Wat een slijmbal hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:55 schreef Tamaartje het volgende:
haha Tijn vind Micheline helemaal geweldig
Dat is verder ook helemaal niet aan hem te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:58 schreef Zody het volgende:
Thoeft van mij niet altijd op tafel dat ik homo ben
ehhh...zoiets ja, maar dan anders.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:
Maar nou even die kerel die er uitziet als een wijf is politieman en hij heeft een broer die er al wel uitkomt dat hij homo is maar hij is het zelf ook ?
Hij is geen politieman meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:
Maar nou even die kerel die er uitziet als een wijf is politieman en hij heeft een broer die er al wel uitkomt dat hij homo is maar hij is het zelf ook ?
Stelt het je gerust dat hij niet van zoenende vrouwen houd of dat jullie ordinair anders defineren?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Tijn en ik verschillen gelukkig steeds meer. Hij vindt zoenende vrouwen heel ordinair... terwijl ik het heel mooi vindt. Dat stelt me weer een beetje gerust
Ja, maar hij heeft geen Brenda die als een stuk vee achter een raam voor hem gaat staan, toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
En hij lijkt homo maar is het niet.. (zoals Joost vorig jaar)
Beidequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:03 schreef Zody het volgende:
[..]
Stelt het je gerust dat hij niet van zoenende vrouwen houd of dat jullie ordinair anders defineren?
Nee maar maakt dat wat uit danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft geen Brenda die als een stuk vee achter een raam voor hem gaat staan, toch?![]()
En hij is al dagen vrij veel in de b uurt van marlies.... raakte haar gisteren ook bijna non stop aan tijdens die opdracht... en noemde haar later ' net als een coole vriend, met lang haar'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:04 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft geen Brenda die als een stuk vee achter een raam voor hem gaat staan, toch?![]()
die uitspraak snap ik nog steeds niet..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hij is al dagen vrij veel in de b uurt van marlies.... raakte haar gisteren ook bijna non stop aan tijdens die opdracht... en noemde haar later ' net als een coole vriend, met lang haar'
De uitspraak zelf niet... of waarom hij het zei?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
die uitspraak snap ik nog steeds niet..
kan er niks aan doen maar vindt het net een omgebouwde kerelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB240851.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef latevogel het volgende:
[..]
kan er niks aan doen maar vindt het net een omgebouwde kerel![]()
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Sabrina steeds minder irritant worden..... Maar Monique mag wel snel opzouten graag. Volgens mij gaa Sab dan helemaal los![]()
Nopequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn de boodschappen al binnen? Of moet dat nog binnenkomen?
Ik mis hem nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:11 schreef frankium het volgende:
Waar is e10?
dat roep ik ook steeds.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Sabrina steeds minder irritant worden..... Maar Monique mag wel snel opzouten graag. Volgens mij gaa Sab dan helemaal los![]()
Creepy... Rond de tijd dat jij dit schreef, dacht ik precies hetzelfde. "Goh, die Egbert lijkt wel op Locke daar bij die weekopdracht. En Semih, is dat niet Sayid?"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:57 schreef Scope het volgende:
Semih. Soms is het écht net Sayid. Ik krijg hier echt Lost-heimwee. Met Egbert als Locke... en daar houdt het wel zo ongeveer op, behalve dan dat ze ook in een 'hatch' zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |