Ja, ik nam de gok maar evenquote:
Scheelt dat ze het koosnaampje al heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef rubstar het volgende:
Janine kan inderdaad beter alleen blijven, kan me niet voorstellen dat iemand, man of vrouw, het met haar uit houdt.
En als die man dan wel bij haar weg gaat, moet hij haar flink betalen. Ze heeft tenslotte niet vioor niets al die tijd met haar geneukt (zijn haar eigen woorden).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef rubstar het volgende:
Janine kan inderdaad beter alleen blijven, kan me niet voorstellen dat iemand, man of vrouw, het met haar uit houdt.
Tijn mag eerst stoppenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:52 schreef rubstar het volgende:
[..]
hij was toch gestopt? of is dat alweer voorbij...
Dat is alweer voorbij natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:52 schreef rubstar het volgende:
[..]
hij was toch gestopt? of is dat alweer voorbij...
Een soort naakt terroristenkaboutertjequote:
Die vind ik dan wel weer leuk. Zie [CRACKHOER] Het verschil tussen een zeekoe en een aapquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:53 schreef Zhenar het volgende:
Een soort naakt terroristenkaboutertje![]()
Ja, dat 'luie turk' een pleonasme is volgens sommigen, kunnen we ook wel ontkrachten nuquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |