ik ken er nog 2quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:21 schreef Tim_G het volgende:
2 nietszeggende overwinningen
Misschien dat het forum leuker blijft als je niet persoonlijk gaat worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de dag dat je moeder zich realiseert wat een kansloos figuur ze op de wereld heeft gezet en door schuldgevoel zelfmoord pleegt.![]()
neehoor...... we hebben toch die voorrondes gehaald en Feyenoord niet. Dat je dan die voorronde door domme pech niet doorkomt is balen..... Maar daar moet je je overheen kunnen zetten!quote:
Ik kom niet vaak in [VBL], maar hiervoor maak ik graag tijd:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Idd zeg, de kakkerlakjes hebben wel een HELE grote bek voor een club die op het punt staat van de kaart te verdwijnen.
wtf heb je nou aan die voorronde (behalve dat beetje inkomsten)?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Tim_G het volgende:
[..]
neehoor...... we hebben toch die voorrondes gehaald en Feyenoord niet. Dat je dan die voorronde door domme pech niet doorkomt is balen..... Maar daar moet je je overheen kunnen zetten!
doe nu niet alsof jullie de voorrondes niet wilden bereiken........ Begint een beetje zielig aan te doen zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wtf heb je nou aan die voorronde (behalve dat beetje inkomsten)?
we spelen nu allebei Uefa cup, alleen jullie hadden wat langer hoop op CL
als dat je winst is: gefeliciteerd ermee
LOL geef nou maar gewoon toe dat het behalen van die voorrondes en dan uitgeschakeld worden door Kopenhagenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
doe nu niet alsof jullie de voorrondes niet wilden bereiken........ Begint een beetje zielig aan te doen zo.
Zeg ik ergens dat ik daar trots op ben dan? ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
LOL geef nou maar gewoon toe dat het behalen van die voorrondes en dan uitgeschakeld worden door Kopenhagennou niet echt iets is waar je als club trots op hoef te zijn.
Dus leuk die playoff overwinning maar uiteindelijk heb je er helemaal NIKS aan.
Ja joh? De enige invloed die ik hier merk (internationaal project) is dat de buitenlanders zich krom lachen om øjøx...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:41 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik daar trots op ben dan? ?![]()
Die playoff overwinningen had gewoon meer invloed dan die 2 wedstrijden die Fey van Ajax won in de competitie......
jullie hebben nu hetzelfde bereikt als Feyenoord (dat jullie die voorronde niet gewonnen hebben is je eigen stomme rotschuldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:41 schreef Tim_G het volgende:
Die playoff overwinningen had gewoon meer invloed dan die 2 wedstrijden die Fey van Ajax won in de competitie......
Idd maar feyenoord ff 2x vernederen was wel lekkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jullie hebben nu hetzelfde bereikt als Feyenoord (dat jullie die voorronde niet gewonnen hebben is je eigen stomme rotschuld)
alleen hebben wij 4 wedstrijden minder gespeeld
laat maar....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jullie hebben nu hetzelfde bereikt als Feyenoord (dat jullie die voorronde niet gewonnen hebben is je eigen stomme rotschuld)
alleen hebben wij 4 wedstrijden minder gespeeld
2x van jullie winnen voelde ook heel goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd maar feyenoord ff 2x vernederen was wel lekker
doeiquote:
Ja dat snap ik. Dat is namelijk een unicum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
2x van jullie winnen voelde ook heel goed
Winnen is leuk, vernederen is geweldigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
2x van jullie winnen voelde ook heel goed
Gewoon te dom om te poepen dus.quote:
Alsof het alleen de feyenoorders zijjn die laag niveau tonenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef StarGazer het volgende:
Omg wat een niveau hier.
Ik begin het bijna jammer te vinden dat feyenoord 2 jaar geleden niet failliet is verklaard.
Het was maar zo'n reactie van: grappig!! Maarjaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
we zullen zien of deze post waarheid is zondag avond![]()
En gaat feyenoord zich losrukken van de gevarenzone?quote:
ja zekerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En gaat feyenoord zich losrukken van de gevarenzone?
Die kans zo best eens aanwezig kunnen zijnquote:
Lijkt me sterk maar goed, afwachte hequote:
Biseswar de Amsterdammer uit de Ajax jeugdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga jij je maar drukmaken over Heracles en Biseswar![]()
quote:Ajax-spelers voelen de steun van supportersactie
Written by Jacques Happe
Saturday, 26 August 2006
Een paar honderd supporters hebben Ajax – na de uitschakeling in de Champions League - zaterdagochtend een hart onder de riem willen steken door hun aanwezigheid. “Samen winnen, samen verliezen, AFCA blijft de beste!”
De nieuwe AFCA Supportersclub had supporters massaal opgeroepen zaterdagochtend naar de training van het eerste elftal te komen. De opkomst viel, maar werd toch zeer gewaardeerd door de Ajacieden. Erelid van de nieuwe supportersbeweging Bobby Haarms denkt dat het wel uit maakt en dat de spelers het ook oppikken dat supporters hen steunen. “Tuurlijk. Dat merken ze echt wel. Vuurwerk, spandoeken; dat prikkelt!” Wesley Sneijder kwam na afloop van de training als één van de eerste spelers weer het veld af. “Het doet je wel wat. Het geeft je een goed gevoel.” De wedstrijd tegen FC Kopenhagen werd op treurige wijze verloren, waardoor er dit jaar geen Champions League in zit voor de Ajacieden. De nieuwe AFCA Supportersclub wilde een gebaar maken, zo verteld voorzitter Erwin Pieters. “Het idee voor de supportactie is vrijdag spontaan ontstaan, omdat we van mening zijn dat we achter de club moeten staan. Los van het feit dat we van de week zwaar verlies hebben geleden met die 2-0 nederlaag. We zien allemaal dat er weer voetbal in zit. We zien dat het iets moois kan worden dit seizoen. Los van het feit dat je hebt verloren. Wij vonden dat we nu een signaal moesten afgeven dat wij als supporters achter onze ploeg staan.”
Kenneth Perez las vrijdag op internet de oproep aan de supporters om zaterdag naar de training te komen. Hij was zelfs bevreesd voor de slechte reputatie van sommige fans. “Ik had het niet verwacht, maar het valt reuze mee. Want je hoort die verhalen dat Ajax-supporters heel kritisch zijn. Ik had het ergste verwacht. Maar ze hadden een spandoek opgehangen en ze waren er om ons te steunen. Dan doet het je wel wat.” Jan Vertonghen vindt het spandoek “top. Dat had ik niet verwacht.” Tom De Mul had woensdag zelf niet meegespeeld, maar voelde heel goed de emoties. “Je voelt het anders, maar het is goed als supporters in moeilijke tijden achter je staan. Zo kom je er weer samen uit. Ik hoop dat ze dit gewoon altijd doen en blijven doen.” Klaas Jan Huntelaar, normaal de nuchterheid zelve, was onder de indruk. “Dat is mooi toch! Het is goed, want het creëert eenheid.”
Aanvoerder Jaap Stam benadrukt de teleurstelling die door iedereen is gevoeld na de uitschakeling. “We hebben alle steun nodig. Iedereen is teleurgesteld. Supporters ook. Voor spelers, de club en iedereen die met Ajax te maken heeft is het heel teleurstellend afgelopen. Maar we hebben elkaar nodig zo aan het begin. Hopelijk wordt het nog een heel mooi seizoen, want ondanks dat we geen Champions League spelen spelen, moeten we mekaar helpen. Wij zullen er alles aan doen voor het team, de club en de supporters. Wij hopen dat supporters, wat ze altijd al doen, er zullen zijn voor de club en voor de spelersgroep. Af en toe moet je mekaar toch opvangen, denk ik.” Volgens Erwin Pieters van de AFCA Supportersclub zit het met die “wij”-gedachte wel goed. “Het was ons doel dat de spelers hier moed uit putten. Dat is het belangrijkste. Onze steun hebben ze.” Dat is heel belangrijk, vindt Stam. “Voor een club als Ajax moet je toch op het hoogste niveau meedoen. Het zou mooi zijn als we dit seizoen het kampioenschap kunnen halen en volgend seizoen sowieso de Champions League spelen.”
quote:Onrust op Feyenoord training
Bron: LunaticNews.nl
Vanochtend was het onrustig op de training bij Feyenoord. Supporters sloten de selectie op door een slot aan het hek te hangen. De supporters riepen om Jorien van den Herik. Uiteindelijk heeft Jorien zich nog even laten zien, maar kreeg hierbij een scheldkanonnade over zich heen en kreeg het verzoek op te stappen.
Later meer....
je moet lekker alles slikken joh, mietjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik dacht dat de klakkies altijd hun ploeg bleef staan!?
quote:Mailtje aan... Henk ten Cate
Van: Eus
Verzonden: vr 25-8-2006 15:33
Aan: henktencate@ajax.nl
Onderwerp: Prijsaanvraag
Geachte heer Ten Cate,
Hartelijk dank voor uw prijsaanvraag.
De goedkoopste vlucht naar Kristiansand is met een overstap in Kopenhagen.
Hopelijk is dit geen probleem voor u en de spelers.
Wij zien uw boeking graag tegemoet.
Met sportieve groet,
Eus Travel
sterke tegenreactiequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je moet lekker alles slikken joh, mietje![]()
Je hebt het (komkommer)nieuws naar aanloop van het WK niet gevolgd merk ik. Anders had je die link dus wel gezien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haat, legerhelm......wow weer een link die ik niet zie![]()
Domme pech? Die voorronde bestond uit 2 wedstrijden, ofwel 4 helften. Als je er daar 1 helft van goed speelt ben je gewoon terecht uitgeschakeld. Niks domme pech!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dat je dan die voorronde door domme pech niet doorkomt is balen.....
Vele kansen balletje op de lat, balletje op de paal.Of vergeten we dat ff in je geweldige redenering?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:45 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Domme pech? Die voorronde bestond uit 2 wedstrijden, ofwel 4 helften. Als je er daar 1 helft van goed speelt ben je gewoon terecht uitgeschakeld. Niks domme pech!
WTF?!?!?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Onrust op Feyenoord trainingBron: LunaticNews.nl
Vanochtend was het onrustig op de training bij Feyenoord. Supporters sloten de selectie op door een slot aan het hek te hangen. De supporters riepen om Jorien van den Herik. Uiteindelijk heeft Jorien zich nog even laten zien, maar kreeg hierbij een scheldkanonnade over zich heen en kreeg het verzoek op te stappen.
Later meer....
Nee laat maar zo staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef Nashje het volgende:
Kan de topictitel worden aangepast naar "020 lacht 010 en 040 uit" ?
er bestaat al een joden topicquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef Nashje het volgende:
De jood met de kwetsbare poot.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:05 schreef HenkdeTank het volgende:
PSV wint toch met die nieuwe jood
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha die stomme 020, een beetje winnen![]()
die zn voet van het gaspendaal houd ( of niet )quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De jood met de kwetsbare poot.
Wou ik ook juist zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef Nashje het volgende:
Met meer dan 3 cijfers sta je sowieso voor lulquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Gewoon elke week de TT veranderen lijkt me. Trouwens, 0546 lacht lekker mee met een puntje uit de kuip
Das Rosenberg toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:35 schreef -Schorpioen- het volgende:
Harry naar Rotterdam....hehe....onze 4e spits kopen.
Nee hoor, hij versierde een penalty die er niet in ging.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Das Rosenberg toch?
Harry viel nog Zondag en had een belangrijk aandeel in jullie nipte overwinning in Breda
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Gewoon elke week de TT veranderen lijkt me. Trouwens, 0546 lacht lekker mee met een puntje uit de kuip
Toch altijd knap, zoveel spelfouten in zo'n kort zinnetjequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zn voet van het gaspendaal houd ( of niet )![]()
idquote:
1. Huntelaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Das Rosenberg toch?
Harry viel nog Zondag en had een belangrijk aandeel in jullie nipte overwinning in Breda
Jullie kunnen zeggen wat je wil maar Charisteas was gewoon 2e spits achter Huntelaar niks meer en niks minder.quote:Op maandag 4 september 2006 02:50 schreef Madine het volgende:
[..]
1. Huntelaar
2. Babel
3. Rosenberg
4. Poepon
5. Charisteas
Dat waren de 'oude wijzen', die bij elke training staan. Gaan al ruim 40 jaar en hebben alles al meegemaakt. Discussiëren met die gasten is onmogelijk. Enige argument dat ze aanvoeren: "Ja maar, GKL heeft de club gered". Vinden ons, fanatieke, supporters ook niet zo lief, geloof ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef PyTh het volgende:Wat was dat voor geklap gisteren voor Charisteas Cart_Man?![]()
Dan weet jij zelfs meer dan Ten Catequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie kunnen zeggen wat je wil maar Charisteas was gewoon 2e spits achter Huntelaar niks meer en niks minder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |