Over lengte gesproken: Het viel me vanmiddag op dat Tijn Ron Jeremy kent. En dat voor iemand die zich verbaasde dat er een aantal meiden rondliepen in het huis zonder BH.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel me als man nog niet bedreigt qua lengte![]()
De Roel tactiek zegmaar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:35 schreef femfatale het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ze hadden beter dat oerwoud kunnen laten staan, dan hadden we nog moeten gokken.![]()
En dan zeggen ze dat het zonder oerwoud groter lijkt. Ik ben bang dat er bij deze mannen iets is misgegaan tijdens het scheren van hun oerwoudquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:35 schreef femfatale het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ze hadden beter dat oerwoud kunnen laten staan, dan hadden we nog moeten gokken.![]()
Ja maar ja maar, wie kent hem nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Over lengte gesproken: Het viel me vanmiddag op dat Tijn Ron Jeremy kent. En dat voor iemand die zich verbaasde dat er een aantal meiden rondliepen in het huis zonder BH.
ja inderdaad, zeg nou zelf.. als je heel goed naar de betreffende foto kijkt lijkt een net een vreselijk opgezwollen flamousquote:
Inderdaad, en geen formaat conucoquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, wie kent hem niet
Maar geen geLUL meer hier, n44kten willen we zien
Thanks, Bluezz en Scanman, heb ze alle 3 onder mijn favorieten gezetquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Annelies
Probeer anders www.mijnalbum.nl of www.photobucket.com dat worden geen kruisjes
Woehahahahahahahaha. Een mooie piemol zegt mij meer dan een lage stem. Enne.... size DOES matterquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:49 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Vrouwen vallen vaak helemaal niet op uiterlijk bij een man, maar op de stem. Een lage stem schijnen vrouwen veel aantrekkelijker te vinden.
Uiterlijk is zeker wel belangrijk maar een lekkere vent met een hoog piepstemmetje is een afknapper!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:49 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Vrouwen vallen vaak helemaal niet op uiterlijk bij een man, maar op de stem. Een lage stem schijnen vrouwen veel aantrekkelijker te vinden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef yvonne het volgende:
Trekken van piem0ls
inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Zie de lengte van je vinger is toch bepalend![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef Bluezz het volgende:
ScanTnxx, mijn dag is weer goed
Heel jammer ja. Want dit moet de 'hunk' zijn, nou, niet voor mij hoor. Maar met zijn piemol is niks mis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
inderdaad![]()
wel jammer dat er geen lekkere mannen tussen zitten ....
Heel groot...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:32 schreef scanman01 het volgende:
Deze was er ook nog, waar Marcel zijn grote jongen laat zien
[afbeelding]
Alleen met douchen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:10 schreef bloempjuh het volgende:
Wat zijn die meneren van BB6 veel bloot in 't bijzijn van anderen.. of lijkt dat maar zo?
Jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alleen met douchen volgens mij.
Als ze in bad zitten met meerderen/gemengd hebben ze gewoon een broek aan.
Hoezo, ben je geschokt ?
ScanTnxx, mijn dag is weer goed
Ja, wat moet er dan, een piemel in volle erectie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel groot...
...in kabouterland.
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja, wat moet er dan, een piemel in volle erectie?
Ik ben persoonlijk niet geschokt, maar het viel ook mij op idd. Ik bedoel, ik ga best wel eens weekendjes weg met vrienden, maar zelfs dan zitten we niet zo vaak gezellig samen in ons blootje...eh... bloot te wezen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja, wat moet er dan, een piemel in volle erectie?
Ligt eraan hoe preuts je vrienden zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet geschokt, maar het viel ook mij op idd. Ik bedoel, ik ga best wel eens weekendjes weg met vrienden, maar zelfs dan zitten we niet zo vaak gezellig samen in ons blootje...eh... bloot te wezen.![]()
En deze mensen kennen elkaar pas een paar dagen. Het is niet schokkend, maar wat mij betreft wel opmerkelijk...
Viel mij ook op ja, de 1e ochtend liep iedereen bij wijze van spreken al in zijn ondergoed in de rondte. Ik ben zelf niet preuts, maar bij mensen die ik helemaal nog niet ken zou ik dat toch niet zo snel doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk niet geschokt, maar het viel ook mij op idd. Ik bedoel, ik ga best wel eens weekendjes weg met vrienden, maar zelfs dan zitten we niet zo vaak gezellig samen in ons blootje...eh... bloot te wezen.![]()
En deze mensen kennen elkaar pas een paar dagen. Het is niet schokkend, maar wat mij betreft wel opmerkelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |