Waar wordt die finale gespeeld? Glasgow toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef jna het volgende:
Ik hou 16 mei 2007 alvast bezet in m'n agenda hoor![]()
Nope.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
was jij nou nog bij de wedstrijd?
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar wordt die finale gespeeld? Glasgow toch?
Viel ook wel mee hoor. Nu kan ik dat wel zeggen. Onder de wedstrijd ben ik, als er een duitse scheids fluit, automatisch snel boos om een beslissing.quote:
Ik heb gekeken tot ik er achter kwam dat er een gokfilm op RTL7 werd uitgezonden. De eerste 40 minuten kwam Gabri veel mee naar voren en probeerde hij een beetje de vrije man te zijn op het middenveld. Om nou te zeggen dat hij vervolgens erg gelukkig was in zijn acties: Nou neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Asskicker was mijn eerste gedachte ook.
Maar cultheld, een vraagje. Wat vond je van Gabri? Eerlijk?
Tegen kutclubjes als Osasuna, Chievo Verona, en noem die shit maar op? Man, ik heb mijn vlucht naar Glasgow net 3 minuten geleden geboektquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef Ordinair het volgende:
Zullen we ze voetbal leren in de UEFA Cup?
En van je hela hola houdt er de moed maar in, houdt er de moed maar in!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef koningdavid het volgende:
Wel even een eye-opener dat mensen als Emanuelson, Vermaelen en Maduro nog niet zover zijn als we dachten.
kom op Ajax
![]()
De uefa cup is een troostprijs, maar we zijn daarvoor denk ik wel een een kanshebber, op zijn minst een outsider. Het zou een mooie prijs zijn![]()
misschien komt er wel een DVD vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
is er ergens een samenvatting te vinden
of een re-live a la eurosport wahaha
Ja ga jij nou maar kwijlen op Tiendalli, kneusje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach kom nou. Veel voor z'n man gekomen waardoor ie goeie uithalen op goal had.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb gekeken tot ik er achter kwam dat er een gokfilm op RTL7 werd uitgezonden. De eerste 40 minuten kwam Gabri veel mee naar voren en probeerde hij een beetje de vrije man te zijn op het middenveld. Om nou te zeggen dat hij vervolgens erg gelukkig was in zijn acties: Nou nee.
Genoeg gebaggerd..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien komt er wel een DVD van
Laat nou maar, pas als Steef vindt dat Gabri goed gespeeld heeft is cultheld overuigd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach kom nou. Veel voor z'n man gekomen waardoor ie goeie uithalen op goal had.
Hij was de gevaarlijkste man aan Ajax kant 1e helft.
Wat interesseert mij dat geld nouquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef Radegast het volgende:
Jeroentje Slop en Fontein gaan niet vrolijk zijn bij het publiceren van de jaarcijfers volgend jaar.
Echt een financiele strop dit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Idd. Daar houden ze zich bij de financiele zaken wel mee bezig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat geld nou
Vond je? Sneijder was gewoon niet goed vandaag, evenals Babel en in iets mindere mate Rosales.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Hoe kwam 't eigenlijk dat Huntelaar onzichtbaar was. Gabri kwam veel mee naar voren, evenals Sneijder. Rosales liep goed op rechts. Babel heeft slechtere dagen gehad.
Verwacht maar niet dat Ajax volgend jaar weer flink kan investeren, da's een direct gevolg van dit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat interesseert mij dat geld nou
Je kunt het ook anders bekijken: Doordat Gabri steeds aanvallend ingesteld speelde (evenals Sneijder) kon Ajax de Denen niet neutraliseren op het middenveld.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach kom nou. Veel voor z'n man gekomen waardoor ie goeie uithalen op goal had.
Hij was de gevaarlijkste man aan Ajax kant 1e helft.
Sneijder had wel een paar leuke schotenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Vond je? Sneijder was gewoon niet goed vandaag, evenals Babel en in iets mindere mate Rosales.
Daar zeg je zowatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef koningdavid het volgende:
Weet je waar ik bang voor ben.
Dat, nu Ajax geen CL speelt, spelers eerder naar een kutclub als HSV willen om daar wel CL te spelen. Bovendien kan het bestuur transferopbrengsten nu goed gebruiken nu we die 9 miljoen mislopen.![]()
Ach welnee. Gabri viel aan en verdedigde mee terug. Maduro was onze zwakke schakel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders bekijken: Doordat Gabri steeds aanvallend ingesteld speelde (evenals Sneijder) kon Ajax de Denen niet neutraliseren op het middenveld.
Dat gebeurde juist wel gedurende de eerste 60 minuten. Kopenhagen kwam er totaal niet aan te pas. Pas toen Maduro steeds erger begon te schutteren en Ajax een goal uit een dood spelmoment tegen kreeg kwamen we er niet meer aan te pas.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders bekijken: Doordat Gabri steeds aanvallend ingesteld speelde (evenals Sneijder) kon Ajax de Denen niet neutraliseren op het middenveld.
Er lopen geen/amper contracten af, dus dat is dan ook niet nodig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Verwacht maar niet dat Ajax volgend jaar weer flink kan investeren, da's een direct gevolg van dit.
Er viel niks te neutraliseren de eerste helft, die gasten zijn denk ik drie keer over de middellijn geweest.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar zeg je zowat
Maar laten ze Emanuelson en Maduro maar mooi meenemen dan
Hebben zij dan even pech dat ze al CL-voorronde gespeeld hebben en dus sowieso geen CL meer mogen spelen dit seizoen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef koningdavid het volgende:
Weet je waar ik bang voor ben.
Dat, nu Ajax geen CL speelt, spelers eerder naar een kutclub als HSV willen om daar wel CL te spelen. Bovendien kan het bestuur transferopbrengsten nu goed gebruiken nu we die 9 miljoen mislopen.![]()
Tot de winterstop.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben zij dan even pech dat ze al CL-voorronde gespeeld hebben en dus sowieso geen CL meer mogen spelen dit seizoen.
Tot de winterstop. Juist dan is de kans groot dat een speler weggekaapt wordt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben zij dan even pech dat ze al CL-voorronde gespeeld hebben en dus sowieso geen CL meer mogen spelen dit seizoen.
Niet vreemd, gewoon een blunder.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Vreemd trouwens dat Ten Cate de voorkeur aan Verthongen gaf boven Roger.
Volgens mij het hele jaar. Tot de winterstop is alleen wanneer ze UEFA Cup spelen en naar een CL ploeg gaan en vice versa.quote:
Hij ging keer op keer uit z'n positie pingelen op de helft van de tegenstander - verloor daarbij zeer vaak de bal waardoor z'n kant helemaal open lag...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op zeg, Emanuelson speelde echt niet zo bagger als hier beweerd wordt.
Opmerkelijk ja. Sowieso een man met wat ervaring was niet bepaald dom geweest in die fase van de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Vreemd trouwens dat Ten Cate de voorkeur aan Verthongen gaf boven Roger.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef Ordinair het volgende:klaar toevallig. Nog een paar weken en hij is te koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ten Cate had gewoon Gabri (wat in zijn ogen een topper is) en Maduro voor dubbele dekking op het middenveld moeten laten zorgen, zodat Emanuelson als aanvallende linksback uit de voeten kon (en zich verder niet met defensieve taken zou hoeven bemoeien). Wat ik van Ajax zag in die 40 minuten die ik keek, was niets anders dan los zand.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach welnee. Gabri viel aan en verdedigde mee terug. Maduro was onze zwakke schakel.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ten Cate had gewoon Gabri (wat in zijn ogen een topper is) en Maduro voor dubbele dekking op het middenveld moeten laten zorgen, zodat Emanuelson als aanvallende linksback uit de voeten kon (en zich verder niet met defensieve taken zou hoeven bemoeien). Wat ik van Ajax zag in die 40 minuten die ik keek, was niets anders dan los zand.
Nou nou nou. Ajax was een uur lang OVERDUIDELIJK de betere. Kopenhagen heeft niet meer dan een paar slechte counters gehad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ten Cate had gewoon Gabri (wat in zijn ogen een topper is) en Maduro voor dubbele dekking op het middenveld moeten laten zorgen, zodat Emanuelson als aanvallende linksback uit de voeten kon (en zich verder niet met defensieve taken zou hoeven bemoeien). Wat ik van Ajax zag in die 40 minuten die ik keek, was niets anders dan los zand.
Ja hoor jij hebt de oplossing een linksback die niet hoeft te verdedigen, daar heb je een linksbuiten voorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben er ook weg van. Morgen om kwart voor 9 alweer present staan op school.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef Ordinair het volgende:
Ik ga slapen (lees alles op een rijtje zetten). Tot morgen.
Ajax scoorde overduidelijk niet en Kopenhagen wel. Als meneer Gabri niet de misplaatste vedette uit had gehangen, hadden andere spelers zijn taken beter in kunnen vullen (bijvoorbeeld Emanuelson, die over een uitstekende traptechniek beschikt).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou nou nou. Ajax was een uur lang OVERDUIDELIJK de betere. Kopenhagen heeft niet meer dan een paar slechte counters gehad.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Gast, je hebt niet eens de halve wedstrijd gezien, dus ga nou effe niet de stoere analist uithangen. D'r zijn al zat van dat soort knakkers en die doen het beter dan jijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax scoorde overduidelijk niet en Kopenhagen wel. Als meneer Gabri niet de misplaatste vedette uit had gehangen, hadden andere spelers zijn taken beter in kunnen vullen (bijvoorbeeld Emanuelson, die over een uitstekende traptechniek beschikt).
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als meneer Gabri niet de misplaatste vedette uit had gehangen
Wie ben jij dan weer? Nashje vroeg aan mij wat mijn indruk was van Gabri en ik antwoordde daar op met wat ik van hem vond in de 40 minuten die ik heb gekeken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gast je, hebt niet eens de halve wedstrijd gezien, dus ga nou effe niet de stoere analist uithangen. D'r zijn al zat van dat soort knakkers en die doen het beter dan jij
Onterecht. Vertel?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef DonRaja het volgende:
Ik zou nu als AZ supporter nog veel pissiger zijn, hebben die figuren al onterecht een plek in de voorrondes gekregen, doen ze dit.
Had gehoord dat ze eht snoer van de speaker hadden verstopt ofzo, toen zijn er wat klappen uitgedeelt volgens mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef denthemen het volgende:
als je godverdomme zo eenvoudig opzij gezet word verdien je het niet!!! Was ook weer gezeik op 410, iemand wou de speaker slopen of zo?
Het zal best. Gabri was één van de beteren die prima mee opkwam als dat kon. En dat kon tot de eerste goal, want Kopenhagen was nergens toen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer? Nashje vroeg aan mij wat mijn indruk was van Gabri en ik antwoordde daar op met wat ik van hem vond in de 40 minuten die ik heb gekeken.
glasgowquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef Silenus het volgende:
Waar wordt de UEFA-cup finale eigenlijk gespeeld?
Dat noemen ze rendement...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef denthemen het volgende:
zelfs na de goal heeft Kopenhagen maar 1(!!) kans gehad..
Wat had ie moeten doen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef denthemen het volgende:
kon Steek er echt niks aan doen bij die goal of ligt dat aan mij?
De bal ging zo langzaam dat hij nog wel had kunnen proberen de bal te pakken, maar zo zag ik het vanuit het stadionquote:
Verkeerde been, gaat je nooit lukkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
De bal ging zo langzaam dat hij nog wel had kunnen proberen de bal te pakken, maar zo zag ik het vanuit het stadion
Hoeveel bruikbare ballen kreeg hij? Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:59 schreef denthemen het volgende:
wéér was Huntelaar nergens.. hopen dat hij Zondag wel weer thuis geeft
En de cijfers van de play-off wedstrijden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik denk dat de cijfers van vanavond genoeg vertellen![]()
Oh god da's waar ook, de Uefa cup heeft ook een groepsfase tegenwoordigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:01 schreef Tvduijn het volgende:
Het erge is, als je tot de kwartfinale van de CL komt dan heb je nog wat, aardig wat geld verdiend, mooie wedstrijden gehad etc.
In de Uefa cup heb je alsnog niks aan de kwart of halve finale, je hebt pas wat als je hem ook echt wint, en tja, ik zie ajax niet zoveel knock-out rondes doorkomen, vanavond is het bewijs maar weer is geweest.
Europees gewoon een volkomen kutseizoen dus, klaar.
Zal ook druk worden in de Arena in de groepsfase denk ik zo, zeker als we lekker vage Scandinavische of oostblokclubs loten.
Dat is toch echt het ergste aan de hele avond hoor als je er even goed over nadenkt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef Jasza het volgende:
Fuck het geld echt, wat boeit dat geld![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is toch echt het ergste aan de hele avond hoor als je er even goed over nadenkt.
lol, nu je dat zo zegt bedenk ik me dat ik dit jaar in ieder geval minder geld kwijt ben aan kaartjes (joepiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef Jasza het volgende:
Fuck het geld echt, wat boeit dat geld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |