Dank je - ik wist dat je het leuk zou vindenquote:
probleem was dat aan 1 kant van de keuken (die er vorig jaar is ingezet) de stroom het niet meer deed...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:39 schreef Rib-i het volgende:
@Roderick
Wat heb je precies laten doen met de stroomvoorziening in het huis?
Ik heb net zonet een vriend van me gesproken die installatiemonteur is. Hij wil heeeeeel graag bij jullie de stroom komen doen voor dat geld![]()
Een automaat kost tussen de 15 en 20 Euro en het werk duurt ongeveer 1,5 uur. De rekening zou rond de 100 Euro moeten liggen![]()
Dan moet je een nieuwe voordragen bij Rib-iquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef kratjuh het volgende:
Mag ik volgende keer weer uit de OP aub ...
Kheb mezelf nooit aangedragen bij Rib-i ..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe voordragen bij Rib-i
Dat kan HEEL supersnel hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
En als je er nix aan vind - plant het topic dan maar weer super snel weer dicht..
[afbeelding]
What about the peanut butter!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
En mensen die Aldi sinas zuipen hebben geen smaak
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef -XX- het volgende:
Nieuw topic![]()
Wtf is dat voor een gedrochtin de OP!
ik bedoel jou Mr X!!![]()
quote:
hoezoo, is toch een leuk dom simpel onnozel niet snel handig stads fietsje?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef -XX- het volgende:
Nieuw topic![]()
Wtf is dat voor een gedrochtin de OP!
Nee ik bedoel niet jou Mr X!!![]()
Ja maar dat is een fiets met trappers of een puchje van 100 euro ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
hoezoo, is toch een leuk dom simpel onnozel niet snel handig stads fietsje?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
En als je er nix aan vind - plant het topic dan maar weer super snel weer dicht..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Smeer het op je poes, dan eet ik voor het eerst van mn leven pindakaas.
Dat beeld is nog 10x zo onsmakelijk als tubgirlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tief op uit dit topic met je aldi sinaasappelsap en geblaat, of vraag een echtscheiding aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga in de leer bij je broertje, die kan beter flamen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Tief op uit dit topic met je aldi sinaasappelsap en geblaat, of vraag een echtscheiding aan
Niets mis met pindakaasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat beeld is nog 10x zo onsmakelijk als tubgirl![]()
En als ie nou glad geschoren is?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]bleh al die haren in je pindakaas
![]()
Jij bent gekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga in de leer bij je broertje, die kan beter flamen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga in de leer bij je broertje, die kan beter flamen.
Dan druipt het er af! !quote:
Alexxxx heb je lange harenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel met een langharige boer die aldi pindakaas van je poes aflikt
Dit is een automaat:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
probleem was dat aan 1 kant van de keuken (die er vorig jaar is ingezet) de stroom het niet meer deed...
dus hun zoeken...
uiteindelijk (na een half uur ofzo) kwamen ze erachter dat een groep in de meterkast naar de klote was... dus toen een nieuwe groep erin gezet en de boel weer allemaal netjes dichtgemaakt.
nieuwe groep was volgens die man 148 ex btw,
daar kwamen dan nog de voorrijdkosten bij (aangezien het probleem in de meterkast zat, en niet in wat hun vorig jaar hadden gedaan) a 65 ex btw...
die groep vervangen was maar een paar minuten werk...
geen idee wat een automaat doet in de meterkast overigens
Electrische fornuizenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dit is een automaat:
[afbeelding]
Zeg maar een nieuw soort zekering, als die eruit klapt kan je 'm gewoon resetten. Dingetje kost incl. BTW 25 Euro. Voor de keuken heb je andere als je een electrisch fornuis hebt etc... Voor "natte" ruimte heb je weer andere etc... en dan heb je nog een aardlekschakelaar...
Een standaard huis met electrisch fornuis heeft 3 groepen + 1 keuken + 1 aardlek. Ik ben niet helemaal op de hoogte van electronica maar het is best duur een nieuwe kast hangen. Ik zou dus ook een beetje gaan shoppen voordat je een handtekening zet.
Op de site staan adviesverkoopprijzen en daar kan je best wat mee doen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat ziet er weer heel beroerd uit op de vensterbank![]()
![]()
ja waar ben je toch helemaal mee bezig johquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef Rib-i het volgende:
Wat doet mijn techinische post tusen al dat pindakaas en poesgeweld![]()
quote:TT-baas is bureaucratie spuugzat
Gepubliceerd op 23 augustus 2006, 09:07
Assen - Jos Vaessen, voorzitter van de stichting Circuit van Drenthe, begrijpt deze wereld niet meer. ”Op het TT-circuit, een permanente racebaan, moeten wij vanwege allerlei regeltjes en verordeningen hemel en aarde bewegen om Jos Verstappen vier rondjes te mogen laten rijden. Sla ik een week later de krant open, dan zie ik een coureur in een zelfde soort racewagen ongestoord over de Afsluitdijk jagen. En het afgelopen weekend raceten Formule I-auto’s dwars door Rotterdam. Met nota bene premier Balkenende als prominente gast. Die man heb ik bij ons in Assen nog nooit gezien.”
De TT-voorzitter vindt het hoog tijd worden dat er van hogerhand krachtig het mes wordt gezet in de schier eindeloze beroep– en bezwaarprocedures. Die maken het in zijn beleving ’een paar lastige lieden’ mogelijk om de uitvoering van plannen jarenlang te vertragen. ”Tegenover een jaar bouwen, staat tegenwoordig minstens drie jaar procedures voeren. En als je pech hebt, zoals wij in het geval van TT-World, dan zit je zelfs op zes jaar”, aldus Vaessen gistermiddag bij zijn presentatie van het WK Superbike, dat gehouden wordt op 1, 2 en 3 september.
De bouw van TT-World, het toekomstige attractiepark bij de racebaan, gaat begin oktober van start, kondigde de circuitvoorzitter aan. In 2008 moet het park in gebruik genomen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |