Weet ik eigenlijk ook niet?Ze hebben wel een bestelling gedaan, meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef sherrytje het volgende:
ik ben vroeg gaan slapen gister, wat hebben ze nu omdat de week opdracht is gelukt?
Full-budget en dus veel bestellen + Alcoholquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef sherrytje het volgende:
ik ben vroeg gaan slapen gister, wat hebben ze nu omdat de week opdracht is gelukt?
Dan is er bijne niemand leuk, want ze praten bijna allemaal dommig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vidn die Marcia niet zo leuk meer.... in het begin wel. Maar ze praat zo dommig
Eindelijk alcoholquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Full-budget en dus veel bestellen + Alcohol
Afspiegeling van de huidige samenleving hèquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:51 schreef frankium het volgende:
Dan is er bijne niemand leuk, want ze praten bijna allemaal dommig.
idd, en dan vind ik janine het domstequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:51 schreef frankium het volgende:
[..]
Dan is er bijne niemand leuk, want ze praten bijna allemaal dommig.
Ik weet niet of ik Janine het dómste vind, maar ze is wel leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef sherrytje het volgende:
idd, en dan vind ik janine het domste
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Tamaartje het volgende:
hahahaha
Egbert: Laat staan dat ik er als eerste uit moet..Dan zou ik wel een tussenbaantje willen, want ik moet pas op 1 januari weer werken.
Marcia: In een snackbar ofzo?
Egbert: Nou dat lijkt me nu niet zo'n goed idee![]()
![]()
![]()
nee dan denk ik dat ie het dorps kroegie gaat weerke ;0quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Tamaartje het volgende:
hahahaha
Egbert: Laat staan dat ik er als eerste uit moet..Dan zou ik wel een tussenbaantje willen, want ik moet pas op 1 januari weer werken.
Marcia: In een snackbar ofzo?
Egbert: Nou dat lijkt me nu niet zo'n goed idee![]()
![]()
![]()
precies.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Janine het dómste vind, maar ze is wel leuk om naar te kijken![]()
Ik zou het niet lang bij haar in de buurt uithouden, maar als stoorzender in dat huis is ze wel leuk.
ze brengt wel actie in het huis........quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Janine het dómste vind, maar ze is wel leuk om naar te kijken![]()
Ik zou het niet lang bij haar in de buurt uithouden, maar als stoorzender in dat huis is ze wel leuk.
Hey Scanmanquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef pullup het volgende:
Het principe van de groene golf word aan de zusjes uitgelegd.
Als je 50 blijft rijden dan.....Zus 1: " aha ok dus het is een truc"![]()
Ja, het is de grote Hans Klok Autotrucquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef pullup het volgende:
Het principe van de groene golf word aan de zusjes uitgelegd.
Als je 50 blijft rijden dan.....Zus 1: " aha ok dus het is een truc"![]()
Misschien dat ze het zelf niet door heeft en ze schrikt als ze het later terug ziet....misschien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef puntoortje het volgende:
hilde nu weet aan de shag...als ik haar was zou ik maar ff stoppen met roken of ff flink aan de zware gaan...lekker dat gehoest en gerochel!!
Aan `t douchen denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Scope het volgende:
Zeg waar is iedereen... d'r missen er namelijk een paar. Waar is Jeroen, Marcel, Milica, Marlies, Janine? Liggen die weer in bed te meuren of staan ze te douchem of brood te pakken of whatever?
BB: streamswitch?
Nee joh, die moet er absoluut niet uit. Daar kan je nog erg om gaan lachen in de toekomst. Wacht maar afquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben eruit.
E-10 moet er als eerste uit. Wat een sukkeltje is dat.
Zou leuk zijn, maar denk het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:07 schreef BONG4002 het volgende:
Marcia denkt dat vandaag de rode telefoon gaat (hotline)
dan gaat het gevoel van de dat je moet hoesten ff weg ...nieuw laagje teer erop...hihi ( ja ik rook, maar door haar gehoest geen trek meer in een peuk!!)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat ze het zelf niet door heeft en ze schrikt als ze het later terug ziet....misschien.
Net viel me op dat ze begon te hoesten en direct naar haar sigaretten greep. Alsof het hoesten haar er aan herinnerde dat ze wilde roken.
Ik denk met de live-uitzending misschien welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar denk het niet![]()
Ik vind het een irritant wijsneusje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee joh, die moet er absoluut niet uit. Daar kan je nog erg om gaan lachen in de toekomst. Wacht maar af![]()
Dan hoest je de laatste restjes rook uit je longen, wat dan weer aangevuld moet worden natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat ze het zelf niet door heeft en ze schrikt als ze het later terug ziet....misschien.
Net viel me op dat ze begon te hoesten en direct naar haar sigaretten greep. Alsof het hoesten haar er aan herinnerde dat ze wilde roken.
Absoluut! En een soort kampertje en hij denkt dat hij alles is en alles al wel weet en een man van de wereld is, maar dat hoort ook een beetje bij de leeftijd (19).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef the_hunter het volgende:
Ik vind het een irritant wijsneusje.
Ja het is erg ranzig. Als er geen rookwaar meer zou zijn in huis dan kan zij het heel moeilijk krijgen. Zij is zo iemand die dan het huis uit gaat. Hoe vaak het woord sigaretten wel niet valt als zij aan het kwebbelen isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef puntoortje het volgende:
hilde nu weet aan de shag...als ik haar was zou ik maar ff stoppen met roken of ff flink aan de zware gaan...lekker dat gehoest en gerochel!!
Moet je hem even op 1 zettenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:11 schreef Scope het volgende:
Jemig de pemig. Doen we nog een streamswitch of hoe zit dat, regie? Ik ben dat gezanik van Hilde en Egbert nu wel weer zat hoor!
Dat is te merken, ik zie geen blote buiken meer in de huiskamerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef BigBuzzz het volgende:
Ze hebben gisteren toch een waarschuwing gehad over hun (nacht)kleding ????
Egbert en Hilde?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef frankium het volgende:
Ze gaan samen douchen.
Nee dat was het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef poohy het volgende:
[..]
Dat is te merken, ik zie geen blote buiken meer in de huiskamer![]()
Neem het hem niet kwalijk, hij is echt niet slimmer . . . . .quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef toxikon het volgende:
plofkop: ja eh... die weg... uh ..die loopt van.. het begint tot het eind..
godzamme zeg dan niets![]()
ik zit me zwaar te irriteren aan plofkop, heel stoer de man wezen door te melden dat ie gaat stoppen met roken, jajaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut! En een soort kampertje en hij denkt dat hij alles is en alles al wel weet en een man van de wereld is, maar dat hoort ook een beetje bij de leeftijd (19).
Maar ik vind het niet erg, ik vind het wel geinig om te zien. Van mij mag hij blijven.
nee dat past niet.quote:
Ja, dan weet je in ieder geval welke stream je niet wilt volgenquote:
Aha.. vandaar dat iedereen meteen was aangekleedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee dat was het nietze mogen niet zo lang in nachtkleding blijven lopen
Ken jij ze dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef sherrytje het volgende:
word nu wel heel druk op me pc, me neefje ( broertje van marcia ) ook nog aan het beppen met m
Misschien moeten ze 1 breedbeeld stream maken, speciaal voor hilde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dan weet je in ieder geval welke stream je niet wilt volgen
Ohw dat lijkt me best leuk joh!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja mrcia is me nichtje en egbert me oom
Kan iemand me nog even vertellen waar die hotline voor dient dan?? Tot nu toe kriijgen ze alle berichten door via de tv of gewoon de omroeper. Wat voor speciaal iets gaat er gebeuren als de telefoon gaat danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:07 schreef BONG4002 het volgende:
Marcia denkt dat vandaag de rode telefoon gaat (hotline)
is het ook , wel heeel leukquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw dat lijkt me best leuk joh!
wel toevallig zeg! dat je ook op fok zitquote:
Vraag ik me dus ook af wat daarvan de toegevoegde waarde is, ik denk een harde opdracht of dat je meteen eruit moet, dat soort dingen maar zeker weet ik het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan iemand me nog even vertellen waar die hotline voor dient dan?? Tot nu toe kriijgen ze alle berichten door via de tv of gewoon de omroeper. Wat voor speciaal iets gaat er gebeuren als de telefoon gaat dan
als de hotline gata moet 1 iemand opnemen en dan wete ze nniet hun te wachten staat,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan iemand me nog even vertellen waar die hotline voor dient dan?? Tot nu toe kriijgen ze alle berichten door via de tv of gewoon de omroeper. Wat voor speciaal iets gaat er gebeuren als de telefoon gaat dan
Johquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel toevallig zeg! dat je ook op fok zit
of ze krijgen een opdacht of wat andere dingenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef sherrytje het volgende:
[..]
als de hotline gata moet 1 iemand opnemen en dan wete ze nniet hun te wachten staat,
als der mniemand op neemt binne zoveel min dan zijn ze allemaal genomieerd
en nog eentje voor die plofkopquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef frankium het volgende:
[..]
Misschien moeten ze 1 breedbeeld stream maken, speciaal voor hilde.
* switched streams on* Geen Millica in beeldquote:
ja moet allees in de gate houden , ben toch vrij ( zwangershcapsverlof ) dus heb toch nog niks tedoenquote:
Nou, er moet nog 1 genomineerd staan voor de volgende live uitzending, dus misschien wordt dat het de eerste keer wel. Iets als 'wijs een persoon aan die je wilt nomineren en anders sta je zelf genomineerd'.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef BONG4002 het volgende:
Vraag ik me dus ook af wat daarvan de toegevoegde waarde is, ik denk een harde opdracht of dat je meteen eruit moet, dat soort dingen maar zeker weet ik het niet
Ik zou vrij nemen om alles te volgen, jij niet?quote:
Thanks... Als ze dus een keer allemaal genomineerd willen staan (was vorig jaar ook een keer zo), dan weten ze dus wat ze moeten doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef sherrytje het volgende:
[..]
als de hotline gata moet 1 iemand opnemen en dan wete ze nniet hun te wachten staat,
als der mniemand op neemt binne zoveel min dan zijn ze allemaal genomieerd
Ze zit in de keuken bij Hilde, Janine, Marcel en Jeroen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
* switched streams on* Geen Millica in beeld* switched streams off*
Dit is vlgs mij ook de beste site om BB te volgen inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja moet allees in de gate houden , ben toch vrij ( zwangershcapsverlof ) dus heb toch nog niks tedoen
ok we verlengen dit gesprek weer met 1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja moet allees in de gate houden , ben toch vrij ( zwangershcapsverlof ) dus heb toch nog niks tedoen
neee ze mogen geen contact met de familie hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dit is vlgs mij ook de beste site om BB te volgen inderdaad
Hebben familie trouwens nog verder contact met BB?
Ik klink nog erger dan een dyslectische asielzoekerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hebben familie trouwens nog verder contact met BB?
vertel eens wat meer over je nichtje in haar eigen topic....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ja mrcia is me nichtje en egbert me oom
jjah ik weet wat het word nog 5 wekenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
ok we verlengen dit gesprek weer met 1
Weet je of het een jongetje of meisje gaat worden ?
Nee ik bedoel BB zelf.. of die nog contact heeft met familieleden.. De bewoners niet natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:23 schreef sherrytje het volgende:
[..]
neee ze mogen geen contact met de familie hebben
euh.. wie is plofkopquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:21 schreef toxikon het volgende:
ik ga effe wat anders doen, ik ben in staat om naar bb toe te rijden en plofkop op zijn muil te peren. ongelovelijk wat een redneck
het is ook zo me tante wa op vak en had onder weg naar de studio steeds file , en die kwam later maar ze heeft geen gedag kunne zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik klink nog erger dan een dyslectische asielzoeker![]()
BB ook nie zo ver ik weetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel BB zelf.. of die nog contact heeft met familieleden.. De bewoners niet natuurlijk.
Ehm, heeft de familie ook helemaal geen contact met de mensen van BB zelf?? Dus met de makers van het programma?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef sherrytje het volgende:
BB ook nie zo ver ik weet
mijn vader is de broer van marcia der moeder ( ex vrouw van egbert )quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ehm, heeft de familie ook helemaal geen contact met de mensen van BB zelf?? Dus met de makers van het programma?
En zijn jullie genetisch familie of aangetrouwd?
Ah, dus wel directe familie van Marcia, maar niet van Egbertquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:29 schreef sherrytje het volgende:
mijn vader is de broer van marcia der moeder ( ex vrouw van egbert )
kampers betalen alles contant, en hebben zo hun eigen manieren om aan geld te komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het over rood staan en Etienne zegt dat hij dat toch niet nodig heeft (er waren al eerder suggesties dat ze thuis rijk waren).
Vannacht nog wel. Was heel apart. Jeroen en Marcel zaten in bad en Milica zat er bij op een stoel. Marcel zat de hele tijd openlijk met zijn lul te spelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef Scope het volgende:
Geen naakt vandaag dus.
Zo'n wietplantage op het kamp kan aardig wat doekoe opbrengen idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het over rood staan en Etienne zegt dat hij dat toch niet nodig heeft (er waren al eerder suggesties dat ze thuis rijk waren).
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vannacht nog wel. Was heel apart. Jeroen en Marcel zaten in bad en Milica zat er bij op een stoel. Marcel zat de hele tijd openlijk met zijn lul te spelen... Dat Jeroen gewoon bleef zitten snap ik ook niet .
Dus dan is Marcia je nichtje! Leuk hoor. Zeker wel spannend dan!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:29 schreef sherrytje het volgende:
[..]
mijn vader is de broer van marcia der moeder ( ex vrouw van egbert )
Tijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Wie zijn zo vreselijk aan het galmen![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo'n wietplantage op het kamp kan aardig wat doekoe opbrengen idd.
Z'n lul aan het wassen misschien? Of echt strelen? Of erger: beetje aftrekken? Details!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Vannacht nog wel. Was heel apart. Jeroen en Marcel zaten in bad en Milica zat er bij op een stoel. Marcel zat de hele tijd openlijk met zijn lul te spelen... Dat Jeroen gewoon bleef zitten snap ik ook niet .
Er zijn miljoenen mannen die wekelijks vele voetbalwedstrijden kijken terwijl hun vriendin misschien onder de douche staatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Voetballende mensen is natuurlijk leuker dan een zooitje meiden onder de douche. Dat dan weer wel
idd marcia is me nichtjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dan is Marcia je nichtje! Leuk hoor. Zeker wel spannend dan!
Touchequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mannen die wekelijks vele voetbalwedstrijden kijken terwijl hun vriendin misschien onder de douche staat![]()
Dus? Ik heb geen camera in de douche hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mannen die wekelijks vele voetbalwedstrijden kijken terwijl hun vriendin misschien onder de douche staat![]()
linkje?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef sherrytje het volgende:
hebbe jullie die sit e van tijn en rik gezien , echt een gay site ... vind ik
Dank, op zich wel leuk.... Iets meer Rik en iets minder Tijnquote:
En nog zwarter....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:41 schreef puntoortje het volgende:
zo dan marlies kan die NOG strakker???
Valt je dat nu pas op?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef Atuniel het volgende:
Valt me op hoe lang het duurt eer een vrouw zich heeft aangekleedt zeg .. pffff wat een handelingen allemaal.
Hij was net iets aant vertellen over waar hij zn geld heeft tijdens het stappen maar werd halverwege afgekaptquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef intoyou het volgende:
hmm ettiene is niet zo heel erg spraakzaam is tie wel? tenminste hij komt nooit echt uit zn woorden. vind ik jammer
Ja.. kijk ik wist het wel... maar dan sta ik meestal bij de deur te wachten en naar boven te schreeuwen "Schiet nou eens op!!" Nu zie ik het..quote:
Aaah op die fietsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. kijk ik wist het wel... maar dan sta ik meestal bij de deur te wachten en naar boven te schreeuwen "Schiet nou eens op!!" Nu zie ik het..
De 200 euro die hij doorgaans mee de stad in neemt doet hij in ieder geval nooit (meer) in zijn kontzak.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:44 schreef Zody het volgende:
Hij was net iets aant vertellen over waar hij zn geld heeft tijdens het stappen maar werd halverwege afgekapt
Moet je kijken wat daar de stand is op de poll wie eruit moetquote:
Hijs als hij eruit komt gestopt met roken, dan kan het weer in zn rechter kontzakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De 200 euro die hij doorgaans mee de stad in neemt doet hij in ieder geval nooit (meer) in zijn kontzak.
Ik had het in 1x goed geradenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Moet je kijken wat daar de stand is op de poll wie eruit moet
Bij de dames wel hoor. En ze vinden hem allemaal nog leuk ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef intoyou het volgende:
hmm ettiene is niet zo heel erg spraakzaam is tie wel? tenminste hij komt nooit echt uit zn woorden. vind ik jammer
Ik ook, maar wat een enorm verschil met de nummer 2quote:
Micheline moet blijkbaar blijven, want die staat niet eens in die pollquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef Isabeau het volgende:
En de nummer 2 had ik ook goed geraden(overal zie je dat enorme verschil trouwens
Ze staat echt mijlenver boven de rest)
Toch moet ze er nog even inblijven wat mij betreft. Zo iemand kan voor de nodige sensatie zorgen. Ik blijf erbij dat Etiënne eruit moetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef Isabeau het volgende:
En de nummer 2 had ik ook goed geraden(overal zie je dat enorme verschil trouwens
Ze staat echt mijlenver boven de rest)
maar dat Milica er bij bleef zitten vond je wel normaal?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is wel een tuin, ik denk dan ook niet dat ze al die tijd niet naar buiten gaan. Waarschijnlijk pas nadat het voor iedereen een issue is geworden. Ze hebben het er nu nauwelijks over.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
"Lekker als we straks een tuin hebben", zegt Milica.
Ach, die vond het misschien wel interessant.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef itsme het volgende:
[..]
maar dat Milica er bij bleef zitten vond je wel normaal?![]()
hmm als ik een vrouw zie frutten aan haar muts loop ik ook niet weg hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef itsme het volgende:
[..]
maar dat Milica er bij bleef zitten vond je wel normaal?![]()
Ik denk zelf halverwege BB, net zoals vorig jaar ongeveer op de helft die extra ruimte open ging (de bonenkamer)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is wel een tuin, ik denk dan ook niet dat ze al die tijd niet naar buiten gaan. Waarschijnlijk pas nadat het voor iedereen een issue is geworden. Ze hebben het er nu nauwelijks over.
Dat weten wij ja. Maar zij zijn er dus ook nog steeds van overtuigd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is wel een tuin, ik denk dan ook niet dat ze al die tijd niet naar buiten gaan. Waarschijnlijk pas nadat het voor iedereen een issue is geworden. Ze hebben het er nu nauwelijks over.
Inderdaad, waarom doet ze zo haar best.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
Christus te paard .. ze staat NOG STEEDS bij de spiegel
Lolquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. kijk ik wist het wel... maar dan sta ik meestal bij de deur te wachten en naar boven te schreeuwen "Schiet nou eens op!!" Nu zie ik het..
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:56 schreef itsme het volgende:
Wat een mooie vrouw is die Marlies zeg.
Zij was wel degene die het noodrantsoen veel te weinig vond en steeds over eten praatte.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef Bergie88 het volgende:
Die Janine heeft echt anorexia. Een normaal mens leeft toch niet op bamisoep en rijst o.i.d. En die plank vol met opmaak troep van der
Charmantquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB240827.jpg]afbeelding][/URL]
Lol, het schilderij is eindelijk af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom doet ze zo haar best.
Knap wordt ze toch niet ofzo.![]()
Ja maar ze ging een dag later bijna over dr nek omdat ze het niet op kreeg....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zij was wel degene die het noodrantsoen veel te weinig vond en steeds over eten praatte.
Ik doe ook niet moeilijk iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol![]()
Wat een mooie vrouw is die Marlies zeg.
Omdat ze alleen brood te eten kreegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zij was wel degene die het noodrantsoen veel te weinig vond en steeds over eten praatte.
Te laat. Zit al in prullenbak en al geleegd ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:01 schreef the_hunter het volgende:
Zulke caps mag je van mij voor jezelf houden Scanman
Ik ben de neef van de boekhouder van de slager van de timmerman van de achterneef van de moeder van marlies! denk ik heur!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, dus wel directe familie van Marcia, maar niet van Egbert![]()
Volgensmij kan ik niet alles geloven wat Tijn verteldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:00 schreef Zody het volgende:
Tijn heeft voor 250euro per maand samen met iemand anders in een hele grote villa geleefd
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, die vond het misschien wel interessant.![]()
Maar ze zat dan ook niet in bad. Jeroen zat zo ongeveer tegen hem aan.
Bwah zn broer begon erover geloof ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Volgensmij kan ik niet alles geloven wat Tijn verteld
Alleen al door dat (klem)toontje gaat het behoorlijk langs me heen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Volgensmij kan ik niet alles geloven wat Tijn verteld
Hier doen ze het prima.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Kinga het volgende:
De streams hebben er geen zin in vandaag bij mij...
Om de schijn op te houdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ze ook alweer uitgezet. Continu die buffer. Maar dat komt denk ik doordat ik Prison Break en nog wat films aan het dwnld ben op de server.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:05 schreef Kinga het volgende:
De streams hebben er geen zin in vandaag bij mij...
Sinds Tijn in het huis is zegt hij alleen maar politiek correcte dingen. De goedheid STRAALT er vanaf zegmaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Tijn wil het liefst met doof-blinde kinderen werken en geen politieagent meer zijn. Iedereen direct: oooh, wat goed!
Hij wil ook met een zak vol geld (BB winnen dus?) terug naar die zielige kindjes om geld te gaan geven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Sinds Tijn in het huis is zegt hij alleen maar politiek correcte dingen. De goedheid STRAALT er vanaf zegmaar.
De knapste van het hele stel, Jammer van die moeder alleen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB240832.jpg]afbeelding][/URL]
Geen last vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook dat FOK om het kwartier ofzo even geen verbinding meer heeft. Dat duurt dan een minuut ofzo en dan kun je weer posten. Dat is al een week zo volgens mij. Zeer storend.
Ja ik heb dat ook.. heel irritantquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie ook dat FOK om het kwartier ofzo even geen verbinding meer heeft. Dat duurt dan een minuut ofzo en dan kun je weer posten. Dat is al een week zo volgens mij. Zeer storend.
Jep, heb er zelfs nog geen topic over gezien in FB, dus zal ws. nog niet oplosbaar zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Mijn lijstje van de dames, achtereenvolgens: Milica, Micheline, Marcia, Marlies, Sabrina, Monique, Hilde, Janine.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
De knapste van het hele stel, Jammer van die moeder alleen.
Mijn lijstje
1. Milica
2. Micheline
3. Sabrine
4. Monique
5. Dochter van Egbert
6. Marlies
7. Janine
8. Hilde
Precies mijn lijstjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:11 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
De knapste van het hele stel, Jammer van die moeder alleen.
Mijn lijstje
1. Milica
----------------
2. Micheline
3. Sabrine
4. Monique
5. Dochter van Egbert
6. Marlies
7. Janine
8. Hilde
Hoe kun je die wallen zusjes nou ooit boven Marcia zetten ?quote:
Verrek ja... daar hebben ze gisteren nog duidelijk een waarschuwing voor gekregen dacht ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:17 schreef frankium het volgende:
Tijd voor actie, semmie straffen omdat ie z`n pyama nog aan heeft ofzo. Sluit hem maar op in één of ander vertrek zonder dat de rest het weet....
Hilde nog bóven Sjaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn lijstje van de dames, achtereenvolgens: Milica, Micheline, Marcia, Marlies, Sabrina, Monique, Hilde, Janine.
Hoe kun je Marcia nou boven Milica zetten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:19 schreef frankium het volgende:
[..]
Hoe kun je die wallen zusjes nou ooit boven Marcia zetten ?
Heb ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Die zijn allebei wel ok, maar ik zou m`n hond nog van de zusjes aftrappen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hoe kun je Marcia nou boven Milica zetten?
Zou ik ook doenquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:19 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat snap ik ook beide niet neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
t Is vast een huispakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:21 schreef mamapan het volgende:
semmie nog steeds in pyama, er waren toch strengere kledingvoorschriften?![]()
Graag bewijsmateriaal postenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja ik hou van blondquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:19 schreef frankium het volgende:
[..]
zie vorige topic.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef Hertenkamp het volgende:
[..]
Graag bewijsmateriaal posten![]()
en van Milica weet ik hoe ze er over 20 jaar uitzietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
hahaha.. dat is idd een reden om die meteen te laten vallenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef frankium het volgende:
[..]
en van Milica weet ik hoe ze er over 20 jaar uitziet
Ik zou idd ook nog eerder op Hilde kruipen dan op die zak kluiven!quote:
Ik ook, bij ilde moet je eerst bij Boels steigers bestellen, duurt zo lang.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou idd ook nog eerder op Hilde kruipen dan op die zak kluiven!
Jouw posts lezende vind ik dat het zo langzaamaan eens tijd wordt dat je eens een foto van jezelf post.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef frankium het volgende:
[..]
Steigertje is zo opgebouwd, de tijd die ik nodig zou hebben om uberhaupt een semi stramme max te krijgen bij die zak kluiven met theezakjes zou langer zijn!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:28 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik ook, bij ilde moet je eerst bij Boels steigers bestellen, duurt zo lang.
ja plofkop is weer lekker bezig , de mongeaul heeft ook zijn diadeempje ook weer op, zie ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef rubstar het volgende:
E10 zit altijd verdacht dicht in de buurt van Milica [stream 3] en Sabrina enzo.. hij wil nu zeker weer ff op der rug kriebelen..
Mag ik ook een foto posten ??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jouw posts lezende vind ik dat het zo langzaamaan eens tijd wordt dat je eens een foto van jezelf post.
20 jaar? Vijf jaar aan deze foto te zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef frankium het volgende:
altijd leuk...quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja plofkop is weer lekker bezig , de mongeaul heeft ook zijn diadeempje ook weer op, zie ik.
Haha Marrije volgens mij probeerde hij hem te verdrinken! (Fijn trouwens voor je familie en collega's als er dat soort foto's van je op het net staan)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:29 schreef Marrije het volgende:
Heb ff gekeken![]()
Misschien probeert ie m zo onder water te houden![]()
Zolang hij maar niet de kans krijgt ergens anders te kriebelen vind ik alles best.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef rubstar het volgende:
E10 zit altijd verdacht dicht in de buurt van Milica [stream 3] en Sabrina enzo.. hij wil nu zeker weer ff op der rug kriebelen..
die van E10 is ook mooi.. ze passie ligt bij.. Zingen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:34 schreef Snoet123 het volgende:
OMG dat filmpje van MoniquePicasso is er Niks bij
![]()
http://www.talpa.tv/web/s(...)699/typeofpage=47737
Sprekend je Avater.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:36 schreef Bergie88 het volgende:
Wel één van een half jaar terug
[afbeelding]
Kom maar op met het comentaar
Hmmmmjamquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB240839.jpg]afbeelding][/URL]
Hmmmmjamquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB240840.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |