Ik ben zondag wel een paar keer gebeld anoniem, niet opgenomen...wel een voicemail maar die kon ik niet afluisteren omdat ik geen beltegoed hadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef aaipod het volgende:
Volgens mij storten ze dat niet gewoon op je rekening hoor zonder enige mededeling hoor..
Heb jij beltegoed nodig om je voicemail te beluisteren?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
wel een voicemail maar die kon ik niet afluisteren omdat ik geen beltegoed had![]()
![]()
LOL en nu gaatie zeker topic in KLB openen dat niemand hem gelooftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
---> ONZ
Jaja, dat kan gebeuren als je voor het eerst sex gaat hebben met een vrouw inplaats van een geit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Razor21 het volgende:
Tering zeg.....sta helemaal te trillen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt waarschijnlijk 'hallucineer'?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij werken die Paddo's nog steeds ik hallicuneer![]()
Ik 14quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef Biancavia het volgende:
Ik had een keer 6 euro gewonnen!
Ik één keer 2,50 euro.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef Biancavia het volgende:
Ik had een keer 6 euro gewonnen!
Hier ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef hamkaastosti het volgende:
HA! IK KEEK NET OP M'N REKENING HADDEN ZE ER GELD AFGEHAALD AHAHAHA BEAT THAT FUCKER.
Hey smerig Windowssletje kom anders even langs mijn afdeling...gaan we wel even roken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Razor stomme kutlooser waarom zit je dan nog steeds op die kneuzendesk, wat een onzin![]()
2!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wel meteen ferrari besteld toch?
mijn bankafschrift is net een hondquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Razor stomme kutlooser waarom zit je dan nog steeds op die kneuzendesk, wat een onzin![]()
.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
mijn bankafschrift is net een hond
AF
AF
AF
AF
AF
AF
bert visscher heeft dat van mijquote:
Dus dat tientje dat ik vorige week gestort kreeg is eigenlijk de eerste termijn van mijn miljoenenprijs?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef clowncloon het volgende:
Je krijgt NOOIT het geld in 1 keer maar in delen sufferd. Get your facts straight.
HA MAAR NIEMAND WEET DAT IK HET WAS! HAHAHAHAHHA IN YOUR FACE!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef hamkaastosti het volgende:
HA! IK KEEK NET OP M'N REKENING HADDEN ZE ER GELD AFGEHAALD AHAHAHA BEAT THAT FUCKER.
Er is een grens... En die is al overschreden als je bij het beffen haar heup breektquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef derobin het volgende:
Hoezo een zwakte... Vrouwen zijn net als whiskey.. moet je ff een paar jaar laten liggen.. Zijn ze lekkerder
Elk nadeel hep ze voordeelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:29 schreef derobin het volgende:
Ja maar dat heeft ook zn voordelen... kunnen de beentjes tenminste weer in de nek. Is ze niet zo stram meer. En daar hou ik van.
Gunstig man! Kun je eindelijk dat drumstelletje voor die arme Josti kopen die je beloofd had op te sturenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:00 schreef Razor21 het volgende:
Hahahahahaha ik doe dus al 5 jaar mee met de Lotto nooit wat gewonnen.
Kijk ik net op mijn rekening is er dus afgelopen zondag 1.8 miljoen door de Lotto overgemaakt...![]()
![]()
![]()
Ik sta helemaal perplex zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu even al mijn vrienden enz bellen......
Yippppppppppppppieeeeeeeeeeeee ik moest dit even delen![]()
![]()
![]()
![]()
Je blijft mij er mee achtervolgen welk topic was het ook alweerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gunstig man! Kun je eindelijk dat drumstelletje voor die arme Josti kopen die je beloofd had op te sturen
Afzetter, een breezer is goedkoper.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:08 schreef MisTerMoB het volgende:
ik pijp je voor 5 euro
zet dit eens in tru hehequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb ook eens een aanzienlijk hoog bedrag gewonnen in de loterij, dat ga ik natuurlijk niet vermelden hier, ik lijk wel gek.
Geloof je het zelf, niemand wint in de loterij, het is een grote show, al die prijswinnaars zijn fictieve mensen, iedereen die mee doet aan de loterij wordt in de maling genomen, niemand kent iemand die weleens een bedrag boven de 100.000 heeft gewonnen.
En ga aub niet weer serieus hierop in, gisteren geloofden er ook al een paar dat je daadwerkelijk niet onderwater kon schijten ivm de waterdruk.![]()
Tering wat een onderwerp, hoe kom je er op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En ga aub niet weer serieus hierop in, gisteren geloofden er ook al een paar dat je daadwerkelijk niet onderwater kon schijten ivm de waterdruk.![]()
quote:EURO MILLIONS SPANISH LOTTERY INTERNATIONAL.
FROM: INTERNATIONAL PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT.
REFERENCE: 67/80/IPD
BATCH: EGGS-541-623-782:
RE: WINNING NOTIFICATION / FINAL NOTICE
Sir/Madam
We are pleased to inform you of the result of the Euro millions Spanish Lottery Winners International E-mail programs held on the 10TH OF AUG 2006 and result where release on the 24TH OF AUG 2006. Your E-mail address attached to ticket number 653-908-321-675 with serial main number 345-790-241-671 drew lucky star numbers 34-32-90-43-32 which consequently won in the 2ND category, you have therefore been approved for a lump sum pay out of 1.000.000.00 Euro.(One Million Euro)
CONGRATULATIONS!!!
SPAM,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef naamloos.txt het volgende:
Ik heb ook gewonnen! Kijk wat ik net in de mail vind:
[..]
![]()
Haha, alle breinjosti's keiserieus daarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Loterijen fake & poepen onder water onmogelijk ivm waterdruk![]()
Mooie insteek voor een topic.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:32 schreef hamkaastosti het volgende:
hmm.. goed plan. Wielrenners schijten wel midden onder een wedstrijd hoorde ik eens. Misschien doen zwemmers dat ook
Tis geweldig...GEWELDIG zeg ik jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mooie insteek voor een topic.![]()
Thanks voor je support!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Tis geweldig...GEWELDIG zeg ik je![]()
![]()
Nog ff doorgebaggerd, en toen de snelweg op. Bij Schiphol alles afgesloten moest ik omrijden, direct toen ik weer thuis was meteen door gebaggerd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
De nacht nog een beetje doorgekomen?
Heb je nog wel geslapen ofzo vandaagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nog ff doorgebaggerd, en toen de snelweg op. Bij Schiphol alles afgesloten moest ik omrijden, direct toen ik weer thuis was meteen door gebaggerd.![]()
Jawel, uurtje of 14:00 er weer uit, vast vakantie ritme, zal vast niet de enige zijn hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb je nog wel geslapen ofzo vandaag?
vakantie is voorbij hoor!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jawel, uurtje of 14:00 er weer uit, vast vakantie ritme, zal vast niet de enige zijn hier.![]()
Dit is mijn laatste week.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:12 schreef SeaOfLove het volgende:
vakantie is voorbij hoor!!!
mazzelkutjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste week.![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je blijft mij er mee achtervolgen welk topic was het ook alweer![]()
Wordt lekker gemod daar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:44 schreef hamkaastosti het volgende:
het topic in sport is nog steeds open 8)
Collega Estafettezwemmers die in het water kakkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wordt lekker gemod daar.![]()
Volgende klaagbaak, your turn.![]()
Here we go again.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:50 schreef hamkaastosti het volgende:
Collega Estafettezwemmers die in het water kakken
was sagst du mir?
Je kan toch helemaal niet onder water schijten i.v.m. de waterdruk enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:50 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
Collega Estafettezwemmers die in het water kakken
was sagst du mir?
open een topic in WFL en bewijs hetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:07 schreef Doekes het volgende:
[..]
Je kan toch helemaal niet onder water schijten i.v.m. de waterdruk enzo![]()
Zie WFLquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:13 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
open een topic in WFL en bewijs het![]()
Zeg dat wel.quote:
Die reactie ook van een vaste WFL poster.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:28 schreef Doekes het volgende:
Zeg dat wel.
Is dit ook niet iets voor CUL?![]()
En Puber & Tienertalk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:24 schreef buachaille het volgende:
Onzin, zolang je je hoofd boven water houdt zodat het niet vacuum trekt gaat dat heus wel.
Goed plan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:37 schreef hamkaastosti het volgende:
we kunnen ook in Ouder(s) even vragen of iemand een kind heeft die wel eens in z'n badje of zwembad heeft gescheten
En in Puber & Tienertalk wie er weleens in een zwembad heeft zitten schijten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:37 schreef hamkaastosti het volgende:
we kunnen ook in Ouder(s) even vragen of iemand een kind heeft die wel eens in z'n badje of zwembad heeft gescheten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |