abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:29:03 #26
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_40377045
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:39 schreef Misanthroopia het volgende:
". Ik ben verliefd op Sam. Een jongen uit mijn klas. Hij is heel lief en grappig. Volgensmij vindt hij mij ook wel leuk. Eerst was ik op Frank. Maar hij pest mijn vriendinnen nu heel erg"

Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:33:30 #27
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40377112
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:39 schreef Misanthroopia het volgende:
". Ik ben verliefd op Sam. Een jongen uit mijn klas. Hij is heel lief en grappig. Volgensmij vindt hij mij ook wel leuk. Eerst was ik op Frank. Maar hij pest mijn vriendinnen nu heel erg"

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40421502
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:37 schreef i2Them2 het volgende:
Hejj Andy.

Ik ben het Tessa ja dit lijkt wel raar,maar ik moet u iets Vertellen. Ik heb het al lang verzwegen maar nu moet
Ik het echt wel is vertellen! Oke het is echt moeilijk
Want ik ben toch wa verlegen. Maar ik denk wel dat ge
Het al weet oke zie ik ben VERLIEFD op u ik kan er echt niks
Aan doen maar het is zo nu gewoon en hoe dat komt dat is omdat wij zaterdag kei veel plezier maakte en toen kwamen die kriebels en ja ik kan er echt niks aan doen !
Dus ik zal het u ook ineens vragen wilt gij het met mij ?
Ja of nee schrijf het antwoord waar je ziet Antwoord
Oke Groetjes Tessa XxX-Jes

Antwoord:

Ik gok op een belgische meid
pi_40423625
Access information for the member area of www.usenext.com

Your log-in name: 1042XXX
Your password: MWdXXXX

Zo, ook weer een accountje voor usenext.
Alleen geen idee wat het is.
pi_40423709
Zoeken op 'bestelling' levert ook wel wat leuks op:

Geachte, wij zijn ondertussen de 27 ste Februari 2006, en ik heb nog niets mogen ontvangen van de postbode???
Ik heb mijn woonst al deze periode niet durven verlaten om de levering niet te missen.
Is er soms een probleem???
Beleefde groeten
XXXX XXXX

TEK TVShop
Verzending van de bestelling
Beste klant,

Uw bestelling werd opgestuurd op 22/02/2006 en zal binnen enkele dagen bij u worden geleverd.

Gelieve niet te antwoorden op dit bericht. Voor al uw vragen kan u terecht bij onze Klantendienst per e-mail : MAILADRES of per telefoon op het nummer TELNUMMER. Ook kan u altijd onze website bezoeken :

Dank voor uw vertrouwen.

Het Tektvshop-team

XXX XXXXX,
Ref Klant: xxx
Ref Bestelling: xxx Ref Factuur: xxxx

Email: xxxxx@xxxxx.xx

Geachte, onlangs heb ik u een mailtje gestuurd met de vraag waarom het bestelde artikel reeds op 22/02/2006 aangegeven is als zijnde opgestuurd, deze mail heb ik jullie verstuurd na het week-end,
Heden 28/02/2006 ontvangt ik mijn uittreksel van BBC Visa met de vermelding dat het bedrag van de aankoop zijnde ¤ 87.90 reeds op 20/02/2006 afgetrokken is van mijn rekening??? het is nochtans uw bevestiging dat de som enkel bij de aflevering zou afgehouden worden.???
Heden bij navraag aan de postbode, is er nog steeds geen levering voor mij ???
Graag uw commentaar.
Dank u
pi_40423742
t(o)v:p
pi_40423789
* admiraal_anaal gaat limewire maar weer eens opstarten
pi_40423815
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal gaat limewire maar weer eens opstarten
bedankt voor de mededeling
pi_40428424
Weet niet of iemand dit al es heeft neergezet maar zoek es op MVI_ whehehe krijg je zelfgemaakte filmpjes..
Cut my milk !
pi_40428509
Het stoere meisje dat veranderd in een echte LADY!!!!

Wie heeft dit verhaaltje ook gelezen, vond hem wel leuk
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:19:27 #36
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40428638
quote:
Beste Collega’s,

Zoals jullie weten is het doek voor Superconfex gevallen waardoor ik de meeste van jullie
waarschijnlijk niet meer zal zien. Graag had ik tijdens deze voor mij laatste cursus persoonlijk
van jullie afscheid genomen maar door sollicitatie- en andere perikelen kan ik er deze cursus
helaas niet bij zijn.
Vier jaren heb ik met jullie mogen optrekken. In het begin was het even wennen maar al gauw
en zeer zeker door jullie toedoen begon ik mijn draai te vinden.
Mede door elkaar te steunen in zowel leuke als minder leuke tijden, is er naar mijn mening toch wel het een en ander bereikt. Hier kunnen de meeste directeuren en P&O mensen een voorbeeld aan nemen want dan waren er op z’n minst twee mensen minder werkeloos geweest.

Als ik terug denk en aan de grote vergadertafel in Maastricht zit zie ik links vooraan de mensen van Hoogenbos. Cor en de zijne. Ik zou zeggen: blijf de vorig jaar ingeslagen weg volgen.
Dan zie ik schuin voor me(en rechts aan de kop van de tafel) de oude rotten Jan en Evert. Jongens nog even volhouden en Evert ik zal je moppen en opmerkingen missen.
Daarnaast zie ik de design meubelen. Jos, petje af voor je inzet in deze voor jullie moeilijke tijd.
Rechts voor me, de boy’s van Halfords alwaar ik me graag had bij aangesloten. Henk, veel succes in je nieuwe job.
De kop van de tafel sla ik even over.
Naast me zat meestal Marij. Marij, je zal nu iemand anders moeten zoeken die je komt ophalen en blijf je directie de goede weg op pushen.
Dan ietsje verder de “jongen honden” van Bel Company. Steeds in wisselende samenstelling. Maar voor Emiel: blijf jezelf, blijf kalm en laat je door de COR veel leren.
Daarnaast Kwantum, ook steeds in wisselende samenstelling. Voor jullie OR veel sterkte en wijsheid voor de toekomst.
Links of rechts op de hoek van de lange rij tafels zit altijd, schrijvend of tikkend op de laptop, onze bescheiden Yvonne de manager/regulateur en duizendpoot van al de COR excursies. Yvonne laat je niet gek maken daar in Maastricht.
Als laatste, meestal rechts naast me aan de kop van de tafel, de kartrekker, de gangmaker, de vraagbaak, de energiebron of wel de voorzitter van de COR…..Jos.
Jos, bedankt dat ik al die tijd met je heb mogen meerijden.

Tot slot voor iedereen en voor iedereen die ik vergeten ben: veel succes, veel geluk en een gezonde toekomst.

De groetjes,

Ben R*****g
Wat een misselijke kutvent is dat zeg......

Maar het mooiste was nog wat er onder stond:
quote:
"De inhoud van deze mail met eventuele bijlagen is uitsluitend bestemd voor
geadresseerde en bevat mogelijk vertrouwelijke informatie. Kennisneming,
verspreiding, vermenigvuldiging of enig ander gebruik van de inhoud van deze
mail door anderen dan de geadresseerde is niet toegestaan en mogelijk strafbaar.
Indien deze mail abusievelijk door u is ontvangen, wordt u verzocht contact op
te nemen met de afzender en de ontvangen mail te vernietigen".

Snel vernietigen dan maar....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40429594
quote:
VERTROUWELIJK MEMO

Van: peter e
Aan: Fons N
Betreft: personele bezetting bij de afdeling REZ

1. Medio vorig jaar is besloten de personele bezetting van de afdeling REZ uit te breiden met een extra functionaris in niveau 11. Daarvoor gold een kwaliteitsargument. Gegeven de aanwezige personele bezetting zou een extra kwaliteitsimpuls op het niveau van projectleiding een absolute noodzaak zijn. Daarmee kwam echter de aanvankelijk gedachte “ oplossing” voor het terugtreden van Rene de B in het gedrang. Rene zou aanvankelijk namelijk inzakken in de bestaande formatie en kan dat nu niet meer vanwege het feit dat voor die vacature een externe kandidaat zou worden geworven. Toch is om kwaliteitsredenen geprobeerd een functionaris in niveau 11 te gaan werven Dat betekent dus dat geaccepteerd is dat een structurele uitbreiding van de formatie in niveau 11 zal gaan plaatsvinden.
2. Inmiddels zijn we een aantal maanden verder en een hoop ervaring rijker. Tot driemaal toe is via een headhunter (K plus V) iemand voor benoemding voorgedragen en tot driemaal toe kwam er om welke reden dan ook een kink in de kabel. Tot op heden dus nog steeds geen invulling van de vacature
3. De boventalligheid van Rene de B dient nar mijn mening omgezet te worden in een omzetting in een reguliere functie. Rene doet uitermate goed zijn best, is een loyaal medewerker en er is naar mijn mening onvodoende reden hem boventallig te laten. Ik vind het eerlijk gezegd naar Rene toe niet correct dat het spel zo gespeeld is, als het is gespeeld.
4. Los van de positie van Rene zitten we met een aanzienlijk capaciteitstekort op de afdeling. Ik heb inmiddels twee kandidaten op de korrel om op tijdelijke basis te gaan ondersteunen. Beide kandidaten zijn benoembaar op niveau 10. In ieder geval een van beide kandidaten is in voor een tijdelijk dienstverband. Beide kandidaten zijn acceptabel. Vandaag krijg ik nog iemand van bureau Vriens die op basis van collegiale doorlening in aanmerking wil komen voor een functie op niveau 11.
5. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje geschrokken van de behandeling van het P-budget in het MT van afgelopen woensdag. Het komt erop neer, en ik formuleer dat in mijn eigen woorden, dat, wanneer ik ervoor zou zorgen dat Rene de B goed functioneert, ik daarmee zou worden gestraft, omdat de uitbreiding van de formatie niet meer aan de orde zou zijn. Ik vind eigenlijk dat het zo niet mag werken en sta er op dat de aanvankelijk toegestane personele uitbreiding ook kan worden gerealiseerd. Anders sta ik ook in mijn hemd bij de wervings- en selectiebureaus.
6. Naast de behoefte aan uitbreiding heb ik ook behoefte aan een budget wardoor ik kwaliteitswerk structureel kan “wegzetten” ik denk dan aan Masterplan haven, Vera, ISV en de uitvoering van de nota kwaliteit en duurzaamheid.
7. Ik realiseer me dat in dit verband ook het vinden van budget speelt voor mijn diensten. Uiteraard moet ik me daarvan onthouden. Laat wel duidelijk zijn dat als het gaat om het aantal dagen per week waarop ik bij de gemeente moet werken danwel de periode waarbinnen, er bij mij de nodige flexibiliteit bestaat. Voor het overige stel ik me ten aanzien hiervan uiteraard terughoudend op.

Na voorgaande puntsgewijze beschouwing kom ik tot een voorgestelde oplossing

1. Toestemming tot het inhuren van extra formatie op tijdelijke basis voor ca. 1 jaar a anderhalf jaar van 1 extra medewerker in niveau 10 of 11, afhankelijk van de kwaliteit van de desbetreffende kandidaten.. Reden: hausse aan klussen ter uitvoering van college-programma, herstructureringsopgave vanwege problematiek grote gebouwen
2. Extra budget op ad hoc basis aan te vragen voor kwaliteitswerk in het kader van diverse projecten. Financiering daarvan via Grondbedrijf laten verlopen
3. Na evaluatie op 1 november a.s. Rene de B laten inzakken in de bestaande formatie

Indien jij accoord bent met de voorgestelde oplossingen, dan wil ik je vragen mij dat snel te laten weten, zodat we deze week in goed overleg en keuze kunnen maken voor een tijdelijke kandidaat en volgende week daarover door het college besluitvorming kan plaatsvinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzakoppo op 02-08-2006 20:54:31 ]
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:55:51 #38
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_40429897
Dit is evil...
Overal verstand van.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:23:01 #39
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40430902
oew gemeen!
stay frosty
pi_40435148
Wat mensen toch allemaal achter laten met LimeWire
quote:
Stichting Bureau Krediet Registratie
Postbus 6080
4000HB Tiel

Vlaardingen 23 mei 2006

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik van u een gegevensoverzicht ontvangen van kredietgegevens die op mijn naam staan/stonden.

Uit bijgaande informatie blijkt dat mijn ex vriend met valse handtekeningen al deze kredieten verstrekt heeft gekregen.
Het enige contract dat ik zelf getekend heb is het Telfort contract.
Ik ben inmiddels een jaar bezig om via advocaten en met eigen medewerking van Dhr.XXX de kredieten van mijn naam af te krijgen.
Over een aantal maanden zullen alle kredieten beëindigd zijn of bij uw dienst van mijn naam afgehaald zijn.
Al mijn inspanningen waren er op gericht mijn naam van de niet beeindigde contracten te krijgen.Wat ik verzuimd heb is om te praten over de wel beëindigde contracten.
Daar ik hoorde dat e.e.a. 5 jaar bewaard blijft verzoek ik u bijgaande informatie op te nemen in uw administratie zodat ik bij toekomstige aanvragen voor eventuele kredieten niet voor verrassingen kom te staan.
Vertrouwend op een spoedige afwikkeling en met vriendelijke groet,
pi_40435668
quote:
Geliefde broeder(s) en zuster(s)
U die bevestigd zult worden in het ambt van ouderling en diaken.
Laat nu aan allen horen, dat U in het geloof uw dienst aanvaardt.
Ik verzoek je op te staan en op de volgende vragen oprecht antwoord te geven.
-geloof je dat God gebruik maakt van Zijn gemeente om mensen in te schakelen voor het werk van Zijn Koninkrijk en dat daarom deze gemeente je vraagt je gaven in te zetten voor mensen die op je weg komen en voor de opdracht van de kerk in de wereld?
- Aanvaard je de heilige Schrift, bij het licht waarvan wij leven, als regel van het geloof en uitgangspunt voor het leven binnen en buiten de gemeente van Christus?
-Belooft je je ambt trouw te bedienen, met liefde voor de gemeente en voor alle mensen die de Heer op uw weg brengt?
-Belooft u ook geheim te houden wat je in vertrouwen wordt verteld
en ben je bereid je bij dit alles te laten leiden door Gods Geest en te leven vanuit het geloof dat hier beleden wordt?
Wat is daarop je antwoord?

zr/br ..................

Antwoord: JA
Hierna volgt een zegenbede, een gebed en de vraag aan de gemeente, waarop de aanwezigen samen 'ja' antwoorden.
pi_40435826
ik ga ook maar eens zoeken.
pi_40603663
quote:
Mijn leven....??

Ziet mijn leven er zo uit?
Alleen maar problemen op 1 kluit.
Foute keuzes maak ik in mijn leven
Ik kan er echt niet meer tegen.

Rot voel ik me van binnen
en ik zeg meestal alleen maar foute zinnen.
Blij en gelukkig voel ik mij niet meer.
Mijn leven doet vreselijk zeer.

Fouten maak ik te veel
Niks in mijn leven is nog heel.
Mijn hart is gebroken voorgoed
en ik weet niet wat ik er mee aan moet.

Weer een gedicht met mijn verdriet,
maar niemand die het merkt of ziet.
Waarom zou ik blijven leven?
Ik heb toch niks meer te geven.

Het einde is nabij
Mijn leven is goed voorbij
quote:
Ten Einde Raad

Eenzaam loop ik door de straten,
Hopeloos en verlaten.
Ik ben mezelf niet meer
En alles doet zo'n zeer.

In mijn hoofd is het een verwarrende boel
En niemand snapt wat ik bedoel.
Donkere slapeloze nachten
En niemand die mij pijn kan verzachten.

Ik ben ten einde raad
En weet niet meer hoe het verder gaat.
Vaak vraag ik mij wel eens af
waarom ik mijn leven niet opgaf

In mijn omgeving vind ik het niks meer aan
En ik wil liever voorgoed van deze wereld gaan.
waarom blijf ik dan nog leven
Als ik toch niks meer heb te geven.

Die zien we nooit meer, terug .
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_40604730
Een echte neger marokkaan
quote:
rap tekst!!

een jonge die mij goed begrijpt die weet wat ik bedoel dat is wat ik wil...
je kwam naar me toe we hadden een close gesprekje ik gaf je mijn nummer..
na date's en wat geklets werd je me vriend...
ik wilde je ik vind je echt een parel ik wilde je nooit meer kwijt..
het is voorbij en over je hebt me geflesht shit me hartje is kapot verdoofd je stoot me zwaar als ik je op straat zie...
ik wilde je voor het leven... ik voelde me vrij toen jij me kuste ik had nooit rust vond ik nie erg dat is wat ik wilde...
tfoe je had me goed te pakken je maakte me gek ik was kapot verliefd...
zoek nu maar geluk bij een andere chick en laat je veraaaaassen...

2x jij maakte me dromen waar ik d8 je bent me schatje die noooooit liegt.
damn het was een grote fout ik zag het verkeerd..
nooit meer hand in hand samen met jou tfoe wat doe je me aan...
je bent me sweety jij bent me mannetje ik wilde jou als me man samen het leven in zij aan zij..

lieve meid jij bent alles wat ik wil jij bent de ennige die me niet bedriegt en niet tgn me liegt...
ik zag een toekomst tussen ons...
nu voel ik de pijn de haat van binnen!!
je vriendin heeft me verlijd met haar sgoonheid het spijt me zeer!!
ik vertelde haar ik heb een chick ik heb een chick!!
tfoe ze bleef plakken maar nu heb ik spijt...
maar 1 ding vergeet ik nooit je bent alles wat ik wiiiiiil!!!
geef me nog een kans ik zal het nooit meer verpesten ik wil je als me vrouwtje nooit meer maak ik nog één foutje...
je hartje is van mij ik zal het nooit meer breken....
jij bent de ennige voor mij geef me die kans ik zal het niet verpesten ik zal voor altijd bij je blijven...
jij me nummer1 jij maakt me dromen waar en jij bent de genne die niet bedriegt..

2xjij maakte me dromen waar ik d8 je bent me schatje die noooooit liegt.
je bent me sweety jij bent me mannetje ik wilde jou als me man samen het leven in zij aan zij..

jij bent de ennige voor mij in me leven ik heb je nooit bedriegt...
ik alleen jou jonge je hebt me hartje goed te pakken ik kan je echt niet vergeten..
ik neem je trug nooit meer laat ik jou gaan...
flesh me nooit meer je bent me nummer1 voor mij de eerste van wie ik hou en de laaste...
ik zie het leven zij aan zij wij twee lachend door het leven sammen zijn we gelukkig dit is echt wat ik vertel en niet thug...

meisje jij maakt me dromen waar...
jij maakt me echt vrij geef me een kus jij bent echt me chick die niet bedriegt..
zo zij aan zij je maakt me echt blij...
nooit meer laat ik jou gaan ik laat je nooit meer staan...
je bent me schatje me lieve woordjes alles wat ik wil en jij bent de ennige die voor mij in me hartje bestaat...
onze liefde gaat door tot het einde samen jong samen oud...
jij bent zekker ook mijn nummer1 en me laaste die ik neem...!!

2x jij maakte me dromen waar ik d8 je bent me schatje die noooooit liegt.

hamasspongebom

quote:
Curriculum Vitea

Persoonlijke gegevens:

Naam: | El Mous....
Roepnaam: Mustafa

Adres: H....straat 6
Postcode: 29642 .. Gouda

Geboorte Datum: 19-08-1983

Telefoon - mobiel nummer: 0182-...079 - 06-5...7801
Burgerlijk staat: Ongehuwd
Rijbewijs: Ja

Opleidingen:

2001 - 2003 Goudse Praktijk School te Gouda
Techniek
Niveau IVBO

2004 - 2005 ID College te Gouda
Detailhandel verkoop medewerker
Niveau MBO

2005 - tot met heden ID College te Gouda
Detailhandel 1E verkoper
Niveau MBO

Werkervaring:

1999 - 2000: Goudse Courant
Krantenwijk.

2000 - 2005 Super de Boer
Verkoper - leidinggevende functie

Referenties: Super de Boer Assistent Bedrijfsleider
Dhr. D. Kreuk 06-4...6272&0182-51...2

Hobby: Voetballen / sporten en lezen.

Geachte heer / mevrouw

Functie Mederwerker bediening.
Hierbij stuur ik u een open sollicitatie voor een functie binnen u bedrijf.
Ik ben een jonge man van 22 jaar oud en heb al 6 zes jaar als verkoper gewerkt bij super de boer in gouda, zoal u in mij CV zie.

Ik ben een persoon die van mensen houd en graag ze wil adviseren.
Na 6 jaar werken bij super de boer in Gouda ben ik aan een nieuwe uitdaging en een ban met toekomst en dat zie ik meer bij u binnen het bedrijf.

Voor meer informatie over mij zelf kan ik u het persoonlijk vertelen en - of telefonisch.

Hopend op een snelle reactie van Uw.

Met vriendelijke groet,

M. El Moussaui
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:25:11 #45
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40604807
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef i2Them2 het volgende:
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
hamasspongebom
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]

Omfg !
Die spelvauten ook in die sollicitatiebrief
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40607535
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:22 schreef i2Them2 het volgende:
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
hamasspongebom
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]

wat een mongool
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:06:13 #47
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40608100
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Omfg !
Die spelvauten ook in die sollicitatiebrief
spelfouten... het is gvd geeneens meer Nederlands?!!?
stay frosty
pi_40627097
Het is weer een lap, maar hij is erg de moeite waard. meisje in paars, jongen in blauw.
nb: de namen heb ik vanzelfsprekend aangepast.

dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:52:37 #49
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40627812
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 9 augustus 2006 @ 08:41:27 #50
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_40633743
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')