Weet ik eigenlijk ook niet?Ze hebben wel een bestelling gedaan, meer weet ik ook niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef sherrytje het volgende:
ik ben vroeg gaan slapen gister, wat hebben ze nu omdat de week opdracht is gelukt?
Full-budget en dus veel bestellen + Alcoholquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef sherrytje het volgende:
ik ben vroeg gaan slapen gister, wat hebben ze nu omdat de week opdracht is gelukt?
Dan is er bijne niemand leuk, want ze praten bijna allemaal dommig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vidn die Marcia niet zo leuk meer.... in het begin wel. Maar ze praat zo dommig
Eindelijk alcoholquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Full-budget en dus veel bestellen + Alcohol
Afspiegeling van de huidige samenleving hèquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:51 schreef frankium het volgende:
Dan is er bijne niemand leuk, want ze praten bijna allemaal dommig.
idd, en dan vind ik janine het domstequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:51 schreef frankium het volgende:
[..]
Dan is er bijne niemand leuk, want ze praten bijna allemaal dommig.
Ik weet niet of ik Janine het dómste vind, maar ze is wel leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef sherrytje het volgende:
idd, en dan vind ik janine het domste
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Tamaartje het volgende:
hahahaha
Egbert: Laat staan dat ik er als eerste uit moet..Dan zou ik wel een tussenbaantje willen, want ik moet pas op 1 januari weer werken.
Marcia: In een snackbar ofzo?
Egbert: Nou dat lijkt me nu niet zo'n goed idee![]()
![]()
![]()
nee dan denk ik dat ie het dorps kroegie gaat weerke ;0quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Tamaartje het volgende:
hahahaha
Egbert: Laat staan dat ik er als eerste uit moet..Dan zou ik wel een tussenbaantje willen, want ik moet pas op 1 januari weer werken.
Marcia: In een snackbar ofzo?
Egbert: Nou dat lijkt me nu niet zo'n goed idee![]()
![]()
![]()
precies.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Janine het dómste vind, maar ze is wel leuk om naar te kijken![]()
Ik zou het niet lang bij haar in de buurt uithouden, maar als stoorzender in dat huis is ze wel leuk.
ze brengt wel actie in het huis........quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Janine het dómste vind, maar ze is wel leuk om naar te kijken![]()
Ik zou het niet lang bij haar in de buurt uithouden, maar als stoorzender in dat huis is ze wel leuk.
Hey Scanmanquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef pullup het volgende:
Het principe van de groene golf word aan de zusjes uitgelegd.
Als je 50 blijft rijden dan.....Zus 1: " aha ok dus het is een truc"![]()
Ja, het is de grote Hans Klok Autotrucquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef pullup het volgende:
Het principe van de groene golf word aan de zusjes uitgelegd.
Als je 50 blijft rijden dan.....Zus 1: " aha ok dus het is een truc"![]()
Misschien dat ze het zelf niet door heeft en ze schrikt als ze het later terug ziet....misschien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef puntoortje het volgende:
hilde nu weet aan de shag...als ik haar was zou ik maar ff stoppen met roken of ff flink aan de zware gaan...lekker dat gehoest en gerochel!!
Aan `t douchen denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef Scope het volgende:
Zeg waar is iedereen... d'r missen er namelijk een paar. Waar is Jeroen, Marcel, Milica, Marlies, Janine? Liggen die weer in bed te meuren of staan ze te douchem of brood te pakken of whatever?
BB: streamswitch?
Nee joh, die moet er absoluut niet uit. Daar kan je nog erg om gaan lachen in de toekomst. Wacht maar afquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben eruit.
E-10 moet er als eerste uit. Wat een sukkeltje is dat.
Zou leuk zijn, maar denk het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:07 schreef BONG4002 het volgende:
Marcia denkt dat vandaag de rode telefoon gaat (hotline)
dan gaat het gevoel van de dat je moet hoesten ff weg ...nieuw laagje teer erop...hihi ( ja ik rook, maar door haar gehoest geen trek meer in een peuk!!)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat ze het zelf niet door heeft en ze schrikt als ze het later terug ziet....misschien.
Net viel me op dat ze begon te hoesten en direct naar haar sigaretten greep. Alsof het hoesten haar er aan herinnerde dat ze wilde roken.
Ik denk met de live-uitzending misschien welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar denk het niet![]()
Ik vind het een irritant wijsneusje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee joh, die moet er absoluut niet uit. Daar kan je nog erg om gaan lachen in de toekomst. Wacht maar af![]()
Dan hoest je de laatste restjes rook uit je longen, wat dan weer aangevuld moet worden natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien dat ze het zelf niet door heeft en ze schrikt als ze het later terug ziet....misschien.
Net viel me op dat ze begon te hoesten en direct naar haar sigaretten greep. Alsof het hoesten haar er aan herinnerde dat ze wilde roken.
Absoluut! En een soort kampertje en hij denkt dat hij alles is en alles al wel weet en een man van de wereld is, maar dat hoort ook een beetje bij de leeftijd (19).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef the_hunter het volgende:
Ik vind het een irritant wijsneusje.
Ja het is erg ranzig. Als er geen rookwaar meer zou zijn in huis dan kan zij het heel moeilijk krijgen. Zij is zo iemand die dan het huis uit gaat. Hoe vaak het woord sigaretten wel niet valt als zij aan het kwebbelen isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef puntoortje het volgende:
hilde nu weet aan de shag...als ik haar was zou ik maar ff stoppen met roken of ff flink aan de zware gaan...lekker dat gehoest en gerochel!!
Moet je hem even op 1 zettenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:11 schreef Scope het volgende:
Jemig de pemig. Doen we nog een streamswitch of hoe zit dat, regie? Ik ben dat gezanik van Hilde en Egbert nu wel weer zat hoor!
Dat is te merken, ik zie geen blote buiken meer in de huiskamerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef BigBuzzz het volgende:
Ze hebben gisteren toch een waarschuwing gehad over hun (nacht)kleding ????
Egbert en Hilde?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef frankium het volgende:
Ze gaan samen douchen.
Nee dat was het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:13 schreef poohy het volgende:
[..]
Dat is te merken, ik zie geen blote buiken meer in de huiskamer![]()
Neem het hem niet kwalijk, hij is echt niet slimmer . . . . .quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:03 schreef toxikon het volgende:
plofkop: ja eh... die weg... uh ..die loopt van.. het begint tot het eind..
godzamme zeg dan niets![]()
ik zit me zwaar te irriteren aan plofkop, heel stoer de man wezen door te melden dat ie gaat stoppen met roken, jajaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut! En een soort kampertje en hij denkt dat hij alles is en alles al wel weet en een man van de wereld is, maar dat hoort ook een beetje bij de leeftijd (19).
Maar ik vind het niet erg, ik vind het wel geinig om te zien. Van mij mag hij blijven.
nee dat past niet.quote:
Ja, dan weet je in ieder geval welke stream je niet wilt volgenquote:
Aha.. vandaar dat iedereen meteen was aangekleedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:14 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee dat was het nietze mogen niet zo lang in nachtkleding blijven lopen
Ken jij ze dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef sherrytje het volgende:
word nu wel heel druk op me pc, me neefje ( broertje van marcia ) ook nog aan het beppen met m
Misschien moeten ze 1 breedbeeld stream maken, speciaal voor hilde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dan weet je in ieder geval welke stream je niet wilt volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |