Doe mij maar FN3 (of een deeltje 4, zou ook leuk zijn)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef Wessiej het volgende:
WWE Smackdown vs Raw
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb hem al gespeeld, en ik houd het mooi bij pgr3quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:34 schreef Wessiej het volgende:
Hij is nu @ 50 procent, zal hem dus over ong. 20 minuten kunnen spelen, dan vertel ik het wel.
Edit: Oja Hellfire, als deze demo ook zuigt heb jij wat uit te leggen
draadloos? :pquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Coolste verjaardagstaart ooit
[afbeelding]
Dat trekt mn pc nooitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:03 schreef GokuSFE het volgende:
Voor diegenen die vast even sfeer willen proeven: over 55min Just Cause SP PC-demo op Gamespot
Ik vind de rem nog steeds sucken. En het sturen vind ik nu ineens kutquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:59 schreef Wessiej het volgende:
Test Drive is een stuk verbeterd en nu ook gewoon een tof spel
Dat weet ik ook zonder de demo te spelenquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat weet ik ook zonder de demo te spelen![]()
Realistische racespellen
Realistisch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat weet ik ook zonder de demo te spelen![]()
Realistische racespellen
Goh een bugquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Realistisch?![]()
![]()
Ik zag het "havok" logotje toen de game aan het laden is.. En ja hoor ik had gelijk.. Na 2 minuten vloog ik al 100 meter in de lucht omdat ik op 1 wiel met me motor tegen een auto op reed... De landing ging perfect en ik kon weer lekker rechtdoor rijden (sturen is immers onmogelijk als je sneller dan 20 km/u gaat).
Elk raar/onrealistisch/niet leuk iets wat nu word gevonden is meteen een bug? dan is vrijwel die hele game een grote bugquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:55 schreef SanjeevNL86 het volgende:
GRAW heerst
Nee.. Je vraagt erom als je de havok engine gebruikt.quote:
Ik ga 'em downen.. Hopelijk krijgt deze demo wel het recht om op mijn HDD te staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:05 schreef Niek. het volgende:
Just Cause demo is online!!!![]()
![]()
![]()
ongeveer 638mb grooteindelijk kijken of het een leuk spel is.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. Je vraagt erom als je de havok engine gebruikt.
[..]
Een bug dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. Je vraagt erom als je de havok engine gebruikt.
hehequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Zie je wel dat ik gelijk heb met al dat al die demo's enz. komen.
jorienvdherik
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ook, eigenlijk puur toeval. Ik had geen idee wat het was maar ik klikte er maar op.
Condemned!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niiiiice! Enig idee wanneer deze komt? En wanneer RE5 komt? Ik wil eigenlijk snel aan de next -gen horror
Hij downloadt snel dus het moet een topper zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:21 schreef Atuniel het volgende:
Hoe is just cause?
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die demo's.
Ik weet niet waar jij hem vandaan haalt maar gamespot is baggertraag bij mij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hij downloadt snel dus het moet een topper zijn.
Nee, serieus, ik heb nog geen idee.
@Mister, doe even control f op het forum en typ dan Dead Rising in.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef Egamer het volgende:
@Mister, doe even control f op het forum en typ dan Dead Rising in.
Ik download hem van Xbox livequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:28 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij hem vandaan haalt maar gamespot is baggertraag bij mij.![]()
95%quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mijnes is lekker al kláááár, lekker puh.
Ga hem nu spelen, ben benieuwd.
*kloenk* ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:39 schreef devv05 het volgende:
[..]![]()
Je spoort niet man, tis gewoon een supergame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |