de zusjes zijn denk ik de zwakste schakel van BB6quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef BB-King het volgende:
Ja hoor, de zusjes houden elkaar vast.
Daar ligt het zwakke punt!
Ze moesten hun sigaretten in een koker doen ofzoiets...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef bbfakir het volgende:
In die weekopdracht staat niets over roken. Filmpje Talpa. Maar een stukje terug werd er geschreven dat het niet mocht. Hoe zit dat?
ze moesten de sigaretten in kokers doen ....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef bbfakir het volgende:
In die weekopdracht staat niets over roken. Filmpje Talpa. Maar een stukje terug werd er geschreven dat het niet mocht. Hoe zit dat?
Vind je het erg dat ik dat niet hoop. Ik wil nl feestjes en veel drank in het huis.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop zo dat ze de koffer vangen en dat iemand het op het laatste moment dan toch nog verneukt![]()
![]()
Met de magische woorden: oeps, daar ging mijn concentratiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop zo dat ze de koffer vangen en dat iemand het op het laatste moment dan toch nog verneukt![]()
![]()
van rikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef BB-King het volgende:
Wie z'n koffer is het eigenlijk???
Hilde die de koffer wil pakken en het water in valt, met alle 4 de mensen die het doek vast houden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Hm, tja, dat wil ik ook wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik dat niet hoop. Ik wil nl feestjes en veel drank in het huis.
Dus als de opdracht mislukt, staat Rik automatisch genomineerd?quote:
...en dan 5 minuten later een kist met uien uit de voorraadkamer mogen halenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef Zhenar het volgende:
![]()
En dat ze onverhoop Sjaan plet tussen haar kwabben en de zwembadrandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef frankium het volgende:
[..]
Hilde die de koffer wil pakken en het water in valt, met alle 4 de mensen die het doek vast houden.
Dan kijken ze maar even op http://bigbrother.fok.nl ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef Bep het volgende:
Kan er in de eerste post even vermeld worden wat de weekopdracht is? Wel zo handig voor de mensen die dat gemist hebben
Rik, en heb je al gestemd? Poll: Wanneer valt de koffer??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef BB-King het volgende:
Wie z'n koffer is het eigenlijk???
" Black Hawk Down, I repeat, Black Hawk Down!! "quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308116.jpg]afbeelding][/URL]
nee dan hebben ze noodrantsoenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dus als de opdracht mislukt, staat Rik automatisch genomineerd?
ik weet niet wat de consequentie is als het mislukt...weet iemand dat??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dus als de opdracht mislukt, staat Rik automatisch genomineerd?
Weekopdracht hè... Dus weinig eten, geen drank, geen feestjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:08 schreef Wereldman het volgende:
[..]
ik weet niet wat de consequentie is als het mislukt...weet iemand dat??
het is niet geheel toevallig dat ze elkaar steeds afwisselen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:09 schreef Debbus het volgende:
Zag ik nou Marlies en Tijn heel innig naar elkaar kijken!?!?
PRECIES!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef BBoon het volgende:
Ik zou er wel een paar goed dronken willen zien Dus laat ze het AUB halen.......
Dan weet je wel zeker dat je ergens een zwak punt hebt iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef Jappie het volgende:
Lekker snugger ook om die zusjes samen 1 punt te laten vasthouden...![]()
Exact! Maar er zijn toch nog altijd mensen die hopen dat ze het niet halenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef BBoon het volgende:
Ik zou er wel een paar goed dronken willen zien Dus laat ze het AUB halen.......
Met deze groep kan het best wild worden idd, zo'n zuipavondje!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef BBoon het volgende:
precies dat is saaiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Kinga het volgende:
Noodrantsoen is het ergste voor streamers!
Dit meen je serieus ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef P-au-L het volgende:
Waarom gaan ze in godsnaam niet op de rand staan, ben je in mijn ogen dichter bij de koffer![]()
Zeil moet gespannen staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef P-au-L het volgende:
Waarom gaan ze in godsnaam niet op de rand staan, ben je in mijn ogen dichter bij de koffer![]()
Mocht dat gaan gebeuren, zuip ik vanavond met ze meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met deze groep kan het best wild worden idd, zo'n zuipavondje!![]()
![]()
Jij mag wel eten en drinken hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Kinga het volgende:
Noodrantsoen is het ergste voor streamers!
Ik...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact! Maar er zijn toch nog altijd mensen die hopen dat ze het niet halen
Die heeft er de kracht niet voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Mereltje het volgende:
Waarom doet Janine niet mee?
Ik denk dat de koffer pas vannacht gaat vallenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mocht dat gaan gebeuren, zuip ik vanavond met ze mee
komop, doe niet zo dom, zei heeft maatje 38, lieverd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft er de kracht niet voor.
Op zich wel...het heeft ook niet zo heel veel nu om iemand vast te houden......het punt is exact wat de topictitel vermeldt........je weet niet wanneer die valt...je kunt hem een uur goed vasthebben en verwachten dat ie komt...en dan komt het punt waarop je die concentratie niet langer continu kunt vasthouden...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ik denk dat dat vasthouden niet nodig is. 4 mensen moeten toch echt wel de kracht hebben op de 'klap' op te vangen
Ik ook!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mocht dat gaan gebeuren, zuip ik vanavond met ze mee
Mmm dat is niet slim van haar.. Ik denk dat ze er zo wel heel snel uitligt dan..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft er de kracht niet voor.
Tsja, dat hebben ze wel gevraagd... maar ja, luisteren he, das moeilijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:16 schreef Lápiz het volgende:
Wat een vreselijke Kenau, die Hilde! Het verbaast me dat mensen nog niet geroepen hebben of ze misschien even haar smoel dicht kan houden.
Ik voetbal... en dat ga ik ook doen. Hier mis je toch bitter weinig.quote:
Ik zou dreigen een punt van het doek los te laten, als zij heur royale aars niet uit de ruimte zou verwijderen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:17 schreef Debbus het volgende:
[..]
Tsja, dat hebben ze wel gevraagd... maar ja, luisteren he, das moeilijk.
De koffer kan anders vallen, hoor...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik voetbal... en dat ga ik ook doen. Hier mis je toch bitter weinig.
In ieder geval voordat ik naar m'n nest gaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:19 schreef Bergie88 het volgende:
Ik adviseer Big Bro om de koffer te laten vallen voor half 9
wat kijkt ze verliefd naar mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Speechless ...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308122.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Volgens mij probeert ze zich voor te stellen wat er zou gebeuren als ze Hilde in 't zwembad duwt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Speechless ...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308122.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Viola heb Reumaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef wendy79 het volgende:
doet die hilde nou eigenlijk wel eens aflossen :s
als ik haar zo zie, en ik zie een koffer, dan wil daar toch allen maar induikenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:22 schreef Jerommeke4 het volgende:
[afbeelding]
Scanman had al gepost. Maar t is toch prachtig.. Modelletje hoorrr..
je moet hem vasthoudenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon op een van de 4 punten gaan zitten..![]()
Als ie in het water pleurt, krijgt Viool de schuld, zij heb de leidingquote:
Zwaaien mag best hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Ok ik kom tussendoor wel ff de koffer checken
niet zwaaien bloes
Ze lijkt op Molly Ringwald zo...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:22 schreef Jerommeke4 het volgende:
[afbeelding]
Scanman had al gepost. Maar t is toch prachtig.. Modelletje hoorrr..
een sjunk van huis uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef bbfakir het volgende:
Zei ze nou dat ze een "sjunk" was?
nee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:25 schreef Coraatje het volgende:
hebben ze eigenlijk al gegeten (ben er even tussen uit geweest)
Tot later B !quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Ok ik kom tussendoor wel ff de koffer checken
niet zwaaien bloes
vanaf 10 voor 4quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:29 schreef dobbey het volgende:
Hoe lang staan ze nu al?
Is begonnen hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308124.jpg]afbeelding][/URL]
nopequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben ze vandaag überhaupt al gegeten?
neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:32 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben ze vandaag überhaupt al gegeten?
Nee, gewoon slecht in sex... Bij mij kijken ze toch een stuk gelukzaliger dan.quote:
geheime cameraquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:32 schreef Mike1964 het volgende:
Wat is dit in godsnaam?
[afbeelding]
Zoals ze zegt: "Kiep on smailieng."quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand Hilde afschieten?
Ik snap niet dat niemand er wat van zegt. Is het dan leuk om zo'n zeekoe achter je aan te hebben?
Dat ze nog niet dood zijn neergevallenquote:
Erg jammer om te weten dat dit popje over 20 jaar op haar moeder gaat lijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308127.jpg]afbeelding][/URL]
Lijkt me sterk dat je nu nog niet weet dat ze Janine heet...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:32 schreef frankium het volgende:
Die neger heeft echt nut, zoals ze daar staat.....
[afbeelding]
Hilde: Ze willen dat we instorten, maar dat doen we niet, wij houden vol!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ze nog niet dood zijn neergevallen
hahah, dan zat je zeker een andere stream te kijken, ze keek echt heel vreemd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, gewoon slecht in sex... Bij mij kijken ze toch een stuk gelukzaliger dan.
De verveling, vermoeidheid, en irritatie begint nu toe te slaan...
Zij zelf.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie heeft Hilde eigenlijk tot baas gebombardeerd?
Mr. Achmed zal het niet erg vinden , en denk dat zn vriendin ook solidair is en tijdens de Ramadan meevast....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:36 schreef Kinga het volgende:
Hele fucking dag zonder water en vreten....is toch niet te doen tot morgenvroeg dat gedoe...
Hij is turks, maar geen moslim.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:38 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Mr. Achmed zal het niet erg vinden , en denk dat zn vriendin ook solidair is en tijdens de Ramadan meevast....
En weer een verslaafde erbij...welcome to the club!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:38 schreef BBoon het volgende:
Met dit forum erbij is het best leuk kijken trouwens ...
Zekerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:38 schreef BBoon het volgende:
Met dit forum erbij is het best leuk kijken trouwens ...
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef frankium het volgende:
Tijnn droomt over een dode Hilde.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef KlootMajoor het volgende:
BB had veel beter een soort eletriische rails kunnen bevestigen, waardoor die koffer dus in de lengte van het zwembad van links naar rechts had kunnen 'rijden' , zo hadden ze de hele tijd met de koffer mee moeten lopen
Nu staan ze maar een beetje.......
Tnx...bij de andere BB's heb ik dit niet gedaan maar ben idd sinds gisteren behoorlijk verslaafd aan dit forum...Ik lig soms helemaal in een deuk achter mn computer ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En weer een verslaafde erbij...welcome to the club!
eenschquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerAlleen is FOK! soms een beetje traag maar verder zou ik BB zonder FOK! lang zo leuk niet vinden
Hier ook zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ZekerAlleen is FOK! soms een beetje traag maar verder zou ik BB zonder FOK! lang zo leuk niet vinden
Damn, nu je het zegt!?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Cee het volgende:
Wat denkt Hilde? "Zolang ik praat merken ze niet dat ik geen hol aan het bijdragen ben."
Hoe wou je dat ooit doen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Bergie88 het volgende:
Tijn krijgt van mij 10.000 euro als hij hilde nu knock-out slaat
Zie die concentraatiequote:
Van iedere streamer 1 Euro zal ie vast wel op prijs stellen en zelfs ergens een metalen buis uit de muur trekkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Bergie88 het volgende:
Tijn krijgt van mij 10.000 euro als hij hilde nu knock-out slaat
Fout! Hilde denkt helemaal niet....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Cee het volgende:
Wat denkt Hilde? "Zolang ik praat merken ze niet dat ik geen hol aan het bijdragen ben."
heeft iets met haar pigment kleur te maken....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Mereltje het volgende:
Waarom doet Janine niet mee?
Ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:44 schreef Bergie88 het volgende:
Tijn zat naar haar tietuh te kijken
Ikke ook niet snapquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap gewoon echt niet dat iemand er niet iets van zegt
Ja straks gaat ze op je zittenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
die is aan het voetballen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Nog geen enkele post van SCANMAN deze pagina
Mijn stream keek vanuit de verkeerde hoek ik kon de tietuh van mischeline niet zien maar de blik van tijn welquote:
Jawel, iemand (weet niet wie, herkende de stem niet dus misschien Jeroen?) zei dat moeders niet zo moest zeuren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
zouden de zusjes dat wel snappen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:46 schreef BBoon het volgende:
ach ze gaat over in het engels concentration......
Ja ze kent haar talen..Straks gaat ze in het duits...CONCENTRATIE SOFORT !!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:47 schreef Tovaho het volgende:
zo zo, hildictator gaat ook al concentration zeggen, ze gaat overzees
was e10 volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, iemand (weet niet wie, herkende de stem niet dus misschien Jeroen?) zei dat moeders niet zo moest zeuren.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:46 schreef KlootMajoor het volgende:
Nog geen enkele post van SCANMAN deze pagina
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Apache4U het volgende:
, ik vond het gewoon een waarheid als een Hilde.
Wacht maar tot Tijn erbij staat. Die houd ze wel stevig vast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Tovaho het volgende:
hoe marlies jeroen vast heeft, heeft totaal GEEN nut, denk ik....
Ja, maar hij meende het wel degelijk serieus neem ik aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Apache4U het volgende:
toch jammer dat egbert het " doe ook eens wat" nu afzwakt met "het was een geintje" , ik vond het gewoon een waarheid als een Hilde.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Scanman01
Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig
Dat is volkomen overbodig
Denkt hij nu echt dat zoiets moet
Zo heeft zijn moeder hem toch niet opgevoed...
schijnt dat ze daar gewoon gekapt zijn, hing er al meer dan 24 uur ofzo ietsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Die twee zusjes zijn nu *echt* de zwakste schakel.
Weet iemand hoe lang het duurde in Belgie voordat dat ding viel?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:51 schreef Kinga het volgende:
dit is echt het saaiste wat ik ooit gezien heb, lig bijna te pitten!
wedden dat ze er morgen nog staan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:51 schreef Kinga het volgende:
dit is echt het saaiste wat ik ooit gezien heb, lig bijna te pitten!
Je moet van een mug geen Hilde maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef BBoon het volgende:
Een gegeven Hilde mag je nooit in haar bek kijken
Waardeloze poll..... de optie totdat de laatste bewoner het pand verlaat is niet eens opgenomen....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:44 schreef Marrije het volgende:
De 40 mensen die in de poll Poll: Wanneer valt de koffer?? hebben aangegeven dat de koffer voor 21 uur valt hebben nog een kwartier![]()
Conzentratie BITTE SOFORT >>>>>>>>>>>>>>>>JAWOHL UBERSTORMBAHNFUHRERquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Bergie88 het volgende:
ACHTUNG BITTE!!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe trainer van PSV:
Ronald Hildeman
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef BBoon het volgende:
[..]
Conzentratie BITTE SOFORT >>>>>>>>>>>>>>>>JAWOHL UBERSTORMBAHNFUHRER
Ik pis zowat in me broek van het lachen whahahaha geweldig is dit Waarom heb ik dit forum niet eerder gevondenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
nu weet ik waarom die hilde zo loopt te gillen.
als deze opdracht lukt, dan mogen haar zusjes ook het huis in
[afbeelding]
Wuhahahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Wie laat zich niet Hildeneren?
Boes Boes
Boes Boes
Met dat stream proggie kun je caps maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:56 schreef spinhead het volgende:
kan iemand me een link geven naar een foto opneem progje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |