PRECIES!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef BBoon het volgende:
Ik zou er wel een paar goed dronken willen zien Dus laat ze het AUB halen.......
Dan weet je wel zeker dat je ergens een zwak punt hebt iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef Jappie het volgende:
Lekker snugger ook om die zusjes samen 1 punt te laten vasthouden...![]()
Exact! Maar er zijn toch nog altijd mensen die hopen dat ze het niet halenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef BBoon het volgende:
Ik zou er wel een paar goed dronken willen zien Dus laat ze het AUB halen.......
Met deze groep kan het best wild worden idd, zo'n zuipavondje!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:10 schreef BBoon het volgende:
precies dat is saaiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Kinga het volgende:
Noodrantsoen is het ergste voor streamers!
Dit meen je serieus ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef P-au-L het volgende:
Waarom gaan ze in godsnaam niet op de rand staan, ben je in mijn ogen dichter bij de koffer![]()
Zeil moet gespannen staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef P-au-L het volgende:
Waarom gaan ze in godsnaam niet op de rand staan, ben je in mijn ogen dichter bij de koffer![]()
Mocht dat gaan gebeuren, zuip ik vanavond met ze meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met deze groep kan het best wild worden idd, zo'n zuipavondje!![]()
![]()
Jij mag wel eten en drinken hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Kinga het volgende:
Noodrantsoen is het ergste voor streamers!
Ik...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact! Maar er zijn toch nog altijd mensen die hopen dat ze het niet halen
Die heeft er de kracht niet voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Mereltje het volgende:
Waarom doet Janine niet mee?
Ik denk dat de koffer pas vannacht gaat vallenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mocht dat gaan gebeuren, zuip ik vanavond met ze mee
komop, doe niet zo dom, zei heeft maatje 38, lieverd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft er de kracht niet voor.
Op zich wel...het heeft ook niet zo heel veel nu om iemand vast te houden......het punt is exact wat de topictitel vermeldt........je weet niet wanneer die valt...je kunt hem een uur goed vasthebben en verwachten dat ie komt...en dan komt het punt waarop je die concentratie niet langer continu kunt vasthouden...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ik denk dat dat vasthouden niet nodig is. 4 mensen moeten toch echt wel de kracht hebben op de 'klap' op te vangen
Ik ook!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mocht dat gaan gebeuren, zuip ik vanavond met ze mee
Mmm dat is niet slim van haar.. Ik denk dat ze er zo wel heel snel uitligt dan..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft er de kracht niet voor.
Tsja, dat hebben ze wel gevraagd... maar ja, luisteren he, das moeilijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:16 schreef Lápiz het volgende:
Wat een vreselijke Kenau, die Hilde! Het verbaast me dat mensen nog niet geroepen hebben of ze misschien even haar smoel dicht kan houden.
Ik voetbal... en dat ga ik ook doen. Hier mis je toch bitter weinig.quote:
Ik zou dreigen een punt van het doek los te laten, als zij heur royale aars niet uit de ruimte zou verwijderen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:17 schreef Debbus het volgende:
[..]
Tsja, dat hebben ze wel gevraagd... maar ja, luisteren he, das moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |