Nee maar maakt dat wat uit danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft geen Brenda die als een stuk vee achter een raam voor hem gaat staan, toch?![]()
En hij is al dagen vrij veel in de b uurt van marlies.... raakte haar gisteren ook bijna non stop aan tijdens die opdracht... en noemde haar later ' net als een coole vriend, met lang haar'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft geen Brenda die als een stuk vee achter een raam voor hem gaat staan, toch?![]()
die uitspraak snap ik nog steeds niet..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij is al dagen vrij veel in de b uurt van marlies.... raakte haar gisteren ook bijna non stop aan tijdens die opdracht... en noemde haar later ' net als een coole vriend, met lang haar'
De uitspraak zelf niet... of waarom hij het zei?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
die uitspraak snap ik nog steeds niet..
kan er niks aan doen maar vindt het net een omgebouwde kerelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB240851.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef latevogel het volgende:
[..]
kan er niks aan doen maar vindt het net een omgebouwde kerel![]()
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Sabrina steeds minder irritant worden..... Maar Monique mag wel snel opzouten graag. Volgens mij gaa Sab dan helemaal los![]()
Nopequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn de boodschappen al binnen? Of moet dat nog binnenkomen?
Ik mis hem nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:11 schreef frankium het volgende:
Waar is e10?
dat roep ik ook steeds.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Sabrina steeds minder irritant worden..... Maar Monique mag wel snel opzouten graag. Volgens mij gaa Sab dan helemaal los![]()
Creepy... Rond de tijd dat jij dit schreef, dacht ik precies hetzelfde. "Goh, die Egbert lijkt wel op Locke daar bij die weekopdracht. En Semih, is dat niet Sayid?"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:57 schreef Scope het volgende:
Semih. Soms is het écht net Sayid. Ik krijg hier echt Lost-heimwee. Met Egbert als Locke... en daar houdt het wel zo ongeveer op, behalve dan dat ze ook in een 'hatch' zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |