Uhu. Vond niks, echt, origineel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef BMH het volgende:
Just Cause is een meeh game..
morgen pesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
wanneer komen die pes en fear demos?
[360] Arcade game~Texas hold'em: you're bluffing!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:33 schreef -Dries- het volgende:
Iemand nog die link van die poker regels?
Gewoon... ananasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:36 schreef -Dries- het volgende:
BMH, waar sloeg die message op die je mij stuurde
Jij schreef ammanasquote:
Ik weet niet hoe de vorige was, maar deze vind ik niet geweldig/leuk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Hoe is de TDU demo nou?! Beter dan die vorige? Straks meteen beide demo's ff downloaden.
Stukken beter, echt een toffe game.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Hoe is de TDU demo nou?! Beter dan die vorige? Straks meteen beide demo's ff downloaden.
De vorige was ronduit kut.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de vorige was, maar deze vind ik niet geweldig/leuk.
Nee je kreeg PGR1 ervoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Van mij mag je hem verwijderen als je je daar beter door voelt hoor.
Kut situatie voor je.. dat heb ik gehad met PGR2 die ik mee moest sturen met mn xbox.. ik heb dat spel nooit meer terug gezien.
Wel 2x 60 euro aan tegoed bonnen voor de MM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |