'het laatste jaar dat ik hier woon heb ik alleen maar negerburenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:07 schreef Geqxon het volgende:
In de eerste week dat ik op Last.fm zat, had ik allemaal negerburen
* Geqxon zet Elton John opquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
'het laatste jaar dat ik hier woon heb ik alleen maar negerburen![]()
![]()
![]()
's niks ik ben morge van 5 smorges tot half 8 savonds de klosquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:38 schreef no1uknow het volgende:
Há even lekker een dagje (van 0630 uur tot 17:30 uur) gewerkt
.
Zometeen nog ff naar m'n baas pilsje drinken![]()
Waarom heb jij identiek dezelfde muzieksmaak als mij?quote:
Omdat jullie allebei comercieele muziekslaven zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom heb jij identiek dezelfde muzieksmaak als mij?
naaper! waarom post jij nergens de link van jou last.fmquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom heb jij identiek dezelfde muzieksmaak als mij?
Waarom zou ik dat hebben?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:32 schreef C2C het volgende:
[..]
naaper! waarom post jij nergens de link van jou last.fm
houd je mond niet alles hoeft alternatiefquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat jullie allebei comercieele muziekslaven zijn
[afbeelding]
Wehehe, ik ben de grootste commercie uitbuiter/ meeloper met alle trends die er zijn maarja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef C2C het volgende:
[..]
houd je mond niet alles hoeft alternatief
ik niet eigk, mij intresseerd mode nie zo veel als ik het maar mooi vindquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, ik ben de grootste commercie uitbuiter/ meeloper met alle trends die er zijn maarja.
net zelfs mijn schoenen zo gestrikt. Ladderstrikken.![]()
maar jij vind de mode mooi dus ja, dan zit je er nooit ver naastquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:50 schreef C2C het volgende:
[..]
ik niet eigk, mij intresseerd mode nie zo veel als ik het maar mooi vind
meestal komt dat dus wel redelijk overeen met de rest
gaypr0n mag toch nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:07 schreef Geqxon het volgende:
60mb uploaden naar YouTube duurt laaaaaaaang
Vooral het laatste album is erg goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Ja ik luister ook wel eens naar Toto hoor, maar kom op zeg, het is zijn meest beluisterde artiest
ik merk het.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, ik heb je een youtube invite gestuurd.
Of je mijn vriendje wilt zijn
Mafkeesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
The following people have sent you friend invitations. Accepting the invitation will allow you to share private videos with each other, so make sure you know the user and wish to share with them.
Heel subtiel ook, dat onderstreepte 'private videos'![]()
![]()
Jij hebt ooit gereageerd op mijn Chin Chan filmpje.quote:
Die met opgezwolle.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij hebt ooit gereageerd op mijn Chin Chan filmpje.![]()
ff nog wat pr0n kijken en dan slapen.quote:
Heb je dat ene filmpje al gezien? Dat ik zo met mijn piemel aan het spelen ben?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
The following people have sent you friend invitations. Accepting the invitation will allow you to share private videos with each other, so make sure you know the user and wish to share with them.
Heel subtiel ook, dat onderstreepte 'private videos'![]()
![]()
trustenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Mijn dagritme is kapot
3 uur in de middag opstaan, om 7 uur in de avond gaan eten, om 6 uur in de nacht slapen.
En goedemorgen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 06:16 schreef Geqxon het volgende:
Weltrusten!
Hoe flik je me dat?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik moest vandaag op een scooter () naar het werk.
Die dingen rijden echt voor geen meter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |