Whehehe, ze lult.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ben niet echt zenuwachtig eerlijk gezegd, bedoel je dat mijn stem zenuwachtig klinkt of qua gedrag?
Je stem.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ben niet echt zenuwachtig eerlijk gezegd, bedoel je dat mijn stem zenuwachtig klinkt of qua gedrag?
Ssst.quote:
Hmm, komt door de mic dan denk ik.quote:
Hij hangt af en toe inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:57 schreef liiszle het volgende:
NEEEik kan ineens niet meer luisteren
Zes Chris, ZES!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Je gaat af voor alle 5 luisteraars.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Professionaliteit ten top.
hij doet t weerquote:
-edit- of ik dara blij moet zijn gezien dit nrquote:
Komt eraan zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Palau het volgende:
Je mag hier verzoeknummers doen?
Doe dan maar O van Melrose als je die kent.
Ik heb alles.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:01 schreef Palau het volgende:
Heb je toevallig alle muziek of downloadt je dat per aanvraag.
Ja straks, eerst wat andere muziek weerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, ik heb nog een verzoekje: The Sugarhill Gang - Apache
Ik heb hem trouwens nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja straks, eerst wat andere muziek weer.
quote:
Nee, dat mag niet van de regering.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Mag ik iets van Elvis Presley horen?
Dat nummer is top (ken toevallige de zoon van de orginele zanger)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Palau het volgende:
Je mag hier verzoeknummers doen?
Doe dan maar O van Melrose als je die kent.
ik verstaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef Messenga het volgende:
Save tonight
Tomorrow i'll be god..
Ja hé, heb nu ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |