'het laatste jaar dat ik hier woon heb ik alleen maar negerburenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef Geqxon het volgende:
In de eerste week dat ik op Last.fm zat, had ik allemaal negerburen
* Geqxon zet Elton John opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
'het laatste jaar dat ik hier woon heb ik alleen maar negerburen![]()
![]()
![]()
's niks ik ben morge van 5 smorges tot half 8 savonds de klosquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:38 schreef no1uknow het volgende:
Há even lekker een dagje (van 0630 uur tot 17:30 uur) gewerkt
.
Zometeen nog ff naar m'n baas pilsje drinken![]()
Waarom heb jij identiek dezelfde muzieksmaak als mij?quote:
Omdat jullie allebei comercieele muziekslaven zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom heb jij identiek dezelfde muzieksmaak als mij?
naaper! waarom post jij nergens de link van jou last.fmquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom heb jij identiek dezelfde muzieksmaak als mij?
Waarom zou ik dat hebben?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:32 schreef C2C het volgende:
[..]
naaper! waarom post jij nergens de link van jou last.fm
houd je mond niet alles hoeft alternatiefquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat jullie allebei comercieele muziekslaven zijn
[afbeelding]
Wehehe, ik ben de grootste commercie uitbuiter/ meeloper met alle trends die er zijn maarja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef C2C het volgende:
[..]
houd je mond niet alles hoeft alternatief
ik niet eigk, mij intresseerd mode nie zo veel als ik het maar mooi vindquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, ik ben de grootste commercie uitbuiter/ meeloper met alle trends die er zijn maarja.
net zelfs mijn schoenen zo gestrikt. Ladderstrikken.![]()
maar jij vind de mode mooi dus ja, dan zit je er nooit ver naastquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef C2C het volgende:
[..]
ik niet eigk, mij intresseerd mode nie zo veel als ik het maar mooi vind
meestal komt dat dus wel redelijk overeen met de rest
gaypr0n mag toch nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Geqxon het volgende:
60mb uploaden naar YouTube duurt laaaaaaaang
Vooral het laatste album is erg goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Ja ik luister ook wel eens naar Toto hoor, maar kom op zeg, het is zijn meest beluisterde artiest
ik merk het.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, ik heb je een youtube invite gestuurd.
Of je mijn vriendje wilt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |