Ik zou opschieten, je hebt nog 2 minuten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef Chau het volgende:
Op welke nummer moet ik even stemmen? Bieden begint vanaf ¤1-,
Zo'n stem die 's nachts erotisch getinte boeken voorleest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:16 schreef Palau het volgende:
Je hebt n prachtige radio stem.
Hoe weet je dat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:18 schreef Chau het volgende:
[..]
Zo'n stem die 's nachts erotisch getinte boeken voorleest.
Deze werd gekozenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef cheukert het volgende:
o christiaan, kijk eens naar mn voorgaande posts
O, je bent dié! Jij zorgt voor 50% van onze inkomsten man, 60.000 soemalische moslimvrouwen doen de rest.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik luister er altijd naar, niet doorvertellen btw
2 Unlimited - No Limitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik doe nog één requestje. Niks wat je al aangevraagd hebt. Ik zoek uit welke ik kies, je hebt vijf minuten de tijd.
Ja, die loopt een minuut achterquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:32 schreef cheukert het volgende:
niet voorspelbaar, je zag het al staan![]()
Er is nog weinig zeker, maar met een beetje geluk zit Messenga er dan.quote:
ik wil ook wl keertjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er is nog weinig zeker, maar met een beetje geluk zit Messenga er dan.
Oja, ik had jou eerder beloofd. Sorry, dan mag jijquote:
Maandag?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik wil ook wl keertjeje moet gewoon elke keer iemand anders doen
dan he bje teminste ook verschillende muziek
Het was tot half 10, morgen weer, met een nieuwe DJ. Ik ben er later volgende week weer of wellicht zaterdag weer. Waarschuw ik je wel op MSNquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef Mattt het volgende:
Server Status: Server is currently down.
okee dan ga ik ook maar eens luisteren, ben benieuwdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er is nog weinig zeker, maar met een beetje geluk zit Messenga er dan.
Bart wou ffquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:23 schreef mstr het volgende:
Hij doet het hier niet
Resolving Hostname en dat was 't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |