realistisch over. Meer dan deel 1.
Bovendien zaten er veel te veel verhaallijnen in en vond ik dat de magie van deel 1 helemaal verdween. En natuurlijk dat vreselijke 'to be continued'...
Ik heb ananas wel eens gegeten, maar dat is heel veel jaar geleden. En toen vond ik het ranzig, vandaar dat ik het nooit meer at.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je lijkt op mijn vriendin. Lust ook veel niet, maar dat komt met name omdat ze het nog nooit op heeft...
Die vond ik ook minder in deel II. Zoals hij Jack Sparrow deed in deel 1 was echt leuk, maar nu was het minder.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ook niks aan ga vinden. Dus ik ga hem gewoon kijken voor Johnny Depp, hihi.
Komt er ook nog een deel 3quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Die vond ik ook minder in deel II. Zoals hij Jack Sparrow deed in deel 1 was echt leuk, maar nu was het minder.
Wellicht wachten tot deel 3 uit is. Kun je meteen doorkijken
Van die ander?quote:
Deel 2 en 3 zijn tegelijk opgenomen. Net als met The Matrix.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt er ook nog een deel 3?
Trouwens, bij veel films (ook tekenfilms) waar een deel 2 van uitkomt valt tegen.
Je had een toppertje verwacht.quote:
jaquote:
Hij heeft mijn broer vroeger aan het huilen gemaakt. (allemaal kindjes stonden na de show te wachten buiten op een handtekening en toen kwam ie met een chagrijnig hoofd naar buiten en zei iets wat kindjes normaal niet mogen horen)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja
De grootste motherfucker in NL. Die gast is echt op z'n centen, en allemaal over de rug van kinderen. Te mooi voor woorden
[afbeelding]
Big Pimpin
Adriaaaantjeeeeeeeeh, teringlijerrrrrr!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft mijn broer vroeger aan het huilen gemaakt. (allemaal kindjes stonden na de show te wachten buiten op een handtekening en toen kwam ie met een chagrijnig hoofd naar buiten en zei iets wat kindjes normaal niet mogen horen)
Hij is erg goed met kinderen hoor, echt waar![]()
.
Ik blij dat ze er niet zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Adriaaaantjeeeeeeeeh, teringlijerrrrrr!
Waar zijn herm en huug nou, die dan met allemaal B&A memorabilia op de proppen komen
Ik mis zequote:
Hij heeft 'verloren' toch? Zo lijkt het in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef Nolius het volgende:
Die Fles is wel lekker bezig met zijn trein actie
Klopt inderdaad. Maar wel veel media-aandacht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft 'verloren' toch? Zo lijkt het in ieder geval.
Als ie daarop kickt is ie inderdaad lekker bezigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar wel veel media-aandacht.
Het winnen is toch ook maar een bijzaak. Ze hebben toch leuk meegedaan en een goeie tijd gehad? Althans, dat neem ik aan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie daarop kickt is ie inderdaad lekker bezig.
Ja hoor, ik wist in eerste instantie niet eens dat het om een 'wedstrijdje' ging.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het winnen is toch ook maar een bijzaak. Ze hebben toch leuk meegedaan en een goeie tijd gehad? Althans, dat neem ik aan...
Klonk volgens mij, maar ik denk niet dat ie het zomaar even afgeeft. (ik zou het in ieder geval niet netjes vinden)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:18 schreef Nolius het volgende:
Heeft iemand trouwens het telefoonnummer van Fles? Wel leuk voor op de radio maandag
Mailadres is ook goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klonk volgens mij, maar ik denk niet dat ie het zomaar even afgeeft. (ik zou het in ieder geval niet netjes vinden)
Kun je beter aan hemzelf vragen.
Lekkerdquote:
van die red bull achtige drankjes willen wel eens werken. verder een *pets* elke 5 minuten houd je ook wakkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand een goed middel om wakker te blijven buiten koffie?
why fight the sleepquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
Iemand een goed middel om wakker te blijven buiten koffie?
Dat staat zo raar in de winkelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:24 schreef M5 het volgende:
[..]
van die red bull achtige drankjes willen wel eens werken. verder een *pets* elke 5 minuten houd je ook wakker
tenzij je gewent bent om heel veel caffeïne (koffie) op een dag te gebruiken, dan heeft het weinig zin.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat staat zo raar in de winkel. Maar goed, redbull dus.
Ik drink nooit koffie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:28 schreef M5 het volgende:
[..]
tenzij je gewent bent om heel veel caffeïne (koffie) op een dag te gebruiken, dan heeft het weinig zin.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
KUTFOK!
Modden is nu echt niet leuk zo.
Ga in staking!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
KUTFOK!
Modden is nu echt niet leuk zo.
whehehehequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
was ik maar een heftruckchauffeur.. Alex
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
Lexie zat toch in Groningen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
Kwartet!
Die's vast al lang weer terug... was mee als shorecrew van de treintjesmensenquote:
wat een onzin, geen treinenfapper gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die's vast al lang weer terug... was mee als shorecrew van de treintjesmensen
ah, je winkelt bij de Albert Heijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef Nolius het volgende:
[..]
De tweede al in korte tijd![]()
Heb onlangs ook al Pirates of the Caribbean gezien
ik heb wel zn mailadres, zodat je m om zn nummer kunt mailen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:18 schreef Nolius het volgende:
Heeft iemand trouwens het telefoonnummer van Fles? Wel leuk voor op de radio maandag
graag!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb wel zn mailadres, zodat je m om zn nummer kunt mailen.
Ja, daar winkel ik wel. Maar ik ben al anderhalve week geleden geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, je winkelt bij de Albert HeijnWij zijn ook voor de helft van de prijs naar Pirates geweest
Teert X
verstuurdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:02 schreef Nolius het volgende:
[..]
graag!
fok (at) nolius.nl is de mijne
Ik lees allesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, daar winkel ik wel. Maar ik ben al anderhalve week geleden geweest
Toen zei ik dat overigens ook al, maar dat heeft niemand gelezen blijkbaar
je was er de hele middag niet, en gister zei je dat je in Groningen zat. Ik had al een vermoeden dat je ergens wat leuks gezien had en uitgestapt bent en daarheen gegaan was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom dacht je dat lipje?Dat hele Veenwouden gebeuren was ongepland
Ik zag die Alpines daar staan, ik dacht, kom, laten we eens uitstappen
En meteen even naar de boekwinkel geweest daar, boek over de geschiedenis van de streekbussen in Frysl6an gekocht, en een over dwergauto's
Je kent me al een beetjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
je was er de hele middag niet, en gister zei je dat je in Groningen zat. Ik had al een vermoeden dat je ergens wat leuks gezien had en uitgestapt bent en daarheen gegaan was.
Dacht dat ik in een grijs verleden opgevangen had dat je met ze mee ging hoppen in de regioquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die's vast al lang weer terug... was mee als shorecrew van de treintjesmensen
Ik zou in eerste instantie shorecrew zijn in leeuwarden. Maar ze hebben vannacht bij een van de reizigers thuis overnacht in Leeuwarden, dus geen shorecrew nodigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dacht dat ik in een grijs verleden opgevangen had dat je met ze mee ging hoppen in de regio
Was je stil?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kent me al een beetje
Toen ik bij die Alpine handelaar op de stoep foto's stond te maken, kwam ie net naar buiten om de boel af te sluiten. En toen zei hij dat ie binnen nog veel mooier spul had![]()
Ik heb me wel vermaakt dus
![]()
Weinig gezegd iddquote:
Dan krijgt hij de rekening wel toegestuurd.quote:
Vast een Friesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan krijgt hij de rekening wel toegestuurd.
Volgens mij vond hij het wel leuk dat ik foto's maakte, zei zelf ook amper wat
Kloptquote:
Dat duurde bij mij ook wel ff. weekje dacht ik. Zolang je maar een geldig kentekenbewijs hebt met jouw naam er op is alles ok.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
sierra is ook bijna leeg (op de achterbank na), wordt nu een "bedieningspanel" gemaakt, en daarna kunnen we met het onderstel beginnen
Wat trouwens raar is, is dat op de RDW de apk en overschrijvingsdatum nog niet aangepast is, dat zou al zo moeten zijn. (maandag gehaald)
alles is geldig..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat duurde bij mij ook wel ff. weekje dacht ik. Zolang je maar een geldig kentekenbewijs hebt met jouw naam er op is alles ok.
nee man, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Nog ff over dat stuk blik op wielen @ OP.
Dan betaal je zó verschríkkelijk véél geld voor een auto, en dan heb je nogsteeds een ster op je grille
Jaja, het is al goed, het ligt aan mij, ik zeg wel niks meer![]()
ik heb het orange gespotenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
kleurtjesducttape
vroeger pakten we al onze kadootjes in in roze duct tape![]()
![]()
Waarom? er is ook wel oranje tape te koopquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb het orange gespoten![]()
ik had alleen "neutraal" en toevallig nog een spuitbus overquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom? er is ook wel oranje tape te koop
Woar?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst naar Friesland.
ehhh nee?? hoeos?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:09 schreef lipje het volgende:
morgen alvast een voorproefje doen op de ring?
eikol!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:11 schreef lipje het volgende:
om t rammeltje te vinden... oh je hoorde m vandaag niet
Heb je t nou al gevonden? of ben je alleen maar aan de arbeit geweest?quote:
2dequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:14 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je t nou al gevonden? of ben je alleen maar aan de arbeit geweest?
OK, tofquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[TK] DJ Set, ideaal voor beginners!
Die spullen ophalen, als het goed is.
Ik ben ook zo snel mogelijk weer wegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, tofMorgen is er geen kloot te doen in Leeuwarden, behalve naar een afgefikt winkelcentrum kijken
Ik ben morgen de hele dag in HallumAutocross
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |