Ja, ik nam de gok maar evenquote:
Scheelt dat ze het koosnaampje al heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef rubstar het volgende:
Janine kan inderdaad beter alleen blijven, kan me niet voorstellen dat iemand, man of vrouw, het met haar uit houdt.
En als die man dan wel bij haar weg gaat, moet hij haar flink betalen. Ze heeft tenslotte niet vioor niets al die tijd met haar geneukt (zijn haar eigen woorden).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef rubstar het volgende:
Janine kan inderdaad beter alleen blijven, kan me niet voorstellen dat iemand, man of vrouw, het met haar uit houdt.
Tijn mag eerst stoppenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:52 schreef rubstar het volgende:
[..]
hij was toch gestopt? of is dat alweer voorbij...
Dat is alweer voorbij natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:52 schreef rubstar het volgende:
[..]
hij was toch gestopt? of is dat alweer voorbij...
Een soort naakt terroristenkaboutertjequote:
Die vind ik dan wel weer leuk. Zie [CRACKHOER] Het verschil tussen een zeekoe en een aapquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef Zhenar het volgende:
Een soort naakt terroristenkaboutertje![]()
Ja, dat 'luie turk' een pleonasme is volgens sommigen, kunnen we ook wel ontkrachten nuquote:
quote:
Hij is heel fout, maar toch ook weer leuk - vooral omdat ik leuke David de Kabouter mét bommenvest visualisaties heb nuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:54 schreef Scope het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer leuk. Zie [CRACKHOER] Het verschil tussen een zeekoe en een aap
Ik voel een toffe photoshop aankomenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:57 schreef Scope het volgende:
Semih. Soms is het écht net Sayid. Ik krijg hier echt Lost-heimwee. Met Egbert als Locke... en daar houdt het wel zo ongeveer op, behalve dan dat ze ook in een 'hatch' zitten
Dan lijk je meer op een patser denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:07 schreef Mike1964 het volgende:
Kan iemand mij de meerwaarde vertellen van het dragen van een zonnebril op je hoofd als het A: pijpenstelen regent en B: je toch niet naar buiten kan?
als haarband.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:07 schreef Mike1964 het volgende:
Kan iemand mij de meerwaarde vertellen van het dragen van een zonnebril op je hoofd als het A: pijpenstelen regent en B: je toch niet naar buiten kan?
Laat hem dan lekker een diadeem opdoen of zo, mislukte patser...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:09 schreef puntoortje het volgende:
zelfde functie als een diadeem!..( en hier regent het niet hoor )
Ik ga helemaal uit mijn dak van de spanning...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:19 schreef intoyou het volgende:
ettiene en sabrina gaan een theewinkeltje beginnen.. hmm interessant.
in een gaybar kun je theedrinkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef Zody het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen een gaybar en een theewinkel
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:23 schreef frankium het volgende:
[..]
in een gaybar kun je theedrinken
in een theebar kun je homo`s scoren.
met een koekje erbij?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal uit mijn dak van de spanning...
Ik ga dus maar even wat anders doen![]()
Nee, zal niet al te lang op zich laten wachten denk ik zoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:26 schreef Sassefras het volgende:
heej ze zijn wakker!en ze eten!
![]()
Hebben ze eigenlijk al nieuw voedsel en drank gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |