Dank je - ik wist dat je het leuk zou vindenquote:
probleem was dat aan 1 kant van de keuken (die er vorig jaar is ingezet) de stroom het niet meer deed...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
@Roderick
Wat heb je precies laten doen met de stroomvoorziening in het huis?
Ik heb net zonet een vriend van me gesproken die installatiemonteur is. Hij wil heeeeeel graag bij jullie de stroom komen doen voor dat geld![]()
Een automaat kost tussen de 15 en 20 Euro en het werk duurt ongeveer 1,5 uur. De rekening zou rond de 100 Euro moeten liggen![]()
Dan moet je een nieuwe voordragen bij Rib-iquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef kratjuh het volgende:
Mag ik volgende keer weer uit de OP aub ...
Kheb mezelf nooit aangedragen bij Rib-i ..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe voordragen bij Rib-i
Dat kan HEEL supersnel hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
En als je er nix aan vind - plant het topic dan maar weer super snel weer dicht..
[afbeelding]
What about the peanut butter!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
En mensen die Aldi sinas zuipen hebben geen smaak
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef -XX- het volgende:
Nieuw topic![]()
Wtf is dat voor een gedrochtin de OP!
ik bedoel jou Mr X!!![]()
quote:
hoezoo, is toch een leuk dom simpel onnozel niet snel handig stads fietsje?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef -XX- het volgende:
Nieuw topic![]()
Wtf is dat voor een gedrochtin de OP!
Nee ik bedoel niet jou Mr X!!![]()
Ja maar dat is een fiets met trappers of een puchje van 100 euro ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
hoezoo, is toch een leuk dom simpel onnozel niet snel handig stads fietsje?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
En als je er nix aan vind - plant het topic dan maar weer super snel weer dicht..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Smeer het op je poes, dan eet ik voor het eerst van mn leven pindakaas.
Dat beeld is nog 10x zo onsmakelijk als tubgirlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tief op uit dit topic met je aldi sinaasappelsap en geblaat, of vraag een echtscheiding aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga in de leer bij je broertje, die kan beter flamen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Tief op uit dit topic met je aldi sinaasappelsap en geblaat, of vraag een echtscheiding aan
Niets mis met pindakaasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat beeld is nog 10x zo onsmakelijk als tubgirl![]()
En als ie nou glad geschoren is?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]bleh al die haren in je pindakaas
![]()
Jij bent gekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga in de leer bij je broertje, die kan beter flamen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga in de leer bij je broertje, die kan beter flamen.
Dan druipt het er af! !quote:
Alexxxx heb je lange harenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel met een langharige boer die aldi pindakaas van je poes aflikt
Dit is een automaat:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
probleem was dat aan 1 kant van de keuken (die er vorig jaar is ingezet) de stroom het niet meer deed...
dus hun zoeken...
uiteindelijk (na een half uur ofzo) kwamen ze erachter dat een groep in de meterkast naar de klote was... dus toen een nieuwe groep erin gezet en de boel weer allemaal netjes dichtgemaakt.
nieuwe groep was volgens die man 148 ex btw,
daar kwamen dan nog de voorrijdkosten bij (aangezien het probleem in de meterkast zat, en niet in wat hun vorig jaar hadden gedaan) a 65 ex btw...
die groep vervangen was maar een paar minuten werk...
geen idee wat een automaat doet in de meterkast overigens
Electrische fornuizenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is een automaat:
[afbeelding]
Zeg maar een nieuw soort zekering, als die eruit klapt kan je 'm gewoon resetten. Dingetje kost incl. BTW 25 Euro. Voor de keuken heb je andere als je een electrisch fornuis hebt etc... Voor "natte" ruimte heb je weer andere etc... en dan heb je nog een aardlekschakelaar...
Een standaard huis met electrisch fornuis heeft 3 groepen + 1 keuken + 1 aardlek. Ik ben niet helemaal op de hoogte van electronica maar het is best duur een nieuwe kast hangen. Ik zou dus ook een beetje gaan shoppen voordat je een handtekening zet.
Op de site staan adviesverkoopprijzen en daar kan je best wat mee doen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat ziet er weer heel beroerd uit op de vensterbank![]()
![]()
ja waar ben je toch helemaal mee bezig johquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef Rib-i het volgende:
Wat doet mijn techinische post tusen al dat pindakaas en poesgeweld![]()
quote:TT-baas is bureaucratie spuugzat
Gepubliceerd op 23 augustus 2006, 09:07
Assen - Jos Vaessen, voorzitter van de stichting Circuit van Drenthe, begrijpt deze wereld niet meer. ”Op het TT-circuit, een permanente racebaan, moeten wij vanwege allerlei regeltjes en verordeningen hemel en aarde bewegen om Jos Verstappen vier rondjes te mogen laten rijden. Sla ik een week later de krant open, dan zie ik een coureur in een zelfde soort racewagen ongestoord over de Afsluitdijk jagen. En het afgelopen weekend raceten Formule I-auto’s dwars door Rotterdam. Met nota bene premier Balkenende als prominente gast. Die man heb ik bij ons in Assen nog nooit gezien.”
De TT-voorzitter vindt het hoog tijd worden dat er van hogerhand krachtig het mes wordt gezet in de schier eindeloze beroep– en bezwaarprocedures. Die maken het in zijn beleving ’een paar lastige lieden’ mogelijk om de uitvoering van plannen jarenlang te vertragen. ”Tegenover een jaar bouwen, staat tegenwoordig minstens drie jaar procedures voeren. En als je pech hebt, zoals wij in het geval van TT-World, dan zit je zelfs op zes jaar”, aldus Vaessen gistermiddag bij zijn presentatie van het WK Superbike, dat gehouden wordt op 1, 2 en 3 september.
De bouw van TT-World, het toekomstige attractiepark bij de racebaan, gaat begin oktober van start, kondigde de circuitvoorzitter aan. In 2008 moet het park in gebruik genomen worden.
* Rib-i zoekt bankafschrift op en stuurt gelijk een kopie opquote:Mededeling
Motorrijtuigenbelasting
Te laat betaald
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Rib-i het volgende:
@#$^$%&@$#%^@#%^!!!@1!!![]()
[..]
* Rib-i zoekt bankafschrift op en stuurt gelijk een kopie op![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
het gedeelte: "te laat"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
het gedeelte: "te laat"
hoeveel te laat denken ze dat je was?
Ik betaal in April voor een vol jaar, van mei tot mei.quote:Over het tijdvak 28 mei t/m 27 aug. 2006 heeft u uw motorrijtuigenbelasting wel betaald maar te laat.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:In uw geval gaat het om een eerste betaalverzuim, daarom leg ik u nu geen boete op.
Het boetebeleid is verwoord in het Besluit Bestuurlijke Boeten Belastingsdienst 1998. Ik hoop dat deze brief ertoe kan bijdragen dat een volgend verzuim (en daarmee een boete) voorkomen wordt.
Fullie is thuisquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
En weer terug! Meteen in het kutweer beland![]()
Maar toch ook wel weer lekker. En het land is heerlijk vlak, scheelt weer pijn in de kuiten![]()
Even foto's op de compu zetten, naar ouders, douchen, motor pakken en naar vriendin![]()
ik ken iemand die graag eens bij de belastingdienst alle ruiten zou willen ingooienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik betaal in April voor een vol jaar, van mei tot mei.
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Dat belerende taaltje he, moet ik nu dankjewel zeggenIk ben allergisch voor de belastingsdient.
lijkt verdraait veel op een groepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is een automaat:
[afbeelding]
Zeg maar een nieuw soort zekering, als die eruit klapt kan je 'm gewoon resetten. Dingetje kost incl. BTW 25 Euro. Voor de keuken heb je andere als je een electrisch fornuis hebt etc... Voor "natte" ruimte heb je weer andere etc... en dan heb je nog een aardlekschakelaar...
Een standaard huis met electrisch fornuis heeft 3 groepen + 1 keuken + 1 aardlek. Ik ben niet helemaal op de hoogte van electronica maar het is best duur een nieuwe kast hangen. Ik zou dus ook een beetje gaan shoppen voordat je een handtekening zet.
welkom thuisquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar toch ook wel weer lekker. En het land is heerlijk vlak, scheelt weer pijn in de kuiten![]()
Even foto's op de compu zetten, naar ouders, douchen, motor pakken en naar vriendin![]()
dat zijn van die vage brievenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik betaal in April voor een vol jaar, van mei tot mei.
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Dat belerende taaltje he, moet ik nu dankjewel zeggenIk ben allergisch voor de belastingsdient.
Ik ga wel meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ken iemand die graag eens bij de belastingdienst alle ruiten zou willen ingooien [afbeelding]
Welcome backquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
net ff gekeken... het is dat ik er niet heel veel van snap en niet weet welke soort we zouden moeten hebben enzo... maar als ik dat zo lees, hebben we duidelijk teveel betaald... volgende keer dus duidelijk andere mensen laten komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Rib-i het volgende:
quote:
Thanksquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Welcome back
Blijf maar thuis, je vriendin komt al jouw kant op...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Er is best veel veranderd in de regelgeving omtrent electronica in huis. Maar daar weet ik het fijne niet van.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lijkt verdraait veel op een groep
overigens wil ik dan niet weten wat er zo speciaal is aan ons huis... met dus 9 groepen (iig van dat soort schakelaars) en 2 aardlekschakelaars![]()
ik zal wel eens op die site kijkenal waren we niet van plan om de meterkast te vervangen
na 15 jaar ofzo mag dat toch nog echt niet nodig zijn...
m'n ma zei ook al, volgende keer dus gewoon een goedkope elektrischien zoeken
Dat is het nou juist, ik heb niet te laat betaald. Heb net met iemand van de Belastingdienst aan de telefoon gezeten en gezegd op welke datum ik het heb overgemaakt. Zij zei doodleuk dat het toen nog niet binnen was en daarna dat het niet hun probleem isquote:[..]
dat zijn van die vage brievenalsof ze niks beters te doen hebben... laat ze eerst eens de mensen aanpakken die niet betalen... ipv de mensen die misschien iets te laat betalen
ik ook niet, maar iig bedankt voor de infoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is best veel veranderd in de regelgeving omtrent electronica in huis. Maar daar weet ik het fijne niet van.
ging ook niet specifiek over jou, die opmerking was meer in het algemeen.... op het moment dat je iets te laat betaald (of hun niet goed opletten waardoor ze denken dat het te laat betaald is) krijg je gelijk een brief thuis, terwijl er nog altijd mensen rondlopen die gewoon helemaal niks betalen een belastingquote:[..]
Dat is het nou juist, ik heb niet te laat betaald. Heb net met iemand van de Belastingdienst aan de telefoon gezeten en gezegd op welke datum ik het heb overgemaakt. Zij zei doodleuk dat het toen nog niet binnen was en daarna dat het niet hun probleem is![]()
Och, snel maar aan iets anders denken voordat ik me kwaad maak
Leuker kunnen ze het niet makenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:44 schreef hollander172 het volgende:
Och auto overgeschreven eind maart en kreeg ook zo'n mooi herinneringetje.Zou al het vijfde verzuim zijn terwijl ik direct een machtiging voor automatische incasso had opgestuurd.
![]()
Sowieso ging het maar over 2 tijdvakken en ik heb tussentijds nog gebeld of alles wel goed ging omdat er maar niets afgeschreven werd.
Dunno maar af en toe gaat er daar ergens iets niet goed geloof ik?
Heb begin dit jaar alle elektra in huis vervangen met de verbouwing. Heb nu 8 groepen en 2 aardlek schakelaars. Die groepenkasten zijn TERING duurquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is een automaat:
[afbeelding]
De hele dag gamen dus?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:22 schreef Rib-i het volgende:
Ik had er bijna gewerkt als RPG programmeur![]()
RPG IV ILE/AS400 programmer. Dat is op mainframe nivo programmeren bij bijv. banken verzekeringsmaatschappijen etc...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De hele dag gamen dus?![]()
Snap meteen waarom ze zoveel fouten maken.![]()
Uhhmm ow ja datquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
RPG IV ILE/AS400 programmer. Dat is op mainframe nivo programmeren bij bijv. banken verzekeringsmaatschappijen etc...
quote:
AS400 is wel dikke shit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik weet ook niet wat het is. Het staat op een papiertje wat ik heb mogen ontvangen nadat ik 1,5 a 2 maanden naar een zwart scherm met groene lettertjes heb mogen staren.
Een kennerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
AS400 is wel dikke shit.
Zeg dan meteen waar het over gaat.![]()
Jouw bedrijfstak heeft er ook heel veel mee te maken. De inhoud van de vrachtwagens, magazijnlocaties, productielocaties, personeelregistratiesystemen etc...quote:
Uiteraard de AS400 staat bekent om zijn enorme capaciteit in alle opzichten van het woordquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een kenner![]()
![]()
[..]
Jouw bedrijfstak heeft er ook heel veel mee te maken. De inhoud van de vrachtwagens, magazijnlocaties, productielocaties, personeelregistratiesystemen etc...
Hele supply-chains zijn opgezet op een AS/400 platform![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Uiteraard de AS400 staat bekent om zijn enorme capaciteit in alle opzichten van het woord![]()
Kan je zo niet zeggen kutjong.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:00 schreef Rib-i het volgende:
Zou Roderick balen dat hij 150% teveeel heeft betaald![]()
/kutjong
Ow, El Presidentequote:
Kijk je uit als je nog een ontslagvergoeding moet krijgen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:32 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat nu verder met z'n sollicitatiebrief![]()
Ben benieuwd naar de plaatjes
dat is zeker de 'btw' extra rekenenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je zo niet zeggen kutjong.
Je zit met een partij die werk effectief geleverd heeft, en een partij die voor de vuist weg een meer dan vrijblijvend prijsje afgeeft zonder van de hoed en de rand te weten.
En het is altijd een goede zaak om als bedrijf nog wat geld van je -over het algemeen eenmalige- klanten af te snoepen. Geen "eerlijke" zakenman die dat niet doet.![]()
En ze zagen natuurlijk een mooie motorfiets, dus ze dachten: we vragen standaard al iets extra's.![]()
En en !, hayden!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:36 schreef Worldbeater het volgende:
Geweldige foto van Loris Capirossi na de start van de MotoGP zondag. Gelijk al omkijken.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Hallo beste hetero's, BazzieK en Martie.![]()
quote:
Ja bij ons, wat een kut meuk is datquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah, denk af en toe nog weleens terug aan het gemak in gebruik enzo. Heerlijke shit, geen muis nodig, veel doortabben en overal mooie F toetsen voor.
![]()
Gotta love that shit!![]()
Wordt AS/400 nog steeds uitgebreid toegepast eigenlijk?![]()
Met zijn helmen zonder roze overhemdop gaat het best.quote:
Dat ga je niet trekken qua inwerkperiode.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
We gaan overstappen op SAP ik weet niet of dat dezelfde rotzooi is ?![]()
SAP is andere shit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja bij ons, wat een kut meuk is dat![]()
Is leuk voor een boekhouder maar niet als je zoals ik in de verkoop de hele
dag het beeldscherm heen en weer moet switchen (tussen de verkoop, prijzen en voorraad)
Zou best kunnen ze draaien al meer dan een jaar proef met het programma in België om dequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
Dat ga je niet trekken qua inwerkperiode.![]()
T'is lang geleden, ik schat 1999, heb er (gelukkig?) nooit mee gewerkt, maar toen had ik een bedrijf aan de telefoon die bijna over de kop ging door de overstap naar SAP.. iedereen werd er gestressed van.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:35 schreef Gawaine het volgende:
Zou best kunnen ze draaien al meer dan een jaar proef met het programma in België om de
fouten eruit te halen.![]()
Damnn .. Doemijdiemaar ... Hoe kom ik aan zo'n griet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zal wel lekker doortochten zo
Shit = shizzle, meegaan met je tijd ouwequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
SAP is andere shit.
Mijn vorige wegrkgever gingen overstappen van de standaard oude shit interface en voor de verkoop naar gelikte schermpjes.
SAP kende een paar trukjes die voor de AS/400 erg duur waren om te implementeren.
Die oude shit kent niet iedereen. En als er dingen bij moesten gaan komen moest je echt weten hoe het werkte. En er zijn er neit veel meer die dat doen......
Vooral op mainframes, op lagere nivo's worden veelal andere applicaties gebruikt die met de AS/400 interfacen. Zoals gezegd zijn de ontwikkelaars erg duur.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah, denk af en toe nog weleens terug aan het gemak in gebruik enzo. Heerlijke shit, geen muis nodig, veel doortabben en overal mooie F toetsen voor.
![]()
Gotta love that shit!![]()
Wordt AS/400 nog steeds uitgebreid toegepast eigenlijk?![]()
De AS/400 is goed en betrouwbaar, SAP ook maar die kan niet hetzelfde aantal records lezen in dezelfde tijdsbestek.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja bij ons, wat een kut meuk is dat![]()
Is leuk voor een boekhouder maar niet als je zoals ik in de verkoop de hele
dag het beeldscherm heen en weer moet switchen (tussen de verkoop, prijzen en voorraad)
En daarom is de AS/400 relatief goedkoopquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zou best kunnen ze draaien al meer dan een jaar proef met het programma in België om de
fouten eruit te halen.![]()
ging wel lekker he ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef Rib-i het volgende:
Net ook fijn gereden met Mercy en nog 2 anderen![]()
Het is inderdaad veel leuker om met meer te rijden dan in je eentje. Ik moest echt lachen net zeg. Ook met die politiewagenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ging wel lekker he ?![]()
ga niet meer s'avonds met een donker visier rijdenhet is rond 9 uur al bijna niet meer te doen
![]()
KLX meeting met Pepijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ga niet meer s'avonds met een donker visier rijdenhet is rond 9 uur al bijna niet meer te doen
![]()
vind ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel leuker om met meer te rijden dan in je eentje. Ik moest echt lachen net zeg. Ook met die politiewagen![]()
Voor mijn tijd, toen was ik vast nog en serieuze nerdquote:
Was toch niet gemeen, jullie waren gemeen door steeds hard op te trekkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vind ik ookwas erg leuk,
alleen wel gemeen van jou om die 22.1KW rijder uit te lachendie jongen moet nog 2 jaar gefrustreerd rond rijden
![]()
ik had die politie ook liever voor mestel dat ze beginnen te zeuren over die 3 M-F stickers
![]()
Daarom bleven jullie wat achterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor mijn tijd, toen was ik vast nog en serieuze nerd![]()
[..]
Was toch niet gemeen, jullie waren gemeen door steeds hard op te trekken![]()
Is eng man om begrensd te rijden. Bij het inhalen was hij over een stuk gras gegaan omdat hij geen power meer had (aan het einde van de nieuwe weg zeg maar richting Dongen).
Daarom haalde ik ze ook regelmatig inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Daarom bleven jullie wat achterenne over dat doortrekken we moesten wel nog even onze kick halen voor deze avond
![]()
even lekker gesprint in Den Bosch tegen Coronadie SV van hem wil er ook best hard aan trekken hoor
alleen dat geluid
hij moet nog wel even snel een RB setje halen
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, El Presidente, u kunt zo goed delegeren.
![]()
It makes me wild.![]()
Maar waar is de gebruikelijke link naar het laatste topic El Presidente..
Normaal laat u, zoals het Presidente betaamd, uw onderdanen opdraaien voor alle fouten.![]()
Eeejjj smattjjeequote:
Hij weet toch dat ie begrensd was, moet ie zelf rekening mee houdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is eng man om begrensd te rijden. Bij het inhalen was hij over een stuk gras gegaan omdat hij geen power meer had (aan het einde van de nieuwe weg zeg maar richting Dongen).
Wel net zo lang en dezelfde motor als BazzieKquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij weet toch dat ie begrensd was, moet ie zelf rekening mee houden
Z'n naam is toch niet toevallig Roderick?
Worst of both worldsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wel net zo lang en dezelfde motor als BazzieK![]()
Wordt alleen maar aangehaald omdat er iemand al een acute vorm van nachtblindheid had.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
Voor mijn tijd, toen was ik vast nog en serieuze nerd![]()
Een ZZR ziet er inderdaad niet uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
Daarom haalde ik ze ook regelmatig inEn de mijne blijft de lelijkste, qua geluid, kleuren (maar die zie ik toch niet
) en model
![]()
Je kan ook je rechter kneeslider wisselen met je linker en hetzelfde bochie weer pakkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef hicham het volgende:
Paar uur geleden trouwens mijn rechter kneeslider ontmaagd op klaverblad Hoevelaken![]()
![]()
Heb eindelijk de juiste zithouding gevonden, chill johVeel beter dan wachten tot m'n crashbeugel of steppie tegen de grond schraapt, meer controle zo
Nu nog een goede rotonde vinden om de linker kneeslider te ontmaagden
Ocharme, ik heb toen Roderick al een toegelachen en nu weer iemand die nog 2 jaar begrensd is.quote:[..]
Worst of both worlds![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een ZZR ziet er inderdaad niet uit.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan ook je rechter kneeslider wisselen met je linker en hetzelfde bochie weer pakken![]()
![]()
[..]
Ocharme, ik heb toen Roderick al een toegelachen en nu weer iemand die nog 2 jaar begrensd is.
* Rib-i voelt zich een beetje schuldig![]()
Het zijn geen grapjes, het is meer een soort van medelijdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je bent iig niet de enige die er grapjes over maakt ofzo hoor
Of ruilen met Fulcrum, hij de rotondes ik de klaverbladenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan ook je rechter kneeslider wisselen met je linker en hetzelfde bochie weer pakken![]()
![]()
Ik kan je verzekeren dat het geen shop is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Ik mag hopen dat dat gefotoshopped is![]()
Nu is mijn motor wel ineens erg mooi![]()
En dat nog zo zeker een keer of 2/3 keer erna na wat avondritjes gemeld. Maar nog steeds dezelfde fout maken ..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt alleen maar aangehaald omdat er iemand al een acute vorm van nachtblindheid had.
quote:
Was het maar beter weer, dan konden we dit weekend nog iets organiserenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Of ruilen met Fulcrum, hij de rotondes ik de klaverbladen
Zij is niet groot maar H U G Equote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het geen shop is.![]()
Klein motortje wel zo.![]()
Je kan 'r ook verhuren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Rib-i het volgende:
Zij is niet groot maar H U G E
Ben ik blij dat ik die niet te eten hoef te geven![]()
quote:
Wat ga je precies doen dan? Daar gaat weer een jaartje stufi, of heb je dat er al doorheen gejaagd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:51 schreef BazzieK het volgende:
AvondNet maar weer een andere studie uitgezocht
Ga nu een jaartje MBO doen. Oftewel kenkerhard lamballen
is het ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het zijn geen grapjes, het is meer een soort van medelijden![]()
Ik vind het een stomme regeling
om bezig te zijn? of ook een papiertje halen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:51 schreef BazzieK het volgende:
Fotografie en cameratechniekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat ga je precies doen dan? Daar gaat weer een jaartje stufi, of heb je dat er al doorheen gejaagd?
Bezig zijn, mijn moeder kan mij niet nog een jaar in huis verdragenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
om bezig te zijn? of ook een papiertje halen?
quote:Een 11-jarige brugklasser is woensdagmorgen in Groesbeek met zijn fiets over de kop geslagen, doordat de boekentas die hij achterop had gebonden, te zwaar was. Volgens een woordvoerster van de politie verloor het jongetje de macht over het stuur door een combinatie van een zware tas achterop en bergafwaarts rijden. De scholier sloeg meermalen over de kop. Het kind is met hersenletsel naar het academisch ziekenhuis in Nijmegen gebracht.
dan laat je je moeder toch een baantje zoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bezig zijn, mijn moeder kan mij niet nog een jaar in huis verdragen
Denk dat als ik met die suggestie aankom ze nog enger wordt als hicham die niet hallal vlees moet etenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan laat je je moeder toch een baantje zoeken![]()
Je kan ook een plaatje makenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bezig zijn, mijn moeder kan mij niet nog een jaar in huis verdragen
Die gasten stamp ik ook eens op hun gezicht als ik ze nog eens tegenkomquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan ook een plaatje maken
Geef mij een toppertje en een breezer ananas
[afbeelding]
Ik geloof het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die gasten stamp ik ook eens op hun gezicht als ik ze nog eens tegenkomKutnummer dat je overal tegenkomt
Trouwens Mercy, Raus en Rib-I, die ZXR die met jullie was rijden was dat die groene met van die zilvere schichten op de zijkant?![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
* Rib-i is uit[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt me een prima planquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
* Rib-i is uit[afbeelding]
[afbeelding]
Welkom.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef Snelwagen het volgende:
Hallo hier,
kben nieuw op FOK, kheb een KTM lc4 400 SM. Zal binnenkort wel ff een fatsoenlijke foto posten....
Ik heb het afgelopen jaar al heerlijk de lambal uitgehangen, HBO werktuigbouw...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:51 schreef BazzieK het volgende:
Hij doet het toch al een tijdje?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Imageshack vindt fok niet lief dus zou even je avatar veranderen
Ach ja kan ook wel gaan lamballen op het HBO maarja dan moet ik weer wat moeite doen want mijn ouders willen wel dat ik het eerste jaar haalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar al heerlijk de lambal uitgehangen, HBO werktuigbouw...
Nu een andere studie uitgezocht, IPO. Maar eens zien wat dat is![]()
Dat wilden mijn ouders nou ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja kan ook wel gaan lamballen op het HBO maarja dan moet ik weer wat moeite doen want mijn ouders willen wel dat ik het eerste jaar haal
Wat is je vooropleiding dan? VWO of Havo?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat wilden mijn ouders nou ook![]()
Havo NT+NGquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat is je vooropleiding dan? VWO of Havo?Als je vwo hebt zal HBO wel weer geen reet voorstellen
Ah ok, ach ja, als ik iets niet ga afmaken ga ik er ook geen moeite voor doen dus gewoon lekker MBOquote:
Ik d8 eerst ook wel dat ik het ging afmaken, tot het laatste half jaar toen ik ineens minstens 20 uur in de week wiskunde kreegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah ok, ach ja, als ik iets niet ga afmaken ga ik er ook geen moeite voor doen dus gewoon lekker MBO
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik d8 eerst ook wel dat ik het ging afmaken, tot het laatste half jaar toen ik ineens minstens 20 uur in de week wiskunde kreeg....
Dat ging me te ver en toen ben ik de rest van het jaar gaan lamballen (daar ben ik wel cum laude in geslaagd)
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik ben trouwens wel de koning lambal hier he, dat dat even duidelijk is![]()
![]()
Welke maat jasje + broek moet je hebben?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef Snelwagen het volgende:
Klote ik krijg net te horen dat ik absoluut een leren pakkie moet hebben voor die cursus van Marcel van Drunen...
Aangezien ik dat volgende zomer pas ga kopen (krij nu rond in textiel) word die cursus hem dus niet. Wel relaxd dat hij me nog aanbood een pak te lenen, Maar kben nou eenmaal 2 meter
![]()
Ik weet geen maten, maar kben 2 meter en 90Kg.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welke maat jasje + broek moet je hebben?
Denk niet dat ik iets voor je kan regelen als je bijna zeker op je bek gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik weet geen maten, maar kben 2 meter en 90Kg.
Maar ik zat me net te bedenken dat als ik hem van iemand leen en ik ga op mn bek ik dan met een best probleem zit. Aangezien de kans vrij groot is dat ikop mn bek ga tijdens een hele dag circuit rijden
Nee drom doe ik het liever in mn eigen spullen, maar iig bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik iets voor je kan regelen als je bijna zeker op je bek gaat
Worldbeater en makster dacht ik zo uit mijn blote hoofd - maar gezien mijn leeftijd kan ik het ook fout hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:51 schreef Crashcat het volgende:
Iemand eigenlijk in omgeving Rotterdam hier?
Ach ja anders een keer op Lansard ofzo rijden, doen ze volgens mij niet zo moeilijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee drom doe ik het liever in mn eigen spullen, maar iig bedankt voor het aanbod![]()
Ik ga volgend seizoen wel een paar circuitdagen meepakken, ik weet niet hoe ze bij op landsard zijn met pakken en dergelijke. Kweet wel dat ze er streng zijn met geluid (maar dat zijn ze overal)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja anders een keer op Lansard ofzo rijden, doen ze volgens mij niet zo moeilijk![]()
Heb ergens gelezen dat ze de eerste paar keer een textielen pak wel over het hoofd zouden zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik ga volgend seizoen wel een paar circuitdagen meepakken, ik weet niet hoe ze bij op landsard zijn met pakken en dergelijke. Kweet wel dat ze er streng zijn met geluid (maar dat zijn ze overal)
nee, licht gekleurdquote:
jah ik ook...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat ze de eerste paar keer een textielen pak wel over het hoofd zouden zien.
Ga volgend jaar ook een paar dagen meepakken denk ik, alleen klote dat al die circuits zo ver weg liggen en de kans groot is dat ik van die enge lims tegenkom op zandvoortquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah ik ook...
Maar ik heb het circuitrijden dit jaar helemaal uit mn kop gezet...
Volgend jaar gewoon alles volgens de regels... Dan vroeg in het seizoen een x beginnen en na een paar daagjes zon cursus'je doen
Achja motor op karretje en stukkie toeren met 't koekblikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga volgend jaar ook een paar dagen meepakken denk ik, alleen klote dat al die circuits zo ver weg liggen en de kans groot is dat ik van die enge lims tegenkom op zandvoort
Geen koekblikrijbewijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Achja motor op karretje en stukkie toeren met 't koekblik
Optiefenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:42 schreef fs180 het volgende:
*komt ook even buurten*
officeel is het een moto ja![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen koekblikrijbewijs
Geen koekblik
Geen geld voor een van de twee
Tenzij jij in Brabant woont en prive chaffeur wil worden![]()
Wij hebben maar 1 koekblik aangezien er ook maar 1 rijbewijs aanwezig is en daar zit geen trekhaak opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Kheb ook geen geld voor een koekblik, gelukkig heeft mn pa een klein auto'tje dr bij gekocht. En met de aanhanger kan ik zijn auto wel pakken...
kwas laatst nog wel in Brabant, bij HK suspension ff SM veren dr in laten zetten en goed af laten stellen
Jah egt enorm aangezien er eerst enduro veren inzatenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij hebben maar 1 koekblik aangezien er ook maar 1 rijbewijs aanwezig is en daar zit geen trekhaak opEn aanhanger hebben we hier helemaal niet
Merk je veel verschil met je nieuwe veren?![]()
Gewoon fatsoenlijke banden er onder en platgooien dat krengquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah egt enorm aangezien er eerst enduro veren inzaten. Maar het bevalt me super, maar het is wel enorm wennen. En ik kan niet meer met mn steppies aan de grond komen
maar dat komt wel weer als ik dr aan gewend ben.
MPP's zijn wel goed hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon fatsoenlijke banden er onder en platgooien dat kreng
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
MPP's zijn wel goed hoor.
Ik had eerst pirelli mt60r levensgevaarlijk die dingen, maar wel leuk![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef Crashcat het volgende:
Volgens mij bedoelen jullie SAMBAL ipv. lambal![]()
nee precies, ik ben nogmaar 1 keer onderuit gegaan. Dat ging heel rustig, bosje in duitsland halve groep lag al ondersteboven door een heel nat grasveld... Ik ging onderuit toen we net weer redenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, kan niet veel aan kapot als je even onderuit schuift he
bandje is na half jaartje wel op tog?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
als je band op is ja..
*blijft dus nog paar jaartjes*
Is volgens de wet al opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
als je band op is ja..
*blijft dus nog paar jaartjes*
Wil niet weten wat het kost als ik val en hoop er ook nooit achter te komenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
nee precies, ik ben nogmaar 1 keer onderuit gegaan. Dat ging heel rustig, bosje in duitsland halve groep lag al ondersteboven door een heel nat grasveld... Ik ging onderuit toen we net weer reden![]()
Maatje van mij is laatst redelijk hard onderuit gegaan, beetje aant oefenen met sliden laten zien hoe het nu ging en elkaar een beetje opnaaien, je kent het wel.....
Iets te ver geslide, ff vant gas af, hoppa highsider'tje. Krom stuur en krasje op achterkap. Nieuwe achterkap en nieuw stuur. Schade ¤120,-
Prima te doen dus
quote:
Blame het RDW met hun lange wachttijdenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
kzit hier gewoon met een n4pje te praten![]()
![]()
![]()
suc6 dr mee danmaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Blame het RDW met hun lange wachttijdenMoet alleen niet zakken woensdag want dan is het mijn eigen schuld
CBRquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
suc6 dr mee danmaar. Maaruh wat heeft het RDW met aanvraagsnelheid te maken?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
CBRBen niet geheel helder meer geloof ik
hey! niet zo stoer doen he, mijn scooter gaat echt wel sneller dan die grote logge motor van jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
kzit hier gewoon met een n4pje te praten![]()
![]()
![]()
Bek houden, happy meal opeten en oprotten naar de ballenbakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
hey! niet zo stoer doen he, mijn scooter gaat echt wel sneller dan die grote logge motor van je![]()
Scooterquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
hey! niet zo stoer doen he, mijn scooter gaat echt wel sneller dan die grote logge motor van je![]()
huy! sprintje doen dan!! boek juh er tog uit met mn sn0rscoot.. wel met mallossie getunede 180quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bek houden, happy meal opeten en oprotten naar de ballenbak
Als de rest wakker is durven ze niet dus overdag is het niveau ietsje hogerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Scooter![]()
![]()
het niveau word wel heel laag![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
huy! sprintje doen dan!! boek juh er tog uit met mn sn0rscoot.. wel met mallossie getunede 180hoef ik geen helm weetje
![]()
Beter doe je wel een helm op voor de stroomlijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
huy! sprintje doen dan!! boek juh er tog uit met mn sn0rscoot.. wel met mallossie getunede 180hoef ik geen helm weetje
![]()
![]()
ze. hoerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als de rest wakker is durven ze niet dus overdag is het niveau ietsje hoger
boh neegek, dat hoeft niet, ik heb al andere stickers weetjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Beter doe je wel een helm op voor de stroomlijn![]()
tog wel van metrakit en mallosi want dat zijn de snelsten, yasuni schijnt ook goed te zijn maar daar heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
boh neegek, dat hoeft niet, ik heb al andere stickers weetje![]()
jaja een malossie en een polini, wel de nieuwe versie he, werd me aangeraden door mn scooterzaak weetjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
tog wel van metrakit en mallosi want dat zijn de snelsten, yasuni schijnt ook goed te zijn maar daar heb ik geen ervaring mee
Erg oud topic dat telkens wordt geschoptquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:31 schreef Crashcat het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/27907/1![]()
![]()
![]()
![]()
Goed manquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:37 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben ingeschreven voor HBO Accountancy ..
Foto's zeggen meer dan wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:42 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, eindelijk weer eens gegronde reden om te posten
Gister de CBR "gepimpt" en mijn verjaardagscadeaus erop gezet (witte knippers voor en een donkere kuipruit)...seht gut aus jah!!!
Moguh
LOI ..quote:
Corona verkozen boven foto's maken...quote:
Goed man, er zijn meerdere partijen die dat doen. En mischien kan je zelfs bij je huidige werkgever blijven en ga je de consultancy in. Qua salaris zit je dan volgens mij hogerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
LOI ..
Sprak gister iemand die bij E&Y werkt, die studeert nu 1 dag per week voor d'r doctoraal en E&Y betaalt de studiekosten .. Goed vooruitzicht dacht ik zo ..
Da's een uiterst seieuze redenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Corona verkozen boven foto's maken...
* dribbel79 geeft legitieme reden...
Hoe bedoel je "join the club"?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:54 schreef cryingfreeman12 het volgende:
gewoon een vraagje heren, hoe join je "THE CLUB"?
Want ik begrijp er niks van dat verhaal int begin!!!
Klopt, een PWC of E&Y zijn vaak bereid om dat soort trajecten te bekostigen. Mijn huidige werkgever zal misschien wel wat handige stageplekken weten te vinden, maar ik ga niet in het ICT wereldje blijven hangen met m'n Accountancy opleiding..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, er zijn meerdere partijen die dat doen. En mischien kan je zelfs bij je huidige werkgever blijven en ga je de consultancy in. Qua salaris zit je dan volgens mij hoger![]()
Ik denk dat hij met z'n motor in de OP wil verschijnen .. ?quote:
Idd, dat bedoel ik, waar naartoe sturen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met z'n motor in de OP wil verschijnen .. ?
Gewoon een foto toesturen die je in de OP zou willen hebben ovv Merk, type en bouwjaar ..
Jij begint straks een eigen buro. Mr. X Money Laundryquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:03 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt, een PWC of E&Y zijn vaak bereid om dat soort trajecten te bekostigen. Mijn huidige werkgever zal misschien wel wat handige stageplekken weten te vinden, maar ik ga niet in het ICT wereldje blijven hangen met m'n Accountancy opleiding..
FOK! MCquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:09 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Idd, dat bedoel ik, waar naartoe sturen?
en Het heet toch FOKMC?!?!
btw, ik heb nog geen foto ontvangen voor de volgende OP om Kratjuh te vervangenquote:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kan je hier vinden
Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
waar blijven de plaatjes dan ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:42 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, eindelijk weer eens gegronde reden om te posten
Gister de CBR "gepimpt" en mijn verjaardagscadeaus erop gezet (witte knippers voor en een donkere kuipruit)...seht gut aus jah!!!
Moguh
You've got mail ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
btw, ik heb nog geen foto ontvangen voor de volgende OP om Kratjuh te vervangen![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
* Rib-i is naar de schoonheidsspecialist![]()
Neh, ik vermoed een facial treatment ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ga je een toupetje nemen ?
![]()
Pas je studierichting in je profiel ff aanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Neh, ik vermoed een facial treatment ..
¿ Que ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Pas je studierichting in je profiel ff aan![]()
Je kan die van mij wel voor 2x gebruiken anders?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
FOK! MC
Stuur het naar het email adres bij mijn naam.
[..]
btw, ik heb nog geen foto ontvangen voor de volgende OP om Kratjuh te vervangen![]()
is al opgelost zie ik.....quote:
Fok! Motorclub [SC deel 544] Sachs MadAss 125quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waar blijven de plaatjes dan ?![]()
Als jij het niet had gedaan, dan had ik het wel gedaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:52 schreef Rib-i het volgende:
@Hicham
Ik moet onze date afzeggen, het regent hier keihard![]()
Het goeie nieuws is dat het jouw kant uitkomt![]()
http://buienradar.nl/home.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=voorspelling
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga volgend jaar ook een paar dagen meepakken denk ik, alleen klote dat al die circuits zo ver weg liggen en de kans groot is dat ik van die enge lims tegenkom op zandvoort
Circuit Zolder is net over de grens ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef hicham het volgende:
[..]Anders ga je toch naar circuit Zolder in Belgie, misschien dat Zolder dichterbij is dan Zandvoort. Alleen komt dat circuit nogal saai over als ik de layout zie
[afbeelding]
Beste vermaak is leedvermaak toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gingen er een paar voor onze neus op elkaar klappen .. Topdag geweest ..![]()
Wat heb je als ringtone ingesteldquote:
Geweldigquote:
De link van Hichamquote:
Nee, ik wil kijken wie het het langste volhoudquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook al 'enough' en 'exit' gedaan?
Ontgroening.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:54 schreef cryingfreeman12 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon ontspannen, Rib-I gebruikt best veel glijmiddel en het is zo voorbij.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:54 schreef cryingfreeman12 het volgende:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon ontspannen, Rib-I gebruikt best veel glijmiddel en het is zo voorbij.
63.000quote:Die link van Hiesjam![]()
![]()
Is 't slecht nieuws voor me als ik de eerste leval al niet doorkom?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:56 schreef bvvt het volgende:
En voor wie zich nog verveelt: http://www.boredmuch.com/view.php?id=764
Die hardquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Is 't slecht nieuws voor me als ik de eerste leval al niet doorkom?
Yup .. niks TellSell, dat is eerder het NTI. Bij LOI krijg je volwaardige en erkende diploma's. Ik ben ook officieel student dus ik kan binnenkort XP pro en Office 2003 pro samen voor iets meer dan 100 euri kopen ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens Kratjuh is de LOI echt zo serieus. Vond dat altijd zo tellsell achtig overkomenKrijg je dan gewoon een volwaardige HBO diploma?
![]()
Ah netjes dan, ga je dan dus ook thuis studeren? Hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Yup .. niks TellSell, dat is eerder het NTI. Bij LOI krijg je volwaardige en erkende diploma's. Ik ben ook officieel student dus ik kan binnenkort XP pro en Office 2003 pro voor iets meer dan 100 euri kopen ..
Jah thuis studeren, je krijgt wel een leerschema maar je kunt je eigen tempo bepalen. Je kunt je huiswerk digitaal naar je docent sturen dus dat is alleen maar makkelijk. Ik krijg een dezer dagen een lespakket thuisgestuurd met dingen die je niet digitaal kunt gebruiken ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah netjes dan, ga je dan dus ook thuis studeren? Hoe werkt dat precies?
Enne 100 euroHad het bij mij op school voor 30 euro totaal dus je wordt afgezet
op de middelbare school konden wij het per ding ook voor 30 euri kopen... nu kan ik het gewoon legaal downloadenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah netjes dan, ga je dan dus ook thuis studeren? Hoe werkt dat precies?
Enne 100 euroHad het bij mij op school voor 30 euro totaal dus je wordt afgezet
't is echt een fantastquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
het zou toch eens waar zijn, lijkt me echt geweldig![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:20 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij werken die Paddo's nog steeds ik hallicuneer![]()
61.000quote:
Was ook erg irritant - duurde bij mij ook ff voor ik in de gaten had dat de stip in het midden ergens geplaatst moest wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Is 't slecht nieuws voor me als ik de eerste leval al niet doorkom?
[..]
Die hard [afbeelding]
Ja pro voor 20 en office voor 10. Geheel legaal. Was gewoon een studentenaanbieding.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah thuis studeren, je krijgt wel een leerschema maar je kunt je eigen tempo bepalen. Je kunt je huiswerk digitaal naar je docent sturen dus dat is alleen maar makkelijk. Ik krijg een dezer dagen een lespakket thuisgestuurd met dingen die je niet digitaal kunt gebruiken ..
En ik hoef alleen voor bepaalde examens de deur uit te gaan ..
30 euro voor XP pro en Office 2003 pro samen, lijkt mij extreem weinig .. Ik heb het wel over een legale versie ? Geen XP Home maar Pro ? Alleen al XP pro kost daar 54 euro ofzo
Pass mij de link van die toko eens dan ..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja pro voor 20 en office voor 10. Geheel legaal. Was gewoon een studentenaanbieding.
Was gewoon de schoolwinkel van Avans, niet onlinequote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:00 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Pass mij de link van die toko eens dan ..
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was ook erg irritant - duurde bij mij ook ff voor ik in de gaten had dat de stip in het midden ergens geplaatst moest worden
Zat er niet standaard in?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef kratjuh het volgende:
Draadloos netwerkkaartje voor laptop is binnen ..
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Roderick2085 het volgende:
wat een stelletje prutsers ook daar
![]()
ze sturen gewoon weer precies hetzelfde op...
ik had nog zo gezegt, heb maar 1 leiding besteld, krijg er 2 (nog te kort ook)
maar het bestelnummer klopt wel wat op de verpakking staat![]()
nog maar weer eens mailen....
Rib-i loopt sowieso voorop en je haalt de miljoen niet voordat je naar huis gaat (tenzij je gaat overwerken). Sluit maar af dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:06 schreef bvvt het volgende:
70.500
In een laptop van 1 GHz uit het jaar kruik met een 20GB harddisk? Standaard? Neh, heb nog geluk dat ie dvd's kan spelen ..quote:
Ik heb 34 schermen geopend, mag ik het ook optellenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib-i loopt sowieso voorop en je haalt de miljoen niet voordat je naar huis gaat (tenzij je gaat overwerken). Sluit maar af dus
Vandaag tot 18.00quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Rib-i loopt sowieso voorop en je haalt de miljoen niet voordat je naar huis gaat (tenzij je gaat overwerken). Sluit maar af dus
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Roderick2085 het volgende:
wat een stelletje prutsers ook daar
![]()
ze sturen gewoon weer precies hetzelfde op...
ik had nog zo gezegt, heb maar 1 leiding besteld, krijg er 2 (nog te kort ook)
maar het bestelnummer klopt wel wat op de verpakking staat![]()
nog maar weer eens mailen....
geelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke kleur heb je eigenlijk besteld?Nu heb je de kleur iig in het echt kunnen aanschouwen dus je kunt overwegen iets anders te nemen als het je niet beviel (al 2x
)
Ah okquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
In een laptop van 1 GHz uit het jaar kruik met een 20GB harddisk? Standaard? Neh, heb nog geluk dat ie dvd's kan spelen ..
En daarbij heb ik nu een netwerkkaartje die 108Mbit/s kan lullen met m'n AP ..
goed, dat verklaard dan wel de 2 leidingen ipv 1.... maar nog steeds niet waarom die te kort isquote:Hoi Roderick,
Volgens de leverancier is de remleiding wel correct en wordt er een gratis achterleiding bijgeleverd.
Kun je dit nog even controleren.
Vriendelijke groeten,
...
Motorgoedkoop.nl
Misschien eens naar je dealer gaan ipv zon gare online winkelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:21 schreef Roderick2085 het volgende:
nou ga ik helemaal gek worden hier....
wel snelle reactie overigens
[..]
goed, dat verklaard dan wel de 2 leidingen ipv 1.... maar nog steeds niet waarom die te kort is![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
![]()
En deze achter een link anders vernök ik de hele layout![]()
pff, en 5x zoveel betalen zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien eens naar je dealer gaan ipv zon gare online winkel
Ja joh, liever 20x heen en weer mailen en tijden wachten op je spul dan ietsje meer betalenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff, en 5x zoveel betalen zeker
net nog een keer zitten passen... achter heeft wel de goeie lengte...
voor krijg ik er waarschijnlijk wel op... maar dan staat ie dus gewoon strak... en ook gewoon recht naar beneden dus, niet netjes achter de koplamp langs enzo, lijkt me toch niet echt de bedoeling
[afbeelding]
![]()
als het nou ietjes meer betalen was had ik het ook heus wel gedaan... maar dit scheelt gewoon echt veel... en aangezien ik het niet per se nodig heb om te kunnen rijden, mail ik welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja joh, liever 20x heen en weer mailen en tijden wachten op je spul dan ietsje meer betalen
youquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:25 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als het nou ietjes meer betalen was had ik het ook heus wel gedaan... maar dit scheelt gewoon echt veel... en aangezien ik het niet per se nodig heb om te kunnen rijden, mail ik wel![]()
[afbeelding]
![]()
Maar.. maar dit is die winkel met die goede omruilservice toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien eens naar je dealer gaan ipv zon gare online winkel
omruilen kunnen ze primaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar.. maar dit is die winkel met die goede omruilservice toch?![]()
![]()
![]()
hoop je dat ze wel doorhebben dat zelf een sco0tahrijder niet zoo dom zou gedragen.. nee hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:21 schreef Crashcat het volgende:
Ik dacht, het is wel appropiate om de link aan fs180 te laten zien xD
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar.. maar dit is die winkel met die goede omruilservice toch?![]()
![]()
![]()
Wat rijd je dan wel?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoop je dat ze wel doorhebben dat zelf een sco0tahrijder niet zoo dom zou gedragen.. nee hoor![]()
voor de duidelijkheid,, ik rij dus geen sco0tah![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |